!CyrusTheGreat!

دروغ‌گویی و دزدی نمایندگی شرکت گرین (مشکل حل شد)

پست‌های پیشنهادی

سلام دوستان 

من یه پاور به یکی از دوستان انجمن فروختم در حین راه و احتمالا باربری یدونه از سوکتهاش شکسته بود و با هماهنگی دوستمون فرستادیمش گارانتی  شرکت گفت هزینه تعمیراتمون یا ۶۰تومنه یا ۹۰تومن (صدای ضبط شده موجود هست) و اصلا جز گارانتی حسابشم نکردن و حالا بعد از ۲۰روز که تعمیر شده اومدن گفتن هزینش میشه ۱۵۰ تومن !!!

چرا باید یه همچین شرکت محبوبی که من به شخصه طرفدار این شرکت و برند  هستم و کلی براشون بازاریابی میکنم و همه رو راهنمایی میکنم که محصولات گرین بخرن الان میاد همچین حرفی رو میزنن!؟

واقعا ما مردم این کشور چه گناهی مرتکب شدیم که از باید تاوان همچین بی توجهی هایی رو بدیم؟!

@GREEN Support من از شما پاسخ میخوام و رسیدگی لطفا 

تشکر

ویرایش شده در توسط !CyrusTheGreat!
  • Like 4

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

چند احتمال وجود داره:

1. احتمالا وقتی گفتن یا 60 یا 90 روی دو قطعه یا قسمت شک داشتن، وقتی یکی رو تعویض - یا ترمیم - کردن، بعد از تست نیاز بوده اون یکی هم تعویض - یا ترمیم - بشه... که در نتیجه‌ شده 150 تومن

2. ممکنه به جز این پین یا سوکت که می‌فرمائید مشکلی دیگه هم براش به وجود اومده در نتیجه ...

3. افزایش قیمت در صورت گذشت زمان هم محتمل هست که باید بررسی کنید.

در کل یا شرکت به صورت رسمی اعلام کرده، یا شخص اعلام کرده، اینکه چه کسی گفته مهم هست، از اونجا که مکالمات شرکت گرین - احتمالا - ضبط میشن پشتیبانی گرین در فروم از طریق پیگیری و صحبت با خود اون شخصی که به شما قیمت رو اعلام کرده، جواب خواهند داد.

 شکستن پین‌ها یا اینجور موارد کلا جزو گارانتی نیست، توی سایت و منابع مختلف هم هست، نه تنها شرکت گرین بلکه تقریبا تمام شرکت‌ها همین‌طور هست

ویرایش شده در توسط EHSANRF
  • Like 2
  • Upvote 2

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوستان خریدار پاور بنده بودم ، میخواستم تاپیک بزنم که دوستمون زحمتش رو کشید .

خب عزیزان همون طور که میدونید گارانتی گرین یکی از بهترین گارانتی های ایران بوده ، به شخصه همیشه ازین گارانتی حرف ها و خاطرات خوشی شنیدم ، خودم هم 3  بار ازین گارانتی استفاده کردم که همه چی عالی بوده و خیلی خوب پیگیری کردن ، اما شعب و نمایندگی های شهرستان ها چطور؟

امروز نمایندگی رامک طرح کرمانشاه به بنده تماس گرفتن و گفتن که پاورتون رسیده ولی شامل گارانتی نشده و با هزینه تعمیر کردن ، منم گفتم بله در جریان هستم امروز میام تحویل میگیرم ، راستی هزینه چه قدر شد؟ گفتن 150 هزار تومن! منم تعجب کردم گفتم چه خبره مگه چی کار کردن؟ ادعا کردن که هزینه ارسال خورده! بحث رو خاتمه دادم. 

 سریعا تماس گرفتم با دفتر مرکزی گرین ، گفتم که این پاوری که من فرستادم هزینه تعمیرش چه قدر شده؟ گفتن 46 هزار تومن! در جریان گذاشتن منو که هزینه فقط 46 هزار تومن هست و هیچ مبلغ اضافی نباید به نمایندگی بدم . 

بعد که من برای تحویل پاور رفتم ، گفتم هزینه چه قدر میشه بازم گفتن 150 تومن ! گفتم که با تهران تماس گرفتم ، این هم وویسش ، بعد از گوش دادن کامل ، اخرش هم خانوم پذیرش زیر بار نرفت و ادعا کرد که 98 هزار تومن پول ارسال داده!!! مگه به دبی فرستاده شده؟ در ضمن خود دفتر مرکزی تهران گفت که هیچ هزینه ارسالی نباید بدین !

