رفتن به مطلب
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
جستجو به صورت ...
جستجو در ...
H.Salimi96

به دنیای بازی های ترابایتی خوش آمدید!

پست‌های پیشنهادی

احتمالا شماهم ویدئویی که Epic games برا معرفی UE5 تهیه کرده بود رو دیدید!

کسایی که اطلاعاتی درمورد دنیای CG ندارن احتمالا فقط محو زیبایی و رئال بودن صحنه شدن..ولی همونطوری که تو عنوان این تاپیک خوندین UE5 به معنی بازی های ترابایتیه!

برا این سری از دوستان لازم دیدم یه تاپیکی بزنم که متوجه انقلابی که تو دنیای گیم شده بشن و خلاصه وار درمورد خصوصیات این موتور گیم بگیم

هر جسمی که تو بازی میبینید از یه سری پولیگان ساخته شده..مثل شکل پایین..صفحه های بین خطوط مشکی هرکدوم یه پولیگان هستن..حالا هرچه قدر تعداد این پولیگان ها بیشتر باشه کیفیت کار بیشتره

تا حالا شده تو بازی ها لبه یه جسم رو نگا کنید و بگید این چرا به حدکافی نرم نیست؟این موضوع دقیقا بخاطر محدودیت تعداد پولیگانی بود که داشتیم..

اگه تعداد این پولی ها زیاد بودن هم گرافیک و هم رم شما کم میاوردن!..حالا با معرفی UE5 ما دیگه همچین محدودیتی نداریم به جز حجم هارددیسک شما!

موقع عرضه کارت های RTX ما همیشه میگفتیم که این کارت ها انقلابی هستن!😁ولی یه سری از دوستان اصرار داشتن که این کارت ها تفاوت چندانی با نسل قبلی ندارن و اینو یه شکست برا انودیا محسوب میکردن!این دوستان بهتره بدونن قدرت واقعی این کارت هارو قراره تو این نسل از گیم ها بچشن!

آنریل انجین 5 قابلیتای دیگه ای هم داره که بحثش اینجاست فارغ از حوصله دوستان هست..گرافیک و گیم پلی بازی های الان جلو نسل نهم مثل بازی های سگا میمونه!...البته این بستگی داره شرکتای بازی سازی چقدر از پتانسیل موجود استفاده کنن..

اگه وضع اینطوری جلو بره به جرات میتونم بگم که تو دنیای گیم و سی جی هیچ شرکتی نمیتونه جلو Epic games حرفی برا زدن داشته باشه..بعضا دیده میشه Epic games رو با stream مقایسه میکنن!..ولی فروشگاه یه بخش کوچیک فعالیت های این شرکت هست

به لطف فورتنایت که ماشین پول سازی اپیک شده شاهد سرمایه گذاری ها و خرید های این شرکت هستیم..جالب اینکه خدماتشو تو حوضه CGI کلا رایگان عرضه میکنه تا زمانی که شما به یه درآمد خوب برسید!...یه سری شرکتا مثل کوئیکسل رو خرید و کل محصولاتشو رایگان در اختیار هنرمندا گذاشت

در آخر آرزو دارم عناوینی که تو این نسل میاد رو بیشتر دوستان بتونن تجربه کنن و قیمت سخت افزار از اینی که هست بالاتر نره

 

2020-05-17_13-00-13.thumb.jpg.30c7d9bf51d8c6966b329fa0f73b5337.jpg2020-05-17_13-00-01.thumb.jpg.1bd43f0978a191aac2b7bf4ddde61a98.jpg

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 10 دقیقه قبل، H.Salimi96 گفته است :

.صفحه های بین خطوط مشکی هرکدوم یه پولیگان هستن

منظورتون اشکال چند ضلعی هست دیگه؟ 

تو مدل سازی کلا یا چند ضلعی داریم یا منحنی(جدا از صفحه )

در 13 دقیقه قبل، H.Salimi96 گفته است :

موقع عرضه کارت های RTX ما همیشه میگفتیم که این کارت ها انقلابی هستن!

