رفتن به مطلب

احتمال عرضه پردازنده های 10 نانومتری Ice Lake تا پایان سال جاری


Recommended Posts

  • کاربر ویژه

 

80e51f6910798672298bb274d3365733.jpg

 

طبق یک آمار اعلام شده از سوی اینتل برای سه ماهه نخست امسال، گفته میشود که این کمپانی قصد دارد تا پایان سال جاری مقدار قابل توجهی از پردازنده های 10 نانومتری خود را به بازار عرضه کند.نسل پردازنده های خانواده Ice Lake در حقیقت جهت استفاده در دستگاه های قابل حمل طراحی شده اند. اما پردازنده های تولیدی برای پلتفرم دسکتاپ ، طی یک یا دو سال آینده ، همچنان با فرآیند ساخت 14 نانومتر به تولید خواهند رسید.تولید پردازنده های Ice Lake-U برای پلتفرم موبایل از سه ماهه نخست امسال آغاز شده اما تا به امروز با تاخیرهای فراوانی روبرو شده است.اولین نمونه های تولیدی جهت ارائه به تولید کنندگان عمده نهایتا تا پایان سه ماهه سوم در اختیار آنها قرار میگیرد ، چرا که اینتل قصد دارد اولین پردازنده های 10 نانومتری خود را تا قبل از تعطیلات سال جدید در قفسه فروشگاه ها ببیند.

پردازنده های Ice Lake مجهز به دستورالعمل جدید VNNI  هستند که برای شبکه های عصبی به کاربرده میشوند و یک تراشه گرافیکی جدید نیز با آنها مجتمع شده است.همچنین یک کنترلر حافظه جدید نیز این اجازه را میدهد تا از حافظه های LPDDR4X  و LPDDR4  نیز پشتیبانی کرده و عملکرد خوبی را برای دستگاه های قابل حمل به ارمغان آورند.انتظار میرود تا قبل از سه ماهه پایانی سال جاری میلادی ، شاهد حضور اولین پردازنده های 10 نانومتری اینتل در بازار باشیم.

 

منبع : Guru3d

مترجم : محمد فتحی

لینک به دیدگاه
Share on other sites

حالا بالاخره ما باید تا چه زمانی منتظر ورود پردازنده های 10 نانومتری اینتل برای دسکتاپ باشیم ؟؟؟

لینک به دیدگاه
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

 اشتراک گذاری

×
  • اضافه کردن...