arminas

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    207
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    100%

اعتبار در انجمن

253 کاربر مفید

3 دنبال کننده

Profile Information

  • Gender
    Male
  • محل سکونت :
    تهران

مشخصات سیستم شخصی

  • پردازنده
    Core i5 7500
  • مادربورد
    Asus Z270-A
  • رم
    GSKILL Trident Z 16GB 3200
  • کارت گرافیک
    EVGA GTX 960 SSC 4 GB
  • ذخیره سازی
    WD 1T
  • منبع تغذیه
    EVGA 600B
  • کیس
    Corsair 780t white
  • خنک کننده
    Green Glacier 360
  • کارت صدا
    onboard
  • مودم
    zyxel DEL1312-T10B
  • مانیتور
    LG w2053
  • کیبورد و موس
    Cougar 500k & Cougar 600m
  • بلندگو ، هدفون
    Green GS330r
  • سیستم عامل
    windows 10 64bit 1809

آخرین بازدید کنندگان نمایه

1,801 بازدید کننده نمایه
  1. arminas

    نور پردازی داخل کیس

    چه به پاور بزنید و یا آداپتور نیازی نیست هربار نورشو تنظیم کنید.
  2. arminas

    نور پردازی داخل کیس

    درایور به همراه کنترلش.
  3. دیروز هم امتحان کرده بودم مشکلی نبود. منظورتان از اینکه میندازه بیرون چیه؟ یعنی از بخش آنلاین به آفلاین منتقل می کنه یا کلا از بازی میاد بیرون؟
  4. فقط برای ورود نیاز به filtershekanدارید بعد از لاگین می تونید قطع کنید
  5. arminas

    مشگل با هدست asus strix pro gaming

    سلام متاسفانه چند وقتیه اسپیکر سمت راست این هدست از کار افتاده و همچنین میکروفونش هم به نویز افتاده. بررسی کردم دیدم با تکان دادن سیمش صدا قطع و وصل میشه و همچنین نویز میکروفون بر طرف میشه! گارانتی به اتمام رسیده. می خواستم بدونم برای تعمیرش کجا ببرم که درست کنند؟ این قسمتی که تو عکس مشخص کردم.
  6. وقتی برای اولین بار خودت کیس رو اسمبل می کنی!!😆 هیچ وقت اولین بارم رو یادم نمیره وقتی که تموم شد و موقع روشن کردن فرا رسید از شدت استرس تو دی ماه شرشر عرق میریختم 😅 سیستمم هم این بود gigabyte ep31-ds3l cpu E5500 ram 4g gpu xfx 9500gt
  7. برای سری بعد از روش کاربر محترم @DPSYS استفاده کنید و نیازی به شکستن پره ها هم نیست. لینک تاپیک آموزشی
  8. از هدر می توان برای اتصال یك نوار LED استاندارد RGB 5050 استفاده كرد ، با حداكثر قدرت 12V و 2 آمپر و حداكثر طول 2m. چیزی که تو دفترچه راهنما مادربردتون نوشته شده.
  9. سلام استارتر عزیز دیدم تو تاپیک تگ شدم برام عجیب بود تا اینکه اتفاقات جدیدتون رو مطالعه کردم. برام عجیبه که گرین با سابقه خوبی که که در خدمات پس از فروش و ضمانت کالا داره برای یک کارت گرافیک داره داستان درست می کند! مشکل کارت شما تا جایی که تاپیک را خوندم یک مشکل عجیب غریبه (آگاهیم در همین حد است متخصص نیستم) تقصیر شما نیست که کارتتون این مدلی است، باید سریعا کارتتون تعویض شود نه اینکه مثل موش آزمایشگاهی هر کاری دوست دارن روش انجام بدن! شخصا با این گارانتی به مشکل برنخوردم در زمان دور پاور و اسپیکر بنده رو در کمترین زمان تعویض کردند و آخرین باری که مراجعه کردم بابت موس کوگار 600m بود که با اینکه گارانتی نداشت بدون دریافت هزینه، اسکرول موس رو تعمیر کردند. و در آخر هم به نشان حمایت از شما بنده هم تاپیک شما رو در امضام قرار میدم تا زمانی که مشکلتون حل شود البته با اجازه کاربر @big VULTURE بنده هم از عنوان ایشان استفاده می کنم . اگر ایرادی دارد اطلاع دهید با تشکر.
  10. سرانجام بیابان یافتم! یکی از اشتباهاتم این بود که موقع شروع بازی مپ را روی large biome گذاشتم که این شد نتیجه اش! 😫
  11. 100 درصد قبول دارم. جالب اینجاست بعد پایان معامله وقتی از خریدار نظرش رو راجب به خرید کالا می پرسی بسیار راضی است و کلی از فروشنده بابت تخفیف و انسانیت و کرامت و ... تعریف می کند و از سوی دیگر وقتی از فروشنده نظرش را درباره معامله می پرسی میگه خدارو شکر به همون قیمتی می خواستم فروش رفت یا به ارزش واقعی خود جنس فروخته شد. در این میان یک شادی و رضایت عجیبی بین طرفین ایجاد میشه. اما بارها دیده ام اطرافیان خود را که در فروش جنس هیچگونه تخفیف لحاظ نمی کنند با اینکه معامله با موفقیت انجام شده اما طرفین حس خشنودی عجیب که در بالا گفتم رو ندارن و از هم گلایه هم دارند 😆 نقل قول از فروشنده: طرف مخم خورد اینقدر که گفت : آخرش چند؟ کف قیمت ؟ کف کف قیمت؟ کف کف کف کف قیمت یجوره که خدا هم راضی باشه؟ خب می خوای بخر نمی خوای بیا برو وقت منو نگیر نقل قول از خریدار: طرف بی نهایت خسیس بود . اصلا باهاش حال نکردم. مجبور بودم وگرنه عمرا می خریدم ازش! 😆 من خودم از دسته تخفیف نداریم ها بودم و همیشه داستان داشتم موقع فروش! تا اینکه با استفاده از تجربه بزرگان و ترفندی که شما نوشتی استفاده کردم و می کنم و دیگه مشکل اعصاب خوردی در قبال جملات حاوی کلمه تخفیف رو ندارم.
  12. من کمی گیج شدم شما نوشتید حرفه ای ها چه کسانی با چه ویژگی هایی هستند ؟آیا تو گروه دلال ها قرار می گیرند؟ به نظرم فروشنده حرفه ای کسی است که برای خریدار ارزش قائل بشه ، به او احترام بگذارد، سوالات و شبهات فرد خریدار را در رابطه با کالای فروشی تا جایی که برای او مقدور است رفع کنه نه اینکه بگه وقت ندارم یا همینی که هست و یا برخوردهای نامناسبی که در برخی فروشگاه ها شاهد هستیم! در آخر هم با بعضی از بندها موافقم و با بقیه مخالف ( دلیل مخالفتم هم نظر شخصی است)