EHSANRF

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    996
  • تاریخ عضویت

  • تعداد روزهای دارای رکورد

    5
  • بازخورد

    100%

EHSANRF last won the day on 29 تیر 1397

EHSANRF had the most liked content!

اعتبار در انجمن

683 کاربر برنزی

11 دنبال کننده

درباره EHSANRF

  • تاریخ تولد 24 مهر

Profile Information

  • Gender
    Male
  • محل سکونت :
    خوزستان

آخرین بازدید کنندگان نمایه

4,871 بازدید کننده نمایه
  1. توی دیسپلی‌پورت هم اگر مانیتور بلندگو داشته باشه یا جک 3.5 میلی‌متری، صدا منتقل میشه و هیچ مشکلی نداره
  2. درود دوست عزیز اگر مادربرد شما از قابلیت MSI Bios FlashBack پشتیبانی می‌کنه، نیاز ندارین برد رو بفرستین جایی، کافیه طبق دفترچه راهنما عمل کنین... باید بررسی کنین این برد از قابلیت ذکر شده پشتیبانی می‌کنه یا خیر چون مدل دقیقش رو ننوشتین نتونستم چک کنم... اگر پشتیبانی نکرد که حتما باید بفرستین درست کنن یا اینکه پردازنده‌ی نسل قبل رو گیر بیارین و Bios رو آپدیت کنین سپس این پردازنده رو نصب کنین
  3. درود @ARMIN جان چند وقت پیش برای یک از دوستان مساله ای پیش اومد قرار بود فن‌های کیسش رو از همین فن گرین بگیره، 3 فن برای کیس و 3 فن برای رادیاتور، مادربردش فقط یک هدر RGB داشت هاب، اسپلیتر (مثل همون تبدیل 2 به 1 RGB) دو عدد روی هر کابل موجوده و با این شکل کابل‌کشی خیلی خوب در نمیاد این هاب‌ها هم مثل هاب‌های فن توی ایران موجود نیستن که به راحتی بشه همه هدرهای RGB رو به اون هاب وصل کرد... برای نصب 6 عدد فن RGB این روش رو بهش معرفی کردم اما به مذاقش خوش نیومد و چینش این همه کابل براش سخت بود... راهکاری برای این مورد دارین؟ به نظرتون همین راهکاری که عرض کردم مناسبه؟ ______________________ از مسئولین محترم گرین هم خواهشمندم این پست رو مشاهده بفرمایند... @GREEN Support @Poorya_Lion @Mahdi_Moosavi
  4. درود اگر با تعویض ویندوز مشکل حل نمیشه تنظیمات Bios رو به حالت عادی برگردونین (چون ممکنه رم روی اورکلاک خودکار تنظیم شده باشه یا ...) هاردتون رو با نرم‌افزار HD Tune در ویندوز و رم‌هاتون رو با نرم‌افزار Memtest (به صورت بوت) تست کنین...
  5. درود بهترین کار برای متوجه شدن از فروش پاورهای دارای قابلیت RGB داده های آماری شرکت هاست، اگر بتونین از شرکت های مختلفی که این کار رو کردن داده های آماری رو بگیرین قطعا میتونین بهترین انتخاب رو داشته باشین. بنده هم موافقم که این کار انجام بشه چون روند رشد فناوری داره به این سمت میره و تقریبا تمام قطعات دیگه دارن RGB میشن. مهم این هست که - همونطور که فرمودین - قابلیت خاموش کردنش وجود داشته باشه... اکثر کاربران از کیس های Z4 - Z3 - STRIKER و این قبیل کیس ها استفاده می کنن که پوشش پاور جلوی خودنمایی پاور RGB رو می گیره، اگر امکانش باشه در زمان عرضه پاور، پوشش پاور هم بسته به نوع کیس قابل تهیه باشه (با قیمت مناسب) عالی میشه. جانمایی چراغ ها نکته خیلی مهمی هست. میشه به صورت لوگو باشه (حکاکی شده و RGB چند لایه)، میشه به صورت چندخطی و یک دست (یا با شکل دلخواه خودتون) اضلاع غربی، جنوبی و سقف پاور رو RGB کنین + لوگو که در این صورت جلوه بهتری خواهد داشت... اگر در پشت سیستم یا همون پاور نور بیرون نزنه خیلی خوب میشه چرا که هم کاری بیهوده هست و هم آزاردهنده میشه... قطعا اگر کابل ها و اتصالات اونها RGB بشن کاربرها هزینه ی سنگینی متحمل خواهند شد پس این مورد مناسب نیست. اگر از کیفیت فن ها به هیچ عنوان کاسته نشه میشه فن رو هم RGB کرد و اینطور در صورتی که قسمتی از بدنه پاور حکاکی شده باشه (یا بهتر بگم فضای خالی داشته باشه ) نور اون از بالا هم قابل تشخیص هست ولی در کل با توجه به اینکه پاورهای امروزی فن ها در کفِ اون ها قرار دارن توصیه نمیشه. مگر در شرایط خاص و برای افراد خاص... در کل کار مبارکی هست و چه خوبه که برند ایرانی هم همگام با برندهای جهانی این کار رو انجام بده البته بهتره در سطح پاورهای OCPT - OCDG و اینجور پاورها ابتدا کار بشه و اگر موفقیت آمیز بود در پاورهای میدرنج و لاورنج در صورتی که موردی مد نظرم باشه حتما مجدد این پست رو آپدیت می کنم (اگر دسترسی داشته باشم) ------------------------------------------------------------------------------------ پ.ن: البته برای ما که قابل استفاده نیست چون زندگی مون رو سیلاب نوروزی با خودش برد و ...
  6. EHSANRF

