memex

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    653
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • تعداد روزهای دارای رکورد

    1
  • بازخورد

    100%

memex last won the day on نوامبر 16 2018

memex had the most liked content!

اعتبار در انجمن

172 کاربر محبوب

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. خوبه که همچین زدن 1070 گفتم چخبره تویویتوبم دیدم 1060 هم همین قدر میده حالا بالاتر ی ذره شاید حالا یه ذره جلوتر بری بخوری فضای باز تر فریم به فریم بنچمارک برسه
  2. چی بگم والا منم اگه اون همه سرمایه داشتم خوب قطعا تمام شرکت های بازی سازی پول میدادم برای اینکه موتورشون رو محصول من مچ باشه ولی در کل انویدیا بعد 1نسل نسل قبلیو دور میریزه برای ما ایرانی ها انویدیا زیاد مناسب نیست
  3. سلام دادا خوبی ببین مشکل از گرافیک نیست موتور بازی باهاش مچ نیست البته توی درایور amd یه سری تنظیمات هست یه جا پست گذاشتم در بارش میخوای نگاه بنداز تو بحث گرافیک پیدا میکنی ولی به طور کلی وقتی میگی بازی دیگه بدون مشکل بوده خوب پس ایراد از کارت نیست ولی به طور کلی من 2تا کارت از 2شرکت داشتم هردوشون خوبن ولی تو نرخ قیمت میان رده من به amd بسنده میکنم تا nvidia جفتشون خوبن واقعا این موتور بازی سازی هست که نوع پردازش رو تعیین میکنه مناسب کدوم کانفیگ باشه 🙂
  4. memex

    در خواست راهنمایی در اجرای بازی Assassins Creed Odyssey

    خسته نباشی از ویندوز xp تا الان ویندوز دیفندر بوده و هست وخواهد بود حس تایپ نیست گوگل کنید از قرنطینه دربیارید فایل حذفیو
  5. فکر کنم این قابلیت با super sampling جالب بشه چون اون اسکیل بازیو زیاد میکنه و این تار 🕵️‍♂️
  6. memex

    سوال فنی و غیر فنی درباره Resident Evil 2-Remake

    اصن سبک بازی اینه اونایی که مهم نیستن نکشی و در بری اوناییم که پشت پنجرن باید چوب بزاری نیان تو بعضی جاها تیر به پا زدن بهتره سرعت راه اومدن زامبیو کم میکنه تا اینکه 10تا تیر تو سرش خالی کنی و بمیره بیشتر مدیریت منابع توش مهمه گیم پلی بازی بشدت با 4و5و6 و7 فرق داره
  7. memex

    سوال فنی و غیر فنی درباره Resident Evil 2-Remake

    این ترسناک نیست فقط اعصاب خوردکنه به نظرم زامبیاش ترسناک ترن تا این یارو
  8. memex

