RED

آیا گرفتن پینگ زیر 80 در ایران امکانپذیز است؟ و آیا با تغییر آیپی به استاتیک پینگ کاهش میابد؟

پست‌های پیشنهادی

در 1 ساعت قبل، M-yousef گفته است :

بله کاملا امکان پذیره

خودم یه مدت با آسیاتک پینگ 80 میگرفتم تو بتل(حدودا یک هفته)

ولی بعد به یه دلایلی که معلوم نیست چی به چیه سرویس گیمینگشون کاهش پینگش محدود شد(همین الآن پینگ حدود 100 تا 110 میگیرم)

الان کدوم شرکت بهترین پینگ رو میده؟ در حال حاضر؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 ساعت قبل، Sabertooth گفته است :

سرور بهتر!

 

Untitled.jpg

از دوستان کسی اگه apex داره از اونجا هم یه اسکرین بگیره ببینیم پینگشون چنده. من الان 110 میگیرم کمترین!

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پکت لاس Packet Loss

این خودش دنیایی از چالش‌های شبکه هست... نمیشه با یه کلمه دربارش حرف زد

البته اکثر دوستان اشکال املایی داشتن

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 ساعت قبل، mousso گفته است :

دلیل این تفاوت چیه دوستان ؟

Untitled.png

دلیل سرور هست عزیز شما داری از سروری در تهران با pingtest پینگ میگیری و اونور داری از سرور خارجی پینگ میگیری

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 20 ساعت قبل، testaccount گفته است :

نت آسیاتک p2p  پینگ من توی CS:GO حدود 35-45 هست، ماکزیمم پینگ هم 60-65 هست وقتی سرور اروپا باشه.

از چه آنتنی برای نت استفاده می‌کنید؟ 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 3 ساعت قبل، xXxHO3EiNxXx گفته است :

ping.thumb.png.fa9c404421c7a685decbb66f34d54354.png

 

پینگ td lte ایرانسل

اینکه nat type strict بدرد نمیخوره پینگ 50ایرانسل حکم پینگ 200رو داره

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 29 دقیقه قبل، Coffee Addicted گفته است :

اینکه nat type strict بدرد نمیخوره پینگ 50ایرانسل حکم پینگ 200رو داره

برای من که بتلفیلد وی بازی میکنم هیچ مشکلی ندارم ! شاید تو یک سری گیم ها که تستم کردم مشکل داشته باشه مثل for honor.

در ضمن  nat type فقط مشکلاتی از قبیل جوین به یک سری از سرور ها و دوستانتون داره! چجوری حکم پینگ صادر کردید جالبه !!!!

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در ۱ ساعت قبل، xXxHO3EiNxXx گفته است :

برای من که بتلفیلد وی بازی میکنم هیچ مشکلی ندارم ! شاید تو یک سری گیم ها که تستم کردم مشکل داشته باشه مثل for honor.

در ضمن  nat type فقط مشکلاتی از قبیل جوین به یک سری از سرور ها و دوستانتون داره! چجوری حکم پینگ صادر کردید جالبه !!!!

چون ایرانسل responsنیست ! با این معیار،شما هم فقط یه بازی انجام میدید از دید خودتون فکر میکنید راحت آنلاین میزنید ولی بقیه تو گیم دارن عذاب میکشن،مودم من 5آنتن فول 40مگ دانلود داره هر روز هم استفاده میکنم ایرانسل بدرد گیم نمیخوره

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 32 دقیقه قبل، Coffee Addicted گفته است :

چون ایرانسل responsنیست ! با این معیار،شما هم فقط یه بازی انجام میدید از دید خودتون فکر میکنید راحت آنلاین میزنید ولی بقیه تو گیم دارن عذاب میکشن،مودم من 5آنتن فول 40مگ دانلود داره هر روز هم استفاده میکنم ایرانسل بدرد گیم نمیخوره

از لحاظ پینگ یا تاخیر مشکلی نداره! ولی با بعضی گیم ها که به نت تایپ حساس هستند مشکل داره.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در در 17 مهر 1398 در 18:08، RED گفته است :

