mohammadhossein

مشکل با گارانتی ترابایت سرویس

Recommended Posts

مورخ 19 فروردین رم تیم گروپ دلتا ارجی بی ارسال کردم به گارانتی و هفته پیش تماس گرفتم گفتن یک هفته دیگه صبر کنم و اینکه همکارشون تماس میگیره با بنده در رابطه با وضعیت رم تماسی تا امروز گرفته نشد تا اینکه امروز 4 اردیبهشت  مجدد تماس گرفتم گفتن یک هفته دیگر صبر کنم و اینکه همکارشون با من تماس میگیرن امروز و گفتن مورد مشابه رم بنده رو ندارن .

ایشون تماس نگرفتن و هیچ اطلاعی از وضعیت رمم  بعد از گذشت قریب به 17 روز  ندارم . 

https://www.terabyteco.com/ProductDetail/20412/رم-دسکتاپ-DDR4--3000-مگاهرتز-CL16-تیم-گروپ-مدل-DELTA-RGB--ظرفیت-16-گیگابایت 

 در فروشگاهشون مشابه رم بنده رو دارن و موجود هم هست!
مشکل رمم هم این بود که فرمان ارجی بی نمیگرفت.  

ایا راهی هست برای پیگیری و ایا میشود رسیدگی کرد و جوابگو هستن؟

اگر راهی هست چطور و کجا و یه چه صورت باید ثبت شکایت کنم؟

ویرایش شده در توسط mohammadhossein

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام دوست عزیز

واقعا این چند وقته شرکت های گارانتی کننده خیلی برخوردشون بد شده(به جز تعداد معدودی شرکت خوب).انگار تحریم ها اثر خودشو گذاشته.😃 چون مدل رم شما توی بازار موجود هست شرکت گارانتی کننده یا کم کاری میکنه یا میخواد یه جوری از زیرش در بره. اگر مشلتون پابرجا بود میتونید شکایتتون رو تقدیم اتحادیه کنید و شرکت گارانتی کننده مجبوره یا رم رو سالم تحویلتون بده یا مدل رم خودتون رو ازهرجا شده تهیه و واستون ارسال کنه.

http://qazvin.irannsr.org/services/nsr_content/25792/sismodule/management___content_view.php/sisOp/view/sisOp/view/تماس.html?t=ثبت-شکایت-بدوی

ویرایش شده در توسط MohMosGh1973

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 ساعت قبل، Ali Subi گفته است :

سلام دوست من.

این رم گارانتی اپادانا داره.

شما رم رو برای اپادانا فرستادید یا سایت فروشنده؟؟

سلام والا اپادانا همان ترابایت هست من برای شرکت فزستادم نه برای سایت فروشنده

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در ۱ ساعت قبل، MohMosGh1973 گفته است :

سلام دوست عزیز

واقعا این چند وقته شرکت های گارانتی کننده خیلی برخوردشون بد شده(به جز تعداد معدودی شرکت خوب).انگار تحریم ها اثر خودشو گذاشته.1f603.png چون مدل رم شما توی بازار موجود هست شرکت گارانتی کننده یا کم کاری میکنه یا میخواد یه جوری از زیرش در بره. اگر مشلتون پابرجا بود میتونید شکایتتون رو تقدیم اتحادیه کنید و شرکت گارانتی کننده مجبوره یا رم رو سالم تحویلتون بده یا مدل رم خودتون رو ازهرجا شده تهیه و واستون ارسال کنه.

http://qazvin.irannsr.org/services/nsr_content/25792/sismodule/management___content_view.php/sisOp/view/sisOp/view/تماس.html?t=ثبت-شکایت-بدوی

یک سوال باید به اتحادیه تهران شکایت کنم یا شهر خودم قزوین؟

چون رم رو فرستادم تهران چون نمایندگی نداره

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

فکر کنم اگر از طریق اتحادیه شهر خودتون هم پیگیر بشید بشه شکایت کرد چون نماینده صنف رایانه توی شهرتونه.

حالا باز دوستانی که این روند رو طی کردن بهتر میتونن راهنمایی کنن.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 43 دقیقه قبل، mohammadhossein گفته است :

یک سوال باید به اتحادیه تهران شکایت کنم یا شهر خودم قزوین؟

چون رم رو فرستادم تهران چون نمایندگی نداره

سلام رفیق

 

با شماره 41015 021 تماس بگیرید داخلی 1 ازشون بپرسید .

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 24 دقیقه قبل، mehdiliv3 گفته است :

سلام رفیق

 

با شماره 41015 021 تماس بگیرید داخلی 1 ازشون بپرسید .

سلام پس باید فردا تماس بگیرم تهران

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داخل خود سایت ترابایت سرویس هم یه شکایت براشون نوشتم فردا اگه تماس نگرفتن داخل سایت تعزیرات و صنف رایانه هم شکایت مینویسم و تماس هم لازم شد میگیرم

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 دقیقه قبل، mohammadhossein گفته است :

http://tazirat135.ir/

http://www.itunion.ir/latest-news/sabt-shekayat.html

فکر کنم لینک هاشون این باشه

درسته دوست عزیز شما از همین راه اقدام کنید انشالله به نتیجه دلخواه برسید.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 39 دقیقه قبل، MohMosGh1973 گفته است :

درسته دوست عزیز شما از همین راه اقدام کنید انشالله به نتیجه دلخواه برسید.

