GREEN Support

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    118
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • تعداد روزهای دارای رکورد

    2
  • بازخورد

    N/A

GREEN Support last won the day on 19 خرداد

GREEN Support had the most liked content!

اعتبار در انجمن

183 کاربر محبوب

12 دنبال کننده

درباره GREEN Support

  • درجه
    پشتیبانی رسمی GREEN
  • تاریخ تولد تعیین نشده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. منظور شما رو متوجه نمیشم. یعنی دستگاه به صورت نو خریداری کردید و متعلقات همراهش نبوده یا گم شده؟
  2. سلام مجدد. براکت AM4 کولر شما موجوده و به صورت رایگان هم به شما تحویل داده میشه. جهت هماهنگی برای ارسال یا مراجعه حضوری به صورت خصوصی با بنده هماهنگ کنید.
  3. سلام. شنبه صبح براکت AM4 کولر شما رو از انبار استعلام و نتیجه رو اعلام میکنم خدمتتون.
  4. جناب آقای عسگری عزیز اون طور که بنده متوجه شدم شما کماکان بسیار عصبانی هستید. بنده شخصاً حال کنونی شما رو درک می کنم و از مشکل پیش اومده متاسفم. طی چند روز اخیر هم تمام تلاشم رو کردم که مشکل شما حل بشه. راه حل مشکل شما رو هم عرض کردم خدمتتون. مستند سازی کنید و برای ما ارسال کنید تا همکاران بنده با شبیه سازی شرایط شما مشکل رو ببینند. بنده در مورد اون برگه عرض کردم خدمتتون که طبق گفته کارشناس گارانتی اون برگه مشاهده نشده. بنده حتماً این مورد رو پیگیری میکنم. باور بفرمایید بنده هم مشکل به هم ریختگی صفحات سایت رو دارم. مشکل از خود سایت و کلی هستش. شما ابتدا ما رو به دروغ گویی متهم کردید و حالا هم سانسور. حس می کنم تلاش های این چند وقت بنده برای حل مشکل شما نه تنها اثر مثبتی نداشته بلکه باعث ایجاد سوء تفاهم شده. به همین علت در این تاپیک بیش از این وقت شما و سایر کاربران محترم رو نمیگیرم و پیشنهاد می کنم باقی پیگیری های لازم رو تلفنی و مستقیماً از طریق کارشناسان گارانتی انجام بدید. عرض کردم تست های صحت عملکرد و کارایی کارت های گرافیک توسط MSI تعیین شده و ما ملزم به استفاده از اون نرم افزارها هستیم. برخی از اون نرم افزارها به صورت تخصصی بخش های مختلف کارت گرافیک رو از نظر محدوده پارامترهای ولتاژ، جریان و فرکانس پایش می کنند. این حالت همانند یک فرآیند diagnostic عمل می کند. در مراحل بعدی نیز عملکرد کارت گرافیک در نرم افزارهای تست و بنچ مارک محک زده می شود. این فرم به صورت الکترونیکی در واحد خدمات پس از فروش تهران موجود و از مشتریان محترم موارد از پیش تعیین شده سوال و در فرم الکترونیکی مورد نظر ثبت می گردد. در حالت های این چنینی که مشکلات خاص هستند و نیاز به توضیحات بیشتری هست از مشتریان خواسته میشه تا لطف کنند و برای حل سریع تر مشکلشون اون موارد خاص رو مکتوب بروی رو برگه بنویسند. همان طور که عرض کردم برای جلوگیری از ایجاد سوء تفاهم های بیشتر و تسریع رسیدگی به امر ایشون، این آخرین پست این جانب در این تاپیک خواهد بود.
  5. برخی شرکت ها قوانین کلی گارانتی را در وب سایت های جهانی خودشون درج می کنند و جزئیات شرایط گارانتی رو به عرضه کنندگان محلی واگذار می کنند. به دلیل موارد متعدد سوء استفاده از این بند گارانتی در سال های اخیر این بند ذکر نمیشه. برای مثال بارها پیش آمده که مشتریان به دلایل مختلف تا قبل از اتمام گارانتی تعویض به صورت عمدی دستگاه مورد نظر را معیوب می کنند تا دستگاه نو تحویل بگیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد پیشنهاد می کنم با شماره 02188170017 (گارانتی گرین) تماس بگیرید. بنده در حال حاضر اطلاعات دقیق تری در اختیار ندارم. قوانین گارانتی گرین برای همه مشتریان محترم یکسان و روند رسیدگی به امور مشتریان نیز تعیین شده و مشخص است. ما در صدد رفع مشکل ایشون هستیم و مطمئن باشید اگر ایشون با ما همکاری کنند امرشون در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. رسیدگی خارج از نوبت و یا تبعیض میان مشتریان در نهایت باعث ضایع شدن حق سایرین خواهد شد.
