رفتن به مطلب
×
×
  • جدید...

پست‌های پیشنهادی

سلام دوستان بنده یه کولر گرین green 360 evo

خریدم بعد مدتی پمپش از کار افتاده بردم گارانتی ۷روز اونجا بوده برای تعمیر بعد ازینکه کلی پروژه رو دستم موند و برگشت خورد کولر و رفتم گرفتم

۷۰ت هم دادم خمیر سیلیکون خریدم

زدم به سیستم یه بوق جدید میزد مادربرد ۴تا بوق سرچ کردم ارور مال کولر بود ویندوز بالا نمیومد گفتم مگه میشه سوکت پمپ رو از مین جدا کردم ویندوز بالا اومد ولی خب حرارتش همینجوری رفت بالا خاموشش کردم

حالا میخوام بگم که بعداز ۷ روز پمپ خراب بهم دادن که فیش پمپش حتی باعث شده مین به مشگل بخوره

خودم حضوری رفتم هزینه کردم بردم گارانتی با هزینه خودم رفتم گرفتم ۷۰ت خمیر هم رفت رو هوا بنظرتون الان گارانتی گرین معتبره؟قطعاتشون قابل اعتماده؟از کار افتادگی بنده رو اینا جوابگو هستن؟

کسی میتونه بهم پیشنهادی در این رابطه بده بهم اطلاع بده مرسی

09367145699

 

  • لایک 4
لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ای بابا چقدر پست در مورد گارانتی گرین میزنن بچه ها منم همین مدل دارم اگه اینطوریه بفروشمش برم سمت مدلها دیگه :|

@GREEN Support

ویرایش شده در توسط Golds
لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

منم یه 1060 msi دارم فنش یکم صدا میده خواستم ببرم برا تعویض ،اگه قراره بدتر بشه . پس منم نبرم

دوستان کسی تجربه از گرین و گارانتیش داره

لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در ۱ ساعت قبل، V.j گفته است :

سلام دوستان بنده یه کولر گرین green 360 evo

خریدم بعد مدتی پمپش از کار افتاده بردم گارانتی ۷روز اونجا بوده برای تعمیر بعد ازینکه کلی پروژه رو دستم موند و برگشت خورد کولر و رفتم گرفتم

۷۰ت هم دادم خمیر سیلیکون خریدم

زدم به سیستم یه بوق جدید میزد مادربرد ۴تا بوق سرچ کردم ارور مال کولر بود ویندوز بالا نمیومد گفتم مگه میشه سوکت پمپ رو از مین جدا کردم ویندوز بالا اومد ولی خب حرارتش همینجوری رفت بالا خاموشش کردم

حالا میخوام بگم که بعداز ۷ روز پمپ خراب بهم دادن که فیش پمپش حتی باعث شده مین به مشگل بخوره

خودم حضوری رفتم هزینه کردم بردم گارانتی با هزینه خودم رفتم گرفتم ۷۰ت خمیر هم رفت رو هوا بنظرتون الان گارانتی گرین معتبره؟قطعاتشون قابل اعتماده؟از کار افتادگی بنده رو اینا جوابگو هستن؟

کسی میتونه بهم پیشنهادی در این رابطه بده بهم اطلاع بده مرسی

09367145699

 

سلام. شماره پذیرش دستگاهتون رو لطف کنید.

لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 37 دقیقه قبل، GREEN Support گفته است :

سلام. شماره پذیرش دستگاهتون رو لطف کنید.

میشه بدونم چرا مشگل حل که نشد بدتر هم شد الان یک هفته س منتظرم واقعا اینجوری بشه باید؟تعمیر نشده که هیچی سکوت برق پمپ هم به مادربرد من مشگل وارد کرد

۳۳۰۴۴

لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
  • کاربر ویژه
در در 12 تیر 1398 در 00:45، rahyarpaul گفته است :

منم یه 1060 msi دارم فنش یکم صدا میده خواستم ببرم برا تعویض ،اگه قراره بدتر بشه . پس منم نبرم

دوستان کسی تجربه از گرین و گارانتیش داره

گارانتی شون پیگیری میکنه مشکل تون رو  اگر شامل گارانتی باشه/ من خودم واترکولر ام فرستادم گارانتی پیگیری کردن و تست کردن .

لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ایشون  همون روز تشریف آوردن و همکاران بنده در خدمتشون بودن. کولر ایشون از همون اول کاملا سالم بوده و همکاران بنده تنها کولر ایشون رو سرویس کرده بودن. کولر در حضور خودشون تست و تحویلشون شد. حدس میزنیم خطای انسانی یا مشکل مربوط به مادربرد باعث ایجاد این مشکل شده. 

