mَd

خبر دست اول:اولین نتایج کارت های AMD در Ray trace

نتایج کدوم شرکت امیدوار کننده ترهست؟  

15 رای

  1. 1. نتایج کدوم شرکت امیدوار کننده ترهست؟

    • Nvidia
      12
    • AMD
      3


پست‌های پیشنهادی

ارسال شده در (ویرایش شده)

سلام یه ذره دیر شد بدون هیچ مقدمه نتایج کارت های amd (وگا و rx ) و انویدیا (rtx-gtx) در دموی موتور بازی سازی cryengine(نسخه دمو neon noir) رو شاهد خواهید بود:

 

Graphics Cards Tested

GPU Architecture Core Count Clock Speed Memory Capacity Memory Speed
NVIDIA RTX 2080ti FE Turing 4352 1350/1635 11GB GDDR6 14Gbps
NVIDIA RTX 2080 SUPER FE Turing 3072 1650/1815 8GB GDDR6 15.5Gbps
NVIDIA RTX 2070 SUPER FE Turing 2560 1605/1770 8GB GDDR6 14Gbps
NVIDIA RTX 2060 SUPER Turing 2176 1470/1650 8GB GDDR6 14Gbps
NVIDIA RTX 2060 FE Turing 1904 1365/168 6GB GDDR6 14Gbps
NVIDIA GTX 1080 FE Pascal 2560 1607/1733 8GB GDDR5X 10Gbps
NVIDIA GTX 1070 FE Pascal 1920 1506/1683 8GB GDDR5 8Gbps
AMD Radeon RX 5700XT Navi 2560 1605/1755/1905 8GB GDDR6 14Gbps
AMD Radeon RX 5700 Navi 2304 1465/1625/1725 8GB GDDR6 14Gbps
AMD RX Vega 64 Vega 10 4096 1247/1546 8GB HBM2 945Mbps
AMD RX Vega 56 Vega 10 3584 1156/1471 8GB HBM2 800Mbs

    

image.thumb.png.d19a69965e1595d998f285a2d80e773a.png

 

image.thumb.png.b52ad31705672ee06c7e88ab24d3e0a1.png

نتایج بیشتر باز گذاشته میشه

ویرایش شده در توسط mَd

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

نتایج کارت 580 در یوتوب:

https://www.youtube.com/watch?v=B_OJ4y4jivQ

نتایج کارت 480 در یوتوب در 2کیفیت متفاوت:

https://www.youtube.com/watch?v=LfYQVSZ57E4

نتایج کارت 1060 در یوتوب:

https://www.youtube.com/watch?v=i5I3SWrpsfU

نتایج  کارت 1060 3گیگ در یوتوب:

https://www.youtube.com/watch?v=9Sk2Okza1yw

کارت 1050ti  :

https://www.youtube.com/watch?v=YxOMIJzXtZY

کارت 570 :

https://www.youtube.com/watch?v=9Wxfz48wbwc

ویرایش شده در توسط mَd

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 6 ساعت قبل، mَd گفته است :

1f602.png یه زمانی نتایج کارت ها براتون جالب بود الان دیگه همونم جالب نیست مثل اینکه

تو این اوضاع گرونی هیچ چیز حداقل برای من جالب نیست 😑

---

موندم چرا اون سایت داخل بنچمارک میانگین fps داده :| مثل اینه که داخل timespy به جای نمره نهایی میانگین fps بدی.

اینم نمره من داخل بنچمارک تنظیمات 1080p/ray tracing ultra با فول اسکرین

neon.thumb.PNG.7e0f01bae32868ccb3563422f6581d82.PNG

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 30 دقیقه قبل، Aimbot گفته است :

موندم چرا اون سایت داخل بنچمارک میانگین fps داده :| مثل اینه که داخل timespy به جای نمره نهایی میانگین fps بدی.