    مشکل چیپ جنوبی

    این مشکل توی برندهای ASUS و ASROCK نسبتا شایع هست (خصوصا در مادربردهای 2016 و قبل از اون ) بهتره تست کنین ببینین توی محیط Bios هم همینطور هست یا خیر اگر اینگونه بود بهتره نسخه Bios رو عوض کنین و مجدد تست بگیرین ( یا نسخه جدیدتر بگیرین، یا نسخه قدیمی تری تست کنین) در نهایت اگر مشکل حل نشد و برای استفاده ی عادی بود میتونین یه هاب usb خریداری کرده و استفاده کنین
  7. EHSANRF

    مشکل با گارانتی ترابایت سرویس

    دوست عزیز توی ایران حق رو به صورت مجازی نمیگیرن... اگر میخواین حق تون رو بگیرین باید حضوری برین یا اینکه منتظر بمونین ببینین چی میشه ... قزوین فاصله ای تا تهران نداره، همین چندسال پیش هر دو استان همسایه بودن! بهتره به جای اینکه اعصاب خودتون رو به هم بریزین، برین و باهاشون رو به رو بشین و تمام حرف هاتون رو بزنین بعد اگر نتیجه نداد مراجعه کنین به ارگان ها یا نهادهایی که پیگیری می کنن.
  8. درود لیست قطعات رو به همراه گزارش تست ارسال کنین، خصوصا تست هارد و رم، چون در شرایطی اگر هارد یا اتصالات برد مشکل داشته باشن همچین وضعیتی پیش میاد 0. Bios رو ریست کنین، هر گونه اورکلاک پیشفرض رو صفر کنین، دمای سیستم رو مانیتور کنین سپس نرم افزار Memtest رو دانلود و نصب کنین سپس به صورت بوت اجرا کرده و تک تک رم هاتون رو تست کنین. این کار زمانبر هست و باید تحمل کنید. اگر بدون هیچ گونه خطا عملیات پایان یافت رم هاتون سالم هستن... (رم ها رو در اسلت های مختلف تست کنین) 1. بررسی کنید ببینید قسمت MCH یا مموری کنترلر مادربرد سالمه یا خیر 2. چک کنید ببیند زیف مادربرد سالم هست یا خیر؟ بنده از سخت افزارتون اطلاع ندارم اما اگر از مادربردهایی هست که پین ها روی مادربرد هستن چک کنین مویی، خمیری، چیزی لابلاشون گیر نکرده باشه یا بعضی هاشون خم و شکسته نشده باشن، اگر هم که روی پردازنده تون هستن باز همینطور، تست کنین و ... 3. کارت گرافیک رو در اسلت دیگه بذارین و تست کنین. بهتره اگر دسترسی به تلویزیون دارین از پورت های خروجی دیگر کارت گرافیک به تلویزیون هم تصویر بگیرین و تست کنین... 4. درایورها رو حتما از سایت سازنده دانلود و نصب کنین و به اتودرایورها دل نبندین... 5. ممکن هست عامل این کار نویز یا تداخل سخت افزاری یا حتی اتصال کوتاه باشه، بهتره کابل های پاور روی مادربرد رو یک بار جدا کنین و مجدداً محکم چفت کنین... سعی کنین کابل ها به همدیگه برخورد نداشته باشن... در نهایت اگر از این موارد نباشه ممکن هست که پاورتون جواب نده... یا اینکه پردازنده تون آسیب دیده باشه (به خصوص قسمت مدیریت حافظه اش) البته هر چیزی هم ممکنه، میتونه حتی اتصال یک سر سیم رها شده به مادربرد هم این موارد رو پیش بیاره...
  9. سلام. شاید فقط حس می کنین... یا اینکه کامل خاموش نمیشه و فقط درِش بسته میشه و میره تو حالت استندبای یا ... بهتره باتریش رو دربیارین و چک کنین ببینین باز همینطوره یا خیر ---------- آپدیت پس از شنیدن صدا: انگار از بخش برق یا اینطور بخش هایی هست. محافظ، دوشاخه، آداپتور و باتری و همه مواردی که به برق مربوطن رو از لپ تاپ جدا کرده و تست کنین ممکن هم هست چون فعالیت شدیدی داشتین یا خیلی از عمر لپتاپ گذشته لپ تاپ پس از خاموش کردن همچنان نیاز به خنک کنندگی داره و فن مربوطه تا چند دقیقه یا ثانیه فعالیت می کنه (که البته یه مقدار بعیده)