  • لایک 4
لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در در 13 تیر 1398 در 20:30، GREEN Support گفته است :

ایشون  همون روز تشریف آوردن و همکاران بنده در خدمتشون بودن. کولر ایشون از همون اول کاملا سالم بوده و همکاران بنده تنها کولر ایشون رو سرویس کرده بودن. کولر در حضور خودشون تست و تحویلشون شد. حدس میزنیم خطای انسانی یا مشکل مربوط به مادربرد باعث ایجاد این مشکل شده. 

سلام خسته نباشین

بنده مشگلم هنوز حل نشده بهتون زنگ هم زدم اما....نتیجه نگرفتم

بهترین کار تهیه کولر جدید چون واقعا ارزش اینهمه رفت و برگشت و خمیر هدر دادن رو نداشت

یبار فرستادم گارانتی ۱۵۰ت هزینه برام برداشت

با اینکه ۲۰کیلومتر تا گارانتی بیشتر فاصله ندارم

مشگل برق سوکت و پمپ داره

ممنون که رسیدگی شد اما حل نشد

لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 10 ساعت قبل، V.j گفته است :

سلام خسته نباشین

بنده مشگلم هنوز حل نشده بهتون زنگ هم زدم اما....نتیجه نگرفتم

بهترین کار تهیه کولر جدید چون واقعا ارزش اینهمه رفت و برگشت و خمیر هدر دادن رو نداشت

یبار فرستادم گارانتی ۱۵۰ت هزینه برام برداشت

با اینکه ۲۰کیلومتر تا گارانتی بیشتر فاصله ندارم

مشگل برق سوکت و پمپ داره

ممنون که رسیدگی شد اما حل نشد

تماسی با بنده حاصل نشده. یک ریال از هزینه هایی که کردید به حساب گرین و گارانتی گرین واریز نشده.

همانطور که خودتون در جریان هستید کولر در حضور خودتون تست شد. کولر شما از نظر واحد کنترل کیفیت ما سالمه. در صورت نیاز سیستمتون رو به گارانتی گرین منتقل کنید تا تست ها روی سیستم خودتون انجام بشه.

  • لایک 2
لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
  • کاربر ویژه
در 2 ساعت قبل، GREEN Support گفته است :

تماسی با بنده حاصل نشده. یک ریال از هزینه هایی که کردید به حساب گرین و گارانتی گرین واریز نشده.

همانطور که خودتون در جریان هستید کولر در حضور خودتون تست شد. کولر شما از نظر واحد کنترل کیفیت ما سالمه. در صورت نیاز سیستمتون رو به گارانتی گرین منتقل کنید تا تست ها روی سیستم خودتون انجام بشه.

خدایی کاری ندارم اما تا این حد همکاری رو کدوم شرکت گارانتی کننده در ایران داره ؟!!!

  • لایک 3
لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 5 ساعت قبل، GREEN Support گفته است :

تماسی با بنده حاصل نشده. یک ریال از هزینه هایی که کردید به حساب گرین و گارانتی گرین واریز نشده.

همانطور که خودتون در جریان هستید کولر در حضور خودتون تست شد. کولر شما از نظر واحد کنترل کیفیت ما سالمه. در صورت نیاز سیستمتون رو به گارانتی گرین منتقل کنید تا تست ها روی سیستم خودتون انجام بشه.

اره واقعا دستتون درد نکنه فقط نمیدونم چرا مجبور شدم کولر جدید بخرم😅

این کولر هم یادگادی نگه میدارم از شرکت گرین

لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 3 ساعت قبل، Uranium گفته است :

خدایی کاری ندارم اما تا این حد همکاری رو کدوم شرکت گارانتی کننده در ایران داره ؟!!!

اره واقعا دستشون درد نکنه  

فقط زمان خیلی از دستشون در میره ۵روز کنترل کیفیت برای یه کولری که باز هم نشده

 درجریان نیستن سیستم هایی که این کولر رو میخرن اکثرا کارشون رندرینگ و اورکلاکه وزمان براشون مهمه

باتشکر از طرفداریتون

  • لایک 2
لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در در 12 تیر 1398 در 00:45، rahyarpaul گفته است :

منم یه 1060 msi دارم فنش یکم صدا میده خواستم ببرم برا تعویض ،اگه قراره بدتر بشه . پس منم نبرم

دوستان کسی تجربه از گرین و گارانتیش داره

ببر ولی انتظار زیادی نداشته باش ازشون

فقط امیدوارم مث من یه خرج نندازه رو دستت هزینه رفت و برگشت ۳بار و هدر دادن خمیر اونم ۲بار ۷۰ت 

  • لایک 1
لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در در 12 تیر 1398 در 00:45، rahyarpaul گفته است :

منم یه 1060 msi دارم فنش یکم صدا میده خواستم ببرم برا تعویض ،اگه قراره بدتر بشه . پس منم نبرم

دوستان کسی تجربه از گرین و گارانتیش داره

منم یه 1060 اک خریدم کویل واین داشت حضوری بردم گارانتی  بعد از 7 روز گفتن صدایی مشاهده نشد !

