!CyrusTheGreat!

دروغ‌گویی و دزدی نمایندگی شرکت گرین (مشکل حل شد)

پست‌های پیشنهادی

در 5 ساعت قبل، !CyrusTheGreat! گفته است :

 

 

سلام بنده فرودین امسال پاور  که گارانتیش تموم شده بود فرستادم گرین که تست بشه و تست شد و گفتن مشکلی نداره و یکی از گیره های کابل پردازنده شکسته بود (به سوراخ کیس x3 گیرکرده بود) که با هزینه 38 تومن برام تعویض کردن و نمایندگی همون 38 تومنو گرفت فقط 4 هفته طول کشید اونم با پیگیری ، نماینده شهر شما احتمالا خواسته یه پول تو جیبی هم از وضعیت شما بگیره 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بنده هم یک پاور گرین داشتم با اینکه به علت خرابی محافظ برق و اتصالی برق پاور سوخته بود ولی با این حال گارانتی گرین با پاور نو عوض کرد بدون هزینه ارسال !

واقعا عالی و راضی کننده بود

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

قطعات حساس رو به هیچ وجهی ارسال نکنید و حضوری بفروشید ، یه هارد سه ترا بایت منم تو راه خراب شد ، موقع خالی کردن بار کارتن ها رو پرت میکنن و آسیب می بینه

  • Like 1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

شهرستاد صاحب نداره که ، کاملا عادیه،برا همینه من اینجا هیچی نمیگیرم،تمام وسایل رو از تهران میخرم حداقل طرف گردن بگیره شهرستان همیشه باید پول بیشتر بدید و ساپورت کمتری هم داشته باشید

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 43 دقیقه قبل، Coffee Addicted گفته است :

شهرستاد صاحب نداره که ، کاملا عادیه،برا همینه من اینجا هیچی نمیگیرم،تمام وسایل رو از تهران میخرم حداقل طرف گردن بگیره شهرستان همیشه باید پول بیشتر بدید و ساپورت کمتری هم داشته باشید

هر کس به طریقی دل ما می شکند بیگانه جدا دوست جدا می شکند بیگانه اگر می شکند حرفی نیست از دوست بپرسید چرا می شکند
دیگه گرین که تک تک کسایی که اینجا هستن عمر و جوونیشون رو گذاشتن پاش که مردم بی سواد حالی کنن که این با اینکه ایرانیه خوبه و امتحان کنید و بزارید هم‌ وطن هاتون یه نونی بخورن و خیلی وقت ها هم بخواطرش به ما انگ زدن که بخواطر سود خودمون میگیم و آدم دزدی هستیم که نباید بیاد از این کارا بکنه 
یه دوره ای ما بزور به مشتری گرین و  فراسو می دادیم که چهارتا هم وطن ایرانی نون بخورن و منت خارج رو نکشیم
الآنم وارد کننده های کولر مستر و دیپ کول پاشنه در مغازه هارو از جا در آوردن که بجای‌ گرین جنس مارو بفروشید جایزه می‌دیم و ال سی دی می‌دیم و وام می‌دیم و فروشنده های برتر رو می فرستیم تایوان و شنزن و اینا ما میگم نه گرین گارانتی و ساپورت معتبر داره ارزش آبروی ما رو نداره 
البته دروغ نگم شیطان گولم زد یه سال فقط کولرمستر فروختم اول مهر هم بهم یه ال سی دی هایسنس جایزه دادن (یک میلیون و خورده ای بود به من دادن 300 هزار تومن یه جورایی بدون سود و ضرر )که هنوزم دارم ولی دیگه قبول نکردم بزور فقط گرین فروختم که سرم رو بالا بگیرم که دارم با شرافت کار می کنم 
گرین بخواد بهونه دست بازاری ها بده دیگه نمی فروشیم مثل بعضی از همکار ها حال کولرمستر و دیپ کول رو می بریم 
گرین اول باید از دوستمون تو انجمن بخواطر عدم نظارت و بی مسولیتی در قبال نماینده های شهرستانشون از بچه های انجمن عزرخواهی کنه دوم اینکه هزینه تعمیر پاور باید کاملا رایگان انجام بشه 
وگرنه هرچی جنس گرین برای خودم دارم با تبر میزنم دو تیکه می کنم 
تو مغازه هم هرچی دارم رد میکنم بره بجاش یه سوت میزنم نماینده کولر مستر بیاد یه تابلو مجانی و مشتی برای مغازه بزنه و دیپ کول هم بیاد مغازه رو مجانی از کف تا سقف پر محصولات خودش کنه ‌‌
پولشم فقط وقتی که چیزی فروختم ازم می گیرن
هرماه میان چک میکنن که چقدر فروختی بعد پولش رو می گیرن دیگه نیاز نیست جنس دست دوم گرین رو نقد و دونه دونه بخرم مغازه هم تر تمیز و نو میشه 
من از خدامه گرین بهونه دستم بده که هم حال کنم هم شب راضی از خودم راحت بخوابم 
ویرایش شده در توسط HESAM OVERCLOCK HERO
  • Like 5