بگذریم ، با کلی دعوا و تنش اعصاب 47 ت گذاشتم رو میز و اومدم بیرون ، حیف که خورد نداشتم و هزار تومن اضافی هم به این طور جماعت دادن زور داره!

این پست صرفا برای به اشتراک گذاشتم وضعیت نمایندگی رامک طرح کرمانشاه است  بنده خدمات خود گرین رو زیر سوال نمیبرم ، اما این که نظارت کافی بر روی نمایندگی هاشون ندارن رو از چشم گرین میبینم 

 

ویرایش شده در توسط Mahdi D
  • Like 7
  • Upvote 3

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اگه شرکت گیرین کار بچه های انجمن لیون رو نرسه و رایگان پاور رو تعمیر نکنه 

من یه فن کیس گرین و یه پاور 380 وات نو گرین و یه کولر نوتوس 100 گرین دارم اینارو میزارم جلوی مغازه با تبر ریز میکنم 

یه خورده خمیر سلیکون گرین هم دارم اونارم آتیش میزنم 

بجای همشون هم میرم کولرمستر میخرم

به تمام سایت های سخت افزار هم ایمیل میدم

فیلمش هم همه جا آپلود می کنم 

پاور های بچه های لیون باید رایگان تعمیر بشه

شرکت گرین 48  ساعت مهلت داره که پاور رو مجانی برای بچه های انجمن لیون و به عشق انجمن لیون که این همه ازش حمایت کردن و میلیاردی براش اسکناس آوردن که بگیره خرج کراوات های 700 هزارتومنیه نماینده هاش کنه تعمیر کنه

  • Like 7
  • Upvote 2

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 25 دقیقه قبل، Mahdi D گفته است :

دوستان خریدار پاور بنده بودم ، میخواستم تاپیک بزنم که دوستمون زحمتش رو کشید .

خب عزیزان همون طور که میدونید گارانتی گرین یکی از بهترین گارانتی های ایران بوده ، به شخصه همیشه ازین گارانتی حرف ها و خاطرات خوشی شنیدم ، خودم هم 3  بار ازین گارانتی استفاده کردم که همه چی عالی بوده و خیلی خوب پیگیری کردن ، اما شعب و نمایندگی های شهرستان ها چطور؟

امروز نمایندگی رامک طرح کرمانشاه به بنده تماس گرفتن و گفتن که پاورتون رسیده ولی شامل گارانتی نشده و با هزینه تعمیر کردن ، منم گفتم بله در جریان هستم امروز میام تحویل میگیرم ، راستی هزینه چه قدر شد؟ گفتن 150 هزار تومن! منم تعجب کردم گفتم چه خبره مگه چی کار کردن؟ ادعا کردن که هزینه ارسال خورده! بحث رو خاتمه دادم. 1.mp3

 سریعا تماس گرفتم با دفتر مرکزی گرین ، گفتم که این پاوری که من فرستادم هزینه تعمیرش چه قدر شده؟ گفتن 46 هزار تومن! در جریان گذاشتن منو که هزینه فقط 46 هزار تومن هست و هیچ مبلغ اضافی نباید به نمایندگی بدم . 2.mp3

بعد که من برای تحویل پاور رفتم ، گفتم هزینه چه قدر میشه بازم گفتن 150 تومن ! گفتم که با تهران تماس گرفتم ، این هم وویسش ، بعد از گوش دادن کامل ، اخرش هم خانوم پذیرش زیر بار نرفت و ادعا کرد که 98 هزار تومن پول ارسال داده!!! مگه به دبی فرستاده شده؟ در ضمن خود دفتر مرکزی تهران گفت که هیچ هزینه ارسالی نباید بدین !

بگذریم ، با کلی دعوا و تنش اعصاب 47 ت گذاشتم رو میز و اومدم بیرون ، حیف که خورد نداشتم و هزار تومن اضافی هم به این طور جماعت دادن زور داره!