چه ربطی داره؟؟ این نسل مانورش رو RT بود و چند ضلعی ربطی به RT نداره و تحت هسته مستقل پردازش نمیشه پس انقلابی در کار نیست.

این پردازش ها در موتور نسخه 5 ام به صورت یه الگوریتم جدید درومده:

Nanite is a "micropolygon geometry" that Epic claims produces triangles at the size of a pixel. The technology allows developers to use assets in Unreal Engine containing millions or even billions of polygons without hits to performance. It points to a statue within the demo that is comprised of 33 million triangles.

“Nanite frees developers from having to worry about polygon count and levels of detail. It enables you to author all the content in the game at its full, movie quality level of resolution,” Epic Games CEO Tim Sweeney told Engadget, “and then rely on the game engine to scale it down so it runs in real-time on every device.”

سازنده هیچ حرفی از پشتیبانی بهتر توسط نسل rtx نزده این پردازش ها کاملا الگوریتم محوره و هرکارتی ممکنه از پسش پردازشش بر بیاد یا نیاد بستگی به توان کارت داره و اگه انقلابی شکل بگیره در همه کارتها قابل مشاهدست

در 33 دقیقه قبل، H.Salimi96 گفته است :

stream مقایسه میکنن!

:-// 

 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 35 دقیقه قبل، H.Salimi96 گفته است :

.گرافیک و گیم پلی بازی های الان جلو نسل نهم مثل بازی های سگا میمونه!.

یا خدا اینو گفتی سکته نصفه نیمه کردم!یعنی بازم قراره بازیا مضخرف تر از قبل بشن؟؟بازم گرافیک محور تر از قبل؟

من همون گرافیک سال ۲۰۱۰ رو بش راضیم ،فقط کیفیت ساخت بازیاشونو ببرن بالا لازم نکرده بیست کیلو رقص نور  و فیلترو زهرمار بزنن تو بازی که rtx 2080 هم تپق بزنه

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

احساس می کنم دستگاه های ذخیره سازی کند دارن پیش می‌رن‌. هیچ پیشرفت قابل توجهی نداشتیم و قیمت نسبت به حجم داره می‌ره بالا و همین طور به خاطر پیشرفت سایر بخش ها و افزایش حجم ارزش خرید داره میاد پایین. به یه تحول تو صنعت ذخیره سازی نیاز داریم که هزینه رو کم کنه. فک کنم دیگه نتونیم گیم ها رو رو اس اس دی بریزیم😐 راستی اگه این بازی ها بیاد دقیقا با این نت می‌خوایم دانلود کنیم؟ سهم نوه هامون ایشالله.

ویرایش شده در توسط PCG

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 دقیقه قبل، PCG گفته است :

دستگاه های ذخیره سازی کند دارن پیش می‌رن‌

کاملا درسته حرفتون

گلوگاه داریم قطعا در اینده بدون وجود ssd های nvme

 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
شروع کننده‌ی تاپیک زمان ارسال
در 32 دقیقه قبل، _Ga̴͇̒ḿ̷͈e̶_ò̸̞v̶̫̂e̵̠͒r_ گفته است :

منظورتون اشکال چند ضلعی هست دیگه؟ 

تو مدل سازی کلا یا چند ضلعی داریم یا منحنی(جدا از صفحه )

آره..این اشکال تو مش بندی درست بازی باید 4 ضلعی باشه...

منحنی هارو همین چندضلعی ها شکل میدن..

یه دایره رو تصور کن..دایره ای که فقط 3 ضلع داشته باشه..حالا رفته رفته یه ضلع بهش اضافه کن..هرچقدر اینکارو انجام میدی دایره بهتر شکل خودشو میگیره

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
شروع کننده‌ی تاپیک زمان ارسال
در 37 دقیقه قبل، _Ga̴͇̒ḿ̷͈e̶_ò̸̞v̶̫̂e̵̠͒r_ گفته است :

 

Nanite is a "micropolygon geometry" that Epic claims produces triangles at the size of a pixel. The technology allows developers to use assets in Unreal Engine containing millions or even billions of polygons without hits to performance. It points to a statue within the demo that is comprised of 33 million triangles.