  6. همچنین برخی از دوستان به این موضوع اشاره کرده بودند که در صورت خرابی حتماً می بایست کارت گرافیک با مدل نو و اکبند تعویض بشه. در جواب این کاربران محترم باید عرض کنیم تصمیم گیری در این موضوع به مدت زمان گذشته از تاریخ شروع گارانتی و نوع مشکل مشاهده شده مربوط میشه. برای مثال مشاهده بفرمایید در شرایط گارانتی کمپانی های شناخته شده EVGA و Sapphire که هر دو از بزرگترین شرکای تجاری AMD و nVIDIA هستند چه مواردی اشاره شده : EVGA Graphics Cards Warranty Terms همانطور که مشاهده می کنید به این موضوع اشاره شده که قطعات ارسال شده به گارانتی ممکنه تعمیر و یا با قطعه recertified تعویض بشه. یعنی قطعه که تعمیر شده ولی از نظر کارایی شرایط مشابه کارت سالم داره. همچنین اشاره شده تعویض با قطعه نو تنها در صورتی که کمتر از 30 روز از تاریخ شروع گارانتی گذشته باشه امکان پذیره. Sapphire Warranty Policy این کمپانی هم اشاره کرده که قطعه تعویض شده توسط گارانتی این شرکت ممکنه نو ، کارکرده و refurbished باشه.
  7. طبق قوانین گارانتی در تمام دنیا زمانی شرکت پشتیبان زمانی اقدام به تعویض و تعمیر قطعه میکنه که ایراد دستگاه محرز شده باشه. در غیر این صورت متاسفانه ممکنه برخی از مشتریان از این امر سوء استفاده کنند و در طول مدت گارانتی محصول برای تعویض قطعه خودشون به گارانتی مراجعه کنند. باور بفرمایید در این صورت سنگ روی سنگ بند نخواهد شد. منظور بنده از تست و مستند سازی ، اقداماتی که بود به خود جناب عسگری جهت سرعت گرفتن فرآیند رسیدگی به امرشون ذکر کردم. به این یوزر (GREEN Support) با توجه به نوع سوالاتی که توسط مشتریان محترم پرسیده میشه توسط چند نفر از همکاران در بخش های فنی، تحقیق و توسعه، روابط عمومی و گارانتی دسترسی دارند. جناب آقای عسگری عزیز لحن بنده اون روز صبح به هیچ وجه طلب کارانه نبود. بنده هدفم این بود که چرا برای حل زودتر مشکلتون مستند سازی نکردید. باور بفرمایید لحظه ای که کارت شما به دست همکاران بنده رسیده بود این برگه رو پیدا نکرده بودند. این که چه اتفاقی افتاده ما در جریان این امر نیستیم. جناب آقای عسگری عزیز اگر خاطرتون باشه شما بار اولی که در فروردین ماه امسال قصد ارسال این کارت گرافیک رو داشتید قبلش با همین یوزر هماهنگ کردید و در اون لحظه هم مثل همین الان بنده (موسوی) پاسخگوی شما بودم. تو اون تایم شما در پیغام خصوصیتون نام و نام خانوادگی به همراه شماره تلفنتون رو برای بنده ارسال کردید. بنده از طریق همون پیغام اسم و فامیلی شریف شما به همراه شماره تماستون رو پیدا کردم و با شما تماس گرفتم. بنده اون برگه رو ندیدم و طبق اعلام همکاران من به بنده اون ها هم این برگه رو ندیدند. باور بفرمایید بنده دروغگو نیستم. من تمام تلاشم رو کردم (انجام وظیفه می کینم) تا این مشکل شما که بسیار نادر و خاص هم هست زودتر حل بشه. تون اون تماس هم عرض کردم خدمت شما که همکاران بنده مشکلی که شما مشاهده می کنید رو ندیدند و برای حل سریع تر مشکل لطف بفرمایید این بار با ضبط ویدئو مستند سازی کنید برای