این پست صرفا برای به اشتراک گذاشتم وضعیت نمایندگی رامک طرح کرمانشاه است  بنده خدمات خود گرین رو زیر سوال نمیبرم ، اما این که نظارت کافی بر روی نمایندگی هاشون ندارن رو از چشم گرین میبینم 

 

پشتیبانی گرین باید در مورد دزدی نمایندگیهاشون پاسخگو و پیگیر باشن

  • Like 1
  • Upvote 2

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

چون از نمایندگی ارسال شده رایگان هست

وگرنه خودتون مگه ناتوان هستید خودتون می فرستادید دیگه 

اصلا ارسال از نمایندگی رایگان هم نباشه با تیپاکس هم بفرسته 90 تومان هزینه ارسال نمیشه

حتما پیگیری میکنن 

اسم تاپیک هم عوض کنید خیلی بهتره شرکت گرین دروغی نگفته بدبخت 😅

 

  • Like 2
  • Upvote 3

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

باتوجه به توضیحات خریدار ( مهدی) گرین دروغی نگفته ولی متاسفانه  نمایندگی از نا اگاهی مشتریانش سو استفاده میکنه. منم خودم به شخصه از گارانتیشون استفاده کردم و کاملا راضی بودم.

امیدوارم گرین برخورد کاملا جدی  با این به اصطلاح نمایندگیشون داشته باشه. @GREEN Support

  • Like 2

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 ساعت قبل، Mahdi D گفته است :

در جریان گذاشتن منو که هزینه فقط 46 هزار تومن هست و هیچ مبلغ اضافی نباید به نمایندگی بدم .

درود. بسیار عالی

شما احتمالا به خاطر احتمال پوشش گارانتی محصول، پاور رو به نمایندگی دادین، نمایندگی هم فقط پاور شما رو ارسال نمی‌کنه تهران بلکه کل استان - یا حداقل شهر شما - یکجا محصولاتی که نیاز به تعمیر یا سرویس و بررسی در تهران دارن رو یکجا می‌فرستن، اینطور هزینه هم احتمالا بر عهده‌ی خود شرکت گرین هست...

اما وقتی شامل گارانتی نشده، با هزینه‌ی همون 46 تومن براتون تعمیر کردن و فرستادن، اینجا سوال پیش میاد که آیا فقط پاور شما به تنهایی ارسال و دریافت شده یا نه کلی قطعه‌ی دیگه هم بوده... اگر فقط پاور شما بوده هزینه‌ی ارسال و دریافت ممکنه شاملش بشه اما نه در این حد! بهتره بررسی کنید.  ( البته خود شرکت گرین تو تماس گفتن که نیازی به پرداخت هزینه‌ی ارسال و دریافت نیست)

ضمناً از طریق کد پیگیری اطمینان پیدا کنین این پاوری که تو تماس با شرکت گرین گفتن هزینه‌اش 46 میشه همون پاوری باشه که شما فرستادین... ممکنه سهوا تو اعلام اشتباهی صورت گرفته باشه

وقتی در انجمن لیون مطرح شده قطعا خود پشتیبانی گرین پیگیری خواهد کرد.

البته موارد محتمل دیگه هم وجود داره که توسط شخصی در نمایندگی ...... که جای توضیحش نیست (به خاطر اینکه مشخص نیست وضعیت چطور بوده)

ویرایش شده در توسط EHSANRF
  • Like 2
  • Upvote 2

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اینجور که بوش میاد دفتر مرکزی تهران کارش درست بوده نمایندگی کرمانشاه مقصره

این به مجموعه شرکت گیرین مربوط میشه و باید رسیدگی کنن 

طبق ادعا هزینه ارسال رایگانه حالا چه گارانتی بخوره یا نخوره بعدم 98 هزارتومن؟؟ مگه هم وزنش طلا جابه جا کردن 😕

  • Like 1
  • Upvote 1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 3 دقیقه قبل، EHSANRF گفته است :

درود. بسیار عالی

شما احتمالا به خاطر احتمال پوشش گارانتی محصول، پاور رو به نمایندگی دادین، نمایندگی هم فقط پاور شما رو ارسال نمی‌کنه تهران بلکه کل استان - یا حداقل شهر شما - یکجا محصولاتی که نیاز به تعمیر یا سرویس و بررسی در تهران دارن رو یکجا می‌فرستن، اینطور هزینه هم احتمالا بر عهده‌ی خود شرکت گرین هست...

