The.13east

اشتباه لیون و پرداخت خسارت بی مورد از طرف دوست من

پست‌های پیشنهادی

سلام دوستان

یه چند وقت پیش یکی از دوستای گیمر ما که باهاش بازی میکنیم یه کیس با مشخصات z370 +8700k خرید 

کیس گرافیک ۲۰۶۰استریکس داشت و به دلیل بسته بندی افتضاح سایت لیون که داخل کیس رو پر نکرده بودن گرافیک توی حمل و نقل روی سوکت مادربرد فشار اورده و اونو شکسته ...

بعد لیون چک کرده و گفته فن سی پی یو هم مشکل داره و در نهایت دوست من رو مجبور کردن که ۵۰۰ تومن پرداخت کنه تا اینا رو براش درست کنن

ایا این کار درسته؟؟؟

خراب کاری از طرف فروشنده بوده و دوست من پول داده...

دوست ما هم ادم ساده این پولو داده و من امروز فهمیدم و هیچ نیازی نبوده

یکی از مدیرای لیون بیاد جوابگو باشن تا ما بدونیم قضیه از چه قراره

@Hamed  لدفن مدیر مربوط رو تگ کنید ممنون میشم

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خرابکاری از طرف لیون نبوده

از طرف شرکت حمل و نقل بوده که احتمالا جعبه رو مثل گاو پرت کردن اینور و اونور

 

منم دو سال پیش یک کیس خریدم که وقتی رسید دیدم کارت گرافیک از جاش در امده و افتاده کف کیس

شانس اورده بودم هیچ قطعه ای اسیب ندیده بود

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 دقیقه قبل، WINNER گفته است :

خرابکاری از طرف لیون نبوده

از طرف شرکت حمل و نقل بوده که احتمالا جعبه رو مثل گاو پرت کردن اینور و اونور

 

منم دو سال پیش یک کیس خریدم که وقتی رسید دیدم کارت گرافیک از جاش در امده و افتاده کف کیس

شانس اورده بودم هیچ قطعه ای اسیب ندیده بود

تمام دنیا جعبه ها بالاخره ضربه میخورن 

موقعی کیس رو میفرستین ۲ مورد باید رعایت شه 

یکیش محکم کردن کارت کرافیک داخل کیس هست که ازاد نباشه و باید با فوم یا چیزای دیگه پر شه 

گرافیک ۱ کیلوگرم بیشتر وزن داره و با یه اشاره کوچیک هم میتونه مادربرد رو داغون کنه

کیس با گرافیک جداگانه فرستاده شه که بهترین کار هست و یا توی کیس باید پر شه 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)
در 50 دقیقه قبل، WINNER گفته است :

خرابکاری از طرف لیون نبوده

از طرف شرکت حمل و نقل بوده که احتمالا جعبه رو مثل گاو پرت کردن اینور و اونور

 

منم دو سال پیش یک کیس خریدم که وقتی رسید دیدم کارت گرافیک از جاش در امده و افتاده کف کیس

شانس اورده بودم هیچ قطعه ای اسیب ندیده بود

وقتی گرافیک از سوکت در اومده باشه یه معنی داره . پرت کردن جعبه از فاصله روی زمین (احتمال میدم از پشت کامیون بار هارو پرت میکنن رو زمین که زود تخلیه بشن)

مگه روی کارتون ننوشته بود شکستنی ؟

 

در 46 دقیقه قبل، The.13east گفته است :

 

کیس با گرافیک جداگانه فرستاده شه که بهترین کار هست و یا توی کیس باید پر شه 

این بهترین کار واسه کیسهای آماده است . البته بد رفتاری با محموله هم توسط حمل و نقل بماند. برای چی وقتی روی جعبه نوشته شکستنی یا با احتیاط حمل شود! روی جعبه جای گود رفتگی یا ضربه باشه ؟

ویرایش شده در توسط Mantel

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

توی تمام دنیا موقع ارسال داخل کیس رو پر میکنند و این مسئله به شرکت حمل و نقل مربوط نمیشه و داخل youtube  از فیلم هایی از این دست که با کم کاریه فروشنده و عدم رعایت نکات ایمنی یه همچین مشکلاتی برای سیستم هایی بسیار گران قیمت پیش آمده زیاده.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

باعث ناراحتی که برای دوستتون چنین مشکلی پیش اومده.