من که چشمم اب نمیخوره چون این شرکت ها لینک هایی دارن که هر کسی توانایی برخورد باهاشون رو نداره من قبلا هم مشکل کویل واین شدید کات گرافیک اکبند  داشتم گرین از بیخ انکار کرد که اصن صدا شنیده نمیشه در صورتی که میگن اگر کویل واین شدید باشه باید تعویض کنن .

در عوض لطف کردن ادمین ام اس ای در تلگرام بنده این مشکل و کوتاهی گرین رو مطرح کردم اقدام به ریپورت و بیرون انداختن از گروه ام اس ای کردن و به هیچ وجه پاسخگو نبودن 

تا چیزی میشد میگفتن جزrma نیست ولی نمیگفتن اگر شدید باشه ملزم به رفع یا تعویض هستن!

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در ۱ ساعت قبل، mohammadhossein گفته است :

http://tazirat135.ir/

http://www.itunion.ir/latest-news/sabt-shekayat.html

فکر کنم لینک هاشون این باشه

 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

هدف من از فرستادن تاپیک بالا نحوه شکایت کردن بود که دوستمون توضیح دادند.انشالله حل و فصل میشه.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 11 ساعت قبل، MohMosGh1973 گفته است :

هدف من از فرستادن تاپیک بالا نحوه شکایت کردن بود که دوستمون توضیح دادند.انشالله حل و فصل میشه.

ممنون ولی یک سوالی دارم داخل اون تاپیک ها نبود 

برای ثبت شکایت در تعزیرات  فروش اجباری کالا و خدمات رو تیک بزنم؟

یا تقلب؟

راستش درج این رو داخل اون تاپیک ها گفته نشده 

من هم تعزیرات تهران هم صنف رایانه تهران و قزوین میخوام ثبت شکایت کنم بلکه جواب بده 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 28 دقیقه قبل، mohammadhossein گفته است :

ممنون ولی یک سوالی دارم داخل اون تاپیک ها نبود 

برای ثبت شکایت در تعزیرات  فروش اجباری کالا و خدمات رو تیک بزنم؟

یا تقلب؟

راستش درج این رو داخل اون تاپیک ها گفته نشده 

من هم تعزیرات تهران هم صنف رایانه تهران و قزوین میخوام ثبت شکایت کنم بلکه جواب بده 

لینک دقیق پست مورد نظر

حتما نباید موضوع های بالا باشه خودتون می تونید داخل اون کادر موضوع رو وارد کنید و در زیرش شرح شکایت رو بنویسید

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در در 5 اردیبهشت 1398 در 12:27، mehdiliv3 گفته است :

لینک دقیق پست مورد نظر

حتما نباید موضوع های بالا باشه خودتون می تونید داخل اون کادر موضوع رو وارد کنید و در زیرش شرح شکایت رو بنویسید

سلام ممنون در صنف رایانه تهران ثبت شکایت کردم و اگر جواب نگرفتم به سراغ تعزیرات هم میروم

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در ۱ ساعت قبل، mohammadhossein گفته است :

سلام ممنون در صنف رایانه تهران ثبت شکایت کردم و اگر جواب نگرفتم به سراغ تعزیرات هم میروم

ابتدا از تعزيرات اقدام كنيد چون اون ها مو رو از ماست مي كشن بيرون من ابتدا از تعزيرات اقدام كردم داخل پست هم توضيح دادم بعد از اتحاديه اقدام كردم

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 13 ساعت قبل، mehdiliv3 گفته است :

ابتدا از تعزيرات اقدام كنيد چون اون ها مو رو از ماست مي كشن بيرون من ابتدا از تعزيرات اقدام كردم داخل پست هم توضيح دادم بعد از اتحاديه اقدام كردم

سلام مجدد الان هم در سایت تعزیرات شکوایه رو ثبت کردم 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در در 7 اردیبهشت 1398 در 12:58، mohammadhossein گفته است :

سلام مجدد الان هم در سایت تعزیرات شکوایه رو ثبت کردم 

درود،

 

تعزیرات پاسخگوی شما نیست. در نهایت شما را ارجاع می دهند به اتحادیه . 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 4 ساعت قبل، Parhaam گفته است :

درود،

 

تعزیرات پاسخگوی شما نیست. در نهایت شما را ارجاع می دهند به اتحادیه . 

سلام هم اتحادیه هم تعزیرات ثبت شکایت کردم متاسفانه بعد از چند روز هنوز خبری نیست مجدد زنگ زدم گارانتی میگن توی انبار ندارن رم  بنده رو و باید 8 روز دیگم صبر کنم الان 5 روز گذشته بازم خبری نیست 

جالبه بهشون گفتم توی فروشگاهتون هست گفت ما از انبار میگیریم(انگار مثلا دو مجموعه جدا دارن کار میکنن!!!!!)