 

فریم نهایی مهمه نه اسکور 

البته خوب اگه تعداد کارتا زیاد بشه اسکور مهم میشه ولی الان موضوع اینه 2تا کارت amd و nvidia چقدر فریم دادن

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)
در 11 ساعت قبل، mَd گفته است :

بسیار عالی روون بود ؟

اره روون بود میانگین فریم نمیدونم چرا نمیده امتیاز میده فقط از 105 فریم شروع شد زیر 80 هم ندیدم بیاد اما خب میانگین فریم نمی ده 

photo_2019-11-15_19-23-30.thumb.jpg.97eba4cae61e84cf0b9ff7fbad485a55.jpg

ویرایش شده در توسط Divine

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 دقیقه قبل، Divine گفته است :

اره روون بود میانگین فریم نمیدونم چرا نمیده امتیاز میده فقط از 105 فریم شروع شد زیر 80 هم ندیدم بیاد اما خب میانگین فریم نمی ده 

photo_2019-11-15_19-23-30.thumb.jpg.97eba4cae61e84cf0b9ff7fbad485a55.jpg

به دلیل نبود نت نریختمش

میریزم خبر میدم چیه داستان

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 11 ساعت قبل، mَd گفته است :

به دلیل نبود نت نریختمش

میریزم خبر میدم چیه داستان

کارت شما چی هست ؟! 

دفعه دوم که تست گرفتم دقیقا امتیاز این دوستمون رو داد Aimbot

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در هم اکنون، Divine گفته است :

کارت شما چی هست ؟! 

دفعه دوم که تست گرفتم دقیقا امتیاز این دوستمون رو داد Aimbot

amd هست

 جالب اینه که dx11 زده ولی نمیدنم چرا dx 11 باید از رهگیری پرتو نور استفاده کنه

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 11 ساعت قبل، mَd گفته است :

amd هست

 جالب اینه که dx11 زده ولی نمیدنم چرا dx 11 باید از رهگیری پرتو نور استفاده کنه

اگر یادت باشه تو یه تاپیکی بت یه حرفی زدم الان این حرف به واقعیت پیوست 😅😅 چه قدم ناراحت شدی 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 14 دقیقه قبل، mَd گفته است :

بسیار عالی روون بود ؟

GameLauncher.exe benchmark completed, 9415 frames rendered in 93.141 s
                     Average framerate  :  101.0 FPS
                     Minimum framerate  :   22.3 FPS
                     Maximum framerate  :  132.6 FPS
                     1% low framerate   :   70.5 FPS
                     0.1% low framerate :    5.4 FPS
خودش که میانگین نمیده مجبور شدم با افتربرنر بگیرم. 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 4 دقیقه قبل، Divine گفته است :

اگر یادت باشه تو یه تاپیکی بت یه حرفی زدم الان این حرف به واقعیت پیوست 1f605.png1f605.png چه قدم ناراحت شدی 

چی بودش؟

 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 9 ساعت قبل، mَd گفته است :

amd هست

 جالب اینه که dx11 زده ولی نمیدنم چرا dx 11 باید از رهگیری پرتو نور استفاده کنه

گفته میشه این بنچمارک از دایرکس و ... استفاده نمی کنه .

کجا زده DX11 ؟

نرم افزار MSI ؟ احتمالا باگ هستش .

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 10 دقیقه قبل، big VULTURE گفته است :

گفته میشه این بنچمارک از دایرکس و ... استفاده نمی کنه .

کجا زده DX11 ؟

نرم افزار MSI ؟ احتمالا باگ هستش .

بله

پس از چه api هستش؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مثبت های بنده تموم شده 😟 .

جواب سوال هم سخته .

اگر توجه کنید وگا 64 همرده 1080 هستش ( و از 1080 عقب تر هستش ) . 5700XT هم همرده 2060 و 206 سوپر هستش اما  بیبن این دو قرار می گیره . با توجه به این که سری 2000 انویدیا از RT پشتیبانی می کنه باید فاصله همرده ها در نسل  جدید بیشتر هم بشه ( که نشده ) پس میشه گفت ای ام دی بهتر عمل کرده چون بدون هسته مخصوص و ... فاصله رو کمتر کرده . البته فراموش نکنیم تاکید این بنچمارک روی فناوری RT بدون سخت افزار مخصوص هستش . شاید در آینده با ساپورت بهتر سری 2000 انویدیا فاصله 2060 و 2060 سوپر با 5700XT خیلی بیشتر از فاصله 1080 با  وگا 64 بشه !

اگر کارتهای مثل 1080Ti هم بود که با 5700XT مقایسه بشه خیلی بهتر می شد نتیجه گیری کرد .

