رفتن به مطلب
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
جستجو به صورت ...
جستجو در ...

Mahdi-Lion

مدیر ارشد
  • تعداد ارسال ها

    719
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • تعداد روزهای دارای رکورد

    17
  • بازخورد

    100%

Mahdi-Lion آخرین بار در تاریخ 14 مهر 1398 برنده شده است

Mahdi-Lion مطلبی ارسال کرده که بیشترین لایک را کسب کرده است!

اعتبار در انجمن

2,605 کاربر پلاتینیوم

درباره Mahdi-Lion

  • درجه
    مدیر فروش قطعات کامپیوتر

Contact Methods

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Male
  • محل سکونت :
    تهران
  • Interests
    PC / Video Game / PC / Reading / PC / Writing / PC / Movie /

مشخصات سیستم شخصی

  • پردازنده
    3570k
  • مادربورد
    Sabertooth Z77
  • رم
    Corsair Vengeance 1600 4GB*4
  • کارت گرافیک
    GTX 1080 FE
  • ذخیره سازی
    Samsung 850 EVO 250GB
    WD Caviar Green 4TB *2
  • درایوهای نوری
    Pioneer Bluray combo
  • منبع تغذیه
    Green 750B-OC EVO
  • کیس
    Corsair 750D
  • خنک کننده
    ThermalRight Macho
  • کارت های جانبی
    D-link Daw525
  • مودم
    WIMAX 2045kb Unlimit
  • مانیتور
    LG 2260V * 2
    LG 32Inch FHD TV
  • کیبورد و موس
    Logitech desktop MK260
  • سیستم عامل
    Win 7 64bit

آخرین بازدید کنندگان نمایه

9,173 بازدید کننده نمایه
  1. دوست عزیز اصلا بحث شانی خالی کردن نبود چون روایتی که نقل شده بود یه جاهاییش کامل گفته نشده بود یکم شرح دادم که بقیه دوستان هم با شرایط پیش آمده و خدماتی که لیون کامپیوتر در مقابلش ارائه داده آشنا بشن و در جریان کامل امور قرار بگیریند. در مورد تحویل نگرفتن از پست که من اشاره کردم برای آگاهی از حقوق مصرف کننده بود در هرجایی شما سفارشی دادید در موقع تحویل گرفتن محموله سلامت بسته بندی و دستکاری شدن یا نشدن یا آسیب دیدن ش رو چک کنید در صورتی که موردی بود از تحویل خوداری کنید و سریعا به جایی که سفارش گزارش بدید تا پیگیری بشه. در این حالت خیلی راحت و سریع تر میشه مشکل رو برطرف کرد. همنطور که خودتون اشاره کردید قانونا میشد به گردن تحویل گیرنده انداخت و شونه خالی کرد ولی لیون کامپیوتر همچین فروشگاهی نبوده و نیست و در این موارد کاملا در راستای رضایت مشتری حرکت میکنه که مثل همین مورد که تمام موارد فنی برطرف شد و رضایت کامل مشتری بدست اومد. من باز تاکید میکنم که خود شخص خریدار با توجه به مشکلی که پیش اومده بود و نوع خدمات رسانی و رفع مشکل از طرف لیون کامپیوتر از نتیجه رضایت داشتن و باتوجه به خط آخر نوشته های شما من فکر کنم مشکل شما از جای دیگه نشآت میگیره. پیروز باشید دقیقا نکته مهم همینه که ما کار اصلی مون بعد از خرید مشتری شروع میشه و هرگونه مورد و مسئله باشه حتی مثل این مورد نادر ما برای اعتماد مشتری های عزیزمون ارزش قائلییم و در راستای رضایت اونا قدم برمیداریم در مورد قیمت هر قیمتی رو سایت دید که مسئله داره و جایی پایین تر میدن میتونید به شخص من گزارش بدید تا در سریعترین زمان ممکن برطرف بشه 021-88914049 داخلی 129
  2. درود دوست عزیز طبق بررسی که کردم آقای عنایتی بخاطر عدم بررسی و چک نکردن بسته بندی که آسیب دیده بوده و امضا و تایید سلامت موقع تحویل گرفتن کالا باعث شدن نشه از طریق شرکت حمل کننده پیگیری کرد و خسارت آسیب وارده شده رو ازشون گرفت ولی با همه ی این موارد مادربرد و یسری موارد دیگه که خارج از مسئولیت لیون بود برای ایشون توسط لیون کامپیوتر تعویض شد، و در آخر هم سیستم بصورت صد در صد اوکی به دست ایشون رسید. طبق صحبت های نهایی که بین من و آقای عنایتی شد و با توجه به شرایط پیش اومده ایشون از نحوه خدمات دهی و پیگیری لیون صد در صد رضایت داشتن و من اینجا از صبوری ایشون هم تشکر میکنم . در صورتی که هرگونه مورد دیگه و نکته ای هست ایشون میتونن به بخش ارتباط با مشتریان ما که برای همین منظور هست مراجعه کنن و مطمئنا باز هم رضایت صد در صدی ایشون رو بدست میاریم. در ضمن در اینجور موارد نادر همیشه لیون کامپیوتر صد در صد پشت مشتری های عزیز خودش هست و خدمات فراتر از مسئولیت خودش به مشتری ها ارائه داده.
  3. سلام خسته نباشید بنده یه چند سوال داشتم درمورد فروم میخواستم بدونم اینکه واسط لیون چطور انجام میشه و چه مبلغی بابت واسط میگرید (چون بنده قصد خرید یه کارت 1080 .مانیتورو یه هارد از دوستان داشتم)و اینکه کاربر ویژه ایا مورد اعتماد هست و اینکه میشه ازشون خرید کرد یانه؟یا ناظرین ؟(زنگ به لیون زدم اما جواب درست به بنده ندادن ..ممنون میشم پاسخ بدین)

