mohammadhossein

مشکل با گارانتی ترابایت سرویس

Recommended Posts

در 2 دقیقه قبل، mohammadhossein گفته است :

 

 

 

سلام امروز سعی کردم تماس بگیرم با تعزیرات شماره ۱۳۵ رو وارد کردم کلا بوق فکس زد 

بعد گفتم زنگ بزنم خود شرکت ببینم چی شده  

زنگ زدم اول منشی برداشت گفتم میخوام با مدیریت صحبت کنم بعد گفت مشکلتون چی هست گفتم یک رم فرستادم ۴ هفتس هر هفته میگید نمونش رو نداریم باید یک هفته صبر کنید .

بعد گفت چند لحظه صبر کنید بعد اومد گفت مشکل RGB جز گارانتی نیست 1f610.png

منم در جواب گفتم شما هر هفته داری حرفتو عوض میکنی از اون موقع میگفتی باید تعویض شه بعد ۴ هفته میگی جز گارانتی نیست ‌!

بعد گفت نیم ساعت دیگه تماس بگیرید با کارشناسمون صحبت کنید 

الان واقعا دیگه نمیدونم چرا این شرکتا دارن اینجوری میکنن  اتحادیه هم بعد این تماس،تماس گرفتم گفت ۲ هفته دیگه زنگ میزنم حضوری باید بیاید و یک نماینده ترابایت سرویسم بیاد.

تعزیراتم که اصن هیچی پیگیر نیست در صورتی که تخصص تعزیرات یکیش مثلا احتکاره و تدمات پس از فروش(همین میشه که این مقدار احتکار داریم تو کشور تا بخوان اقدام کنن طرف جنس احتکار شدشو  رد میکنه ۲ برابر قیمت )

دست ادم به هیچ جا بند نیست ۴ هفته گذشته اول میگفتن باید تعویض کنیم یه هفته صبر کن الان میگن جز گارانتی نیست معلوم نیست چند چندن با خودشون  .هیچکسم نظارت سریع نداره 

 

سلام رفیق تو این شرایط یا باید کتبی مورد رو بگیری ازشون که فردا زیرش نزنن یا صداشون رو ضبط کنی که زیر حرفشون نزنن

درضمن خون سردی خودت رو حفظ کن صداشون رو ضبط کن

داخل برگه گارانتی یا همون ضمانت نامه نوشته کالا تعمیر یا تعویض ؟

دوستانی که از تعزیرات جواب گرفتن 4 هفته زمان برده داخل تاپیک ها که دیدی

الان لپتاپ منم سوخته ور دلمه تماس گرفتم اتحاده تهران تلفن 41015 داخلی 106 میگه تا 2 هفته آینده باهاتون تماس میگیریم یکی از نماینده های شرکت میاد و شما همراه لپتاپ باز می خوای تماس بگیر مثل من اتحادیه شرایط رو کامل توضیح بده

من صدا پرسنل سازگار رو ضبط کردم که بعدا دبه نکنن

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 11 دقیقه قبل، mehdiliv3 گفته است :

سلام رفیق تو این شرایط یا باید کتبی مورد رو بگیری ازشون که فردا زیرش نزنن یا صداشون رو ضبط کنی که زیر حرفشون نزنن

درضمن خون سردی خودت رو حفظ کن صداشون رو ضبط کن

داخل برگه گارانتی یا همون ضمانت نامه نوشته کالا تعمیر یا تعویض ؟

دوستانی که از تعزیرات جواب گرفتن 4 هفته زمان برده داخل تاپیک ها که دیدی

الان لپتاپ منم سوخته ور دلمه تماس گرفتم اتحاده تهران تلفن 41015 داخلی 106 میگه تا 2 هفته آینده باهاتون تماس میگیریم یکی از نماینده های شرکت میاد و شما همراه لپتاپ باز می خوای تماس بگیر مثل من اتحادیه شرایط رو کامل توضیح بده

من صدا پرسنل سازگار رو ضبط کردم که بعدا دبه نکنن

برگه پذیرش نداره فقط اس ام اس اومده 

الان مجدد تماس گرفتم ای کاش صداشو ظبط میکردم حرفشو بازم عوض کرد گفت ما اینو فرستادیم کارخونه اونا تعویض نکردن منم گفتم خانونم ۴ هفته فقط طول میکشه کشتی برسه تایلند تازه نه چین بعدشم شما خودتون گفتید تو انبار نداریم باید براتون بیاد پس رم رو نفرستادید  

عجب اشتباهی کردم صداشو ظبط نکردم😞

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ولی الان مجدد تماس میگیرم میگم کتبی بنویسید با رم بفرستید بیاد که ما رم رو فرستادیم کارخونه تعویض نکرد 

تو همین حین صداشو ظبط میکنم 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

زنگ زدم گفتم کتبی بنویسید یا فاکتور یا رسیدی چیزی که رم رو فرستادید شرکتش و تعویض نکردن

صداشم ظبط کردم ولی فقط بله بله  گفت فک نکنم بشه به عنوان مدرک استفاده کرد .