الان کدوم شرکت بهترین پینگ رو میده؟ در حال حاضر؟

در این مورد اطلاعی ندارم

قطعا کسی که isp های بیشتری و امتحان کرده باشه بهتر میتونه جواب بده

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در در 17 مهر 1398 در 12:16، ابوالفضل.گنجی گفته است :

سلام دوستان 

یک سوال برام پیش اومده مدل مودم تو پینگ تاثیر داره واقعا؟بهترین مودم چیه ؟ 

اینترنت های وایرلس پینگشون چطوره ؟ ارزش خرید برای گیم  انلاین دارن؟

بله  کیفیت چیپ به کار رفته در مودم تاثیر گذار هست

در در 17 مهر 1398 در 13:16، RED گفته است :

آقا این vps چیه دقیقا؟ خیلی شنیدم و میدونم سرور مجازیه ولی چه ربطی به پینگو اینا داره؟ مثل قندشکن عمل میکنه؟ میتونی وصل بشی به اون سرور و از اینترنتش استفاده کنی یا چی؟

vps یا   virtual private server  

vds یا رvirtual dedicated server 

تو vps منابع سرور اصلی بین ماشین ها share میشه به عنوان مثال سرور یه cpu 2650 v4  به همراه 256 گیگ رم داره که بین 100 تا سرور مجازی این منابع رو شیر میکنه 

تو vds  تفاوت اینه که منابع تخصیص داده شده به ماشین ها اختصاصی هست به عنوان مثال دوتا کور سی پی یو و 4 گیگ رم به ماشینی اختصاص داده شده تحت هر شرایطی چه ماشین ازین منابع استفاده بکنه چه استفاده نکنه این منابع براش همیشه ازاده و با ماشین دیگه ای شیر نمیشه

طبیعتا هزینه تهیه vds از vps بیشتره

اما در مورد پینگ وقتی شما یه سرور مثلا تو آلمان تهیه میکنید قطعا پینگ تایم شما از روی سرور خیلی کمتره مثلا روی سرور المان پینگ 8.8.8.8 رو  5 میلی ثانیه دارید از ایران سرور آلمان رو با 100 میلی ثانیه پینگ دارید اگر شما از اینترنت سرور برای اتصال به سرور بازی استفاده کنید در نهایت با پینگ 105 به سرور وصل میشید یعنی مساله تاثیر گذار پینگ شما تا المان هست که کاملا  وابسته به اینترنت داخل کشور و isp ها هست

البته مزیت های زیاد داره و استفاده های زیادی میشه ازش کرد اما تو بازی تاثیرش محسوس نیست نسبت به هزینه ماهانه و علاوه بر اینکه باید دانش کانفیگش رو هم داشته باشید 

در در 17 مهر 1398 در 15:29، Alirezatha گفته است :

بنده خودم گیمر هستم و اگر پینگ 5 ثانیه براتون مهم هست صرفا یه تاثیر روانیه چون به وضوح اینکه بگیم مغز یه انسان توانایی درک 5 هزارم ثانیه رو داره قطعا خنده دار خواهد بود البته تفاوت شاید مثلا تو پینگ 5 به 10 برای گیمر های بسیار بسیار  حرفه ای حس بشه ولی قطعا تو پینگ فرضی 80 شما ابدا نمیتونید تفاوت 80 با 85 رو تشخیص بدید

البته بحث دیگه ای وجود داره تحت عنوان پکت لاست که ممکنه مثلا شما در شرایطی که پینگتون 5 تا زیاد میشه پکت لاست بگیرید و ذهنتون تصور کنه مشکلی که تو پلی دادن هست به خاطر افزایش پینگه در صورتی که عمدتا مشکل پکت لاست هست کما که 50 درصد گیمر ها اگر پکت لاست نداشته باشن فرق پینگ 80 با 100 رو هم شاید نتونن تشخیص بدن دیگه پینگ 5 ثانیه جای خود

اینجا اصلا بحث توانایی درک مغز مطرح نیست ورای مهارت فردی هر شخص که ممکنه کسی با پینگ 150 هم تعداد کیل زیادی داشته باشه بحث پینگ تایم حتی تو صدم ثانیه هم تاثیر گذاره

