رفتن به مطلب
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
جستجو به صورت ...
جستجو در ...

cooler master support

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    32
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • تعداد روزهای دارای رکورد

    1
  • بازخورد

    N/A

cooler master support آخرین بار در تاریخ 18 شهریور برنده شده است

cooler master support مطلبی ارسال کرده که بیشترین لایک را کسب کرده است!

اعتبار در انجمن

21

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. اون دوستمون که مدرک خواستیم برای حرفشون . خبری نشد ازشون. امیدوارم حداقل شما به ما با مدرک حرفتون رو اثبات کنید..
  2. سلام از اینکه این مشکل برای شما بوجود آمد عمیقأ متأسفیم.لطفا فردا بین ساعت ۹ تا ۱۱ به دفتر آواژنگ مراجعه کنید.کالای شما بدون درنگ تعویض خواهد شد.
  3. البته ما نزاشتیم ایشون تو سرش بزنه و البته ایشون رو مثل مشتری های دیگه بالاسرمون گذاشتیم 😆 در خصوص این موضوع باید به گارانتی مراجعه کنید و اگر دارای گارانتی باشد حتما خدمات لازم رو دریافت میکنند. البته بدون معتلی!!😂😂
  4. عرض کردیم یکی از دلایل ایجاد نویز میتونه عدم نصب صحیح باشد! نه اینکه کلا ایجاد نویز به خاطر عدم نصب صحیح باشد. بله در مواردی هم خود فن دچار مشکل هست. البته باز هم در این مورد نگرانی وجود ندارد چون کل محصول شما دارای گارانتی تعویض هست.
  5. سلام دوستان، اول از همه خوشحالیم که مشکل دوستمون حل شد و البته با تاخیر انجام شد که به دلیل خرابی سرور های آواژنگ بود. وگرنه استاندارد زمان پاسخگویی نهایت سه روز هستش و البته خیلی موارد هم ما یک روز انجام دادیم. اما جا دارد یکسری نکات رو خدمت دوستان اعلام کنیم - قانون گارانتی در ایران: طبق قانون ،اگر قرار به بازپرداخت وجه باشه در صورتی که کالا تعمیر نشه و یا موجود نباشه، ملاک سند رسمی هست و در اینجا سند رسمی یعنی فاکتور معتبر. فاکتور معتبر هم باید حتما ممهور به مهر فروشگاه باشه و اینکار به دلیل پیشگیری از سو استفاده های احتمالی هست. پس لطفا در هنگام خرید حتما حواستان به این موضوع باشد. و شما باید تا پایان زمان گارانتی حتما این فاکتور را نزد خود نگه دارید. متاسفانه این چند سال به علت نوسان قیمت ارز،قیمت کالا ها دچار تغییر شده و در اینجا ما ضعف قانون رو داریم. چون طبق قانون ملاک فاکتور هست و نه قیمت روز کالا. درست مثل قانون بیمه که اگر ماشین شما ارزشش بیش از 220 میلیون تومان باشد ماشین شما نامتعارف میباشد و بیمه فقط به اندازه یک ماشین متعارف به شما خسارت میدهد(بماند که تقریبا تمامی ماشین های تولید داخل با این قانون نا متعارف حساب میشن).اما در مورد برند کولرمستر همیشه سعی کردیم به نفع کاربر عمل کنیم و ملاک رو فاکتور زمان خرید قرار نمیدیم و سعی میکنیم بر مبنی قیمت روز هزینه رو پرداخت کنیم. - خدمات آواژنگ: اینکه حتما باید زور بالا سر دوستان باشه تا کار کنند به نظر ما حرف درستی نیست. این شرکت قدمت زیادی دارد و صد البته همیشه جز شرکت های خوشنام این حوزه بوده و هست. قطعا هر شرکتی دچار ضعف هایی میباشد. اما مهم برآیند کار هستش.اگر خدمات آواژنگ خوب نبود بسیاری از شرکت های مهم منجمله خود ما باهاشون کار نمیکردیم. - پیش از حضور ما در این فروم بسیار از موارد بود که خود ما پیگیری کردیم و به سر انجام رسوندیم. پس قطعا ما برای تبلیغ این کار رو نمیکنیم و نیازی هم به تبلیغ این کار ها نداریم. چون افتخار ما این هست که پایینترین نرخ خرابی رو داریم و خوب ترجیح میدیم بیشتر تبلیغ کیفیت رو کنیم تا خدمات. - در مورد شرکت هایی که رفتن ما نظری نداریم. اما خوب درکشون میکنیم!! چون در همین مدت کوتاه متوجه شدیم برخی از انتقاد ها اصلا منطقی نیست.و صد البته متاسفانه در همین فروم بودند کسانیکه نیت سو داشتند و البته ماه پشت ابر نماند و همه چیز نمایان شد.خوب در این صورت مطمئن باشید خیلی از شرکت ها رقبت ندارند در این فضا فعال باشند و ترجیح میدهند از پلتفرم های خودشان این موارد رو پیگیری کنند.به طور مثال اینکه یک نفر میاد خلاف دستور عمل های نصب عمل میکنه و بعد میاد میگه چرا این دستگاه خوب کار نمیکنه و پرفورمنسش پایینه خوب دیگه ما باید چه کنیم!!در این بین هم خدا رو شکر هستند عده ای که دنبال رو اون یک نفر میشن بدون اینکه ذره ای تحقیق کنند. البته به اون کاربر و کاربران محترم باید بگیم که اینکه آی دی تون رو عوض کنید مهم نیست. مهم اینه که زیاد از ما دور نیستید 😁😁😁😁 در آخر قطعا ما به شدت از هر پیشنهاد و انتقاد سازنده ای استقبال میکنیم اما قطعا از موارد غیر منطقی نه... در همینجا هم سعی کردیم خدمات در خور کاربر ایرانی رو ارائه بدیم.