احتمالا کارتن رو از ارتفاع زیادی پرت کرن. وگرنه کارت خیلی محکم با پیچ به کیس بسته میشه و ضربات معمولی رو می تونه تحمل کنه.

بهتر بود قطعات داخل کیس بعد اسمبل شدن با روزنامه یا نایلون حباب دار فیکس میشدن یا اینکه کارت گرافیک و کولر پردازنده نصب نشه تا کاربر خودش نصب کنه. لیون فقط تست کنه سیستم مشکل نداشته باشه. بعد باز کنه و جدا بفرسته.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

جعبه ها رو پرت میکنن ، یه هارد سه ترای من موقع ارسال به اردبیل تو راه خراب شد ، قطعات حساس و آسیب پذیر رو با پست ارسال نکنید و حضوری بخرید 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 2 ساعت قبل، Mantel گفته است :

مگه روی کارتون ننوشته بود شکستنی ؟

فقط همین نوشته "شکستنی" رو کارتن باعث میشه اداره پست محموله را تحویل نگیرد !

خیلی راحت میگن محموله شکستنی با مسئولیت خودتون هست.

در 18 دقیقه قبل، Hamed.Madadi گفته است :

جعبه ها رو پرت میکنن ، یه هارد سه ترای من موقع ارسال به اردبیل تو راه خراب شد ، قطعات حساس و آسیب پذیر رو با پست ارسال نکنید و حضوری بخرید 

به نظر بنده تنها قطعه ای که نباید با پست (یا تیپاکس یا ...) ارسال کرد همین HDD هست.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
2 hours ago, The.13east said:

سلام دوستان

یه چند وقت پیش یکی از دوستای گیمر ما که باهاش بازی میکنیم یه کیس با مشخصات z370 +8700k خرید 

کیس گرافیک ۲۰۶۰استریکس داشت و به دلیل بسته بندی افتضاح سایت لیون که داخل کیس رو پر نکرده بودن گرافیک توی حمل و نقل روی سوکت مادربرد فشار اورده و اونو شکسته ...

بعد لیون چک کرده و گفته فن سی پی یو هم مشکل داره و در نهایت دوست من رو مجبور کردن که ۵۰۰ تومن پرداخت کنه تا اینا رو براش درست کنن

ایا این کار درسته؟؟؟

خراب کاری از طرف فروشنده بوده و دوست من پول داده...

دوست ما هم ادم ساده این پولو داده و من امروز فهمیدم و هیچ نیازی نبوده

یکی از مدیرای لیون بیاد جوابگو باشن تا ما بدونیم قضیه از چه قراره

@Hamed  لدفن مدیر مربوط رو تگ کنید ممنون میشم

درود

دوست عزیز طبق بررسی که کردم آقای عنایتی بخاطر عدم بررسی  و چک نکردن بسته بندی که آسیب دیده بوده  و امضا و تایید سلامت موقع تحویل گرفتن کالا باعث شدن نشه از طریق شرکت حمل کننده پیگیری کرد و خسارت آسیب وارده شده رو ازشون گرفت  ولی با همه ی این موارد مادربرد و یسری موارد دیگه که خارج از مسئولیت لیون بود  برای ایشون توسط لیون کامپیوتر تعویض شد، و در آخر هم سیستم بصورت صد در صد اوکی به دست ایشون رسید.

طبق صحبت های نهایی که بین من و آقای عنایتی شد و با توجه به شرایط پیش اومده ایشون از نحوه خدمات دهی و پیگیری لیون صد در صد رضایت داشتن و من اینجا از صبوری ایشون هم تشکر میکنم .

در صورتی که هرگونه مورد دیگه و نکته ای هست ایشون میتونن به بخش ارتباط با مشتریان ما که برای همین منظور هست مراجعه کنن و مطمئنا باز هم رضایت صد در صدی ایشون رو بدست میاریم.

در ضمن در اینجور موارد نادر همیشه لیون کامپیوتر صد در صد پشت مشتری های عزیز خودش هست و خدمات فراتر از مسئولیت خودش به مشتری ها ارائه داده.