    سوال فنی و غیر فنی درباره Resident Evil 2-Remake

    1- اخرین درجه (محدودیت سیو داری) روند بازی فرقی نمیزاره فقط جون و دمیج و سیو محدود تر میشن 2-میتونید ببرید رو اخرین تنظیمات ارور نمیده بهتون اون حجمم برای کش کردنه اهمیت نداره
  9. هیچ مشکل ساختی ندارن اینا پلن دارن نقشه راهشون نگاه کنی همین الانش تکنولوژی سال 2022 رو دارن ولی رو نمیکنن چون اگه الان رو کنن سال بعد چیز جدیدی برا پول دراوردن ندارن به نظرم بهتره نگاهی به کارایی که در حوزه نظامی کردن نگاه کنید اونجا جدیدترین تکنولوژی هاشونو به کار میگیرن و چیزای اختصاصی تولید میکنن وقتی شما به 7 نانو متر میرسی سطح کمتری نسبت به مثلا 20 نانومتر میگیری خوب بیان اندازه همون 20 نانومتر پردازنده 7نانومتریشونو وسعت بدن و ترانزیستور و هسته اضافه کنن این چیز سختیه؟ دماشم که بلخره میشه مهار کرد میتونن با افزایش تعداد هسته فرکانسو کمتر کنن موضوع اینه اینکارو نمیکنن...شدنش میشه ولی نمیخوان یهو همه چیو بیارن رو دایره اون مال کشور جهان سومی هست که همه چیو میاره رو دایره و تمام وسعت سازندگیشو به خرج میده اینا لزومی نداره اینکارو کنن انویدیا از لحاظ تکنولوژی خیلی جلو تر از amd هست علتشم سرمایه و سهام بسیار زیادشه که از حوزه هوش مصنوعی و گیمینگ و 3d درمیاره حداقل از این شرکت انتظار ساخت گرافیک خفن تری میره از طرفی رزولوشن 4k بین گیمیر ها استفاده نمیشه چون گرافیکا نمیکشن و گرافیکیم که بتونه نزدیک 50 فریم بهش بده قیمت سرسام اوری داره پس نمیخره خوب یا باید اینا از پایه اصول ساخت تصاویر و فریم رو عوض کنن یا اینکه سخت افزار قدرت مند تری بسازن
  10. نسل حاضر گرافیک که نمیتونه بازی سال 2018 و 2017 رو روی 4k فریم بالای 60 بده نسل بعدش هیچ دلیل نداره بیاد یه بار سنگین تر مثل پردازش رهگیری نور رو به خودش اضافه کنه و این یعنی سیاست کثیف فروش الان انودیا راحت نسل بعدیو میخواد برای 4k 60fps اماده کنه و یه ویژگی بدرد نخور دیگه اضافه کنه که بازم 60 فریم نگیری کلا همیشه انویدیا کاری میکنه نتونی رو 4k با یه کارت گیمینگ 60 فریم برای مدت بالای 2سال بگیری حتی خود amd هم این همه زور میزنه نمیتونه خیلی راحت میشه اندازه پردازنده رو سطح برد بزرگتر کرد و ترانزیستور بیشتری به کار برد برای گرمای حاصلشم میشه خنک کننده مایع زد یا جنس برد و قطعات رو تغیر داد که در دمای بالا مقاوم باشه بلخره کسی که میخواد بالای 600 دلار هزینه کنه یه چیز قدرت مند داشته باشه حالا حالا ها از مد نیوفته ولی این 2تا کمپانی و بخصوص انویدیا یه کار میکنن کلا شما کارتتون برای 4k با استفاده از ویژگی های به روز راندمان خوبی نگیره و نیاز پیدا کنی به کارت قوی تر یا 2تا کارت بخری (که همه بازیا ازش ساپورت نمیکنن )یا نه منتظر نسل بعد باشی که برا نسل بعدم باز همینه و تازمانی که کمپانی سودشو نکنه ول کن نیست چیمیشد اگه چین وارد حوزه ساخت پردازنده گرافیکی میشد! جدا از این بحث بازی سازا هم دیگه تکنیک به خرج نمیدن وقتی یه ویژگی جدید به کارت میاد کار بازی ساز راحت تر میشه ولی بار پردازشی گرافیک سنگین تر میشه مثلا شبیه همین رهگیری پرتو نور یه تکنیک خاص وجود داره که بار پردازشی خیلی کمی میگیره هرچند کیفیت و طرز کارش زمین تا اسمون با رهگیری پرتو نور فرق داره ولی به چشم بیننده یکسان بود یعنی خروجی راضی کننده بود کل بازی سازی به تکنیکشه و این تکنیک هست که مهمه وگرنه 4تا ابجکت زدنو موشن کپچرو و انیمیت زدن که مثل همون جمع و تفریق خودمونه و پایه حساب میشه هرچی ویژگی جدید تر اضافه کنن به کارت گرافیکا این بازی سازا تنبل تر میشن هرچند که نتیجه واقع گرایانه تر میشه ولی نمی ارزه به افت راندمان اگه روی این ویژگی ها بهینه سازی دستی انجام بدن راندمان زمین تا اسمون فرق میکنه ولی موضوع اینه این ویژگی اومده که اصن اینا به چیزی دست نزنن و کارشون راحت شه برای همین افت فریم میبینید شما...
  11. memex