به عنوان مثال بارها و بارها برای خودم پیش اومده که تو یه لحظه با حریف چشم تو چشم میشم و هردو شروع به شلیک میکنیم درنهایت من میمیرم و اون هنوز 10 درصد از جونش باقی مونده ( با فرض اینکه هردو مثلا به پای هم شلیک کنیم ) دلیل این چیزی جز این نیست که اون منو زودتر دیده وشروع به شلیک کرده در حالی که من فکر میکنم همزمان همدیگرو دیدیم پس من برای جبران این مساله مجبورم مهارت فردی مو بالا ببرم تا به سرش شلیک کنم و اون چند میلی ثاینه رو جبران کنم که اگر طرف حرفه ای باشه اونم سر رو هدف میگیره وکار من تمومه

امیدوارم براتون روشن شده باشه که بحث درک مغز مطرح نیست  چشم میبینه 

پیام رو به مغز میده مغزهم به انگشت دستتون فرمان میده همه اینا در حد هزارم ثانیه اتفاق میفته مشکل اینه که چشم دیر میبینه چرا برای همون 5 میلی ثانیه برای فرق رفرش ریت 60 با 120 و الی اخر...

خلاصه که تو بازی انلاین متغییر های زیادی دخیل هستند

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 19 ساعت قبل، h.reza گفته است :

بله  کیفیت چیپ به کار رفته در مودم تاثیر گذار هست

vps یا   virtual private server  

vds یا رvirtual dedicated server 

تو vps منابع سرور اصلی بین ماشین ها share میشه به عنوان مثال سرور یه cpu 2650 v4  به همراه 256 گیگ رم داره که بین 100 تا سرور مجازی این منابع رو شیر میکنه 

تو vds  تفاوت اینه که منابع تخصیص داده شده به ماشین ها اختصاصی هست به عنوان مثال دوتا کور سی پی یو و 4 گیگ رم به ماشینی اختصاص داده شده تحت هر شرایطی چه ماشین ازین منابع استفاده بکنه چه استفاده نکنه این منابع براش همیشه ازاده و با ماشین دیگه ای شیر نمیشه

طبیعتا هزینه تهیه vds از vps بیشتره

اما در مورد پینگ وقتی شما یه سرور مثلا تو آلمان تهیه میکنید قطعا پینگ تایم شما از روی سرور خیلی کمتره مثلا روی سرور المان پینگ 8.8.8.8 رو  5 میلی ثانیه دارید از ایران سرور آلمان رو با 100 میلی ثانیه پینگ دارید اگر شما از اینترنت سرور برای اتصال به سرور بازی استفاده کنید در نهایت با پینگ 105 به سرور وصل میشید یعنی مساله تاثیر گذار پینگ شما تا المان هست که کاملا  وابسته به اینترنت داخل کشور و isp ها هست

البته مزیت های زیاد داره و استفاده های زیادی میشه ازش کرد اما تو بازی تاثیرش محسوس نیست نسبت به هزینه ماهانه و علاوه بر اینکه باید دانش کانفیگش رو هم داشته باشید 

اینجا اصلا بحث توانایی درک مغز مطرح نیست ورای مهارت فردی هر شخص که ممکنه کسی با پینگ 150 هم تعداد کیل زیادی داشته باشه بحث پینگ تایم حتی تو صدم ثانیه هم تاثیر گذاره

به عنوان مثال بارها و بارها برای خودم پیش اومده که تو یه لحظه با حریف چشم تو چشم میشم و هردو شروع به شلیک میکنیم درنهایت من میمیرم و اون هنوز 10 درصد از جونش باقی مونده ( با فرض اینکه هردو مثلا به پای هم شلیک کنیم ) دلیل این چیزی جز این نیست که اون منو زودتر دیده وشروع به شلیک کرده در حالی که من فکر میکنم همزمان همدیگرو دیدیم پس من برای جبران این مساله مجبورم مهارت فردی مو بالا ببرم تا به سرش شلیک کنم و اون چند میلی ثاینه رو جبران کنم که اگر طرف حرفه ای باشه اونم سر رو هدف میگیره وکار من تمومه

امیدوارم براتون روشن شده باشه که بحث درک مغز مطرح نیست  چشم میبینه 

پیام رو به مغز میده مغزهم به انگشت دستتون فرمان میده همه اینا در حد هزارم ثانیه اتفاق میفته مشکل اینه که چشم دیر میبینه چرا برای همون 5 میلی ثانیه برای فرق رفرش ریت 60 با 120 و الی اخر...