  4. Mahdi-Lion

    اسلات صحیح نصب کارت SSD Plextor M9PeY PCIe

    درود آرمین جان با تشکر بابت توجه و راهنماهای بسیار کاربردی و دقیقت ? اولا از همه، من معذرت میخوام بابت پاک شدن پستت. بدون که دلیل خاصی نداشته و طبق روال همیشگی برای منظم موندن تاپیک همکارم نخونده پست شما رو پاک کرده بوده که من ازت معذرت میخوام در مورد سیستم هم محل نصب و درگاه اس اس دی حق با شماست البته طبق بررسی و تست هایی که سیستم شده بوده هم پرفومنس اس اس دی و هم کارت گرافیک توی بهترین حالت ممکن بوده (که فکر کنم بخاطر مدل کارت گرافیک و عدم نیاز به پهنای باند بیشتر بوده )
  5. سلام 

    ببخشید ممکنه شرکت لیون کارت های evgaهم بیاره؟(مخصوصا مدل های هایبریدش؟)

     

  6. بزرگترین آتشبازی لیون کامپیوتر با بیش از 150 کالا ??? فرصت استثنایی ? لینک محصولات
  7. درود عزیز دل در کل الان بازار دچار نوسان قیمتی هست و بعضی اوقات تا آپدیت بشه زمان میبره لینک کالاهای مد نظرتون رو برای بررسی بفرستید تا من بررسی و اصلاح کنم
  8. آیا کسانی که قطعات دست دوم خود را به فروش میرسانند پشیمان میشوند؟ با توجه به فرمول محاسبه قیمت قطعات دست دوم که کسر درصدی از قیمت کالای نو یا هم رده میباشد و افزایش قیمت های لحظه ای قطعات در شرایط فعلی بازار، آیا فروشنده با توجه به افزایش قیمت های لحظه ای متضرر نمی شود ؟ نظر شما دوستان چیه ؟ با توجه به این شرایط شما کالای دست دوم خود رو بفروش میرسانید ؟ خود شما برای جلوگیری از متضرر شدن چه کاری انجام میدید ؟
  9. درود با افزایش قیمت دلار و درهم و نوسانات بازار ارز پردازند های اینتل در بازار ایران دچار افزایش قیمت شد و در کنارش بخاطر سبک متفاوت قمیت گذاری و توزیع پردازنده های AMD فعلا این پردازنده ها دچار افزایش قیمت نشده اند و در مواردی افت قیمتی هم داشتند. با توجه به این موارد، آیا کاربران و مصرف کننده ها تمایل بیشتری به سمت پردازنده های AMD پیدا میکنن ؟ نظر شما چیه ؟
  10. کارت گرافیک های GTX 1080 Ti از برند MSI موجود شد در مدل های GAMING X و AERO OC لینک محصولات: http://bit.ly/2xIWxeo
  11. مادربرد های X299 از برند MSI موجود شد. http://bit.ly/2xIWxeo پردازنده های سری KabyLake-X و SkyLake-X با گارانتی گرین موجود شد http://bit.ly/2xtBTQj
  12. شاهکار MSI کارت گرافیک GTX 1080 Ti LITHINING Z بزودی در لیون کامپیوتر http://bit.ly/2faqLTG
×
×
  • جدید...