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوستان ، از نمایندگی مرکزی با من تماس گرفتند ، گفتن که تخلف کرده این شعبه و به میزان دو برابر اون مبلغ جریمه میشن 

خداروشکر پیگیری کردن ، اگر کسی مورد مشابهی دید توصیه میکنم به دفتر مرکزی اطلاع بده ، این بار که خیلی سریع پیگیری شد و فکر میکنم همیشه همین طور باشه 

  • Like 4
  • Upvote 6

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

متاسفانه رفتار نمایندگان خدمات و بعضی از نمایندگان فروش شهرستانی گرین  بسیار  ناشایست و زننده هست و بلانسبت مثل حیوان با مشتری برخورد می کنند و کوچکترین اطلاعات فنی ندارند که هیچ، ظرفیت تحمل  شنیدن دو کلمه سوال یا صحبت مشتری رو هم ندارند.
این مورد رو  به شخصه خودم به چشم توی شیراز در برخورد با نماینده فروش و خدماتشون   و یکی از دوستانم توی همدان که میخواستن پاوری رو برای گارانتی بفرستن دیدیم!
طرف توی شیراز اصلا نمیدونست که گرین نماینده خدمات کامپوننت های MSI  هم هست!
قشنگ دو تا جمله دیگه می گفتم  کار به درگیری فیزیکی می کشید!  البته من برای  کار گارانتی نرفتم اونجا و  کار دیگه ای داشتم .
یک جوری صحبت کرد و دستش رو تکون میداد  که  رسما می گفت آقا برو بیرون!
اینها نماینده نیستن. اعتبار خراب کن شرکت هستند ولاغیر.
حالا همین شیراز هم نماینده هایی داریم بسیار خوش برخورد و با شخصیت. دوبار  این بنده خدا من رو  دیده ، بار سوم تازه داشت میومد که مغازه رو عصر باز کنه، من هم داشتم از رو به رو رد میشدم. درحالی که سوار دوچرخه اش بود به نشانه احترام دست روی سینه گذاشت .
اون دوست همدانی من هم همینطور .  می گفت وقتی تماس گرفتم وضعیت پاورم رو بپرسم که رسیده یا نه، طرف با یک لحن بدی  گفت : آقاجان یک بار که گفتم وقتی اومد باهات تماس می گیرم.
به نظرم گرین یک بازنگری اساسی باید در نمایندگان و به خصوص نماینده های خدماتش باید بکنه.
بعضیاشون از بس فروختن،  گردن کلفت کردن و هارشدن . یه قلاده باید بندازن گردنشون و کنترلشون کنن که پاچه کسی رو نگیرن!

ویرایش شده در توسط eshraghi2012
  • Like 1
  • Upvote 1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 19 ساعت قبل، !CyrusTheGreat! گفته است :

سلام دوستان 

من یه پاور به یکی از دوستان انجمن فروختم در حین راه و احتمالا باربری یدونه از سوکتهاش شکسته بود و با هماهنگی دوستمون فرستادیمش گارانتی  شرکت گفت هزینه تعمیراتمون یا ۶۰تومنه یا ۹۰تومن (صدای ضبط شده موجود هست) و اصلا جز گارانتی حسابشم نکردن و حالا بعد از ۲۰روز که تعمیر شده اومدن گفتن هزینش میشه ۱۵۰ تومن !!!

چرا باید یه همچین شرکت محبوبی که من به شخصه طرفدار این شرکت و برند  هستم و کلی براشون بازاریابی میکنم و همه رو راهنمایی میکنم که محصولات گرین بخرن الان میاد همچین حرفی رو میزنن!؟

واقعا ما مردم این کشور چه گناهی مرتکب شدیم که از باید تاوان همچین بی توجهی هایی رو بدیم؟!

@GREEN Support من از شما پاسخ میخوام و رسیدگی لطفا 

تشکر

 

در 18 ساعت قبل، Mahdi D گفته است :

دوستان خریدار پاور بنده بودم ، میخواستم تاپیک بزنم که دوستمون زحمتش رو کشید .