“Nanite frees developers from having to worry about polygon count and levels of detail. It enables you to author all the content in the game at its full, movie quality level of resolution,” Epic Games CEO Tim Sweeney told Engadget, “and then rely on the game engine to scale it down so it runs in real-time on every devic

اشتباه متوجه شدین..من نگفتم کارتهای RTX تو تعداد پولی ها تاثیری دارن...این متنی که فرستادین هم داره توضیح میده که چطوری آنریل تعداد پولی هارو مدیریت میکنه

دلیل اینکه گفتم قدرت این کارت هارو تو این نسل میبینین برا این بود که دیگه GI صحنه دیگه استاتیک و فیک نیست...

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
شروع کننده‌ی تاپیک زمان ارسال
در 35 دقیقه قبل، Silvermanhhh گفته است :

یا خدا اینو گفتی سکته نصفه نیمه کردم!یعنی بازم قراره بازیا مضخرف تر از قبل بشن؟؟بازم گرافیک محور تر از قبل؟

من همون گرافیک سال ۲۰۱۰ رو بش راضیم ،فقط کیفیت ساخت بازیاشونو ببرن بالا لازم نکرده بیست کیلو رقص نور  و فیلترو زهرمار بزنن تو بازی که rtx 2080 هم تپق بزنه

میانگین قدرت پردازشی موردنیاز که بالا میره..ولی اونطوری که تو میگی نه..این پیشرفت نرم افزاری به سخت افزار کمک میکنه جزئیات بیشتر رو بتونه هندل کنه

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 8 دقیقه قبل، H.Salimi96 گفته است :

یه دایره رو تصور کن..دایره ای که فقط 3 ضلع داشته باشه..حالا رفته رفته یه ضلع بهش اضافه کن..هرچقدر اینکارو انجام میدی دایره بهتر شکل خودشو میگیره

همیشه همینه هرچقد نرم تر بشه ضلعش بیشتر میشه

البته میگم یه حالت منحنی هم داریم که داستانش از پلیگان جداست

در 4 دقیقه قبل، H.Salimi96 گفته است :

دلیل اینکه گفتم قدرت این کارت هارو تو این نسل میبینین برا این بود که دیگه GI صحنه دیگه استاتیک و فیک نیست...

فیک که هست میشه گفت خیلی قابل باور تره نسبت به قبل ولی میگم اگه انقلابی شاهدش باشیم تمام کارت ها میتونن ازش پشتیبانی کنن چیزی نیست که مثلا فقط rtx ها بتونن از پسش بربیان و قابل ملموس باشه

مگه اینکه نورپردازی های rt رو استفاده کنن که اون کاملا مشخصه 

حتی با چیپ های ضعیف موبایل هم میتونید تفاوتشو حس کنید

 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
شروع کننده‌ی تاپیک زمان ارسال
در 8 دقیقه قبل، _Ga̴͇̒ḿ̷͈e̶_ò̸̞v̶̫̂e̵̠͒r_ گفته است :

همیشه همینه هرچقد نرم تر بشه ضلعش بیشتر میشه

البته میگم یه حالت منحنی هم داریم که داستانش از پلیگان جداست

عزیز من کارم اینه آ😁

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
شروع کننده‌ی تاپیک زمان ارسال

2020-05-17_14-57-10.thumb.jpg.3860b124037e06955175d221635bb6f0.jpg

تو این نمودار بلایی که با افزایش رزولیشن تکسچر سر رم میاد رو نشون داده!طوری که دولوپرهای اپیک گفتن دیگه مشکلو تو آنریل 5 نداریم

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 3 ساعت قبل، H.Salimi96 گفته است :
احتمالا شماهم ویدئویی که Epic games برا معرفی UE5 تهیه کرده بود رو دیدید! کسایی که اطلاعاتی درمورد دنیای CG ندارن احتمالا فقط محو زیبایی و رئال بودن صحنه شدن..ولی همونطوری که تو عنوان این تاپیک خوندین UE5 به معنی بازی های ترابایتیه! برا این سری از دوستان لازم دیدم یه تاپیکی بزنم که متوجه انقلابی که تو دنیای گیم شده بشن و خلاصه وار درمورد خصوصیات این موتور گیم بگیم هر جسمی که تو بازی میبینید از یه سری پولیگان ساخته شده..مثل شکل پایین..صفحه های بین خطوط مشکی هرکدوم یه پولیگان هستن..حالا هرچه قدر تعداد این پولیگان ها بیشتر باشه کیفیت کار بیشتره تا حالا شده تو بازی ها لبه یه جسم رو نگا کنید و بگید این چرا به حدکافی نرم نیست؟این موضوع دقیقا بخاطر محدودیت تعداد پولیگانی بود که داشتیم..