فکر نمیکردم  بخوان اخر سر اینجوری بکنن و الا از همون هفته های دوم به بعد صداشو ظبط میکردم 

ویرایش شده در توسط mohammadhossein

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 21 دقیقه قبل، mohammadhossein گفته است :

برگه پذیرش نداره فقط اس ام اس اومده 

الان مجدد تماس گرفتم ای کاش صداشو ظبط میکردم حرفشو بازم عوض کرد گفت ما اینو فرستادیم کارخونه اونا تعویض نکردن منم گفتم خانونم ۴ هفته فقط طول میکشه کشتی برسه تایلند تازه نه چین بعدشم شما خودتون گفتید تو انبار نداریم باید براتون بیاد پس رم رو نفرستادید   

عجب اشتباهی کردم صداشو ظبط نکردم1f61e.png

ببین عجله کردن خیلی به ضررت تموم می شه قبل این که بخای تماس بگیری ببین چی باید بگی که طرف پلوتیک نزنه

نامه کتبی برو هم توی موقعیت ازشون بگیر ( یعنی وقتی پاشودی رفتی شرکت ) تلفنی ماست مالی فقط بلدن

من سازگار رفته بودم مدام گوشی دستم بود صدا رو رکورد می کردم ولی متاسفانه نامه کتبی رو نگرفتم علتش هم عصبی شدن زیاد و وقتی عصبی میشی درست نمی تونی فکر کنی من اینطوریم البته

ویرایش شده در توسط mehdiliv3

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 7 دقیقه قبل، mehdiliv3 گفته است :

ببین عجله کردن خیلی به ضررت تموم می شه قبل این که بخای تماس بگیری ببین چی باید بگی که طرف پلوتیک نزنه

نامه کتبی برو هم توی موقعیت ازشون بگیر ( یعنی وقتی پاشودی رفتی شرکت ) تلفنی ماست مالی فقط بلدن

من سازگار رفته بودم مدام گوشی دستم بود صدا رو رکورد می کردم ولی متاسفانه نامه کتبی رو نگرفتم علتش هم عصبی شدن زیاد و وقتی عصبی میشی درست نمی تونی فکر کنی من اینطوریم البته

شاید اصلا قبل اینکه رم رو بفرستم برم تهران و یا صبر کنم رم رسید دستم اگه برگه کتبی که رم به فلان دلایل تعویض نشده رو نداشت میرم تهران

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 8 دقیقه قبل، mehdiliv3 گفته است :

ببین عجله کردن خیلی به ضررت تموم می شه قبل این که بخای تماس بگیری ببین چی باید بگی که طرف پلوتیک نزنه

نامه کتبی برو هم توی موقعیت ازشون بگیر ( یعنی وقتی پاشودی رفتی شرکت ) تلفنی ماست مالی فقط بلدن

من سازگار رفته بودم مدام گوشی دستم بود صدا رو رکورد می کردم ولی متاسفانه نامه کتبی رو نگرفتم علتش هم عصبی شدن زیاد و وقتی عصبی میشی درست نمی تونی فکر کنی من اینطوریم البته

من عصبی به این علت شدم  چون دارم میبینم دارن یک حق رو میخورن( به هر حال پول بیشتر میدیم با اسم گارانتی میخریم پس یک حقی هم من مصرف کننده دارم) اگه نمیخوتد گارانتی کنه  کسی جلوشو نگرفته بره کنار ولی وقتی یک تعهدی داده باید بهش عمل کنه و عمل نکردن به این تعهد باعث میشه عصبی بشن من و امثال من و ممکنه اقداماتی صورت بگیره که قابل جبران نباشه 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Untitled.jpg

همین الان وضعیت رو تغیر دادن به غیر قابل تعمیر قبلا در انتظار تعویض بود

ویرایش شده در توسط mohammadhossein

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 دقیقه قبل، mohammadhossein گفته است :

