لیست برترین‌ها

  1. hd5870

    hd5870

    تیم خبری لیون


    • امتیاز

      1,866

    • تعداد ارسال ها

      4,004


  2. big VULTURE

    big VULTURE

    کاربر سایت


    • امتیاز

      1,424

    • تعداد ارسال ها

      7,402


  3. ARMIN

    ARMIN

    ناظر


    • امتیاز

      1,422

    • تعداد ارسال ها

      5,694


  4. Hassan.SK

    Hassan.SK

    کاربر سایت


    • امتیاز

      1,184

    • تعداد ارسال ها

      5,199



مطلب محبوب

نمایش مطالب با بیشترین امتیاز از چهارشنبه, 31 مرداد 1397 در تمام بخش‌ها

  1. 31 امتیاز
    سلام امیدوارم حالتون خوب باشه دیروز یکی از دوستان که چندسالی عضو انجمن بود به رحمت خدا رفت طی یک اتفاق ناگوار @ENIGMA.tic و من به عنوان یکی از دوستای این عزیز در خواست دارم از کسایی که با این مرحوم معامله داشتن اگه به دلایلی ناراضی بودن لطف کنن حلالش کنن تا روحش در آرامش باشه اگر هم کسی براش فاتحه بخونه خیلی لطف کرده و یه دنیا ممنونیم ازش🖤 انشالله خدانگهدار همه ما باشه روزتون خوش🖤
  2. 22 امتیاز
    درود بر دوستان امیدوارم که این اتفاق نیافته چون تجربه ثابت کرده محصولاتی که دست معجزه آسای ایرانی توش میره متاسفانه دیگه هیچ وقت اون محصولی که بود نمیشه؟! البته نه اینکه بگم ما مهندسین با دانش بالا نداریم ، نه! ، داریم ولی اونا هیچ کدوم اینور نیستند و اگه هستند الان یا راننده تاکسی ان یا بیکار و سر گردونن و بجاش بر و بچه های بند های پ و دیگر بندها که خودتون میدونید دارای سهمیه اند در این شرکت ها مشغول به فعالیت هستند. واقعا امیدوار که هر طوری شده کار شکنی کنند تا این اتفاق نیافته و گرنه باید با کیفیت بالای مانیتورهای ایسوس خداحافظی کرد... این موارد درالجی و سامسونگ تجربه شده!
  3. 11 امتیاز
    پیش‌تر زمزمه تولید محصول در داخل کشور از ایسوس شنیده می‌شد و امسال بالاخره خط تولید نمایشگرهای ایسوس در داخل کشور شروع به کار کرد. ایسوس اعلام کرده که این مانیتورها را با ظاهر، ویژگی و کیفی یکسان با سایر کشورها تولید می‌کند و فناوری‌های محافظت از چشم، تصاویر ضد پرش (Flicker Free) و مصرف بهینه مطابق با استانداردهای ایسوس در این مدل‌ها به طور کامل به کار گرفته شده است. بنا به اعلام ایسوس، در این مرحله سه مدل نمایشگر VC239H ،VP228HE و VS197DE در ایران تولید می‌شود. یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین نمایشگرهای ایسوس، مدل VC239H است. پنل با فناوری IPS به همراه نورپشت زمینه LED و طراحی باریک و بدون حاشیه،ویژگی‌های طراحی این نمایشگر است. VC239H تنها نمایشگر جهان با پنل 23اینچی و تصویر Full HD با وضوح تصویر 1920x1080 است که هم اکنون در ایران توسط ایسوس ساخته می‌شود. VC239H از سوی دیگر، با در نظر گرفتن شرایط کشور و نیاز بازار گیمینگ با بودجه اقتصادی به نمایشگرهای یک میلی ثانیه، ایسوس نمایشگر VP228HE را برای تولید کنندگان محتوا و گیمرها در ایران تولید می‌کند. در کنار تصویر Full HD و پنل 22 