اگه تعداد این پولی ها زیاد بودن هم گرافیک و هم رم شما کم میاوردن!..حالا با معرفی UE5 ما دیگه همچین محدودیتی نداریم به جز حجم هارددیسک شما!

موقع عرضه کارت های RTX ما همیشه میگفتیم که این کارت ها انقلابی هستن!ولی یه سری از دوستان اصرار داشتن که این کارت ها تفاوت چندانی با نسل قبلی ندارن و اینو یه شکست برا انودیا محسوب میکردن!این دوستان بهتره بدونن قدرت واقعی این کارت هارو قراره تو این نسل از گیم ها بچشن!

آنریل انجین 5 قابلیتای دیگه ای هم داره که بحثش اینجاست فارغ از حوصله دوستان هست..گرافیک و گیم پلی بازی های الان جلو نسل نهم مثل بازی های سگا میمونه!...البته این بستگی داره شرکتای بازی سازی چقدر از پتانسیل موجود استفاده کنن..

اگه وضع اینطوری جلو بره به جرات میتونم بگم که تو دنیای گیم و سی جی هیچ شرکتی نمیتونه جلو Epic games حرفی برا زدن داشته باشه..بعضا دیده میشه Epic games رو با stream مقایسه میکنن!..ولی فروشگاه یه بخش کوچیک فعالیت های این شرکت هست

به لطف فورتنایت که ماشین پول سازی اپیک شده شاهد سرمایه گذاری ها و خرید های این شرکت هستیم..جالب اینکه خدماتشو تو حوضه CGI کلا رایگان عرضه میکنه تا زمانی که شما به یه درآمد خوب برسید!...یه سری شرکتا مثل کوئیکسل رو خرید و کل محصولاتشو رایگان در اختیار هنرمندا گذاشت

در آخر آرزو دارم عناوینی که تو این نسل میاد رو بیشتر دوستان بتونن تجربه کنن و قیمت سخت افزار از اینی که هست بالاتر نره

 

2020-05-17_13-00-13.thumb.jpg.30c7d9bf51d8c6966b329fa0f73b5337.jpg2020-05-17_13-00-01.thumb.jpg.1bd43f0978a191aac2b7bf4ddde61a98.jpg

 

 

 

 

سلام،خسته نباشیداین UE5 و CG مخفف چی هستن؟

https://www.google.com/amp/www.mokhafaf.com/computer/1443-CG/amp.html

https://www.google.com/amp/s/www.theverge.com/platform/amp/2020/5/13/21256079/epic-unreal-engine-5-playstation-5-demo-next-gen-graphics-release-date

راستی این بازی های نسل نهم یعنی چی؟چرا میگن نسل نهم؟  

https://fa.m.wikipedia.org/wiki/کنسول_بازی_ویدئویی

Sent from my SM-G988B using Tapatalk pro

ویرایش شده در توسط Xen

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

😂

حجم بازیای نسل ۹ در بدترین حالت بیشتر از ۲۰۰ گیگ نیست نگران نباشید ولی یه مشکلی هست که بازی سازا میخان هارد دیسک رو کلا از رده خارج کنن یعنی به یه Ssd Nvme M2 نیازه برای اجرای بازیا که اونا هم قیمت خیلی بالایی دارن فکر کنم اگه یه بازی نسل نهمی رو هارد معمولی نصب کنیم باید منتظر باشیم تکسچر ها رندر بشن😂😂😂