 

 

 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

به نظرم در این مورد که میگن بسته چک نشده و امضا شده بیشتر شانه خالی کردن از مسئولیتی هست که فروشگاه انجام نداده و گذاشته کار به اینجا برسه. مثلا اگه فروشگاه کارت گرافیک رو جدا برای خریدا می فرستاد باز به این مشکل می خوردیم؟ آیا اگه فروشگاه داخل کیس رو از فوم پر می کرد باز شاهد این اتفاق بودیم؟

این وسط پس مسئولیت فروشگاه برای بسته بندی مناسب چی میشه؟

آیا باید خریدار کاتر و پیچ گوشتی به دست منتظر رسیدن  پست باشه و پنج دقیقه مامور پست رو نگه داره، مامور پستی که همون امضا کردن رو میگه تند انجام بده. حقیقتش نهایت اینه نگاه کنیم بسته بندی سالم باشه و فرورفتگی نداشته باشه چک کردن محتویات داخلش مخصوصا کیس عملی نیست.

 

البته قانونا میشه گردن تحویل گیرنده انداخت و مسئله رو جمعش کرد. اما چیزی که واضح هست اینه لیون و تمام فروشگاه های اینترنتی می دونن بسته ها در هنگام حمل ممکنه ضربه بخورن. بدون اینکه کارتن آسیب ببینه وسایل داخل کارتن آسیب ببینن.

در نتیجه وظیفه اشون اینه تمام قطعات رو فیکس کنن و هیچ قطعه ای رو هوا ول نباشه.

حالا این مورد رو با گفتن اینکه هنگام تحویل داخل کیس چک نشده، از سر باز کردیم. اما من بعد از این وقتی کیس رو اسمبل کردید. یا کولر های سنگین پردازنده و کارت های گرافیک بزرگ رو نصب نکنید یا اینکه نصب کردید. داخل کیس رو قشنک با فوم یا هر چیز دیگه پر کنید تا چنین مشکلی پیش نیاد.

ویرایش شده در توسط saeed110

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 27 دقیقه قبل، Mahdi-Lion گفته است :

 

 

ممنون بهانه خیلی قشنگی بود

شما بد بسته بندی کردین و pciE مادربرد بخاطر کار نادرست شما شکسته و حتی اگر روی جعبه خط هم نباشه ممکنه این اتفاق بیوفته و از نظر پست حتی اگر شکسته باشه هم به دلیل عدم لفاف مناسب ۱قرون هم خسارت نمیده بهتون 

بعد الان این موضوع رو بهونه کردین که بتونید یه مردی رو که حوصله کل کل باهاتون نداره بپیچونین ؟

تا جایی من اطلاع دارم جعبه دریافتی ضربه ای که داشته مربوط به پایه کیس بوده و همون موقع با پشتیبانی شما تماس گرفتن و پشتیبانی گفته اول چک کن ببین چی مشکل داره عوض اینکه بگن برو پست ثبت شکایت کن

سوکت pciE که شکسته مقصرش ۱۰۰درصد لیون هست و بسته بندی بدی که کردن و اشتباه از دوست من که ناوارد بوده و از سایت شما خرید کرده

حتی اگر ایشونم راضی باشن نشونه خوبی برای بچه ها انجمن هست که به هیچ عنوان قطعاتی که احتمال شکستن در بسته بندی بد دارن رو به هیچ عنوان از لیون نخرن که همچین بلایی سرشون بیاد 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 42 دقیقه قبل، Mahdi-Lion گفته است :

 

 

 

و یه مورد دیگه اینکه بهش گفتین که کولر سی پی یو هم دچار مشکل شده و بخشی از هزینه هم مربوط به اون بوده 

مشکل کولر دیگه چی بوده این وسط ؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 8 دقیقه قبل، The.13east گفته است :

 نشونه خوبی برای بچه ها انجمن هست که به هیچ عنوان قطعاتی که احتمال شکستن در بسته بندی بد دارن رو به هیچ عنوان از لیون نخرن که همچین بلایی سرشون بیاد 

دوست عزیز من تاحالا هر قطعه ای که بخوای از لیون خریداری کردم از کیس کامل با قطعات اسمبل شده گرفته تا گرافیک و هارد هیچ وقت مشکلی پیش نیومده. حالا این مورد نادر که برا دوستتون پیش اومده دلیل نمیشه شما یه فروشگاه با این سابقه طولانی رو زیر سوال ببرید و  برا کاربرا  امر و نهی کنید که به هیچ عنوان از لیون چیزی نخرن!

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 دقیقه قبل، Vikings گفته است :

دوست عزیز من تاحالا هر قطعه ای که بخوای از لیون خریداری کردم از کیس کامل با قطعات اسمبل شده گرفته تا گرافیک و هارد هیچ وقت مشکلی پیش نیومده. حالا این مورد نادر که برا دوستتون پیش اومده دلیل نمیشه شما یه فروشگاه با این سابقه طولانی رو زیر سوال ببرید و  برا کاربرا  امر و نهی کنید که به هیچ عنوان از لیون چیزی نخرن!