اینچ، ایسوس تمامی ویژگی‌های رایج گیمینگ نمایشگرهای رده بالای خود را نیز در این مدل قرار داده است. VP228HE به طور حتم، بازار تجاری و مصارف ارگانی، نیازمند نمایشگری ارزان قیمت است و ایسوس برای پاسخگویی به این نیاز نمایشگر مدل VS197DE را در نظر گرفته است. پنل 19 اینچ با کیفیت با تفکیک پذیری 1366x768 با نسبت کنتراست 50,000,000:1 در نمایشگر VS197DE تصاویری چشمگیر برای مصارف روزمره خلق می‌کند. VS197DE نمایشگرهای VC239H و VP228HE با دارا بودن پورت‌های HDMI، DVIو D-Sub و اسپیکرهای استریوی 1.5 واتی، نیاز های روزمره بازار رده میانی را پوشش داده است. بنا به اعلام ایسوس، نمایشگرهای تولید شده در ایران، مشکلات حال حاضر بازار به دلیل کیفیت کالا را تا حدودی زیادی رفع کرده و شرکت‌ها و ارگان‌ها نیز می توانند از محصولی با کیفیت جهانی و ساخت ایران استفاده کنند. itmen ویرایش: در نمایشگاه الکامپ 95 این راه اندازی خط تولیدعنوان شده بود :ایسوس همچنین قصددارد به زودی یک خط تولید کاملا اختصاصی در ایران احداث کند و یکی از کالاها را تولید کند.با این کار ارز کمتری از کشور خارج خواهد شد.
  4. 11 امتیاز
    درود بر همه دوستان... نمیدونم چرا ولی شخصا با این کلمات اینچنینی مثل هدفمند ، نظام مند ، قانون مند ، به نفع مردم ، واسه ملت و ... خاطرات خوشی ندارم و هر وقت نتایج این کلمات رو در طول تاریخ ویدئو چک میگیرم ، تمامش رو به ضرر مردم و در راه به فقر کشاندن مردم میبینم... یکی از بارز ترینشون که همه با گوشت و خونشون لمسش کردن همون هدفمند کردن یارانه ها و بعدیش نظام مند کردن مصرف سوخت بود... بقیه اش رو هم همین طوری الی آخر حدس بزنید! بیچاره ماینر ها ، هر چند در حق ما بدی کردن ولی دولت از خجالتشون در خواهد اومد البته نه خودی ها بلکه نخودی ها ، اونا رو حذف خواهد کرد؟!
  5. 11 امتیاز
    با توجه به اینکه ممکنه فردا تا بعد از تحویل سال خواب باشم گفتم که پیشاپیش تبریک بگم سال نو رو 🌷 سال نو و نوروز خوبی را براتون آرزومندم ، تقریبا" همگی از لحاظ اقتصادی در وضعیت مناسبی نیستیم و ممکنه اصلا نوروز بهمون نچسبه یا مثل من اصلا بهش حسی نداشته باشید(ما که چندین ساله در آستانه نوروز، خرید انواع شیرینی و آجیل و اینطور چیزها رو بلکل متوقف کردیم و درنهایت شاید یک دونه از این سینی های 7 سین چند هزار تومنی بگیریم) که خب حق هم دارید ، از اون گذشته کینه هاتون رو دور نریزید چون با کلی زحمت این همه کینه رو واسه خودمون تراشیدیم حیفه یکسال زحمتمون هدر بره() حالا اینکه شوخی بود اما حداقل کینه هاتون رو مدیریت کنید! چون اگر واقع بین باشیم واقعا نمیشه به خاطر یه نوروز همه ناراحتی ها و کینه ها رو فراموش کرد ولی خب شاید بشه مدیریتش کرد. یکی از چیزهایی که همیشه دوست دارم ببینم اینه که همگی سعی کنید(خطاب به خودمم هست) در سال جدید حداقل در زمینه بحث های علمی یا در مورد طرفداری از بازی ها و برند های خاص در داخل فروم از هم ناراحت نشید یا خدای نکرده سر همچین چیز بی ارزشی به هم توهین نکنید و تیکه نندازید حتی