رفتن به مطلب

amin_naja(امین پناهی زاده)

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    468
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    4
  • بازخورد

    100%

amin_naja(امین پناهی زاده) آخرین باز در روز آبان 3 ۱۳۹۴ برنده شده

amin_naja(امین پناهی زاده) یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

اطلاعات پروفایل

  • محل سکونت :
    لرستان-کوهدشت

Contact Methods

مشخصات سیستم شخصی

  • پردازنده
    Intel Core i5 4690
  • مادربورد
    asus b85-plus
  • رم
    2x2x2x2GB Corsair DDR3 1600
  • کارت گرافیک
    Galax GTX 960 OC 2GB Gddr5
  • ذخیره سازی
    2tra
  • منبع تغذیه
    green 600 eu
  • کیس
    x5

آخرین بازدید کنندگان نمایه

3,083 بازدید کننده نمایه

دستاورد های amin_naja(امین پناهی زاده)

299

اعتبار در سایت

  1. فعلا راه قانونی رو ادامه میریم تا بعدا راه های دیگه
  2. ظاهرا که شرکت معتبریه و حتی ورزشکارا ی مختلف تبلیغش میکنن و هر روز استوری ارسال بار میذاره ولی خبری از بار ما نیست پیج اینستا هم میتونید نگاه کنید اگه کسی اطلاع دیگه ای داره در خصوص این شرکت ممنون میشم اشتراک بزاره
  3. متن قرار داد به این صورت هستش که شرکت باید در تاریخ ذکر شده دستگاه ها رو تحویل بده ولی تصبره و چیز خاصی در صورت عدم تحویل نیست اما با توجه به تحویل ندادن در اون تاریخ قابل پیگیری هست راستش بنده نمیخواستم از طریق صمت پیگیر شم ولی دقیقا همین مشکل برا یکی دیگه از دوستان توی اینترنت پیش اومده بود که از طریق صمت تونسته بودن پیگیری کنن و به نتیجه برسن به هرحال بنده از هر دو طریق شکایت خواهم کرد بله متاسفانه قرار نقد کنند
  4. پیش پرداخت بابت پذیرش سفارش و شروع به تولید و تحویل دستگاها بوده توی قرار داد فقط ی بند در خصوص عدم خلف وعده از طرف خریدار (درصورت ندادن اقساط) ذکر شده تو بحث داوری مرجع نزدیک ترین محل به شرکت تولیدی انتخاب شده
  5. سلام وقتی قرارداد بسته شد قرار بود بین ۳۰ الی ۴۵ روز تحویل بدن اما اومدیم تاخیر احتمالی هم در نظر گرفتیم با احتساب قطعی برق و تعطیلی و... که شد ۲۵ شهریور و اولین چک هم یک ماه بعد یعنی ۳۰ مهر در نظر گرفتیم وقتی ۲۵ شهریور رسید گفتن تا ۳۱ بهمون زمان بدین مام گفتیم اشکال نداره بعدا مجدد گفتن تا ۱۵ مهر بعد شد ۲۰ مهر و الانم تایپیک رو زدم هنوز هیچ خبری نشده حرف بنده اینه که یا تاریخ چک هایی که دادیم تغییر بدیم یا جبران خسارت کنند و دستگاهارو تحویل بدن ولی متاسفانه اینه عاقبت حمایت از تجهیزات داخلی و اعلام میکنند برید شکایت کنید
  6. با سلام خدمت لیونی های عزیز ابتدا بگم شاید چند نفری از این انجمن بنده رو بشناسن چون خود بنده شغلم توی مسائل قضایی هستش اما هدف تایپیک اشتراک گذاری اطلاعات و بد قولی های شرکت نسبت به تعهدادتشون هستش . اولین اینگه این شرکت چی هستش و کارش چیه ؟ کارش تولید دستگاه های بدنسازی با مدیریت اقای رضا خلیفه لو هستش و از دست بر قضا تصمیم گرفتیم یک باشگاه بدنسازی راه اندازی کنیم و از محصولات داخلی استفاده کنیم . ادرس سایتشون : https://energyfull80.com خلاصه سرتونو درد نیارم ما با این شرکت قرار داد بستیم چند ماه پیش ولی شرکت بعد از گذشت ۲۵ روز از موعد مقرر هنوز دستگاه های مارو تحویل ندادن و از طرفی قرار بوده ۴۰ درصد مابقی مبلغ رو بعد از تحویل گرفتن بار بصورت چک بپردازیم حالا نه تنها حاظر به جبران خسارت نیستند بلکه دستگاها رو هم تحویل نمیدن و حتی حاظر نیستند تاریخ چک هایی که دادیم به شرکت بابت تاخیرشون تغییر بدن یعنی با این احتساب ما پیش پرداخت رو دادیم که ۶۰ درصد کل مبلغه حالا اقساط رو هم باید بدیم و هیچ دستگاهی هم تحویل نگرفتیم 🙂 حالا پولی که قرار بوده درامد داشته باشه بماند هزینه های اجاره و .... باز بماند طلبکارم شدیم از طرف شرکت اعلام میکنن برید هرکاری از دستتون بر میاد انجام بدین بحث ضرر ۵۰۰ میلیونیه فردا میخوام ۸۰۰ کیلموتر رانندگی کنم برم تهران وزارت صمت شکایت از اونجا برم از طریق قوه قضاییه هم شکایت کنم امیدوارم ب نتیجه برسم
  7. واقعا خسته شدم دیگه رانژه ناموفق دیگه چه صیغه ایه
  8. بسوزه پدر بی پولی دقیقا اون چیزیه که میخوام ولی تا ۲ هفته دیگه پول دستم نمیاد
  9. متاسفانه بنده هم همینو میگم ولی اونا باز حرف خودشونو میزنن بنده خدا اون کارمند MDF اشناس هزار جور قسم خورد حتی همونجا زنگ زدم شاتل دادام با کارشناسه حرف زد باز حرف خودشونو میزدن
  10. سلام عزیزان لیون بنده سه ساله کاربر شاتل هستم و حالا درخواست تغییر شماره خط تلفن رو به شاتل دادم و متاسفانه توی انجام مرحله رانژه خط ۱۱ روزه ک گیر کرده چندین بار با پشتیبانی و فروش شاتل صحبت کردم هر بار میگن از طرف مخابرات هستش با اینکه من حضوری مراجعه کردم بخش MDF مخابرات و اونجا ۴ روز پیش گفتن ک رانژه انجام شده و حتی با مودم هم تست کردند چراع adsl مودم روشن و ثابت میمونه (یعنی خط رانژه شده) حالا کارشناسان نابلد شاتل هر بار زنگ میزنم فقط بلدن یک جمله رو تکرار کنند "خط شما رانژه نشده" حالا یک نکته بگم دو روز پیش یکی از اپراتور هاشون تنظیماتی رو اعمال کردن بنده برای چند لحظه ایننترنتم وصل شد !!!! بعد قطع شد و قرار شد تماس بگیرن که خبری نشد و از اون روز هربار زنگ میزنم همون حرف قبلیو میزنن (خط شما رانژه نشده) حالا این سوال پیش میاد واقعا هدفشون چیه از این تاخیر ؟ و انجام ندادن کار امروزم تماس گرفتم گفتن تا فردا اوکی نشه میخوام درخواست جمع اوری ثبت شه کسی از دوستان راهی میدونه بتونم سریعتر نتیجه بگیرم
×
×
  • اضافه کردن...