GREEN Support

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    48
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • تعداد روزهای دارای رکورد

    1
  • بازخورد

    N/A

GREEN Support last won the day on 8 دی 1397

GREEN Support had the most liked content!

اعتبار در انجمن

66 داره محبوب میشه

4 دنبال کننده

درباره GREEN Support

  • درجه
    پشتیبانی رسمی GREEN
  • تاریخ تولد تعیین نشده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. GREEN Support

    مشکل با واتر کولر green GLC120 EVO

    دمای کولانت برای استفاده های طولانی مدت باید زیر 45 الی 50 درجه سانتی گراد بمونه. این مربوط به ناسازگاری چیپ مانیتورینگ پمپ با برخی مدل های مادربردهای msi هست که در حال رفع اون هستیم. این مشکل فقط مربوط به مانیتورینگ هست و تاثیری در کارایی نداره.
  2. GREEN Support

    مشکل با واتر کولر green GLC120 EVO

    با توجه به این که از نصب صحیح و نوع اعمال خمیر اطلاع کامل ندارید توصی می کنم یک بار کامل اتصالات رو چک کنید چون شواهد نشون میده که خنک کننده شما به احتمال زیاد سالم هستش. با توجه به اینکه مشکل شما به نوعی خاص هستش احتمال میدم تست و تصمیم گیری برای گارانتی چند روزی زمان ببره.
  3. GREEN Support

    مشکل با واتر کولر green GLC120 EVO

    سلام. صدای آب داخل رادیاتور و سرعت چرخش پمپ عادیه ولی دماها عادی نیست. تاکنون نشتی از این خنک کننده های آبی گرین گزارش نشده. کولر رو همراه با جعبه و متعلقات به گارانتی ارسال کنید. همکاران بنده دستگاهتون رو چک می کنند.
  4. GREEN Support

    سوال درباره سوکت PCIE پاور گرین 780

    این مدل مصرف زیادی نداره و ایرادی نداره. ولی برای کارت های گرافیک پرمصرف (بیش از 250W) این نوع پیکربندی به هیچ وجه توصیه نمیشه.
  5. GREEN Support

    سوال درباره سوکت PCIE پاور گرین 780

    سلام. این راه مقرون به صرفه ترین راهکار برای ساختن سوکت 8Pin PCIe محسوب میشه و %100 مورد تایید ما نخواهد بود. جسارتاً مدل کارت گرافیکتون چیه؟
  6. GREEN Support

    پیشنهاد خرید پاور

    بنده تو همون تاپیک هم عرض کردم خدمت ایشون که مشکل سوختن DVD-RW هایی که داشتن مربوط به پاور نبوده و خودشون هم قبول کردن ولی کماکان روی نظریه خودشون اصرار دارند و حاضر به ارسال پاور هم به گارانتی نیستند. ما طبق تعهدی که به مشتریان محترم گرین داریم آماده ارائه خدمات هستیم ولی در صورتی که خود مشتری این موضوع را طلب کنه.
  7. GREEN Support

    سوال/ مشکل با واتر کولر نو گرین evo 240

    این مشکل فقط روی چند درصد از مادربردهای msi وجود داره و همه مدل ها این مشکل رو ندارند. در حال پیگیری هستیم و به زودی مشکل حل میشه انشاالله. حدود %5 تلرانس روی حداکثر سرعت چرخش پمپ و انواع فن عادی هستش.
  8. GREEN Support

    مشکل واتر کولر گرین glc 120

    خیر. اون صدا در چند ثانیه اول عادیه.
  9. GREEN Support

    مشکل واتر کولر گرین glc 120

    خدمت شما: http://green-case.com/channels/channels.php?place=khorasan
  10. GREEN Support

    سوال/ مشکل با واتر کولر نو گرین evo 240

    خیلی خیلی ممنونیم بایت پیگری شما در تاپیک های مربوط به محصولات گرین. نیازی نیست به زحمت بیفتید. تقریباً اکثر تالارهای این انجمن به خصوص تالار اختصاصی مربوط به محصولات گرین هر روزه ده ها بار توسط تیم پشتیبانی ما رصد و پس از هماهنگی با واحدهای مربوطه پاسخ داده میشه. از حسن نیت شما سپاسگزاریم.
  11. GREEN Support

    سوال/ مشکل با واتر کولر نو گرین evo 240

    سلام. بنده چندین بار متن شما رو کامل مطالعه کردم ولی متاسفانه دقیق متوجه منظور شما نشدم. سرعت چرخش پمپ بر روی باک نمایش داده میشه؟ کارایی خنک کننده و دما پردازنده اوکیه ؟ مدل مادربرد شما چیه؟ احتمال میدیم سیم مربوط به مانیتورینگ سرعت چرخش پمپ با پین مورد نظر روی مادربرد اتصال نداشته باشه. ابتدا بایوس مادربرد را بروز کنید . در صورتی که از نصب صحیح خنک کننده مطمئن هستید و مشکل کماکان پابرجاست برای بررسی بیشتر خنک کننده رو به واحد خدمات پس ا ز فروش گرین ارسال کنید. همکاران بنده خنک کننده شما رو چک و نتیجه رو به شما اعلام می کنند. نگران نباشید در صورتی که خنک کننده شما مشکل داشته باشه در سریع ترین زمان ممکن با یک مدل آکبند تعویض خواهد شد.
  12. GREEN Support

    مشکل واتر کولر گرین glc 120

    سلام. به واحد خدمات پس از فروش مراجعه کنید. همکاران بنده دستگاه شما رو چک می کنند و مشکل شما رو حل می کنند. آدرس گارانتی شرکت پردیس صنعت سیاره سبز (گارانتی گرین) تهران، خیابان سمیه، بین خیابان سپهبد قرنی و خیابان استاد نجات الهی (ویلا)، جنب دادگاه شهید بهشتی، شماره 215 ساختمان سبز، طبقه همکف تلفن: 88170017 021 فکس: 88808171 021
  13. اگر شماره سریال پشت کیبورد کماکان سرجاش هست و مخدوش نشده کیبورد شما شامل گارانتی خواهد شد.
  14. اجازه بدید فردا در ساعت اداری از واحد گارانتی استعلام بگیرم. نتیجه رو اعلام می کنم خدمتتون.
  15. سلام. کیبورد معیوب رو به یکی از نمایندگان ما در شهر محل سکونتتون ارسال کنید. روال گارانتی طبق فرآیند تعیین شده انجام خواهد شد.