اگر در اون بحث حق با شما باشه ، به این هم توجه داشته باشید که در موارد سلیقه ای هیچ انتخاب اشتباه یا صحیحی وجود نداره و نمیتونید با زیر سوال بردن و تیکه انداختن و حتی توهین کردن به انتخاب یا سلیقه ی افراد اونها رو علاقمند به چیزی که سلیقه شماست بکنید، بلکه اونها رو از خودتون و چیزی که سلیقه خودتون هست کاملا زده میکنین! متاسفانه افرادی رو در فروم میشناسم که صرفا دنبال موقعیت هستند تا در قالب یک بحث علمی یا سلیقه ای با هم دعوا کنن چون مثلا یکبار طرف مقابلشون در قضیه دیگه ای اونم چندین ماه یا چند سال پیش باشون مخالفت کرده یا بهشون تیکه انداخته! واقعا در حدی نیستم که بخوام کسی رو نصیحت کنم اما انصافا وقتی در مورد همچین چیز بی ارزشی با کسی بد برخورد می کنید ارزش شما با ارزش اون موضوعِ بی ارزش یکی خواهد شد.
  6. 9 امتیاز
    درود دوستان عزیز بنا به دلایل و درخواستهای مکرر دوستان در زمینه واسطه برای یک معامله مطمئن ما بر آن شدیم که سیستم واسطه بین کاربران لیون کامپیوتر رو راه بندازیم . هدف این سیستم : انجام یک معامله مطمئن بین کاربران و ایجاد یک فضای بسیار صمیمی و دوستانه برای معامله روش کار : 1 - خریدارو فروشنده اول باید سر قیمت به توافق برسن و چانه زنیهاشون رو بکنن ( بعد @Hamed رو دعوت کنن در غیر اینصورت ایشون از پیغام خارج خواهد شد ) 2 - بعد از اجرای گزینه یک و اتمام و توافق برای معامله ، @Hamed رو به پیغام خصوصی دعوت میکنن ( در پیغام خصوصی بر روی گزینه افزودن در بخش دعوت از دیگران استفاده کنید ) 3 - بعد از تایید @Hamed برای واریز مبلغ ، خریدار موظف هستش مبلغ مورد معامله رو به شماره حساب 82000064967008 بانک پارسیان ، شماره شبا IR720540207082000064967008 بانک پارسیان و یا به شماره کارت بانک پارسیان 6221061067257065 به نام حامد قربانی کمساری واریز کنه و در همون پیغام خصوصی مشترک فیش واریزی رو اعلام کنه 4 - فروشنده بعد از تایید واریز و صحت شماره فیش توسط @Hamed( روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح الی 18 و در روزهای پنج شنبه از ساعت 10 صبح الی 14 تایید انجام میشود ) در همان پیغام خصوصی مشترک کالا رو با روشی که قبلا با هم به توافق رسیدن ارسال میکنه ( حتما کالا رو با بهترین بسته بندی ارسال نمایید تا از بروز اسیب های احتمالی جلوگیری بشه ) 5 - بعد از رسیدن کالا به دست خریدار ، خریدار موظف هستش صحت و سلامت کالا رو در همان پیغام خصوصی مشترک تا 24 ساعت اعلام کنه و بعد از اعلام خریدار @Hamedمبلغ رو به حساب فروشنده با کسر هزینه انتقال و درصد مورد توافق واریز خواهدکرد . 6 - @Hamedتا مبلغ واریزی رو تایید نکرده فروشنده نباید کالا رو ارسال کنه ( در غیر اینصورت تمام مسائل مربوط به خود فروشنده می باشد ) قوانین : 1 - هر گونه قصور از جانب طرفین در زمان و نوع کالا توافق شده و واریز مبلغ ، برخورد خواهد شد و امتیاز منفی در فروم خواهد داشت 2 - بعد از اعلام خریدار بابت صحت و سلامت کالا ما بین 5 تا 48 ساعت در ساعات کاری مبلغ رو به حساب فروشنده واریز میکنیم . به هیچ عنوان تقاضای عجله در واریز رو نداشته باشید . چون گاها پیش میاد سقف انتقال اینترنتی ما پر بشه و امکان انتقال وجود نداشته باشه . مطمئن باشید در اولین فرصت واریز انجام میشه . 