اما وقتی شامل گارانتی نشده، با هزینه‌ی همون 46 تومن براتون تعمیر کردن و فرستادن، اینجا سوال پیش میاد که آیا فقط پاور شما به تنهایی ارسال و دریافت شده یا نه کلی قطعه‌ی دیگه هم بوده... اگر فقط پاور شما بوده هزینه‌ی ارسال و دریافت شاملش میشه اما نه در این حد! بهتره بررسی کنید.

وقتی در انجمن لیون مطرح شده قطعا خود پشتیبانی گرین پیگیری خواهد کرد.

البته موارد محتمل دیگه هم وجود داره که توسط شخصی در نمایندگی ...... که جای توضیحش نیست (به خاطر اینکه مشخص نیست وضعیت چطور بوده)

درود

خود نمایندگی گفته هزینه اضافه نباید پرداخت کنید دیگه احتمال سازی برای چیه؟ قطعه داخل تهران تعمیر و توسط همونجا ارسال شده پس قیمت ارسال و تعمیر باهم داخل فاکتور باید باشه این فساد قطعیه بایدم جواب بدن 

اگه فسادم به فرض نباشه باگ کاری هست چون داخل فاکتور باید هزینه نقل قید بشه

بهتره جای حل  احتمال منتظر جواب گیرین باشیم

 

  • Like 2
  • Upvote 3

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 5 دقیقه قبل، mَd گفته است :

درود

خود نمایندگی گفته هزینه اضافه نباید پرداخت کنید دیگه احتمال سازی برای چیه؟ قطعه داخل تهران تعمیر و توسط همونجا ارسال شده پس قیمت ارسال و تعمیر باهم داخل فاکتور باید باشه این فساد قطعیه بایدم جواب بدن 

اگه فسادم به فرض نباشه باگ کاری هست چون داخل فاکتور باید هزینه نقل قید بشه

بهتره جای حل  احتمال منتظر جواب گیرین باشیم

احتمال دریافت هزینه ارسال و دریافت،  قبل از این بود که فایل‌های صوتی دریافت و شنیده بشن

پست اصلاح شده رو یک بار دیگه مشاهده بفرمائید...

پ.ن: چندثانیه طول کشید تا اون متن رو تایپ کنم و پست رو ادیت کنم، شما سرعت عمل‌تون عالی بود و پست ادیت نشده رو ریپلای فرمودین. تشکر

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 30 دقیقه قبل، EHSANRF گفته است :

درود. بسیار عالی

شما احتمالا به خاطر احتمال پوشش گارانتی محصول، پاور رو به نمایندگی دادین، نمایندگی هم فقط پاور شما رو ارسال نمی‌کنه تهران بلکه کل استان - یا حداقل شهر شما - یکجا محصولاتی که نیاز به تعمیر یا سرویس و بررسی در تهران دارن رو یکجا می‌فرستن، اینطور هزینه هم احتمالا بر عهده‌ی خود شرکت گرین هست...

اما وقتی شامل گارانتی نشده، با هزینه‌ی همون 46 تومن براتون تعمیر کردن و فرستادن، اینجا سوال پیش میاد که آیا فقط پاور شما به تنهایی ارسال و دریافت شده یا نه کلی قطعه‌ی دیگه هم بوده... اگر فقط پاور شما بوده هزینه‌ی ارسال و دریافت ممکنه شاملش بشه اما نه در این حد! بهتره بررسی کنید.  ( البته خود شرکت گرین تو تماس گفتن که نیازی به پرداخت هزینه‌ی ارسال و دریافت نیست)

ضمناً از طریق کد پیگیری اطمینان پیدا کنین این پاوری که تو تماس با شرکت گرین گفتن هزینه‌اش 46 میشه همون پاوری باشه که شما فرستادین... ممکنه سهوا تو اعلام اشتباهی صورت گرفته باشه

وقتی در انجمن لیون مطرح شده قطعا خود پشتیبانی گرین پیگیری خواهد کرد.

البته موارد محتمل دیگه هم وجود داره که توسط شخصی در نمایندگی ...... که جای توضیحش نیست (به خاطر اینکه مشخص نیست وضعیت چطور بوده)

در مورد اطمینان بله قطعا این همون پاور هست و صرفا هزینش ۴۶ تومن شده و مطمئن هستم بابتش ، خطای نمایندگی کاملا محرز هست 

  • Like 1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

برای تعمیر اگر به نمایندگی رسمی بدهید، هزینه‌ی ارسال ندارد.

