رفتن به مطلب
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
جستجو به صورت ...
جستجو در ...

پست‌های پیشنهادی

سلام خدمت دوستان عزیز

 

7-8 روز پیش یکی دوستام قصد خرید لپ تاپ برا اقوامشون داشت که بهم گفت براش سفارش بدم 

 

لپ تاپ تورنج قیمت 5 تا 5 و نیم ASUS K540BP این بنظرم مناسب بود ( ملاک اصلی رو نظرات کاربران دیجی کالا بود که این لپ تاپ رو خریداری کرده بودن و اکثرا راضی بودن نسبت به قیمت ! حتی بعضی کاربران گفته بودن که راحت GTA V رو اجرا میکنه ! )

 

روزی که لپ تاپ به دستم رسید، شرکتی که ازش خریداره کرده بودم ویندوز روش نصب کرده بود منم تست کردم مشکلی نداشت (فقط یکم کند بود ) 

 

الان بعد 2-3 روز رفیقم لپ تاپ رو اورده چک کردم دیدم سرعتش خیلی پایینه ، در حدی که ماوس رو تکون میدی تیک داره بیش از حد ! 

 

گفتم شاید از ویندوزش باشه 2 بار هم ویندوز عوض کردم باز همون که بوده هست ! (با دیسک هم نشد ویندوز عوض کنی تا 53 میاد قفل میکنه ! حتما باید با فلش نصب کنی )


حالا نمیدونم ببرم گارانتی برام تعویض میکنن نمیکنن!چقدر طول میکشه تا مشکل رو برطرف کنن یاتعویض کنن ؟ ( تا حالا چیزی رو برا گارانتی نبردم ب خاطر همین برام سوال هست)

 

پیش رفیقم شرمنده شدم نمیدونم چکار کنم 
کسی اگه میتونه کمکم کنه ممنونش میشم 

 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یا مشکل از برد هست یا هارد
لپتاپ تو ایران اصلا رو گارانتی نباید حساب کنی مخصوصا ایسوز که گارانتیش افتضاس 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
زمان ارسال (ویرایش شده)

همونطور که دوستان هم اشاره کردن میتونه از هارد باشه وتو حمل ونقل ویا شاید هم همون شرکت گارانتی کننده موقعنصب ویندوز خرابش کردن.

البته تا جایی که میدونم شرکت ها ویندوز نصب نمیکنن وخام عرضه میکنن محصول رو.

شما یه تست از سلامت هارد بگیرید ببینید مشکلی بدسکتوریچیزی داره یا نه.hd sentinelنرم افزار مناسبیه

فروشنده خود دیجی کالا بود یا جای دیگه؟

کالا پلمپ بود؟روی برچسب ها لوگوی خود ایسوس بود یا برچسب پلمپ نوشته های دیگه ای داشت؟

ویرایش شده در توسط alimogharehabed

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
شروع کننده‌ی تاپیک زمان ارسال
در 3 ساعت قبل، masooyan گفته است :

شما بی زحمت چک کن دما پردازنده چنده؟

درود!

 

دما 36 تا 43

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
شروع کننده‌ی تاپیک زمان ارسال
در 1 ساعت قبل، Slasher گفته است :

یا مشکل از برد هست یا هارد
لپتاپ تو ایران اصلا رو گارانتی نباید حساب کنی مخصوصا ایسوز که گارانتیش افتضاس 

من 1 هفته س این لپ تاپ رو گرفتم یعنی چی ؟ گارانتی قبول نمیکنه ؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
شروع کننده‌ی تاپیک زمان ارسال
در 1 ساعت قبل، alimogharehabed گفته است :

همونطور که دوستان هم اشاره کردن میتونه از هارد باشه وتو حمل ونقل ویا شاید هم همون شرکت گارانتی کننده موقعنصب ویندوز خرابش کردن.

البته تا جایی که میدونم شرکت ها ویندوز نصب نمیکنن وخام عرضه میکنن محصول رو.

شما یه تست از سلامت هارد بگیرید ببینید مشکلی بدسکتوریچیزی داره یا نه.hd sentinelنرم افزار مناسبیه

فروشنده خود دیجی کالا بود یا جای دیگه؟

کالا پلمپ بود؟روی برچسب ها لوگوی خود ایسوس بود یا برچسب پلمپ نوشته های دیگه ای داشت؟

من اینو از مرکزی شیراز سفارش دادم 

 

گفتم ویندوز هم نصب میکنید روش که اماده تحویل مشتری بدم که برام نصب کردن بدون هزینه ! 

 

پلمپ که نه باز کرده بود ویندوز ریخته روش 

 

دقت نکردم باید بگم رفیقم کارتنش بیاره 

 

شنبه هم خودم باید ببرم گارانتی 😞

فقط خداکنه فروشگاه ازم پس بگیره

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بنظرم با این صراحت نمیشه گفت که ایراد سخت افزاری داره ...

احتمال زیاد نرم افزاریه ...

کلأ سیستم رو فرمت کنید و ورژن ویندوز رو هم عوض کنید ... یه ویندوز تازه از جای دیگه بگیرید و بریزید روش و بعد از نصب ویندوز هم باید همه درایورها رو به آخرین نسخه سازگار با لپ تابت بروزرسانی کنید

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
شروع کننده‌ی تاپیک زمان ارسال
در 3 دقیقه قبل، saeedx گفته است :

بنظرم با این صراحت نمیشه گفت که ایراد سخت افزاری داره ...

احتمال زیاد نرم افزاریه ...

کلأ سیستم رو فرمت کنید و ورژن ویندوز رو هم عوض کنید ... یه ویندوز تازه از جای دیگه بگیرید و بریزید روش و بعد از نصب ویندوز هم باید همه درایورها رو به آخرین نسخه سازگار با لپ تابت بروزرسانی کنید

ویندوزی که خود فروشگاه نصب کرد بعد 2-3 روز این مشکل هم زد 

 

2 بار هم خودم ویندوز عوض کردم همونطور که بوده هست 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
شروع کننده‌ی تاپیک زمان ارسال

به نظر شما فروشگاه میتونه پاسخگو باشه ؟ یا مستقیم ببرم گارانتی و اینکه گارانتی چقدر زمان میبره ؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 23 دقیقه قبل، mmdreza گفته است :

به نظر شما فروشگاه میتونه پاسخگو باشه ؟ یا مستقیم ببرم گارانتی و اینکه گارانتی چقدر زمان میبره ؟

ببر فروشگاه مشکلشو بگو تستهایی انجام بده اگه مشخص شد ایراد سخت افزاریه بعدش گارانتی

قبل ارسال به گارانتی از ایرادش فیلم و عکس تهیه کن همراه مستندات و حتما از سلامت کالا هم فیلم و عکس بگیر چون دیده شده جنس سالم دست گارانتی میدن اما معیوب تحویل میگیرن با ایراد فیزیکی

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
شروع کننده‌ی تاپیک زمان ارسال
در 2 دقیقه قبل، Hassan.SK گفته است :

ببر فروشگاه مشکلشو بگو تستهایی انجام بده اگه مشخص شد ایراد سخت افزاریه بعدش گارانتی

قبل ارسال به گارانتی از ایرادش فیلم و عکس تهیه کن همراه مستندات و حتما از سلامت کالا هم فیلم و عکس بگیر چون دیده شده جنس سالم دست گارانتی میدن اما معیوب تحویل میگیرن با ایراد فیزیکی

ممنون از راهنماییتون

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  Only 75 emoji are allowed.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جایگذاری شد.   نمایش به عنوان یک لینک به جای

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • جدید...