3 - در ایام تعطیل مبلغی به حساب فروشنده واریز نخواهد شد . ( به دلیل امکان عدم حضور @Hamedدر سایت ) 4 - لیون کامپیوتر اینجا فقط یک واسطست و در صورت بوجود اومدن مشکل در کالا در حین معامله و یا مشکل در پست و ارسال کالا ، این امر باید توسط خود کاربران مورد معامله حل بشه و پول تا وقتی که مشکل حل نشه نزد لیون کامپیوتر بلوکه خواهد شد . 5 - در صورت کنسل شدن معامله لیون کامپیوتر درصد خود را کسر و مابقی مبلغ را واریز می نماید 6 - تلفنی به مسائل واسطه به هیچ عنوان پاسخی داده نخواهد شد . و فقط در پیغام مشترک بین کاربران واسطه پاسخ میدم 7 - به هیچ عنوان از درگاه و پنل پرداخت انلاین فروشگاه برای پرداخت وجه برای سیستم واسطه استفاده نکنید 8 - @Hamedفقط به یک پیغام خصوصی که برای طرفین و ایشون به اشتراک گذاشته شده است جواب خواهد داد و جوابگوی پیغامهای دیگه در مورد همان معامله نخواهد بود . 9 - کسانیکه در دریافت پول و یا کالا و یا هر چیز دیگه ای عجله دارن به هیچ عنوان از این سیستم واسطه استفاده نکنن چون گاها پیش میاد @Hamed به هر دلیلی نباشه . لطفا اگر دیر پاسخ داد دلخور و ناراحت نشید چون ما با این دیدگاه که شما عزیزان قوانین رو مطالعه کردید این خدمات رو انجام میدیم براتون 10- خریدار و فروشنده موظف هستن از حسابهای به نام خودشون جهت انتقال وجه به حساب واسطه و یا دریافت وجه از واسطه اقدام کنن . رسید واریز به حساب واسطه حتما باید با نام داخل پیغام خصوصی گذاشته بشه . ترجیحا از اپلیکیشن استفاده کنید . کالا فقط به نام خریدار و به آدرس کسی که پول رو واریز کرده باید ارسال بشه . نه شخص سوم . ارسال تصویر از کارت بانکی و کارت ملی الزامیه . دوستانی که یک بار مدارک ارسال کردن ، فقط کافیه اسم خودشون رو در پیغام خصوصی به @Hamed اعلام کنن . توجه : تمام قوانین فقط برای امینت بیشتر در معاملات وضع گردیده است و به هر دلیلی قوانین رعایت نشه تیم لیون درجا از این واسطه خارج میشه و بعد از 24 ساعت کاری پول رو به خریدار برگشت میزنه کارمزد : کارمزد در نظر گرفته شده برای لیون کامپیوتر تا اطلاع ثانوی فقط 1 درصد می باشد . و این مبلغ به اضافه هزینه انتقال ( بین 500 تا 1000 تومان ) از مبلغی که قبلا خریدار واریز کرده کسر و به حساب فروشنده واریز خواهد شد . امیدواریم که این روش بتونه به شما دوستان عزیز در معاملاتتون کمک بکنه . @};- @};- @};-
  7. 8 امتیاز
    داستان از این قرار است که ASUS اسلایدهای بازاریابی بحث برانگیزی را برای مجموعه جدید مادربردهای X570 خود منتشر ساخته است.در این اسلایدها ASUS ادعا میکند مادربردهای ساخته این کمپانی شامل جنبه های متفاوتی هستند و برخلاف آن مادربردهای ساخته MSI و GIGABYTE فاقد آنها می باشند.بدیهی است که هر دو کمپانی MSI و گیگابایت ، شکایاتی را در این مورد به AMD مطرح ساخته اند و خواستار رسیدگی به آن شده اند.AMD نیز پس از بررسی های انجام شده ، خواستار حذف این اسلاید ها از طرف ASUS شده است.ASUS نیز پس از درخواست AMD ، اسلایدهای مربوط را از فضای نت پاک سازی کرد.پیش از حذف این اسلایدها ، ASUS خود را به عنوان بهترین سازنده مادربردهای X570 معرفی کرده بود. منبع :Videocardz مترجم : محمد فتحی