    مشکل افت Fps یهویی

    مقدار رم سیستمتون متناسبه من با رم 8 گیگ تا 150 -160 fps هم گرفتم ? مشکل از چیز دیگست چون رم کم بیاد fps پایین نمیاد فقط تیک و لگ میخوره ?
  12. کاملا تایید میشه بعد از معرفی و تست بنچمارک dx12 تمام کارت های نسل قبل پاسکال رسما بدرد نخور شدن ولی amd چی؟ حتی با اینکه از سطح لول 11 هم بعضیاشون پشتیبانی میکنن هنوزم میتونن با dx12 بازی کنن طبق صحبت هایی که خودشون گفتن این ویژگی درتمام بازی ها به کار گرفته میشه ولی الان خیلی زوده حرف زدن دربارش معلومم نیست کنسول جدیدا این قابلیت رو دارن یا نه هرچند به نظرم دارن چون قراره 8سالی جواب بدن برای بازی بعدم یه نکته بگم چرا ماکروسافت و سونی از amd استفاده میکنن؟ خوب میتونید گوگل کنید ببینید برای کنسول پورت کردن از کانفیگ amd راحتتره تا nvidia همچنین این کنسول تونسته بازی spider man رو ران کنه آآآآآآآآی اونایی که از کیفیت اب بارون و خیسی مینالید بهتره به سازنده بازی هشدار بدی وگرنه پردازنده مشکلی نداره و بهتره متن پایینم بخونید: نمونشو میتونید از بازی batman arkham knight نگاه کنید که انویدیا محور بود ولی رو کنسول نمایش بهتری میذاشت بعدم که همه جا پیشنهادشد game works رو off کنن من فن هیچ کدوم نیستم ولی میگم amd سابقه بهتری تو همه چیز داشته تو پردازنده که معماری amd64 که همین الان رو سیستم اینتل ماست توسط خود amd طراحی شد که توان پردازش 32 بیتی بدون ماشین مجازیو داره توی گرافیکم درسته شرکت ati رو خرید ولی چون تسلط به بازار گرافیکی نداشت هر باری کاری کرده که گرافیکاش بعد x سال هم قابل استفاده باشن منم میگم شاید اگه بازارو انحصار خودش میکرد مثل انویدیا سیاسیت پول پرستانه ای میگرفت ولی فعلا که انحصار خودش نکرده الانم تکنولوژی ray trace تو بازی بهینه سازی بیشتری میطلبه تا اون تکینک های قدیمی چون فقط یه گزینه نیست که فعال شه وتمام انویدیا اگه میومد کارت های rtx رو اول به صورت کوادرو میداد برای فیلم سازا یا رندر کننده ها بعد میومد بعد چند سال بهینه سازی و غیره نسخه گیمینگ میداد خیلی بهتر نتیجه میگرفت ولی موضوع این بود که دیگه نمیتونست فروش کارتشو افزایش بده چرا؟ چون اگه مثلا میومد یه 1180 میداد کسی نمیخرید چون همون 1080 هم از پس پردازش روی 4k یا 1440p برمیومد چه برسه یه کارت قوی تر و سهامش میخوابید تا وقتی بخواید سری rtx رو روانه بازار کنه و حالا فرض کن مثلا یه 1160 بده کسی نمیخریدش چون 1070 یا 1070ti بود مرض داشت پول هزینه کنه؟ الانم یه اشتباه بدتر کرد و اومد همون 1160یا 1660 هارو معرفی کرد که بازم کسی نمیخره چون 1080یا1070 هست کلا برای جبران گند کاری سری rtx اومد هی کارت معرفی کرد بازم میگم الان در حال حاضر کارت های 1080 و تیتان xp به زور میتونن روی 4k 60 فریم بدن، اصن اشتباه هست تا زمانی که کارتی تولید نشه بتونه روی بازی های سنگین 4k 120 فریم بده ساخت کارت جدیدتر با تکنولوژی جدید فقط یک گند کاری بزرگه چه nvidia باشه چه amd خیلی از بازی های موفق با هزارتا دوز و کلک و تکنیک دارن ران میشن تا شما همون 60 فریم تو 4k رو ببینی موفقیت اینه شما محصولت بدون دوز کلک بازی سازی بتونه پرفورمنس خارق العاده بده که فعلا غیر ممکنه پس اول بیان اینو ممکن کنن بعد برن سمت ray trace الانم nvidia بزرگترین گندشو زد چون با این ویژگی شما دارید به ازای یه بازتاب بهینه نشده و ناقص فریم و پولتو حدر میدی اگه چیزه خوبی بود الان انویدیا 200 تا نسخه مختلف از کارتاش پخش نمیکرد که بازارو بتونه نگه داره ،سریع نسل پاسکالو منسوخ میکرد مثل سری مکسول 2 ولی خوب نبوده که منسوخ نکرده و بازم داره پشتیبانی میکنه حالا جالبه برای جبران گندکاریش داره سری 11xx میده بیرون که بتونه با بهانه ای پاسکالو منسوخ کنه تا سهامش نخوابه معلوم نیست در اینده به چه بهانه ای میخواد یه ویژگی رو روی پاسکال نندازه تا گیمرها مجبور بشن برن سمت 11xxها سیاست کثیف یعنی همین ولی amd به دلیل اینکه بازار تحت سلطش نیست اینکارو نکرده ماهم ازش استفاده میکنیم بحث سر همینه وگرنه قدرت انویدیا به خاطر سیاست کثیفشه که تونسته این همه سرمایه گذاری کنه حتی توی هوش مصنوعی هم سیاست کثیفش برقراره که اینو بهتره از اونایی که دیپ لرنینگ و ... کارمیکنن بپرسید