دوست عزیز این دوستمون این حرف رو زده ناراحته و زیاد نباید بهش خرده گرفت.

 

من خودم از لیون جنس زیاد خریدم به جز یه مورد همه اوکی بودن. اون یه موردم با مراجعه حضوری حل شد گرچه میشد کاری کرد نیاز به مراجعه حضوری پیدا نکنه اما خوب این موارد پیش میاد. پس خود من به صورت کلی لیون رو در این آشفته بازار ایران تایید می کنم. کارش خیلی بهتر از بقیه فروشگاه ها هست. اما بی نقص نیست و بهتر می تونه عمل کنه.

 

به صورت کلی یه فروشگاه معتبر دقیقا خودش رو در اتفاقات نادر نشون میده. گارانتی ها همینن تا وقتی قطعه مشکل نخورده خیلی خوبن اما خوب وقتی در موارد نادر کارت مشکل داشت باید به داد آدم برسن.

 

در این مورد خاص به نظرم فروشگاه باید مسئولیت خودش رو بپذیره. 

دو سوال مهم رو باید جواب بده. این وسط آیا من مقصرم؟ اگه مقصرم چقدر هست و چطور می تونم جبران کنم.

به نظرم فروشگاه می تونست داخل کیس رو از فوم یا روزنامه باطله پر کنه. اگه قطعات فیکس بودن بعید بود چنین اتفاقی میوفتاد.

کمی فیزیک آدم بلد باشه راحت متوجه میشه کارت گرافیک و کولر پردازنده مخصوصا اون بزرگاش اگه فیکس نشن خیلی مستعد اینن که به کیس آسیب بزنن. چون به علت آزاد بودن و دور بودن مرکز جرم از پایه، کشتاور زیادی به پایه ها وارد میشه و تنها راه حلش هم اینه با یه چیزی مثل فوم اون قطعه رو از چند جای دیگه فیکس کنیم تا فشار از پایه برداشته بشه. چون پایه ها برای تحمل وزن طراحی شدن و نه تحمل ضربه.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تا داغه بگذار بچسبونیم :دی

الان سفارشم از لیون رو برام اوردن. سی پی یو بود که انصافا خوب بسته بندی شده بود. 

البته در مورد این مشکل دوستمون بنده معتقدم که محتویات داخل کیس های اسمبل شده مخصوصا کارت گرافیک و ایرکولر رو یا نباید نصب کنند یا اگر نصب میکنند از فوم های مخصوصی که فضای خالی رو پر میکنه استفاده بشه که این اتفاق نیفته.

دوستان لیونی 2 تا اشتباه تایپی وجود داشت توی فاکتور که مشخص شده. حداقل فامیل بنده رو تصحیح کنید :دی

 

946953706_IMG_001(5).thumb.JPG.1235eafe7a7bc8dffe4c6b302653f44b.JPG

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)
در 3 ساعت قبل، Vikings گفته است :

دوست عزیز من تاحالا هر قطعه ای که بخوای از لیون خریداری کردم از کیس کامل با قطعات اسمبل شده گرفته تا گرافیک و هارد هیچ وقت مشکلی پیش نیومده. حالا این مورد نادر که برا دوستتون پیش اومده دلیل نمیشه شما یه فروشگاه با این سابقه طولانی رو زیر سوال ببرید و  برا کاربرا  امر و نهی کنید که به هیچ عنوان از لیون چیزی نخرن!

کاری به نادر و ناصر ندارم ولی جدیدا لیون یکم افت کیفیت پیدا کرده.

