رفتن به مطلب
جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
جستجو به صورت ...
جستجو در ...

پست‌های پیشنهادی

در 8 ساعت قبل، (Golds) گفته است :

پس شما دنبال شکایت نیستی چون ارزش پولت همون قوطی کیس میشه نه بیشتر

 

بیمه کن تا مبلغ 8.200 به ارزش کالا توی باجه پستی میخوان 10-20 ت ازت بیشتر بگیرن.

تیپاکس هم اصلا بیمه برای جنس شکستنی رو قبول نداره و میگه این بیمه فقط اگه گم بشه حساب میشه و تعهد میگیرن ازت اگه شکستنی باشه مسئولیتش با خودته نه تیپاکس 

یه اسپیکر میخواستم پست کنم تهران بیمه کردن ولی تعهد گرفتن اگه شکستنی باشه باخودته

 

در 6 ساعت قبل، (Golds) گفته است :

حتما بدون وکیل اقدام میکردی یا مدارکت ناقض بوده حالا این سایت ایسام دادگاه که نیست یه قانون مشخص داره در صورت مغایرت کالا حق با خریداره

شما بده پست پیشتاز بیمه کن خیالت راحت اگه به مرحله مرجوعی رسید حتما از سلامتش هم فیلم بگیر و بسته بندی که میکنی

نه دوست من وکیل هم داشتم ولی به حقم نرسیدم  مدارک هم کامل بوده   قاضی جلو خوده دزده میگه خداروشکر کن مثلا مبلغ 25 میلیون تومنی که دزدیده قبول کرده به تو 17 تومنتو نقد بده   داستانی داره که اینجا جاش نیست بگم

نه تیپاکس نه پست پیشتاز بیمه شکستنی نمیکنن فقط مفقودی   شما هرچی شکستنی پست کنی بیمه میکنن ولی شکستنی جزوش نیست دوست من

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام . فروشنده میگه من سریال گذاشتم این حرف ایشون خنده داره شما باید بگید شماره سریالی که گذاشتید با عکس های محصول و لینک محصول یکی نیست مثل این هست که شماره سریال مدل argb درسایت قرار بدید و عکس های محصول و لینک محصول مدل معمولی قرار داده بشه 

در کل ایشون مشخصات کالا اشتباه گذاشتن و کاملا حق با شما هست شکایت خودتون پیگیری کنید

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
شروع کننده‌ی تاپیک زمان ارسال
در 1 ساعت قبل، samannaseri گفته است :

درست میشه امید بخدا

دوست عزیز این که کاملا مشخصه کالا با توضیحات فروشنده مغایرت داشته و حتما رای به نفعتون صادر میشه.

راجع به گیتار هم بگم بهتون که درنهایت بعد از اینکه فروشنده کابل رو فرستاد و امکان تست برام فراهم شد متوجه شدم که یکی از پیکاپ هاش کلا خرابه و پیچ تنظیم ولوم هم مشکل داره!(تمام گیتار الکتریک همون پیکاپ هاشه و هم قیمتشون بالاست و هم گیر نمیاد)

دیگه منم دوباره تماس گرفتم با حل اختلاف اما این بار با همون کارمند قبلی صحبت نکردم(اون اولی یه طوری حرف میزد انگار طلبکاره! بهش میگفتم طرف کابل رو نفرستاده نمیتونم تستش کنم میگفت خب برو یه کابل بخر تستش کن! میگفتم تو شهرمون گیر نمیاد میگفت برو یه شهر دیگه بخر!!!!!!!)

خلاصه اینبار بعد 10 15 روز با یه کارمند دیگه حل اختلاف صحبت کردم و راضی شد دوباره پرونده اختلاف رو باز کنه تا بتونم فیلم مشکل گیتار رو بفرستم.

کلا از همون اول فروشنده اصلا جواب پیامام رو نمیداد بعد از اینکه پرونده حل اختلاف دوباره باز شد شروع کرد به پیام دادن که تست کردی؟

بهش گفتم آره تست کردم و این مشکلات رو داره و گفت شرمنده من قبل ارسال کردن وقت نکردم تستش کنم و نمیدونستم😐

دیگه معذرت خواهی کرد و گفت 200 تومن هزینه پیکاپ رو هم بهت برمیگردونم شکایت رو ببند منم دیگه حوصله بحث کردن نداشتم و تو همون بازه 10 15 روز قیمت گیتار و آمپیلی نوش حدود 400 500 گرون تر شده بود حتی اگه رای به نفع من صادر میشد ایندفعه و پولم رو پس میگرفتم باید 500 میزاشتم روش و همون گیتار رو میخریدم.

کابل و 200 تومن رو داد و توافقی شکایت رو بستم. 

حالا جالب تر اینجاست که بعد از اینکه شکایت رو بستم برای فروشنده بابت فروشش امتیاز مثبت ثبت شد! یعنی گیتار دسته دو رو به اسم درحد آک فروخت کابل رو هم فراموش کرد ارسال کنه و حاضر نبود بفرسته و گیتار مشکل هم داشت و خود فروشنده هم منکر مشکلش نبود و گفت فراموش کردم قبل ارسال تستش کنم! با این همه امتیاز مثبت هم ثبت میشه!