  13. سلام شاید شما هم بخواید با تنظیمات amd کار کنید ولی ندونید چی به چیه خوب ایراد نداره من از سایت خارجی توضیح دقیق و شامل تصاویر هم براتون میزارم بریم سر تنظیمات: AMD Link Next to the Notifications option on the Radeon Settings home screen, there is a new “AMD Link” tab. This lets you sync up your Radeon Settings and GPU Monitoring with the AMD Link app on your phone, so you can monitor such things as your GPU fan speed, temperature and frame rate. You can even use your phone to record your gaming using ReLive! یه اپلیکیشن که با استفاده از گوشی میتونید به مانیتور کردن گرافیکتون بپردازید همچنین برای ضبط تصاویر میتونید از ReLive استفاده کنید. Radeon Overlay Pressing Alt + R by default, you can bring up a new overlay that lets you change graphical settings, record your footage, and enable Radeon frame rate control این گزینه یه صفحه تنظیمات نشون میده که میتونید باهاش تنظیمات رو تغیر بدید یا استریم کنید Connect Another new tab on the Radeon Settings home screen is “Connect”, which is essentially a tool to manage all the footage you capture using ReLive. Share your content, edit it, and keep tabs on it in within this convenient new interface این گزینه هم به مدیریت تمام فایل های ضبط شده و استریم کردن اونا میپردازه و میتونی ازین طریق ادیت و اکانت هایی که میخواید اشتراک بزارید رو مشخص کنید Radeon Display Settings In the Radeon Settings menu, clicking “Display” will take you to the settings relating to your monitor. Here’s everything you need to know about them این گزینه در باره تظنیمات تصویر ومانیتور هست که در ادامه میپردازیم: AMD FreeSync AMD’s answer to Nvidia G-Sync, this “adaptive sync” technology is built into certain GPUs and monitors and all but removes screen tearing. It synchronizes the refresh rates of your monitor and graphics card, adapting the monitor’s refresh rate to the graphics card’s. Think of it as a very powerful version of V-Sync which you can read about further down در این گزینه شما میتونید از قابلیت انحصاری amd Free sync استفاده کنید در حقیقت اگه شما ماینیتوری داشته باشید که ازین قابلیت استفاده کنه میتونید برای رفع بریدگی تصویر بدون افت راندمان ازش استفاده کنید کاری که این قابلیت انجام میده هماهنگ کردن نرخ فریم دهی مانیتور با کارت گرافیک هست Virtual Super Resolution AMD’s fancy word for “downsampling.” This sort of unlocks resolutions higher than your monitor is capable of (4k for a 1080p monitor, for example), then squishes the resolution down to your monitor size, resulting in a crisper image with less jaggies در این گزینه شما میتونید سایز تصویر مجازی برای مانیتور خودتون تعیین کنید (از محدوده 600*800 تا 1600*2560) اگه مانیتور شما رزولوشن کمتری هم داشته باشه با این ویژگی تمام پردازش گرافیک در محدوده موردنظر انجام میشه و در رزولوشن اصلی مانیتور شما بهتون تحویل میده GPU Scaling This uses your graphics card (instead of your monitor) to fit the resolution of whatever you’re running to your screen. For most decent gaming graphics cards, this is a better option than leaving your monitor to do the work and should lead to a clearer image این گزینه باعث میشه گرافیک شما به جای مانیتور به ست کردن رزولوشن تصویر بپردازه برای بازی کردن این گزینه توصیه میشه Scaling Mode In most cases you’ll be using the full size of your screen, but if you’re playing games at a 4:3 aspect ratio, then forcing it to fit the whole screen will stretch the image in an ugly way. Maybe that doesn’t bother you, in which case go for “Full panel,” but we recommend the “Preserve aspect ratio” option here این گزینه به تعین کردن نسبت تصویر میپردازه (در نسبت 4:3 ممکنه کشیدگی تصویر باعث زشت شدن تصویر بشه ) بهترین گزینه توصیه شده “Preserve aspect ratio” هستش Radeon Gaming Settings These settings only come into play when you’re gaming. You can either apply them to individual games by clicking the game in question under the gaming tab, or if you want to apply certain settings across all your games, click “Global Settings” این گزینه شامل تنظیمات گرافیکی برای بازی ها و برنامه ها و تنظیمات کلی و وات من هست اگر میخواید تنظیماتی بسازید که در همه برنامه ها و بازی ها به کار گرفته بشه روی Global setting کلیک کنید Anti-aliasing Mode Particularly on