من هم تجربه خرید خوب دارم و هم تجربه خریدی که جونم رو به لبم رسونده

چند سال پیش ازشون لپتاپی با مارک ایسوس خرید کردم که تو مشخصات ذکر شده بود که این مدل صفحش براق هست(برای کار در محیط های بسته براق بهتر از مات هست) ولی وقتی سیستم رو تحویل گرفتم دیدم ای دل غافل مدل مات رو برام فرستادن ولی سفارشم برای مدل براق بود که البته با هماهنگی با صاحب اصلی از این مورد گذشت کردند(هرچند لیون مدعی شده بود مدل مات 200 تومن گرون تر هست ولی هزینه اضافه رو به خاطر اشتباه خودشون دریافت نکردند)

اما چشمت روز بد نبینه

سفارش بعدیم که هارد evo 860  سامسونگ بود و حدودای 20 اسفند سفارش خورده بود دو ماه بعد بهم رسید جالبتر از همه اینکه روز اول زنگ زدم بهونشون این بود که بارون زده پیکشون حرکت نمیکنه! روز بعدیش گفتن اشتباهی فرستادیم باربری(وات د فاک) و روز سوم هم گفتن امروز ممکن نبود فردا دیگه میرسه!(همه این اتفاقات با وجود اینکه قبل سفارش زنگ زدم قیمت و موجودی کلا رو هماهنگ کرده بودم هست.) من هر روز باهاشون در تماس بودم که چرا نیومد و هر روز وعده سر خرمن میدادن تا اینکه فک کنم 20 اردیبهشت بود که هارد رو تونستم بگیرم!

حالا من چی بگم؟ با یه دستم برا لیون بشکن بزنم با دست دیگه سینه بزنم عزاداری کنم؟

میدونم الان میگی چون اونجا 200 تومن ازت نگرفتن گفتی خوبه، که باید خاطر نشان کنم که من قصدم عودت محصول بود ولی خب صاحب اصلی راضی شدند و من هم قبول کردم.

مشکل اینجاست به جای اینکه کیفیت بهتر بشه بدتر شده

الانم قبل ارسال باید چک میکردن که ایا بسته بندی کافی انجام شده یا نه؟ اونموقع میشد با همون فوم بسته بندی حساب شرکت پست رو رسید.

اینو اضافه کنم همین که من هنوز از خرید از لیون نا امید نشدم خودش نشون دهنده اینه ازشون پشتیبانی میکنم و از اونور انتظار دارم که موارد اینچنینی رو که میبینیم و حس میکنیم رو برطرف کنن وبهبود بدن کارشونو

ویرایش شده در توسط MojArch

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

منم حرف دوستمون رو قبول دارم ، قبلا لیون برای ارسال منظم تر بود و سریع تر ارسال میکرد همچنین کلا قیمتای لیون نسبت به قبل گرونتر شده نسبت به بقیه جاها. البته ناگفته نمونه که لیون کامپیوتر واسه مشتری ارزش قاعل هست و پیگیر هست اگه مشکلی باشه برعکس بقیه جاها ، ولی خب همیشه باید نکات خوب و بد رو در نظر گرفت. در کل راضی هستم از لیون تا امروز.

ویرایش شده در توسط Behrouz Molaei

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود 

ناراحت شدم از اتفاق پیش اومده و همچنین این تجربه تلخ /اینکه قصور از کی بوده واقعا تایین کردنش یکم سخته 

من همیشه از لیون خیلی به نسبت بقه سایت ها راضی تر هستم 

درمورد اتفاق پیش اومده هم نظر بنده اینه  هرطرف مقداری از بار مشکلات گردن بگیره تا این ضربه اثرش دفع بشه 

شما هم از دوستتون بخوایید پیگیر اداره پست بشه شاید اونجا هم بتونن جبران خسارت کنن

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

چند سال پیشم کیس گرین منم ضربه خورده بود به شکلی ک قسمت جلوی کیس کلا لق شده بود... صحبت کردم گفتن مشکل با حمل و نقل بوده پست هم گفت درست حمل کردیم از کجا معلوم قبل ارسال این طوری نبوده چون بسته علامتی از ضربه خوردن هم نداشت ..... منم اعصاب نداشتم پیگیری نکردم ولی در کل از لیون راضی بودم از خرید های متعددم  به جز این مورد

ویرایش شده در توسط SaeedPCM

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر




به نظرم فروشگاه می تونست داخل کیس رو از فوم یا روزنامه باطله پر کنه. اگه قطعات فیکس بودن بعید بود چنین اتفاقی میوفتاد.
کمی فیزیک آدم بلد باشه راحت متوجه میشه کارت گرافیک و کولر پردازنده مخصوصا اون بزرگاش اگه فیکس نشن خیلی مستعد اینن که به کیس آسیب بزنن.