خلاصه که تو بازی انلاین متغییر های زیادی دخیل هستند

شما وقتی می خوای تاثیر متغیر یک متغیر رو (در اینجا پینگ تایم) روی یک پدیده (در اینجا نحوه ی عملکرد طرف توی یک بازی آنلاین مشخص) بررسی کنی نمی تونی بقیه عوامل رو هرجور که دوست داری در نظر بگیری و حداقل کاری که می تونی کنی اینه که تا جایی که میشه بیای بقیه متغیر ها رو ثابت نگه داری حالا این یعنی اینکه شما هرچقدر تواناییت رو بالا ببری باز هم به پست یکی که از نظر توانایی بازی در حد خودت هست می خوری و اون موقع دوباره Latency مهم میشه (ثابت نگه داشتن متغیر مهارت).

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 19 دقیقه قبل، veteranomid گفته است :

شما وقتی می خوای تاثیر متغیر یک متغیر رو (در اینجا پینگ تایم) روی یک پدیده (در اینجا نحوه ی عملکرد طرف توی یک بازی آنلاین مشخص) بررسی کنی نمی تونی بقیه عوامل رو هرجور که دوست داری در نظر بگیری و حداقل کاری که می تونی کنی اینه که تا جایی که میشه بیای بقیه متغیر ها رو ثابت نگه داری حالا این یعنی اینکه شما هرچقدر تواناییت رو بالا ببری باز هم به پست یکی که از نظر توانایی بازی در حد خودت هست می خوری و اون موقع دوباره Latency مهم میشه (ثابت نگه داشتن متغیر مهارت).

والا منم هرجوری دوست دارم حساب نکردم یه جا فرض رو بر این گذاشتم هردو به پای هم شلیک کنیم بعد هم گفتم اگر هردو حرفه ای باشیم و سر رو نشونه بگیریم باز من بازنده ام به خاطر پینگ تایم بالاتر که درنهایت همین حرف شما میشه فکر میکنم متن وبا دقت نخوندی

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

اینترنت خونه رو بعد از چندماه راه انداختم. وضعیتش افتضاح بود ولی با پیشنهاد یکی از دوستانم خیلی بهتر شد اوضاع
سیم ورودی به خونه رو از اولیه ترین جای در دسترس یک انشعاب درست کردم و همه دستگاهای روی خط رو قطع کردم. SNR محدوده 17-32 شده الان عالیه. البته سرویس فعلی 2Mbps هست ولی فشفشه 16مگ هم زدم ( های‌وب هست سرویس دهندم)، بدون یک لحظه قطعی جواب میداد

وضعیت پینگ رو هم آپلود کردم. اولین امتحان توی CMD با VP.N بود و دومیش بدون اون

 

7902590.png

ویرایش شده در توسط mousso

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در در 16 مهر 1398 در 22:03، RED گفته است :

شاهکار شاتل! پروافایل گیم هم فعاله. غیرفعال بود چقدر میشد!!

fgfhgjh.jpg

منم ماه هاست همین وضعیت رو دارم ، البته پینگم تا ۵۰۰۰ هم می‌ره! آسیاتک کرمانشاه ، همه چیز هم چک شده از مرکز هست 

 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با اجازه استارتر،  میشه یک سایت برای خرید کابل تلفن معرفی کنید، اینجا تعدادی مغازه هست ولی ندارن و حال ندارم کل شهر بگردم واسه کابل، من مشهد هستم.

و اینکه برند ها خوب و بد دارن یا مهم نیست ؟ و ضخامت هسته کابل (برای اینترنت) چقدر باید باشه ؟ 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  Only 75 emoji are allowed.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جایگذاری شد.   نمایش به عنوان یک لینک به جای

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.