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

شرکتا خیلی تنبل تر از این حرفها هستن که از تمام قدرت انجین استفاده کنند

وقتی بازی کرایسیس امد همه انگشت به دهن مونده بودن

حالا چندتا شرکت تونستن از موتور کرایتیک استفاده کامل رو ببرن

به جرعت میتونم بگم هیچ

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوستان ینی توی این نسل گرافیک ها ممکنه عملکرد بهتری داشته باشن یه برعکس ضغیف میشن؟؟؟؟؟؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
شروع کننده‌ی تاپیک زمان ارسال
در 20 دقیقه قبل، Sina imani گفته است :

😂

حجم بازیای نسل ۹ در بدترین حالت بیشتر از ۲۰۰ گیگ نیست نگران نباشید ولی یه مشکلی هست که بازی سازا میخان هارد دیسک رو کلا از رده خارج کنن یعنی به یه Ssd Nvme M2 نیازه برای اجرای بازیا که اونا هم قیمت خیلی بالایی دارن فکر کنم اگه یه بازی نسل نهمی رو هارد معمولی نصب کنیم باید منتظر باشیم تکسچر ها رندر بشن😂😂😂

وقتی هارد میاد گلوگاه میشه میگی بیشتر از 200 نمیشه؟!

اگه یه ذره با رندرینگ سر و کار داشته باشی میبینی حرف آخرت کلا مسخرت

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 3 دقیقه قبل، WINNER گفته است :

شرکتا خیلی تنبل تر از این حرفها هستن که از تمام قدرت انجین استفاده کنند

وقتی بازی کرایسیس امد همه انگشت به دهن مونده بودن

حالا چندتا شرکت تونستن از موتور کرایتیک استفاده کامل رو ببرن

به جرعت میتونم بگم هیچ

نمونش بازی بتمن هست که با نسخه 3 این موتور ساخته شده 

فکر نمیکنم هنوز که هنوزه با نسخه 4 کسی تونسته باشه همچین شاهکاری بسازه....

همه چی به همون تنبلیه ربط داره 

 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
شروع کننده‌ی تاپیک زمان ارسال
در 4 دقیقه قبل، WINNER گفته است :

شرکتا خیلی تنبل تر از این حرفها هستن که از تمام قدرت انجین استفاده کنند

وقتی بازی کرایسیس امد همه انگشت به دهن مونده بودن

حالا چندتا شرکت تونستن از موتور کرایتیک استفاده کامل رو ببرن

به جرعت میتونم بگم هیچ

دقیقا

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
شروع کننده‌ی تاپیک زمان ارسال
در 3 دقیقه قبل، sepehr-reyzor گفته است :

دوستان ینی توی این نسل گرافیک ها ممکنه عملکرد بهتری داشته باشن یه برعکس ضغیف میشن؟؟؟؟؟؟

بدون این تکنولوژی سیستم های خونگی عمرا میتونستن همچین صحنه هایی رو آنلاین پلی بدن..عملکردشون بهتر میشه ولی با بالا رفتن استانداردا میانگین قدرت پردازشی مورد نیاز میره بالا

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 دقیقه قبل، H.Salimi96 گفته است :

بدون این تکنولوژی سیستم های خونگی عمرا میتونستن همچین صحنه هایی رو آنلاین پلی بدن..عملکردشون بهتر میشه ولی با بالا رفتن استانداردا میانگین قدرت پردازشی مورد نیاز میره بالا

ولی همیشه اینجوری بوده که با هر نسل قدرت کارت میاد پایین!!؟؟؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 دقیقه قبل، H.Salimi96 گفته است :

وقتی هارد میاد گلوگاه میشه میگی بیشتر از 200 نمیشه؟!