من عصبی به این علت شدم  چون دارم میبینم دارن یک حق رو میخورن( به هر حال پول بیشتر میدیم با اسم گارانتی میخریم پس یک حقی هم من مصرف کننده دارم) اگه نمیخوتد گارانتی کنه  کسی جلوشو نگرفته بره کنار ولی وقتی یک تعهدی داده باید بهش عمل کنه و عمل نکردن به این تعهد باعث میشه عصبی بشن من و امثال من و ممکنه اقداماتی صورت بگیره که قابل جبران نباشه  

میدونم چی میگی من خودم الان داغ دیده لپتاپم که سوخته منتظر تماس اتحادیم ! الان تو این شرایط عصبی بودنت کمکی نمی کنه درست فکر کردن و به نتیجه رسیدن بهت کمک می کنه پس عصبی شدن رو بزار کنار درضمن نگفتی روی برگه ضمانت نامه چی نوشته تعویض تعمیر ؟

برام عجیبه چرا رسید ندادن فقط اس ام اس آخه 🙄

در مورد مشکل رمت : مشکل رمم هم این بود که فرمان ارجی بی نمیگرفت - ایراد سخت افزاریه یا نرم افزاری ؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 دقیقه قبل، mehdiliv3 گفته است :

میدونم چی میگی من خودم الان داغ دیده لپتاپم که سوخته منتظر تماس اتحادیم ! الان تو این شرایط عصبی بودنت کمکی نمی کنه درست فکر کردن و به نتیجه رسیدن بهت کمک می کنه پس عصبی شدن رو بزار کنار درضمن نگفتی روی برگه ضمانت نامه چی نوشته تعویض تعمیر ؟

برام عجیبه چرا رسید ندادن فقط اس ام اس آخه 1f644.png

در مورد مشکل رمت : مشکل رمم هم این بود که فرمان ارجی بی نمیگرفت - ایراد سخت افزاریه یا نرم افزاری ؟

نوشته بود در انتظار تعمیر 

مشکل رم فک کنم سخت افزاریه  اگرنرم افزاری بود رم دوم هم   به مشکل میخورد

الان رم دوم تو سیستم چون از اول فقط رم مشکل دار رو فرستاده بودم براشون 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 دقیقه قبل، mohammadhossein گفته است :

نوشته بود در انتظار تعمیر 

مشکل رم فک کنم سخت افزاریه  اگرنرم افزاری بود رم دوم هم   به مشکل میخورد

الان رم دوم تو سیستم چون از اول فقط رم مشکل دار رو فرستاده بودم براشون  

منظور من خود رم زمانی که خریدی هلوگرام داشت روی اون هولوگرامه نوشته گارانتی - از این برچسب طلاییا که نوشته ضمانت طلایی تعویض چنین نوشته ای روی رمت نبود ؟

بلخره گرافیک که میخری یه کارت گارانتی داره که شرایط گارانتی و شرایط خارج شدن از گارانتی  رو توضیح داده .

به نظر من باید صبر کنی تا باهات تماس بگیرن اتحادیه تهران داخلی 106 تماس بگیر شرایط رو توضیح بده که شهرستان هستی خیلی سخته از اونجا بکوبی بیای تهران بعد هیچی به هیچی !

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در هم اکنون، mehdiliv3 گفته است :

منظور من خود رم زمانی که خریدی هلوگرام داشت روی اون هولوگرامه نوشته گارانتی - از این برچسب طلاییا که نوشته ضمانت طلایی تعویض چنین نوشته ای روی رمت نبود ؟

بلخره گرافیک که میخری یه کارت گارانتی داره که شرایط گارانتی و شرایط خارج شدن از گارانتی  رو توضیح داده .

به نظر من باید صبر کنی تا باهات تماس بگیرن اتحادیه تهران داخلی 106 تماس بگیر شرایط رو توضیح بده که شهرستان هستی خیلی سخته از اونجا بکوبی بیای تهران بعد هیچی به هیچی !

الان عکس رم رو میفرستم 

اتحادیه زنگ زدم گفت باهات تماس میگیریم 

من زیاد امیدی به اون ندارم 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در هم اکنون، mehdiliv3 گفته است :

منظور من خود رم زمانی که خریدی هلوگرام داشت روی اون هولوگرامه نوشته گارانتی - از این برچسب طلاییا که نوشته ضمانت طلایی تعویض چنین نوشته ای روی رمت نبود ؟

بلخره گرافیک که میخری یه کارت گارانتی داره که شرایط گارانتی و شرایط خارج شدن از گارانتی  رو توضیح داده . 

