Behrouz Molaei

کاربر ویژه
  • تعداد ارسال ها

    337
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    100%

اعتبار در انجمن

241 کاربر مفید

5 دنبال کننده

Profile Information

  • Gender
    Male
  • محل سکونت :
    اصفهان

مشخصات سیستم شخصی

  • پردازنده
    Intel Core i7 8700k
  • مادربورد
    Gigabyte Z370 Gaming 7
  • رم
    G.Skill Trident Z RGB 3200 4x8GB
  • کارت گرافیک
    Gigabyte GTX 1080 G1 OC
  • ذخیره سازی
    Samsung 970 EVO 500GB
    Samsung 860 EVO 1TB
    Seagate Barracuda 1TB
    Seagate Barracuda 2TB
  • درایوهای نوری
    Asus SDRW External
  • منبع تغذیه
    Cooler Master V1200 Platinum
  • کیس
    Thermaltake Core X71 TG
  • خنک کننده
    Corsair H115i Pro
  • کارت صدا
    Sound BlasterX 720
  • کارت های جانبی
    Asus AC68
  • مودم
    Tenda 1201
  • مانیتور
    MSI OPTIX MAG27CQ
  • کیبورد و موس
    Razer Blackwidow Elite
    Razer Lancehead TE
    Razer Firefly
  • بلندگو ، هدفون
    F&d 3800x
    Asus ROG Delta Rgb
  • سیستم عامل
    Windows 10 pro

آخرین بازدید کنندگان نمایه

3,261 بازدید کننده نمایه
  1. سلام دوست عزیز واقعا متاسفم که هنوز بعد این همه مدت یه شرکتی با سود چند صد میلیونی و کنترل قیمت ها توی بازار به بهانه گارانتی و شکستن کمر مصرف کننده یدونه کارت رو واسه شما عوض نکرده! همچنین متاسفم که توی این مملکت بجر موقعی که واسه چیزی از ما پول میگیرن دیگه کاری با ما و یا رضایت ما ندارن. بازم متاسفم که هیچ نظارتی وجود نداره چون خود کسایی که باید نظارت کنن خودشون مشکل دارن. امیدوارم به خودشون بیان و دست ازین حرف و رفتار های مسخره بردارن و فکر نکنن ما از پشت کوه اومدیم و یا کارشناساشون فقط چیزی حالیشون هست. بخدا قسم نصف افراد این انجمن هم از لحاظ تجربی و هم سواد بیشتر حالیشون هست. باید بگم که خودم زیاد با گارانتی سر و کله نزدم ولی وقتی هم زدم واسم دردسری نداشته خوشبختانه ، یدونه گرافیک داشتم که ارتیقکت میداد و بردم اواژنگ بعد از ۲ روز یدونه اکبند بهم تحویل دادن موقعی که اکبند اون کارت ۷ میلیون شده بود! اگه که واقعا شماها نماینده رسمی هستید چرا باید کالایی که گارانتی بین المللی داره توی ایران جدا گارانتی بشه و مجدد هزینه بگیرید و پاسخگو نباشید؟ پس ما هزینه دادیم واسه چی؟ اگه خدمات نمیدین پس‌ چرا هزینه گارانتی از مصرف کننده میگیرید؟ مگه ما جز بقیه دنیا نیستیم؟ مگه ما ادم نیستیم؟ حرف اخرم اینه که اکثر گارانتی ها = دزد.
  2. قبل دار نیست 😊 به زودی قصد تعویض میز رو دارم و چنین چیزی تو فکرم بود ، ممنون از پیشنهادتون.
  3. سلام دوست عزیز متاسفانه با ۱۰۰ موس خوبی گیرتون نمیاد
  4. Behrouz Molaei

    فروش رم G.Skill Trident Z RGB 3200

    خارج از فروم فروخته شد ، ختم تاپیک.
  5. Behrouz Molaei

    فروش رم G.Skill Trident Z RGB 3200

    سلام به همه دوستان عزیز ، دو پک ۱۶ گیگابایتی (۲ استیک ۸ گیگ) از رم ذکر شده به فروش میرسد. رم ها اکبند هست و دارای گارانتی مادامالعمر اواژنگ و فیوچر هست. واریز سپس ارسال ، اصفهان حضوری در خدمتم. تخفیف روی قیمت اعمال شده. مدل نامبر رم ها : F4-3200C16D-16GTZR قیمت بازار بین ۲۴۵۰ تا ۲۴۸۰ هست. قیمت پک با گارانتی اواژنگ : ۲۱۰۰ قیمت پک با گارانتی فیوچر: ۲۰۵۰ هر دو پک باهم ۴ تومان.
  6. سلام داداش ، اون فنی که با خود کولر اومده‌ بهتره ولی اینجوری شاید دما داخل کیس بیشتر بشه ولی دما‌ cpu بهتره. به نظر‌من اون فن کناری لازم نیست.
  7. دوست عزیز پیام خصوص نتونستم براتون پیام بفرستم لطفا مشخصاتتون رو جهت ارسال بفرستید واسم توی تلگرام Behrouzmolaei@