بنده بفرستید تا بنده شخصاً پیگر امر شما باشم. من شوکه شدم . من هدفم کمک به شما و حل سریع تر این موضوع بود. ولی شما کامل چیز دیگه ای برداشت کردید. از اینکه این مشکلات برای شما پیش اومده بی نهایت متاسفیم و همانطور که عرض کردم طبق مستندات موجود ما قصدی جز حل سریع تر مشکلات شما نداشتیم. همواره شما مشتریان محترم ایرانی بزرگترین سرمایه گرین هستید و تحت هر شرایطی حق با شماست. هر طور که خودتون صلاح می دونید برای شکایت می تونید از واحد CRM ما اقدام کنید (داخلی 7005 خانم تهرانی) و یا از طریق اتحادیه صنف فناوران رایانه اقدام بفرمایید. در هر شرایط همکاران بنده پاسخگو شما خواهند بود. گرین جزو معدود شرکت هایی هست که در حال حاضر در انجمن های سخت افزاری ایرانی به صورت رسمی پاسخگوی شما مشتریان محترم می باشد. این یوزر هیچ دسترسی مدیریتی در این انجمن نداره و تا زمانی که کسی از قوانین کلی این انجمن نافرمانی نکنه می تونه آزادانه به بیان مشکلات ، انتقادات و پیشنهاد بپردازه. مطمئن باشید ما هیچ وقت چنین جسارتی نمی کنیم و نخواهیم کرد. دلیل اینکه به مشکل ایشون رسیدگی نشده همان طور که بارها اینجا عرض کردم خاص بودن مشکل ایشونه. برای مثال آخرین فرمایشات ایشون پس از دریافت مجدد کارت رو ملاحظه بفرمایید: ایشون تو همون تستی که قبلاً می گرفتند و باعث ناپایداری کارت گرافیکشون می شد این بار فرمودند که پس از 17 دقیقه این مشکل پیش نیومده. مشکل همکاران بنده هم همینه که متاسفانه در انواع تست های استاندارد تعیین شده توسط کمپانی MSI این مشکل مشاهده نمیشه. به همین دلیل این بار از ایشون درخواست شده که لطف کنند و با ضبط فیلم این مسئله رو مستند سازی کنند تا همکاران بنده با شبیه سازی همون شرایط مشکل ایشون رو مشاهده و به اون رسیدگی کنند. دوست عزیز شرکت پردیس صنعت سیاره سبز در حال حاضر تنها نماینده رسمی محصولات کامپوننت MSI در ایران است. صحت این موضوع رو می تونید از مراجع مختلف داخلی پیگیری کنید. اگر می بینید که اسمی از گرین در وب سایت این کمپانی نیست مسائل مربوط به تحریم و اقدامات محافظه کارانه کمپانی MSI و کمپانی های مشابه چینی و تایوانی در قبال تجارت با ایران است.
  8. چند وقتی هست که رابط بین شرکت و انجمن های لیون کامپیوتر توسط همین یوزر پشتیبان گرین صورت میگیره. مهندس شعبانی و کل تیم فنی ترجیح دادند که ارتباط تیم فقط توسط همین یوزر انجام بگیره. ما با آقای عسگری (استارتر) در ارتباط هستیم و در حال هماهنگی و تست و مستند سازی جهت ارائه به بخش گارانتی گرین و MSI. به زودی مشکل ایشون حل خواهد شد.
  9. سلام. نگران نباشید.دستگاه شما مشکلی نداره. دلیل بروز این امر اینه که توصیه میشه همواره پمپ خنک کننده های آبی در سرعت ثابت و ترجیحاً حداکثر سرعت کار کنه. در مادربرد شما سرعت چرخش پمپ با توجه به لود سیستم هر لحظه در حال تغییره و در حالت بی باری اینقدر ولتاژ پایین میاد که پمپ عملاً خاموش میشه. جهت حل مشکلتون سیم 3 پین پمپ رو همانند تصویر بالا با کانکتور SYS_FAN3_PUMP متصل کنید و در تنظیمات بایوس سرعت چرخش اون رو بر روی حداکثر تنظیم کنید. کانکتور 4 پین فن رو هم به کانکتور CPU_FAN متصل کنید.