به نظر من باید صبر کنی تا باهات تماس بگیرن اتحادیه تهران داخلی 106 تماس بگیر شرایط رو توضیح بده که شهرستان هستی خیلی سخته از اونجا بکوبی بیای تهران بعد هیچی به هیچی !

درضمن خواستی رم رو تحویل بگیری بگو جلوت تست بگیره و صداش رو ضبط کن که مشکل رو رویت کنه و همین طور آخریش که خواستی رم رو تحویل بگیری با ذکر دلیل کتبی رم رو ازشون تحویل بگیر

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در هم اکنون، mehdiliv3 گفته است :

درضمن خواستی رم رو تحویل بگیری بگو جلوت تست بگیره و صداش رو ضبط کن که مشکل رو رویت کنه و همین طور آخریش که خواستی رم رو تحویل بگیری با ذکر دلیل کتبی رم رو ازشون تحویل بگیر

اخه من که قزوینم قراره بفرسته و گفتم توی پاکتش بنویسن کتبی که  فلان دلیل تعویض نکردیم

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 دقیقه قبل، mohammadhossein گفته است :

الان عکس رم رو میفرستم 

اتحادیه زنگ زدم گفت باهات تماس میگیریم 

من زیاد امیدی به اون ندارم 

آخرش اگر از اتحادیه و تعزیرات جواب نگرفتی . باید بری شکایت قضایی کنی اون جوری 100% جواب میگیری ولی همه چیز رو مکتوب بگیر ازشون با امضا و مهر . رم رو بگیر آخر باهاشون اتمام حجت کن که قضایی شکایت می کنی فکر نکنم سرشون برای این موارد درد بکنه چون داستان می شه براشون

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 2 دقیقه قبل، mehdiliv3 گفته است :

آخرش اگر از اتحادیه و تعزیرات جواب نگرفتی . باید بری شکایت قضایی کنی اون جوری 100% جواب میگیری ولی همه چیز رو مکتوب بگیر ازشون با امضا و مهر . رم رو بگیر آخر باهاشون اتمام حجت کن که قضایی شکایت می کنی فکر نکنم سرشون برای این موارد درد بکنه چون داستان می شه براشون

 

20190406_232048-compressed.jpg

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 دقیقه قبل، mohammadhossein گفته است :

هلوگرام ترابایت پایینشم نوشته  ترابایت سرویس

یه راه دیگه هم هست زمانی که تهران آمدی دقیق خاطرم نیست اسم ساختمونش

اطلاعات تماس
  • آدرس :

    تهران، بلوار کشاورز، روبروی بیمارستان پارس، ساختمان صنعت و معدن

  • تلفن :
    021-83212601~2

باید با فاکتور خریدت مراجعه کنی به همراه رم با شماره بالا تماس بگیر ببین درست ارسال کردم

اگر درست بود موردت رو توضیح بده ببین چی میگه اونجا میدونم خفت شرکت رو میگیره

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 دقیقه قبل، mehdiliv3 گفته است :

یه راه دیگه هم هست زمانی که تهران آمدی دقیق خاطرم نیست اسم ساختمونش

اطلاعات تماس
  • آدرس :

    تهران، بلوار کشاورز، روبروی بیمارستان پارس، ساختمان صنعت و معدن

  • تلفن :
    021-83212601~2

باید با فاکتور خریدت مراجعه کنی به همراه رم با شماره بالا تماس بگیر ببین درست ارسال کردم

اگر درست بود موردت رو توضیح بده ببین چی میگه اونجا میدونم خفت شرکت رو میگیره

 زنگ زدم چی بگم؟

ویرایش شده در توسط mohammadhossein

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 3 دقیقه قبل، mohammadhossein گفته است :

اسم اینجا چی هست زنگ زدم چی بگم؟

خودم الان تماس گرفتم مدام اشغاله

این جا هم مثل تعزیراته شرکت رو موظف می کنه که قطعه شما رو تعویض کنه یا پولتون رو پس بده مطابق فاکتوری که گرفتید

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 دقیقه قبل، mehdiliv3 گفته است :