  6. ظاهرا فن ها از نوع MasterFan Air Balance RGB بوده. که بسیار خرابی پایینی داشت اون فن.دیگه از شانس شما بوده.
  7. الان کمی گیج شدیم. شما فرمودید این مشکل را روی مدل ML120 تجربه کردید. اما الان میگویید صدای فن کیس بوده؟
  8. کیس مشکل داشت یا خنک کننده شما؟!
  9. منظور ما از تفاوت نه فقط در مورد دما بلکه در بخش های دیگری هم بود. به عنوان برندی که در هر دو بخش محصولات رده بالایی رو عرضه میکنه باید بگیم که هر کدام از این راه کار های خنک کنندگی معایب و مزایای خود را دارد.اما نظر شما را به یک مقاله کوتاه از شرکت اینتل جلب میکنم که اتفاقا در رابطه با همین موضوع میباشد: https://www.intel.com/content/www/us/en/gaming/resources/cpu-cooler-liquid-cooling-vs-air-cooling.html اما به طور اجمالی می توان اینطور گفت مزایای ایر کولر: - هزینه کمتر - کارایی مناسب - مصرف برق کمتر - در برخی موارد زیبایی بیشتر نسبت به برخی خنک کننده های مایع - سادگی در ساختار -نرخ پایین تر خرابی - هزینه نگهداری کمتر معایب ایرکولر: - وزن زیاد تر مخصوصا در مدل های حرفه ای و تویین تاور که در طولانی مدت ممکن است به به مادربورد آسیب وارد کنند ( مخصوصا در مورد مادربورد ها رده متوسط به پایین) - پیچیدگی در نصب نسبت به خنک کننده های مایع - توزیع گرما به داخل کیس و گرم شدن دیگر قطعات مانند رم و کارت گرافیک (خنک کننده های مایع مستقیما گرما را به خارج کیس منتقل میکنند) - اشغال بیشتر فضای کیس مخصوص در کیس های کوچک تر - اشغال اسلات های رم مخصوصا در مدل های توین تاور و بزرگ همونطور هم که گفتم در بازار ما مدل های حرفه ای ایرکولر هم موجوده. حتی خود ما مدل هایی مانند wraith ripper و MA620 را در سبد محصولی خود در بازار ایران داریم.
  10. دوست عزیز. خدا رو شکر بررسی این مدل در اکثر سایت های معتبر موجود و میتونید مراجعه کنید به اونها. اولا ایشون کاملا نصب رو اشتباه انجام دادن. چه جهت رادیاتور و چه حتی فن ها. دوما این فرضیه شما اشتباه هست. پیش از همه اینها باید به جریان استاندارد کیس و جهت جریان هوا مراجعه بشود. اگر ورودی کیس از قسمت جلو در نظر بگیریم خروجی میشه از قسمت پشت کیس. در این صورت اگر پشت کیس هم تبدیل بشه به جربان ورودی کلا تکلیف خروجی هوا و ایرفلو چی میشه؟ دوما هر محصولی دارای دفترچه نصب هست که در اون نحوه نصب صحیح رو نشان میده. شما انتظار دارید اگر خلاف اون نصب کنید عملکرد محصول بدون نقص باشه؟
  11. در این که غلط نصب کردید اصلا شکی نیست. حتی شما به دفترچه نصب مراجعه نکردید: آیا شما شباهتی در نصب خود با چیزی که در دفترچه نشان داده شده میبینید؟حتی جهت نصب فن ها.چطور انتظار دارید در صورت نصب غلط عملکرد سیستم درست باشد؟
  12. اولا جایی که ادعایی باشه در مورد برند ما قطعا صلاحیت پاسخ رو داریم. دوما شما اطلاعات اشتباه دارید میدید و حتی نصب رو صحیح انجام ندادید!!این که ما دیگه نگفتیم مدیر فروم گفت..تجربیات باید بر مبنی نصب درست باشه و نه بر مبنی نصب غلط که شما اینجا منتشر کردید.وقتی نصب غلط داشته باشید چطور انتظار دارید دما کنترل بشه و حتی سیستم عملکرد کولینگ درست باشه؟دمای 85 بر چه مبنایی؟
  13. خوب نظر شما رو به این بررسی جلب میکنم. اتفاقا روی پردازنده 6700K هم این بررسی صورت گرفته: https://play3r.net/reviews/cooling/cooler-master-masterliquid-ml120r-rgb-cooler-review/ قطعا یک جای کار ایراد داره. حتی ممکنه مشکل از خمیر سیلیکون هم باشه.
  14. بسیار خوشحالیم که از محصولات ما استفاده میکنید. اما یک مورد که در مورد خنک کننده های مایع بسیار مهم هست نحوه نصب صحیح اون هست. مخصوصا رادیاتور ها. بسیار مورد داشتیم که به علت عدم نصب صحیح فن ها دچار نویز میشدند و پس از اینکه نصب به درستی صورت گرفته نویز فن ها از بین رفته.
  15. البته در خصوص تفاوت کمی با شما مخالفیم. اما هر کدام از این راه کارها معایب و مزایای خود را دارد. در خصوص مدل ها با کارایی بالا هم باید به این موضوع اشاره کنم که بسیاری از مدل های حرفه ای و خوب در بازار ما موجود است. در خصوص برند خود ما هم تقریبا تمامی مدل ها موجود است. خرید از آمازون یا هر سورس دیگری قطعا شامل خدمات در ایران نمیشود و ریسک این موضوع با خود خریدار میباشد. در ضمن هزینه های خرید از شرکت های مثل آمازون فکر میکنم الان از قیمت های داخلی بالاتر هستش.
×
×
  • جدید...