  • لایک 1
لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در ۱ ساعت قبل، V.j گفته است :

ببر ولی انتظار زیادی نداشته باش ازشون

فقط امیدوارم مث من یه خرج نندازه رو دستت هزینه رفت و برگشت ۳بار و هدر دادن خمیر اونم ۲بار ۷۰ت 

 

در 54 دقیقه قبل، mohammadhossein گفته است :

منم یه 1060 اک خریدم کویل واین داشت حضوری بردم گارانتی  بعد از 7 روز گفتن صدایی مشاهده نشد !

پس نبرم  چون صداش هنگام لود بالا ،میاد

هر موقع عین تراکتور صدا داد اونموقع ببرم. و دست به دعا بشم که از بین نره.

تا حالا تنها یه بار کارم به گارانتی افتاده اونم مادیران بود 5 سال قبل یه lg 22 داشتم مدلش دقیق یادم نیست،یهمشکل تو رنگش رخ داده یود حضوری اومد دید ،گفت تولید این متوقف شده و دیگه این مدلو نداریم یه ips 226 دید،نو هم بود 2 سال گارانتی داشت ،گفت خداحافظ.گفت میخوای 100 تومن بیشتتر بده برات 3d بدم ،دیدم کاری با 3d ندارم.گفتم نیازی نیست.

دیگه کارم به گارانتی نخورده .نمیدونم الان lg چجور شده ولی ای کاش همه گارانتیا همینجوری بودن

لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
  • 1 month later...
در در 12 تیر 1398 در 01:37، GREEN Support گفته است :

سلام. شماره پذیرش دستگاهتون رو لطف کنید.

سلام. خسته نباشید . 

اقا من یک مادربورد B350 gaming plus msi برداشتم. از روز اول یک هارد ام تو انداختم روش. حالا خیلی وقتا خاموش میکنم سیستم رو وقتی میاد بالا فقط هارد ساتا رو میشناسه ! 

از یک طرف بعضی وقتا باطری رو در میارم میزنم جا درست میشه و بعضی وقتا خود هاردو باید درارم بزنم جا ! با هارد ساتا و اس اس دی هیچ مشکلی نداره. میخواستم ببینم میدونید داستان از چه قراره ؟

اپدیت بایوسو فریمور هاردو اینا انجام دادم حل نشده

لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 32 دقیقه قبل، sisaco گفته است :

سلام. خسته نباشید . 

اقا من یک مادربورد B350 gaming plus msi برداشتم. از روز اول یک هارد ام تو انداختم روش. حالا خیلی وقتا خاموش میکنم سیستم رو وقتی میاد بالا فقط هارد ساتا رو میشناسه ! 

از یک طرف بعضی وقتا باطری رو در میارم میزنم جا درست میشه و بعضی وقتا خود هاردو باید درارم بزنم جا ! با هارد ساتا و اس اس دی هیچ مشکلی نداره. میخواستم ببینم میدونید داستان از چه قراره ؟

اپدیت بایوسو فریمور هاردو اینا انجام دادم حل نشده

@MSI Support

لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در در 18 تیر 1398 در 11:31، Uranium گفته است :

خدایی کاری ندارم اما تا این حد همکاری رو کدوم شرکت گارانتی کننده در ایران داره ؟!!!

تقریبا هیچ شرکتی، به جرات میگم جز گرین بقیه گارانتی کننده ها شیوه ی کاریشون اینطوری که میگن درست نمیشه که نمیشه بزن به چاک😁

لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 ساعت قبل، sisaco گفته است :

سلام. خسته نباشید . 

اقا من یک مادربورد B350 gaming plus msi برداشتم. از روز اول یک هارد ام تو انداختم روش. حالا خیلی وقتا خاموش میکنم سیستم رو وقتی میاد بالا فقط هارد ساتا رو میشناسه ! 

از یک طرف بعضی وقتا باطری رو در میارم میزنم جا درست میشه و بعضی وقتا خود هاردو باید درارم بزنم جا ! با هارد ساتا و اس اس دی هیچ مشکلی نداره. میخواستم ببینم میدونید داستان از چه قراره ؟

اپدیت بایوسو فریمور هاردو اینا انجام دادم حل نشده

سلام 

در بخش MSI  و قسمت پرسش و پاسخ فنی مطرح کنید . تا پاسخ بدهم . البته سوال خو د را به صورت خصوصی ارسال کردید و پاسخ دادم .

ویرایش شده در توسط MSI Support
لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
  • 3 weeks later...

با سلام

به تاریخ 98/06/16 یک دستگاه واتر کولر Green Glacier GLC240 EVO  خریداری کردم که به تاریخ 98/06/21 دستگاه مربوطه را دریافت نمودم.