البته یه تکنکیک کش هم هست که معمولا شرکت اکتیویژن علاقه زیادی بهش داره 

در این حالت شما یه تایمی مثل 2دقیقه منتظر میمونی فایل های موردنظر کش بشن رو vram بعد میتونید بازی کنید البته خوب اینم برای بازی های وسیع تر مشکل vram ایجاد میکنه ولی تکنیک بسیار خوبیه 

البته تمام فایل ها به صورت ترتیبی نیستن بنابراین نباید به سرعت ترتیبی حافظه سالید ها نگاه کرد 

اینده قطعا هارد های مغناطیسی جایگاه ارشیو رو پیدا خواهند کرد به خاطر قیمت مناسب در حجم زیاد

 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 12 دقیقه قبل، sepehr-reyzor گفته است :

دوستان ینی توی این نسل گرافیک ها ممکنه عملکرد بهتری داشته باشن یه برعکس ضغیف میشن؟؟؟؟؟؟

عملکرد بهتر یا بدترش باید صبر کنی ببینیم تا اون سال ولی این باعث میشه از کارت بهتر استفاده بشه و همونطور که گفتم یه الگوریتم با بهینگی حافظه و زمانی خوب ایجاد کردن که نه به زمان پردازش اسیب برسه نه حجیم بشه پس قطعا باید عملکرد بهتری رو در تئوری شاهد باشیم

حالا اینکه کارت ما ازپسش بربیاد که شرکت گفته میاد حتی رو موبایل!

ویرایش شده در توسط _Ga̴͇̒ḿ̷͈e̶_ò̸̞v̶̫̂e̵̠͒r_

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 2 ساعت قبل، H.Salimi96 گفته است :

موقع عرضه کارت های RTX ما همیشه میگفتیم که این کارت ها انقلابی هستن!😁ولی یه سری از دوستان اصرار داشتن که این کارت ها تفاوت چندانی با نسل قبلی ندارن و اینو یه شکست برا انودیا محسوب میکردن!این دوستان بهتره بدونن قدرت واقعی این کارت هارو قراره تو این نسل از گیم ها بچشن!

مشکل سری 2000 قیمت بالا در برابر کارایی پایین بود نسبت به نسل قبل خودش اومدن رو یک سری چیزای جانبی مثل ray tracing و dlss کار کردن که اکثر کمپانی ها بهش بها ندادن و انچنان همه گیر نشد بعد 2 سال می بینیم عناوین انگشت شماری از این 2 قابلیت پشتیبانی می کنن دلیلشم واضح بود چرا انویدیا این کارتا رو گرون میده چیپ tu102 روی کارتای quadro rtx 6000 قیمتش بالای 6 هزار دلار بود پس 1200 دلار برای 2080ti عادلانست

اینکه فکر می کنید با اومد ue5 کارتای سری 2000 خودشونو نشون میدن سخت در اشتباهید و امسال کارتای 7 نانومتری از هر 2 شرکت کسانی که اومدن 1200 دلار دادن پای یک گرافیک 2080ti رو قطعا به گریه میندازه و مخصوصا کسانی که این اواخر خریدن و نتوستن صبر کنن برای گرافیک جدید بگذریم که کنسول xbox جدید شایعه قیمت 400 دلاریش به گوش میرسه از کانالای یوتوبی به نقل از مدیرهای سابق xbox!!!

اما نکته اخر این هست تا بخواد یک بازی روی این موتور ساخته بشه حداقل 2 تا 3 سال زمان نیاز هست برای کمپانی های دیگه اما اپیک دنبال این هست بازی fortnite رو پورت کنه روی ue5 !!!

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خوب بد نیست بدونیم داستان پشت پرده چیه 

http://graphicrants.blogspot.com/2009/01/virtual-geometry-images.html

http://graphicrants.blogspot.com/2009/01/more-geometry.html

https://twitter.com/BrianKaris/status/1260590413003362305

این برای همون پلیگان هست

همشون چی لترن با چ شکن وارد بشید

مقاله این فرد هم موجوده یه سرچ ساده کنید مقالش میاد

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بازی های ترابایتی که هیچ همین الآنم بازی های پتابایتی وجود دارند

Microsoft Flight Simulator

👆👆👆 اینم نمونش

حدود 150 گیگ از بازی تو فضای ذخیره سازی کنسول یا pc ذخیره میشه بقیه حجم بازی هم هنگام پلی دادن از سرور دریافت میشه

به نظرم احتمالش هست که یسری از بازی های جهان باز مثل دستینی سراغ این شیوه برن

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  Only 75 emoji are allowed.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جایگذاری شد.   نمایش به عنوان یک لینک به جای

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • جدید...