screens with lower resolutions, diagonal lines in video games (which are made of individual square pixels) may look jaggy and “staircased” rather than smooth. Anti-aliasing (AA) resolves this by effectively filling the gaps in these staircased lines to smooth them out If you choose the “Enhance application settings” option, it will utilize something called “Enhanced Quality Anti-Aliasing,” which layers over your AA in-game settings to further smooth edges. If you choose “Override application settings,” it will use the settings outlined below این گزینه به ضد بریدگی لبه معروفه (نرمی لبه) چندتا گزینه میبینید داخلش اولی استفاده از تنظیمات خود اپلیکیشن هست که در اینجا گرافیک فقط تنظیماتی که بازی یا برنامه ها اعمال میکنن انجام میده گزینه دوم تنظیمات اعلان شده توسط بازی یا برنامه رو بهتر میکنه گزینه سوم هم علاوه بر تنظیمات بازی یا برنامه تنظیمات دلبخواهی شما رو هم انجام میده Anti-aliasing Method :There are three types of anti-aliasing you can use in Radeon Settings Multisampling (MSAA) – The easiest on your GPU, MSAA reduces aliasing only on parts of the screen that really need it, usually along edges of objects Adaptive multisampling (Adaptive MSAA) – The middle ground. Reduces jaggies on edges of objects with transparent elements (barbed wire fences and so on) Supersampling (SSAA) – The most powerful (and graphically demanding) AA method, which reduces aliasing on the entire screen این گزینه درحقیقت روش نرم کردن لبه هارو نشون میده که بر حسب افزایش کیفیت و کاهش راندمان به صورت زیر هست super sampling>adaptive multi sampling>multi sampling متاسفانه بر خلاف انویدیا گزینه ای شامل غیر فعال کردن وجود نداره و همین باعث افت کارایی نسبی در بازی یا برنامه ها میشه در بنچمار (furmark ) این گزینه تست شده و بشدت تاثیر گذار هست چه برسه به بازی (Morphological Filtering (MLAA An AMD-specific type of anti-aliasing that claims to have a similar effect to SSAA but with less of a performance hit. In reality, its effectiveness varies from game to game, so it’s worth experimenting with it to see where and when it works best این گزینه هم یه روش نرم کردن لبه هست (شبیه SSAA ولی با کمترین تاثیر روی بازی )که بازی به بازی فرق میکنه و پیش نهاد میشه خودتون تست کنید تا نتیجشو ببینید Anisotropic Filtering Mode Much like anti-aliasing reduces jaggies on edges, this improves them within textures (making wooden crates look more like wooden crates, for example, rather than boxes with a “wooden crate” sticker slapped onto them). It also keeps textures looking good in the distance rather than letting them get blurry and prevents textures from getting jaggy when viewed from tight angle If you turn this on, you get options for 2x, 4x, 8x and 16x anisotropic filtering, with even the highest level running fairly well on modern graphics cards این گزینه شبیه متد ضد تیزی لبه عمل میکنه منتهی با اعمال اونها بر روی بافت ها کار میکنه وبافت ها رو از تار بودن یا 2بعدی بودنشون درمیاره در تصویر زیر مشخص هست بسته به قدرت گرافیکیتون میتونید یکدومشون رو انتخاب کنید از بالا به پایین قدرت بیشتری از کارت میطلبه Texture Filtering Quality This changes texture quality on the fly to improve game smoothness and performance. Its effects are fairly negligible compared to other texture options, and the popular opinion in the gaming community currently is to set it to Performance این گزینه هم کیفیت بافت ها (در پرواز؟ ) رو تا حدی عوض میکنه برای نرم شدن بازی بهترین ایده استفاده از گزینه “Performance" هست Surface Format Optimization Another somewhat outdated setting, this was used some years back on games to decrease graphical quality and improve performance but is unlikely to have much effect on modern games and modern GPUs. You certainly won’t miss it if you leave it off با استفاده از این گزینه کیفیت گرافیک بازی پایین میاد و راندمان بهتر میشه ولی این گزینه تاثیر جالبی نداره بهتره بیخیالش بشید(منسوخ شده) Wait for Vertical Refresh This is a slightly roundabout way of saying “VSync” (Vertical Synchronization), which you may have heard of. If you have a game that’s running at a higher frame-rate (fps) than the refresh rate (Hz) of your monitor, then you may see jarring horizontal lines on your screen known as screen tearing. VSync combats this by limiting your GPU’s frame-rate to your monitor’s refresh rate این هم برای ضد بریدگی تصویر یا پارگی تصویر هستش اگه مانیتورنت freesync نیست بهترین گزینه استفاده از enhanced sync هست OpenGL Triple Buffering Not a huge number of games use the OpenGL API these days (here’s a list of ones that do), but for those that do, having this turned on together with VSync will allow your frame-rate to fluctuate more smoothly. So where double buffering would drop the fps to 30 even though it could technically be running at 55 to make up for the delay caused by synchronisation, Triple buffering removes this issue, allowing frame-rates to run at whatever fps your GPU can handle این گزینه برای opengl کاربرد داره و معمولا هم بازی های زیادی با این api ساخته نشدن بهتره بیخیالش بشید ولی اگه علاقه دارید بدونید چیه : اجازه میده فریم های شما ( کنار v-sync )در نوسان ها روانتر باشن Shader Cache Stores shaders for games locally on your hard drive, greatly increasing load times (particularly if you don’t have an SSD). Be warned that this takes up quite a lot of hard drive space 3oGB or so این گزینه هم مخزن کش بازی رو داخل حافظه hdd شما ذخیره میکنه مزیتش اینه سیپیو کم تر درگیر میشه ولی لود تایمتون بالامیره اگه ssd ندارید البته حداقل هم 3گیگ از حافظتون میره بابت این ویژگی Tessellation Mode Increases in-game graphics by breaking larger polygons up into smaller pieces, making graphics smoother (a bit like crushing peppercorns into powdered pepper – if you’re into your foody analogies). “AMD Optimized” uses x64 tessellation, but if you select “Override application settings,” you can set a lower rate if you think the performance impact is too high این گزینه گرافیک بازی رو افزایش میده( با تقسیم چند ضلعی های بزرگ به قطعات کوچکتر و پردازش اونها) اگر فکر میکنید تاثیرش روی راندمان زیاده میتونید گزینه رو use application setting ست کنید همچنین AMD Optimized از x64 استفاده میکنه که ممکنه سنگین باشه Power Efficiency It won’t save you much on electricity bills, but this feature reduces the clock speeds on your GPU for low-demand games, making your graphics card run quieter when it’s not being pushed to the limit. Some people have reported this to have a negative if left on during more modern games; it’s best to only switch this on in the ‘Profile’ settings for older games این گزینه با کاهش فرکانس هسته در بازی های سبک باعث میشه خنک تر باشه گرافیکتون و مصرف برق کمتری داشته باشه ولی محدود نمیکنه قدرت گرافیک رو ولی بهتره از وات من یا نرم افزار های دیگه خودتون کلاک ها و ولتاژ رو ست کنید Frame Rate Target Control Essentially a frame rate limiter, ensuring that your GPU isn’t overworking itself churning out, such as 120fps on an older game when your monitor can only handle 75Hz or running at massive frame-rates in game menus. It means your graphics card will be quieter when possible, stay cooler, and therefore live longer این گزینه هم محدوده برای فریم ریت ها تعیین میکنه که از اون بیشتر فریم تولید نشه ودمای کارت پایین بیاد اخرین گزینه بدربخور هم chill هستش که یک بازه برای فریم ریت ها باز میکنه مثلا از 30 تا 60 که در صحنه هایی که شما از موس وکیبورد استفاده نمیکنید فریم روی 30 میاد و در جایی که بازی اکشن میشه و موس شروع به حرکت میکنه یا دکمه کیبرد فشار داده میشه فریم به 60 میرسه( به نظرم به علت وقفه ایجاد شده بهتره بازه کمتری رو نسبت بدید مثلا 45 تا 60 یا 50تا60 البته بستگی به نرخ باز سازی تصویر مانیتورتون داره من برای 60 هرتز مثال زدم) منبع :www.maketecheasier.com/
  14. memex

    گلوگاه cpu برای گرافیک VEGA 64

    از دید من بازیو پاک کن چون فقط وقتتو سر اینکه استیبیل بشه حدر میده برو یچی بهتر یریز همچین بازی جالبیم نیست