  • Upvote 3

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 19 دقیقه قبل، EHSANRF گفته است :

درود. بسیار عالی

شما احتمالا به خاطر احتمال پوشش گارانتی محصول، پاور رو به نمایندگی دادین، نمایندگی هم فقط پاور شما رو ارسال نمی‌کنه تهران بلکه کل استان - یا حداقل شهر شما - یکجا محصولاتی که نیاز به تعمیر یا سرویس و بررسی در تهران دارن رو یکجا می‌فرستن، اینطور هزینه هم احتمالا بر عهده‌ی خود شرکت گرین هست...

اما وقتی شامل گارانتی نشده، با هزینه‌ی همون 46 تومن براتون تعمیر کردن و فرستادن، اینجا سوال پیش میاد که آیا فقط پاور شما به تنهایی ارسال و دریافت شده یا نه کلی قطعه‌ی دیگه هم بوده... اگر فقط پاور شما بوده هزینه‌ی ارسال و دریافت ممکنه شاملش بشه اما نه در این حد! بهتره بررسی کنید.  ( البته خود شرکت گرین تو تماس گفتن که نیازی به پرداخت هزینه‌ی ارسال و دریافت نیست)

ضمناً از طریق کد پیگیری اطمینان پیدا کنین این پاوری که تو تماس با شرکت گرین گفتن هزینه‌اش 46 میشه همون پاوری باشه که شما فرستادین... ممکنه سهوا تو اعلام اشتباهی صورت گرفته باشه

وقتی در انجمن لیون مطرح شده قطعا خود پشتیبانی گرین پیگیری خواهد کرد.

البته موارد محتمل دیگه هم وجود داره که توسط شخصی در نمایندگی ...... که جای توضیحش نیست (به خاطر اینکه مشخص نیست وضعیت چطور بوده)

برای بچه های لیون باید تعمیر رایگان باشه

بچه های لیون همیشه از گرین حمایت کردن

 

  • Like 4
  • Upvote 1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در ۱ ساعت قبل، سعید بهمنیان گفته است :

درود

برای تعمیر اگر به نمایندگی رسمی بدهید، هزینه‌ی ارسال ندارد.

سلام. با عرض پوزش، آیا ارسال RAM به گارانتی جهت تعویض هم هزینه نداره؟ 🤔

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود دوستان

من از گارانتی گرین سه بار تا الان استفاده کردم که بار سومیم تازگی بود و همیشه راضی بودم و کلا اگر از طرف نمایندگی باشه اصلا هزینه ی ارسال و... نداره چون با هم میفرستن همیشه و ارسال تکی ندارن .

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 21 دقیقه قبل، GREEN Support گفته است :

سلام. موضوع در اسرع وقت پیگیری میشه.

سالار به شدت و تایید مواکد پیگیری کن بچه ها لیون باید حسابشون با بقیه یه فرقی بکنه یا نه 

حق همیشه با بکس لیونه

یا علی 

  • Like 2

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 28 دقیقه قبل، GREEN Support گفته است :

سلام. موضوع در اسرع وقت پیگیری میشه.

امیدواریم پشتیبان عزیز

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 25 دقیقه قبل، Rasoul.A گفته است :

سلام. با عرض پوزش، آیا ارسال RAM به گارانتی جهت تعویض هم هزینه نداره؟ 1f914.png

درود

بستگی دارد. گارانتی هایی که در محل زندگیت شعبه داشته باشند، هزینه ای برای ارسال به مرکز و بازگشتش نمی گیرند.

بقیه ش مثلا  برخاستن و حرکت خودت از رخت خواب تا گارانتی هم ممکن است هزینه هایی شامل استارت زدن، مصرف و جذب کالری، شانه کردن مو، مسواک زدن، تلفن زدن و الخ داشته باشد که گارانتی نمی دهد.

ویرایش شده در توسط سعید بهمنیان
  • Like 6
  • Upvote 2

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 34 دقیقه قبل، سعید بهمنیان گفته است :

بقیه ش مثلا  برخاستن و حرکت خودت از رخت خواب تا گارانتی هم ممکن است هزینه هایی شامل استارت زدن، مصرف و جذب کالری، شانه کردن مو، مسواک زدن، تلفن زدن و الخ داشته باشد که گارانتی نمی دهد.

باید با چنین گارانتی هایی برخورد قاطع شود!!! 😂

  • Upvote 1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.