پس از بررسی دستگاه دریافت شده متوجه تفاوت بین تاریخ اتمام گارانتی بر روی جعبه و کارت گارانتی شدم! ( تصویر نشان دهنده ی این تفاوت در لینک زیر قابل مشاهده می باشد )

http://uupload.ir/files/g5wl_20190912_232512.jpg

پس از پیگیری با فروشگاه مربوطه در رابطه با این که کدام یک از این دو تاریخ ملاک شرکت گارانتی کننده جهت تشخیص پایان گارانتی می باشد ، پاسخ فروشنده به این صورت بود که تاریخ خرید ، تاریخ شروع گارانتی می باشد ، میخواستم بدونم این موضوع مورد تایید شرکت گرین می باشد یا خیر.

با تشکر

 

@GREEN Support

ویرایش شده در توسط GUYVER
لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
  • کاربر ویژه

باسلام
من هم از بازار یکعدد واتر 240 خریدم دقیقا وضعیت مشابهی وجود اره و کارت گارانتی و برچسب روی کارتن متفاوت هست
 

ویرایش شده در توسط mInI_ClockEr
لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در در 21 شهریور 1398 در 23:36، GUYVER گفته است :

با سلام

به تاریخ 98/06/16 یک دستگاه واتر کولر Green Glacier GLC240 EVO  خریداری کردم که به تاریخ 98/06/21 دستگاه مربوطه را دریافت نمودم.

پس از بررسی دستگاه دریافت شده متوجه تفاوت بین تاریخ اتمام گارانتی بر روی جعبه و کارت گارانتی شدم! ( تصویر نشان دهنده ی این تفاوت در لینک زیر قابل مشاهده می باشد )

http://uupload.ir/files/g5wl_20190912_232512.jpg

پس از پیگیری با فروشگاه مربوطه در رابطه با این که کدام یک از این دو تاریخ ملاک شرکت گارانتی کننده جهت تشخیص پایان گارانتی می باشد ، پاسخ فروشنده به این صورت بود که تاریخ خرید ، تاریخ شروع گارانتی می باشد ، میخواستم بدونم این موضوع مورد تایید شرکت گرین می باشد یا خیر.

با تشکر

 

@GREEN Support

 

در در 22 شهریور 1398 در 01:15، mInI_ClockEr گفته است :

باسلام
من هم از بازار یکعدد واتر 240 خریدم دقیقا وضعیت مشابهی وجود اره و کارت گارانتی و برچسب روی کارتن متفاوت هست
 

ما برای احترام به حقوق مشتریان محترم گرین، همواره تاریخ خروج کالا از انبار شرکت رو ملاک شروع تاریخ گارانتی محصول می دونیم. برای اطلاع از تاریخ دقیق گارانتی محصول صفحه کنترل صحت گارانتی رو چک کنید. حتما سریال روی کارت رو وارد کنید.

rma-check.thumb.png.d2fe76e6e18bde51adf696469b93d1f3.png

برای مثال خنک کننده شما تا تاریخ 99/11/10  گارانتی داره.

  • لایک 2
لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در در 6 شهریور 1398 در 09:36، sisaco گفته است :

سلام. خسته نباشید . 

اقا من یک مادربورد B350 gaming plus msi برداشتم. از روز اول یک هارد ام تو انداختم روش. حالا خیلی وقتا خاموش میکنم سیستم رو وقتی میاد بالا فقط هارد ساتا رو میشناسه ! 

از یک طرف بعضی وقتا باطری رو در میارم میزنم جا درست میشه و بعضی وقتا خود هاردو باید درارم بزنم جا ! با هارد ساتا و اس اس دی هیچ مشکلی نداره. میخواستم ببینم میدونید داستان از چه قراره ؟

اپدیت بایوسو فریمور هاردو اینا انجام دادم حل نشده

سلام

منم مشکل پیدا نکردن  بوت ویندوز ( هاردی که ویندوز روش هست ) رو داره  

هفته ای یبار  یا ماهی یکی دوبار اینجور میشد

بایوس آپدیت کردم  الان مشکل قبلی پابرجاس + مشکل جدید اینه روشن میشه سیستم بعد 5 ثانیه سیستم خاموش میشه و اتوماتیک روشن میشه ( ماهی یکی دوبار ) 

 

گارانتی مادربورد منم گرین هستش و این پیگیری ها رو خوندم منصرف شدم از ارسالش به گارانتی و تا برج 12 هم گارانتی داره 

 

 

لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

میلاد جان . مشکل ار رایزن بود برای من . رفتم سراغ اینتل مشکلم الان بر طرف شده با همون اس اس دی. دوم اینکه توی سری 3 رایزن این مشکل کامل حل شده .

لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.