  8. 7 امتیاز
    کاسبان تحریم کاسبان فیلتر کاسبان چادر کاسبان دشت کاسبان انتظار کاسبان زندان سلطان چیز‌pn سلطان برقع سلطان ‌علی پروین سلطان علی‌بیجه ادامه دهید
  9. 7 امتیاز
    توضیحی برای فاکتور صادر شده راجب بایوس از طرف گرین نداشتید این سومین بار هست که میپرسم کارت سالم چرا نیاز به تعویض بایوس داره اونم همون مدل بایوس که قبلا زده شده ؟ و این به قول گفته آقای سعیدی استیبل تره توضیحی برای تلفنی که به بنده شد راجب کرش کارت نداشتید توضیح منطقی برای ندیدن کاغذ به اون بزرگی نداشتید توضیحی راجب مشتری مداری آواژنگ نداشتید با اینکه نماینده msi گفتن به کارشناسان میسپرن که بازی هم بشه نکردید توضیحی برای مشکل دور فن که اسکرین گذاشتم نداشتید دلیل منطقی برای این همه سهل انگاری ندارید یک بار برای روشن برای عموم اون تستهای تخصصی بگید تا همه بدونن (همون 3d خودمون!) فقط و فقط تاکید میکنید کارت سالمه و مشکلی نداره و بنده و سایر عزیزان که کارتو تست کردن دور از حضورشون مریض و مشکل روانی داریم روی کارت سالم عیب بزاریم چرا ؟ مطمئنم اگه کارت سوخته هم تحویل گرین بدم بازم میگن ایراد ظاهری داره یا مشکل نوسان برق بود که سوخته و به هردلیلی از مسئولیت گارانتیش شانه خالی کنید هدف گرین دقیقا نمیدونم چیه ولی با توجه به گفته شما که قرار باشه هر کی کارتش دلشو زده تعویض بشه سنگ سنگ بند نمیشه دیگه همه چی مشخصه یعنی بنده هم کارتم دلمو زده و این کارت با 3 سیستم مشکل داره و چند نفر دیگه کارتو تست کردن مشکل دار بود باد هوا بوده همه دروغ گوییم فقط شما راست گو هستید !؟ بنده هم قبلا عرض کردم دیگه کاری به گرین ندارم اگه بخوام بعدا این ماجرا رو پیگیری کنم از طریق اتحادیه و فروم اصلی msi و کانالهای دیگه اقدام خواهم کرد چیزی هم که مشخص شد و کاربران با شعور لیون کامپیوتر براحتی میتونن ببینند مجموعه گرین برای شانه خالی کردن مسئولیت فقط به بهانه جویی و پنهان کاری و دروغ گویی متوسل شد در آینده اگر خواستید اقدامی مشابه برای کاربران دیگه انجام بدید حداقل با همکارانتون هماهنگی لازم داشته باشید و مدرکی به جا نزارید که اینجوری آبروتون توی عموم نره احتمالا توی فروم های دیگه هم تاپیک مشابه بزنم که خریداران دیگه با دقت بیشتری خرید کنن اینو هم از کسی میشنونن که مشتری گرین بوده و تو تاپیکهای مشاوره همیشه گرین پیشنهاد دادم . بنده هم تا الان خدماتی به غیر از دروغ گویی و امثال مشابه نداشتم انتظار دارید خوشحال و خرم باشم و همه جا تعریف گرین بکنم ! موفق باشید
  10. 7 امتیاز
    بنده هم تسلیت عرض می کنم . امیدوارم خداوند بی همتا به خانواده محترمشون صبر عنایت کنه . .