خب عزیزان همون طور که میدونید گارانتی گرین یکی از بهترین گارانتی های ایران بوده ، به شخصه همیشه ازین گارانتی حرف ها و خاطرات خوشی شنیدم ، خودم هم 3  بار ازین گارانتی استفاده کردم که همه چی عالی بوده و خیلی خوب پیگیری کردن ، اما شعب و نمایندگی های شهرستان ها چطور؟

امروز نمایندگی رامک طرح کرمانشاه به بنده تماس گرفتن و گفتن که پاورتون رسیده ولی شامل گارانتی نشده و با هزینه تعمیر کردن ، منم گفتم بله در جریان هستم امروز میام تحویل میگیرم ، راستی هزینه چه قدر شد؟ گفتن 150 هزار تومن! منم تعجب کردم گفتم چه خبره مگه چی کار کردن؟ ادعا کردن که هزینه ارسال خورده! بحث رو خاتمه دادم. 

 سریعا تماس گرفتم با دفتر مرکزی گرین ، گفتم که این پاوری که من فرستادم هزینه تعمیرش چه قدر شده؟ گفتن 46 هزار تومن! در جریان گذاشتن منو که هزینه فقط 46 هزار تومن هست و هیچ مبلغ اضافی نباید به نمایندگی بدم . 

بعد که من برای تحویل پاور رفتم ، گفتم هزینه چه قدر میشه بازم گفتن 150 تومن ! گفتم که با تهران تماس گرفتم ، این هم وویسش ، بعد از گوش دادن کامل ، اخرش هم خانوم پذیرش زیر بار نرفت و ادعا کرد که 98 هزار تومن پول ارسال داده!!! مگه به دبی فرستاده شده؟ در ضمن خود دفتر مرکزی تهران گفت که هیچ هزینه ارسالی نباید بدین !

بگذریم ، با کلی دعوا و تنش اعصاب 47 ت گذاشتم رو میز و اومدم بیرون ، حیف که خورد نداشتم و هزار تومن اضافی هم به این طور جماعت دادن زور داره!

این پست صرفا برای به اشتراک گذاشتم وضعیت نمایندگی رامک طرح کرمانشاه است  بنده خدمات خود گرین رو زیر سوال نمیبرم ، اما این که نظارت کافی بر روی نمایندگی هاشون ندارن رو از چشم گرین میبینم 

 

 

در 53 دقیقه قبل، Mahdi D گفته است :

دوستان ، از نمایندگی مرکزی با من تماس گرفتند ، گفتن که تخلف کرده این شعبه و به میزان دو برابر اون مبلغ جریمه میشن 

خداروشکر پیگیری کردن ، اگر کسی مورد مشابهی دید توصیه میکنم به دفتر مرکزی اطلاع بده ، این بار که خیلی سریع پیگیری شد و فکر میکنم همیشه همین طور باشه 

سلام مجدد.

پیرو مشکل پیش آمده همانطور که خریدار پاور فرمودند با ایشون تماس حاصل شد و ضمن عذرخواهی بابت قصور نمایندگی در ارائه خدمات صحیح، نکات زیر به ایشان اعلام شد:

  1. طبق قرارداد مکتوب با نمایندگان شهرستان، نماینده کرمانشاه مرتکب تخلف شده و طبق جدول تخلفات این قرارداد، جریمه و همچنین امتیاز منفی برای ایشان منظور و پرونده تخلف برای ایشان تشکیل شد.
  2.  طبق روال جاری،  همواره بعد از حدود 2 ماه از ارسال کالای گارانتی ، از بخش نظرسنجی با کلیه مشتریان شهرستان تماس گرفته شده و سوالاتی در مورد رضایت و مبالغ اخذ شده از ان ها پرسیده و در صورت مغایرت در ارائه خدمات با قرارداد نمایندگی، پرونده ای در واحد CRM تشکیل و موضوع تا انتها پیگیری خواهد شد. در نتیجه در صورتی که مشتری مبلغ مازاد پرداخت کرده باشد بعد از نظرسنجی از وی  و احراز این مسئله، نماینده جریمه و مبلغ مازاد به مشتری محترم مرجوع می گردد.
  3. در وب سایت رسمی گارانتی گرین به آدرس http://www.green-guarantee.ir  و در قسمت سوالات متداول کلیه مبالغ و شرایط ارسال و دریافت کالا از شهرستان و همچنین مبالغ تعمیرات در تهران و شهرستان به صورت مکتوب درج شده است.