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

وقتی برای یک مساله ساده اینقدر دیر تعزیرات میخوهد اقدام کنه نتیجش همین میشه که خیلی از قطعات فروشا دپو میکنن و قیمت قطعه میره بالا

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام دوستان امروز 13 اردیبهشت هست و با احتساب دیروز که روز کاری هست 25 روز هست که رم در نزد گارانتی هست (از 19 فروردین) 

کد پیگیری تعزیرات رو داخل سایت زدم نوشته ارجاع داده شد شعبه 21 بدوی (حدود 1 هفتس  ) کد پیگیری صنف رایانه هم داخل سایت بخشی رو نداره بشه استعلام گرفت هر دو رو حدود یک هفتس ثبت کردم شماره 135 هم میگیرم میگه شماره اشتباهه(حتی با پیش شماره 021)

با توجه به اینکه 4 هفته روند پیگیری  طول میکشه و

شرکت هم یکشنبه تماس گرفتم منشی گفت تا 8 روز دیگه موجود میشه برامون  که تا دیروز بازم خبری نشد  

میترسم بازم فردا تماس بگیرم بگه یک هفته دیگه برامون بیاد(همون طور که هر دفعه اینو میگه) 

داخل بخش تلفن داخلی هم بخش مدیریت نداره بتونم با خود مدیریت  تماس بگیرم

از طرفی میترسم مثلا تماس بگیرم به یکباره بزنن زیرش بگن رم مشکلش جز گارانتی نیست و تعویض نمیکنن منم نتونم کاری بکنم

بنظرتون باید صبر کنم یا فردا زنگ بزنم و اگر زنگ بزنم اینبار  چی بگم؟

ویرایش شده در توسط mohammadhossein

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در در 4 اردیبهشت 1398 در 19:49، MohMosGh1973 گفته است :

سلام دوست عزیز

واقعا این چند وقته شرکت های گارانتی کننده خیلی برخوردشون بد شده(به جز تعداد معدودی شرکت خوب).انگار تحریم ها اثر خودشو گذاشته.1f603.png چون مدل رم شما توی بازار موجود هست شرکت گارانتی کننده یا کم کاری میکنه یا میخواد یه جوری از زیرش در بره. اگر مشلتون پابرجا بود میتونید شکایتتون رو تقدیم اتحادیه کنید و شرکت گارانتی کننده مجبوره یا رم رو سالم تحویلتون بده یا مدل رم خودتون رو ازهرجا شده تهیه و واستون ارسال کنه.

http://qazvin.irannsr.org/services/nsr_content/25792/sismodule/management___content_view.php/sisOp/view/sisOp/view/تماس.html?t=ثبت-شکایت-بدوی

 

 

 

در در 6 اردیبهشت 1398 در 23:49، mehdiliv3 گفته است :

ابتدا از تعزيرات اقدام كنيد چون اون ها مو رو از ماست مي كشن بيرون من ابتدا از تعزيرات اقدام كردم داخل پست هم توضيح دادم بعد از اتحاديه اقدام كردم

سلام امروز سعی کردم تماس بگیرم با تعزیرات شماره ۱۳۵ رو وارد کردم کلا بوق فکس زد

بعد گفتم زنگ بزنم خود شرکت ببینم چی شده 

زنگ زدم اول منشی برداشت گفتم میخوام با مدیریت صحبت کنم بعد گفت مشکلتون چی هست گفتم یک رم فرستادم ۴ هفتس هر هفته میگید نمونش رو نداریم باید یک هفته صبر کنید .

بعد گفت چند لحظه صبر کنید بعد اومد گفت مشکل RGB جز گارانتی نیست 😐

منم در جواب گفتم شما هر هفته داری حرفتو عوض میکنی از اون موقع میگفتی باید تعویض شه بعد ۴ هفته میگی جز گارانتی نیست ‌!

بعد گفت نیم ساعت دیگه تماس بگیرید با کارشناسمون صحبت کنید 

الان واقعا دیگه نمیدونم چرا این شرکتا دارن اینجوری میکنن  اتحادیه هم بعد این تماس،تماس گرفتم گفت ۲ هفته دیگه زنگ میزنم حضوری باید بیاید و یک نماینده ترابایت سرویسم بیاد.

تعزیراتم که اصن هیچی پیگیر نیست در صورتی که تخصص تعزیرات یکیش مثلا احتکاره و خدمات پس از فروش(همین میشه که این مقدار احتکار داریم تو کشور تا بخوان اقدام کنن طرف جنس احتکار شدشو  رد میکنه ۲ برابر قیمت )

دست ادم به هیچ جا بند نیست ۴ هفته گذشته اول میگفتن باید تعویض کنیم یه هفته صبر کن الان میگن جز گارانتی نیست معلوم نیست چند چندن با خودشون  .هیچکسم نظارت سریع نداره 

 

ویرایش شده در توسط mohammadhossein

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  Only 75 emoji are allowed.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جایگذاری شد.   نمایش به عنوان یک لینک به جای

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.