خودم الان تماس گرفتم مدام اشغاله

این جا هم مثل تعزیراته شرکت رو موظف می کنه که قطعه شما رو تعویض کنه یا پولتون رو پس بده مطابق فاکتوری که گرفتید

فکر کنم بعد 1 و نیم  بیان

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام
دوست گرامی امیدوارم مشکل تون حل بشه
ولی این ترابایت نسخه پیشرفته دریا کامپیوتر و تخت جمشید و  ... هست
فقط باید از محصولاتی که وارد میکنن و گارانتی میکنن دوری کرد وگرنه عاقبت کارش با خود شخص خریدار هست
یا باید اینجور فکر کرد در زمان خرید که دارید محصول بدون گارانتی  و ... می خرید
 

ویرایش شده در توسط mInI_ClockEr

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 44 دقیقه قبل، mInI_ClockEr گفته است :

با سلام
دوست گرامی امیدوارم مشکل تون حل بشه
ولی این ترابایت نسخه پیشرفته دریا کامپیوتر و تخت جمشید و  ... هست
فقط باید از محصولاتی که وارد میکنن و گارانتی میکنن دوری کرد وگرنه عاقبت کارش با خود شخص خریدار هست
یا باید اینجور فکر کرد در زمان خرید که دارید محصول بدون گارانتی  و ... می خرید
 

والله من اصلا نمیدونستم اینجوریه اون  زمان دیدم دیجی کالا داره خریدم اصلا فکر نمیکردم  شرکت گارانتی کنندش اینجور از اب در بیاد 

اینها به کنار روند دادرسی و پیگیری مراجع مربوط بدتر هست  من از اون بیشتر عصبی میشم چون دارم میبینم وقتی یک مساله کوچک و یک شرکت نه چندان بزرگ سازمان های مربوطه به گفته خودشون 2 هفته الی  هفته طول میدن  تا پیگیری کنن شما اینو در وسعت کلان  ببری عمق فاجعه امروز ایران رو در میابی 

داریم پول بیشتر بابت همین گارنتی اسمی میپردازیم شما حساب کن دلار روز 14 تومنه هزینه های شیپینگ  و سود با هم دلار 16 تموم شه ولی  شرکت میاد بعضا با دلار 18 الی 20 یک محصول رو میفروشه به دو دلیل یکی گارانتی یکی هزینه های کمرگ( اگر از قاچاق) صرف نظر کنیم

پس وقتی داره از مقدار معین بیشتر میده پس باد تعهد هایی که به مشتری میده رو قبول کنه 

ویرایش شده در توسط mohammadhossein

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در ۱ ساعت قبل، mohammadhossein گفته است :

والله من اصلا نمیدونستم اینجوریه اون  زمان دیدم دیجی کالا داره خریدم اصلا فکر نمیکردم  شرکت گارانتی کنندش اینجور از اب در بیاد 

اینها به کنار روند دادرسی و پیگیری مراجع مربوط بدتر هست  من از اون بیشتر عصبی میشم چون دارم میبینم وقتی یک مساله کوچک و یک شرکت نه چندان بزرگ سازمان های مربوطه به گفته خودشون 2 هفته الی  هفته طول میدن  تا پیگیری کنن شما اینو در وسعت کلان  ببری عمق فاجعه امروز ایران رو در میابی  

داریم پول بیشتر بابت همین گارنتی اسمی میپردازیم شما حساب کن دلار روز 14 تومنه هزینه های شیپینگ  و سود با هم دلار 16 تموم شه ولی  شرکت میاد بعضا با دلار 18 الی 20 یک محصول رو میفروشه به دو دلیل یکی گارانتی یکی هزینه های کمرگ( اگر از قاچاق) صرف نظر کنیم 

پس وقتی داره از مقدار معین بیشتر میده پس باد تعهد هایی که به مشتری میده رو قبول کنه  

شما باید پیگیر حقت باشی ولی در شرایط کنونی حرس خوردن جز این که فکرت رو الکی درگیر می کنه یا وقتت رو بیهوده میگیره کمک دیگه ای نمی کنه !!!!

باید به راه های پیش رو متوصل بشی چاره دیگه ای هست ؟ قانون رو می تونی خودت اجرا کنی ؟

واقعا درکت می کنم کشیدم که میگم فقط باید صبرت رو زیاد کنی و همین طور مقاومتت رو بالا ببری .

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  Only 75 emoji are allowed.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جایگذاری شد.   نمایش به عنوان یک لینک به جای

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.