مشتریان محترم همواره می توانند نظرات، انتقادات و شکایات خود را از طرق فرم مربوطه در وب سایت گارانتی برای ما ارسال نمایند.

همچنین همکاران بنده در واحد شکایات (CRM) با شماره 02188170017 (داخلی 4)  در ساعات  اداری آماده پاسخگویی به مشتریان محترم هستند.

  • Like 11
  • Upvote 14

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 2 ساعت قبل، GREEN Support گفته است :

 

 

سلام مجدد.

پیرو مشکل پیش آمده همانطور که خریدار پاور فرمودند با ایشون تماس حاصل شد و ضمن عذرخواهی بابت قصور نمایندگی در ارائه خدمات صحیح، نکات زیر به ایشان اعلام شد:

  1. طبق قرارداد مکتوب با نمایندگان شهرستان، نماینده کرمانشاه مرتکب تخلف شده و طبق جدول تخلفات این قرارداد، جریمه و همچنین امتیاز منفی برای ایشان منظور و پرونده تخلف برای ایشان تشکیل شد.
  2.  طبق روال جاری،  همواره بعد از حدود 2 ماه از ارسال کالای گارانتی ، از بخش نظرسنجی با کلیه مشتریان شهرستان تماس گرفته شده و سوالاتی در مورد رضایت و مبالغ اخذ شده از ان ها پرسیده و در صورت مغایرت در ارائه خدمات با قرارداد نمایندگی، پرونده ای در واحد CRM تشکیل و موضوع تا انتها پیگیری خواهد شد. در نتیجه در صورتی که مشتری مبلغ مازاد پرداخت کرده باشد بعد از نظرسنجی از وی  و احراز این مسئله، نماینده جریمه و مبلغ مازاد به مشتری محترم مرجوع می گردد.
  3. در وب سایت رسمی گارانتی گرین به آدرس http://www.green-guarantee.ir  و در قسمت سوالات متداول کلیه مبالغ و شرایط ارسال و دریافت کالا از شهرستان و همچنین مبالغ تعمیرات در تهران و شهرستان به صورت مکتوب درج شده است.

مشتریان محترم همواره می توانند نظرات، انتقادات و شکایات خود را از طرق فرم مربوطه در وب سایت گارانتی برای ما ارسال نمایند.

همچنین همکاران بنده در واحد شکایات (CRM) با شماره 02188170017 (داخلی 4)  در ساعات  اداری آماده پاسخگویی به مشتریان محترم هستند.

سلام

خیلی لطف کردید دستتون درد نکنه 

با اینکار نشون دادید بهترین هستید

دمتون گرم موفق باشید❤🙏

  • Like 4

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 8 ساعت قبل، GREEN Support گفته است :

 

 

سلام مجدد.

پیرو مشکل پیش آمده همانطور که خریدار پاور فرمودند با ایشون تماس حاصل شد و ضمن عذرخواهی بابت قصور نمایندگی در ارائه خدمات صحیح، نکات زیر به ایشان اعلام شد:

  1. طبق قرارداد مکتوب با نمایندگان شهرستان، نماینده کرمانشاه مرتکب تخلف شده و طبق جدول تخلفات این قرارداد، جریمه و همچنین امتیاز منفی برای ایشان منظور و پرونده تخلف برای ایشان تشکیل شد.
  2.  طبق روال جاری،  همواره بعد از حدود 2 ماه از ارسال کالای گارانتی ، از بخش نظرسنجی با کلیه مشتریان شهرستان تماس گرفته شده و سوالاتی در مورد رضایت و مبالغ اخذ شده از ان ها پرسیده و در صورت مغایرت در ارائه خدمات با قرارداد نمایندگی، پرونده ای در واحد CRM تشکیل و موضوع تا انتها پیگیری خواهد شد. در نتیجه در صورتی که مشتری مبلغ مازاد پرداخت کرده باشد بعد از نظرسنجی از وی  و احراز این مسئله، نماینده جریمه و مبلغ مازاد به مشتری محترم مرجوع می گردد.
  3. در وب سایت رسمی گارانتی گرین به آدرس http://www.green-guarantee.ir  و در قسمت سوالات متداول کلیه مبالغ و شرایط ارسال و دریافت کالا از شهرستان و همچنین مبالغ تعمیرات در تهران و شهرستان به صورت مکتوب درج شده است.

مشتریان محترم همواره می توانند نظرات، انتقادات و شکایات خود را از طرق فرم مربوطه در وب سایت گارانتی برای ما ارسال نمایند.

همچنین همکاران بنده در واحد شکایات (CRM) با شماره 02188170017 (داخلی 4)  در ساعات  اداری آماده پاسخگویی به مشتریان محترم هستند.