  10. تمامی قوانین و ساز و کارهای مربوط تعمیر، تعویض، تست و سرویس قطعات با برند msi تماماً توسط RMA کمپانی MSI در تایوان تعیین شده. همکاران بنده در قبال عملکردشون در این موارد باید پاسخگو کمپانی msi باشند. تعویض خمیر کارت گرافیک هم جزو مواردی است که کمپانی مادر تاکید کرده باید توسط کارشناس مربوطه تست و در صورت نیاز تعویض بشه. به احتمال زیاد شما با بچه های تعمیر کار واحد صحبت کردید. هر گونه سوال فنی و تخصصی دارید پیشنهاد می کنم با شماره های داخلی 7751، 7752 و 7753 تماس بگیرید. بنده و همکاران بنده در واحد فنی و تحقیق و توسعه گرین در خدمت شما و همه مشتریان محترم گرین هستیم. همکاران بنده در طول سال انجام وظیفه می کنند و ده ها قطعه تعویض و یا تعمیر میشه. چندین سال متوالی هم هست که واحد خدمات پس از فروش گرین موفق به کسب تندیس حمایت از حقوق مصرف کننده میشه. به نظر شما آیا این درسته که با تنها چند مورد انگشت شمار به کلی خدمات و زحمات کارکنان یک مجموعه رو زیر سوال ببریم؟ به هر حال ما از انتقادات سازنده استقبال می کنیم و خوشحال می شدیم در خدمتتون باشیم.
  11. روند تست و کنترل کیفیت گارانتی گرین تعیین شده و استاندارد هستش. هیچ اولویتی هم برای هیچ مشتری خاصی وجود نداره. تامل بفرمایید طبق زمانبندی به امر ایشون رسیدگی خواهد شد. ضمناُ جهت اطلاع شما عرض می کنم طبق قوانین گارانتی گرین در صورتی که مشتریان محترم در شهرستان ها سکونت داشته باشند در صورتی که از طریق نمایندگی های خدمات پس از فروش گرین قطعشون ارسال بشه هیچ هزینه ای بابت ارسال و دریافت کالا پرداخت نخواهند کرد. تمامی هزینه های پستی، تعمیر و یا تعویض قطعه بر عهده گارانتی گرین خواهد بود. دفعه قبلی که ایشون کارت رو ارسال کردند با دور فن کارت گرافیک مشکل داشتند و درخواست تعویض بایوس داشتند که امرشون انجام شد. همکاران بنده ساعت ها دستگاه ایشون رو تست کردند و مشکلی مشاهده نشده بود. کم لطفی می فرمایید. این نوع ادبیات به هیچ وجه شایسته کاربران محترم انجمن های لیون کامپیوتر نیست. بنده رسماً از طرف تیم فنی گرین از شما دعوت می کنم به ما افتخار بدید شخصاً تشریف بیارید شرکت تا از واحد خدمات پس از فروش و آزمایشگاه تخصصی تست منابع تغذیه سوئیچینگ ما دیدن کنید. چند دقیقه ای هم افتخار بدید با بنده و همکاران بنده در مورد مسائل فنی و .... بحث و گفت و گو کنیم. ما از شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 9 صبح الی 5 بعد از ظهر در خدمات شما هستیم. ضمناً تمامی هزینه های ایاب ذهاب شما بر عهده گرین خواهد بود. منتظر پاسخ شما هستم. لطف بفرمایید در پیغام خصوصی هماهنگی های لازم رو با بنده انجام بدید.
  12. سلام. شرح کامل مشکلتون رو کامل بر روی یک برگه بنویسید و بر روی جعبه کارت گرافیک بچسبونید. پس از ارسال با بنده هماهنگ کنید. بنده هماهنگ می کنم واحد QC خدمات پس ارفروش یک هفته تست های مختلف رو روی کارت گرافیک شما تکرار کنند. نگران نباشید مشکلتون حل میشه.
  13. انفجار اون MOV (وریستور) به دلیل نوسان بسیار شدید ولتاژ برق شهر (در حد و اندازه های آذرخش) بوده. کار اون وریستور همینه. پیش مرگ شدن و نابودی خودش تا به قطعات سیستم آسیبی نرسه. در این حد Spkie شدید در برق ورودی می تونه به رکتیفایر، سوئیچ های ورودی و حتی خازن ورودی نیز صدمه زده باشه. پاور شما گارانتی داشت، بهتر بود به واحد خدمات پس از فروش ارجاع می دادید.
  14. بله. اشتباه از بنده بود در مورد ارسال لینک نمایندگان فروش به جای خدمات پس از فروش. به هر حال بابت تاخیر پیش اومده متاسفیم و امیدوارم عذرخواهی بنده را پذیرا باشید.
  15. کیبورد شما از طرف نماینده در تاریخ 04/18 به دست ما رسیده و تعویض شده. دیروز هم برای نماینده مورد نظر ارسال شده. طی امروز یا حداکثر فردا به دستتون میرسه. علت تاخیر این بوده که نماینده مورد نظر نماینده خدمات پس از فروش ما نیستند. نمایندگان خدمات پس از فروش شهرستان گرین