 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 9 ساعت قبل، mَd گفته است :

بله

پس از چه api هستش؟

به طور دقیق اطلاع ندارم

اما یه جایی خوندم که مستقل از DX12 و والکان هستش .

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 39 دقیقه قبل، big VULTURE گفته است :

گفته میشه این بنچمارک از دایرکس و ... استفاده نمی کنه .

کجا زده DX11 ؟

نرم افزار MSI ؟ احتمالا باگ هستش .

داخل حداقل سیستم موردنیاز که خودشون گفتن dx11 . دیجیتال فاندری هم گفت dx11 اگر اشتباه نکنم.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در حال حاضر API فقط محدود به DirectX 11 هست، پشتیبانی از APIهای سطح پایین DirectX 12 و Vulkan هم بعداً اضافه میشه. در ضمن در نسخه فعلی توانایی بهره گیری از شتاب دهنده های سخت افزاری مخصوص موجود در سری RTX 2000 هم وجود نداره و پردازش ها در سطح Shaderها انجام میشه. به نظر بنده همین الانش هم کارت های هر دو شرکت بدون شتاب دهنده های سخت افزاری، پشتیبانی از APIهای سطح پایین و بهینه سازی درایور خیلی خوب عمل کردن. نیاز به گفتن نیست که مشخصاً با پشتیبانی از این امکانات، عملکرد برای تمامی کارت ها، مخصوصاً سری RTX بسیار بهتر هم خواهد شد.

به علاوه، مایکروسافت در نسخه پیش نمایش 20H1 (در حال حاضر جدیدترین نسخه 19023.1 هست) یک سری قابلیت های رندر جدید رو هم به صورت آزمایشی به DirectX 12 اضافه کرده که باز هم باعث بهبود عملکرد میشه. در کل آینده Ray Tracing برای کارت های هر دو شرکت روشن هست.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 2 دقیقه قبل، Trickster گفته است :

در حال حاضر API فقط محدود به DirectX 11 هست، پشتیبانی از APIهای سطح پایین DirectX 12 و Vulkan هم بعداً اضافه میشه. در ضمن در نسخه فعلی توانایی بهره گیری از شتاب دهنده های سخت افزاری مخصوص موجود در سری RTX 2000 هم وجود نداره و پردازش ها در سطح Shaderها انجام میشه. به نظر بنده همین الانش هم کارت های هر دو شرکت بدون شتاب دهنده های سخت افزاری، پشتیبانی از APIهای سطح پایین و بهینه سازی درایور خیلی خوب عمل کردن. نیاز به گفتن نیست که مشخصاً با پشتیبانی از این امکانات، عملکرد برای تمامی کارت ها، مخصوصاً سری RTX بسیار بهتر هم خواهد شد.

به علاوه، مایکروسافت در نسخه پیش نمایش 20H1 (در حال حاضر جدیدترین نسخه 19023.1 هست) یک سری قابلیت های رندر جدید رو هم به صورت آزمایشی به DirectX 12 اضافه کرده که باز هم باعث بهبود عملکرد میشه. در کل آینده Ray Tracing برای کارت های هر دو شرکت روشن هست.

یعنی الان کارت های rtx دارن از shader پردازش هارو انجام میدن؟ پس با این وجود اگه هسته های مستقل بهره بگیرن فریم و اسکور خیلی میره بالا شاید تا حدی که اصلا تمامی کارت های پاسکال و ناوی به گردشم نرسن

به نظرم خیلی خوب عمل کردن کارتا در این رندر ریل تایم ولی چیزی که هست اینه کاش یه محیط بود و یه دوربین که کاربر بتونه حرکتش بده تا بشه فهمید برای یه صحنه با دوربین از پیش تعریف نشده چقدر دراپ فریم میگیریم

برا منم عجیبه چرا باید dx11 از این پردازش پشتیبانی کنه چون تا اونجا که میدونم تابعی برای بهره گیری ازین قابلیت وجود نداره و معمولا قبلا با سیپیو اینکار انجام میشد

در هر صورت کارت های rtx بسیار بدرد رندر هایی که توش ray trace پیاده سازی شده میخوره ولی برای گیم زیاد مناسب نیست 

 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  Only 75 emoji are allowed.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جایگذاری شد.   نمایش به عنوان یک لینک به جای

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.