با سلام 

متشکر از رسیدگیتون🌹🙏، امیدوارم شل گرفته نشه در جریمه کردن و اغراق متنی نباشه! 

همچنین بهتره به تایپک مشکل 480  هم سری بزنید 

 

  • Like 2

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 8 دقیقه قبل، mَd گفته است :

با سلام 

متشکر از رسیدگیتون1f339.png1f64f.png، امیدوارم شل گرفته نشه در جریمه کردن و اغراق متنی نباشه! 

همچنین بهتره به تایپک مشکل 480  هم سری بزنید 

 

بله بدون شک همینطوره. 

در تاپیک مورد نظر بنده و همکارانی که به این یوزر دسترسی دارند قبلا سعی کردیم که به ایشون کمک کنیم ولی به دلیل سوء تفاهم پیش آمده در دفعه قبل از سوی مدیریت از ادامه کار منع شدیم. در واقع تصمیم بر این شد که ایشون به صورت مستقیم با واحد CRM در تماس باشند. تصمیم گیری در مورد امر ایشون از حیطه اختیارات بنده خارج شده متاسفانه. فردا و پس فردا هم شرکت تعطیل هستش. ما تلاش خواهیم کرد تا حد ممکن و طبق قوانین صنف به امر ایشون رسیدگی بشه. انشاالله همکاران بنده از صبح روز شنبه پاسخگوی ایشان خواهند بود. 

  • Like 1
  • Upvote 1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من با اینکه پاور گرین ندارم, همیشه در آرزوی خریدن پاور های گرینم و واقعا نمیتونم به برند های دیگه اعتماد کنم!

ای کاش اون موقعی که پاور های گرین در بازار ارزون بود موقعیت رو در میافتم و پاور گرین میخریدم!

گرین شرکت ریشه داریه!ولی گرون فروشی بازار داره خلافش رو ثابت میکنه!

  • Upvote 3

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 ساعت قبل، _abbas_glv گفته است :

من با اینکه پاور گرین ندارم, همیشه در آرزوی خریدن پاور های گرینم و واقعا نمیتونم به برند های دیگه اعتماد کنم!

ای کاش اون موقعی که پاور های گرین در بازار ارزون بود موقعیت رو در میافتم و پاور گرین میخریدم!

گرین شرکت ریشه داریه!ولی گرون فروشی بازار داره خلافش رو ثابت میکنه!

عرضه نمیکنن بازار و تشنه نگه میدارن کیس و پاوراشون بشدت گرون شده ..‌ 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

نمایدندگی های گارانتی  شهرستان شلنگ تخته میندازن این روزا.(آواژنگ)

عدم نظارت! فقط یه تلفن تحت شبکه برای نمایندگی هاشون وصل کردن فکر میکنن خیلی پیشرفته شدن.

البته نمایندگی گرین (سیاره سبز)شهر ما چندین بار مراجعه داشتم هزینه ی ارسال دریافت نکرده.کاملا رایگان.

ویرایش شده در توسط saeed0c
  • Like 1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)
در 18 دقیقه قبل، saeed0c گفته است :

نمایدندگی های گارانتی  شهرستان شلنگ تخته میندازن این روزا.(آواژنگ)

عدم نظارت! فقط یه تلفن تحت شبکه برای نمایندگی هاشون وصل کردن فکر میکنن خیلی پیشرفته شدن.

البته نمایندگی گرین (سیاره سبز)شهر ما چندین بار مراجعه داشتم هزینه ی ارسال دریافت نکرده.کاملا رایگان.

حرف دل منو زدی  داداش. تهران کارش رو انجام میده . شهرستان پدر آدم رو در میارن .

یه فلاش بایوس معمولی رو نمایندگی اهواز نتونسته انجام بده فرستادن تهران انجام بدن. نزدیک 12 روز سیستم ندارم . سه روز پیش زنگ زدم تهران گفتن بایوس گذاشتیم فرستادیم.

ولی هنوز اهواز نرسیده یا اگه رسیده . میگن نرسیده . نمیدونم والا گیج شدم . گیر کردم... . باید بسوزم و بسازم هر موقع عشقشون کشید زنگ بزنن بگن بیا مادربردت رو ببر.

یه چیز جالبتر . یکشنبه همین هفته نمایندگی اهواز زنگ زدم بعد از چند بار رد تماس برداشته میگه بچه ها نمایندگی رفتن مرخصی شنبه هفته ی دیگه تماس بگیرید.

ویرایش شده در توسط Mantel

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.