  10. درود همیشه به سیستم یا سخت افزار توصیه شده توسط سازنده بازی توجه کنید برای بازی که فرمودین، شرکت سازنده این وضعیت رو طرح کرده: Android 5.1.1 or above and at least 2 GB RAM یعنی اگر رم دستگاهتون پایین تر از 2 گیگابایت ( 2 گیگابایت واقعی) هست بهتره از این بازی دست بکشین یا حداقل رزولوشن و تنظیمات رو از حالت عادی، مقداری پایین تر در نظر بگیرین. این احتمال وجود داره که EMMC یا تراشه های دیگه بسوزن و خرج سنگینی روی دست تون بذارن همچنین در مواردی باعث ایجاد مشکل حباب، سفیدی یا تغییر رنگ صفحه نمایش و ... میشه البته تراشه EMMC معمولا به یکباره نمیسوزه و این روند مدتی طول میکشه اما وقتی وضعیت بحرانی شد دیگه هیچ کاری با گوشی نمیشه کرد از اولین علامت های ضعف EMMC میشه به هنگ های بی مورد، صفحه آبی، استپ شدن در شرایط خاص و ... اشاره کرد
  11. خواهش می کنم توضیح این ارور در منابع پارسی مختلف: نقل قول از @ARMIN عزیز: اگر در تمام نرم افزارهایی که نصب داشتین (مثل HD TUNE - Hard Disk Sentinel و ... این ارور وجود داره (نصب همزمان چند ابزار مانیتورینگ هارد خودش دلیل وجود ارور هست، به تنهایی نصب و تست کنین و بعد از هر تست برای نصب نرم افزار بعدی، بعد از پاک کردن کامل نرم افزار پیشین، ریستارت سیستم واجب هست) هارد داره بدسکتورها رو مارک می کنه و خودش اتوماتیک روی اونها چیزی نمینویسه یا نمیخونه یا حتی نمیذاره تحت کنترل ویندوز در بیاد و این مورد اگر مرتب بیشتر بشه باعث کاهش سرعت و راندمان هارد و در ادامه مرگ اون میشه... اگر نمایشی نباشه و هر روز تست می کنین و ارور زیاد میشه باید به فکر هارد دیگه ای باشین... البته کابل و اتصالات SATA رو هم قبل از هر کاری تست کنین و اگر نیازه کابل رو تعویض کنین و پورت اتصال هارد به مادربرد رو با یک پورت دیگه تعویض کنین تکان دادن کیس و در نتیجه هارد، گرمای فوق العاده شدید، کمبود توان پاور و یا پاور فیک و مشکلات اتصالات مادربرد و تغذیه اون هم میتونه از دلایل افزایش تعداد این سری ارورها باشه
  12. سلام. شما حال نداشتین و کافی بود جستجو کنین... دلیل این وضعیت رو بنده دو سال پیش توی تاپیک های مشابه عرض کرده بودم: اگر مشکل از این وضعیت نبود کافیه یک بار ویندوز رو عوض کنین و با "یک نرم افزار" تست کنین نتیجه رو اعلام بفرمائین
  13. خواهش می کنم در اصل مشکل رو حل نکردین. صورت مساله رو با نصب مجدد رام یا همون Frimware پاک کردین... به هر حال خوشحالم که مشکل حل شد
  14. عکسش رو باید میذاشتین. الان نمی دونم از کدوم سورس دانلود می کنین که نصب نمیشن، بعد از نصب ارور میده یا قبلش، ارور امنیتی هست یا چیز دیگری... به هر حال این مراحل رو طی کنین: 1. اول چک کنین که با استفاده از ابزارهای دور زدن تحریم داخلی و خارجی میشه اپلیکیشن نصب کرد یا خیر 2. از قسمت برنامه ها، برنامه " Play Store" یا فروشگاه گوگل پلی رو پیدا کنین و اول متوقفش کنین بعد کلیر دیتا بزنین و مجدد تست کنین (سرویس های گوگل پلی رو دست نزنین) 3. در مرحله بعد اگر دو راهکار قبل انجام نشد، سرویس های گوگل پلی رو هم متوقف و کلیر دیتا کنین 4. آپدیت اپلیکیشن فروشگاه گوگل استور رو حذف کنین " Play Store" 5. اشتراک Gmail که روی گوشی هست رو یک بار کاملا حذف کنین و مجدد پس از خاموش و روشن کردن گوشی اون رو اضافه کنین در کل باید ببینین اپلیکیشن هایی که قصد دانلودشون رو دارین برای پشتیبانی از کاربران ایرانی مشکلی ندارن و اینکه روی گوشی شما ساپورت میشن یا خیر ضمناً یک یا دو گیگ ممکن هست کم باشه برای این کار...