دوست عزیز
بنده هم از مشتریای لیونم
بسته بندیشون خوبه
ببین وقتی دوستان میگن پست عین گاو بسته رو پرت میکنه حتی اگه فوم هم بزنی باز این مشکل پیش میاد. حالا پرت کردن که خیلی خفنه
شما به جعبه کیس یه لگد بزن قطعات حساس مثل هاردت به فنا میره . حتی دورشم بپیچی
اگرچه با این کارا که گفتین احتمال کم تر میشه ولی باز هم احتمال هست و این مسایل با این کارا برطرف نمیشه به صورت کامل و بازم عده ای شاکی میشن
نظر خودم اینه در اینجور موارد تیپاکس بهتر از پسته
و حتما حتما کالا هنگام ارسال باید بیمه بشه
که موقع خسارت نه فروشنده متضرر شه نه خریدار

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

منم یه بار از لیون کیس خریدم شکسته دستم رسید از طریق پست. بعد چند روز از طرف لیون زنگ زدن نظر سنجی کردن بهشون گفتم قطعات خیلی ظریف یا کیس که بزرگ هست و احتمال آسیب دیدن زیادی داره را با تیپاکس بفرستید حتما و تو سایت هم این را اصلاح کنید و بعضی از کالا ها را فقط بزنید ارسال از طریق تیپاکس. 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوست گرام بنده کل سیستمم رو بصورت اسمبل شده+مانیتور ومتعلقات رو از لیون گرفتم از تهران به شمال ارسال شده بدون هیچ مشکلی حالا شما یه مورد اینطوری پیش اومده و مشکل هم حل شده دیگه اینقدر ناراحتی نداره

Scan1.thumb.JPG.4e042af05b84602dc57659c40713994f.JPG

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 11 دقیقه قبل، Coffee Addicted گفته است :

دوست گرام بنده کل سیستمم رو بصورت اسمبل شده+مانیتور ومتعلقات رو از لیون گرفتم از تهران به شمال ارسال شده بدون هیچ مشکلی حالا شما یه مورد اینطوری پیش اومده و مشکل هم حل شده دیگه اینقدر ناراحتی نداره

Scan1.thumb.JPG.4e042af05b84602dc57659c40713994f.JPG

ماشااله به قیمتها !

عزیزدل برادر .. این فاکتور رو اینجا نشون نده آدم غصه اش میگیره که قبلا کجا بودیم و الان چجوری به فنا رفتیم ..........

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 6 ساعت قبل، Mahdi-Lion گفته است :

درود

دوست عزیز طبق بررسی که کردم آقای عنایتی بخاطر عدم بررسی  و چک نکردن بسته بندی که آسیب دیده بوده  و امضا و تایید سلامت موقع تحویل گرفتن کالا باعث شدن نشه از طریق شرکت حمل کننده پیگیری کرد و خسارت آسیب وارده شده رو ازشون گرفت  ولی با همه ی این موارد مادربرد و یسری موارد دیگه که خارج از مسئولیت لیون بود  برای ایشون توسط لیون کامپیوتر تعویض شد، و در آخر هم سیستم بصورت صد در صد اوکی به دست ایشون رسید.

طبق صحبت های نهایی که بین من و آقای عنایتی شد و با توجه به شرایط پیش اومده ایشون از نحوه خدمات دهی و پیگیری لیون صد در صد رضایت داشتن و من اینجا از صبوری ایشون هم تشکر میکنم .

در صورتی که هرگونه مورد دیگه و نکته ای هست ایشون میتونن به بخش ارتباط با مشتریان ما که برای همین منظور هست مراجعه کنن و مطمئنا باز هم رضایت صد در صدی ایشون رو بدست میاریم.

در ضمن در اینجور موارد نادر همیشه لیون کامپیوتر صد در صد پشت مشتری های عزیز خودش هست و خدمات فراتر از مسئولیت خودش به مشتری ها ارائه داده.

 

 

 

سلام دخالت نمیکنم ولی وقتی کیس به دست طرف میرسه داخل کارتن هست 

یعنی باید کیس از جعبه دراورده بشه، باز شه، سیم سیار بکشه از داخل خونه تست کنه و بعد امضا کنه؟ خوب این که نشدنیه! 

حداقل داخل کیس رو پر نمیکنید، گرافیک و رم رو داخل جعبه خودش میزاشتید بهشون تحویل میدادید فکر نکنم مشکل خاصی تو جا زدن این 2مورد باشه و مشتری از پسش برنیاد

 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  Only 75 emoji are allowed.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جایگذاری شد.   نمایش به عنوان یک لینک به جای

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.