 

 

 

 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 ساعت قبل، naderblue گفته است :

سلام . فروشنده میگه من سریال گذاشتم این حرف ایشون خنده داره شما باید بگید شماره سریالی که گذاشتید با عکس های محصول و لینک محصول یکی نیست مثل این هست که شماره سریال مدل argb درسایت قرار بدید و عکس های محصول و لینک محصول مدل معمولی قرار داده بشه 

در کل ایشون مشخصات کالا اشتباه گذاشتن و کاملا حق با شما هست شکایت خودتون پیگیری کنید

منم همینو میگم

طرف قبول دار نیست برای همین شکایت رو سریع ارجاع دادم و تو این چتدروزه نتیجه رو همینجا اعلام میکنم

در 29 دقیقه قبل، arvin40 گفته است :

دوست عزیز این که کاملا مشخصه کالا با توضیحات فروشنده مغایرت داشته و حتما رای به نفعتون صادر میشه.

دقیقا مشکل همینه  طرف خودش خوب میدونه فریب داده ولی زیر بار میخواد نره که اونم مطمئنم درست میشه

منم حرفی ندارم که همینو نگهدارم یا بفروشمش ولی طرف باید مبلغ رو 1 تومن کم کنه که با بازار بخونه این مدل

یه مشکل دیگه که بهش اشاره کردین همین امتیاز مثبتی هست که برای یه همچین اشخاصی لحاظ میشه و راحت به فروش خودشون ادامه میدن بدون هیچ ترس و نگرانی

امیدوارم بعداز رای حلاخلات مابتفاوت رو بزنه بحسابم ولی امتیاز منفی هم ثبت بشه براش

آیدی و شمارشم اینجا گذاشتم دوستانی که قصد خرید دارن بشناسن طرف رو به مشکلی بر نخورن

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 6 ساعت قبل، samannaseri گفته است :

تیپاکس هم اصلا بیمه برای جنس شکستنی رو قبول نداره و میگه این بیمه فقط اگه گم بشه حساب میشه و تعهد میگیرن ازت اگه شکستنی باشه مسئولیتش با خودته نه تیپاکس 

یه اسپیکر میخواستم پست کنم تهران بیمه کردن ولی تعهد گرفتن اگه شکستنی باشه باخودته

پست پیشتاز!

در 6 ساعت قبل، samannaseri گفته است :

نه دوست من وکیل هم داشتم ولی به حقم نرسیدم  مدارک هم کامل بوده   قاضی جلو خوده دزده میگه خداروشکر کن مثلا مبلغ 25 میلیون تومنی که دزدیده قبول کرده به تو 17 تومنتو نقد بده   داستانی داره که اینجا جاش نیست بگم

نه تیپاکس نه پست پیشتاز بیمه شکستنی نمیکنن فقط مفقودی   شما هرچی شکستنی پست کنی بیمه میکنن ولی شکستنی جزوش نیست دوست من

چیزی که دیدم گفتم شکایت مربوط به شکستنی تو دادگستری بود پست میخواست نشون بده این اقا بیمه نکرده ولی طرف فاکتور داشت ....

من در جریان پروندت نیستم ولی 17توافق کردی حتما چون بیشتر از این تکونش میدادی چیزی توش نبود نهایت میرفت زندان باید مال داشته باشه تا حقتو ازش بگیری وفتی نداره میخوای کلیه طرف در بیاری بفروشی؟

 

در 4 ساعت قبل، arvin40 گفته است :

دوست عزیز این که کاملا مشخصه کالا با توضیحات فروشنده مغایرت داشته و حتما رای به نفعتون صادر میشه.

راجع به گیتار هم بگم بهتون که درنهایت بعد از اینکه فروشنده کابل رو فرستاد و امکان تست برام فراهم شد متوجه شدم که یکی از پیکاپ هاش کلا خرابه و پیچ تنظیم ولوم هم مشکل داره!(تمام گیتار الکتریک همون پیکاپ هاشه و هم قیمتشون بالاست و هم گیر نمیاد)

دیگه منم دوباره تماس گرفتم با حل اختلاف اما این بار با همون کارمند قبلی صحبت نکردم(اون اولی یه طوری حرف میزد انگار طلبکاره! بهش میگفتم طرف کابل رو نفرستاده نمیتونم تستش کنم میگفت خب برو یه کابل بخر تستش کن! میگفتم تو شهرمون گیر نمیاد میگفت برو یه شهر دیگه بخر!!!!!!!)

خلاصه اینبار بعد 10 15 روز با یه کارمند دیگه حل اختلاف صحبت کردم و راضی شد دوباره پرونده اختلاف رو باز کنه تا بتونم فیلم مشکل گیتار رو بفرستم.

کلا از همون اول فروشنده اصلا جواب پیامام رو نمیداد بعد از اینکه پرونده حل اختلاف دوباره باز شد شروع کرد به پیام دادن که تست کردی؟

بهش گفتم آره تست کردم و این مشکلات رو داره و گفت شرمنده من قبل ارسال کردن وقت نکردم تستش کنم و نمیدونستم😐

دیگه معذرت خواهی کرد و گفت 200 تومن هزینه پیکاپ رو هم بهت برمیگردونم شکایت رو ببند منم دیگه حوصله بحث کردن نداشتم و تو همون بازه 10 15 روز قیمت گیتار و آمپیلی نوش حدود 400 500 گرون تر شده بود حتی اگه رای به نفع من صادر میشد ایندفعه و پولم رو پس میگرفتم باید 500 میزاشتم روش و همون گیتار رو میخریدم.

کابل و 200 تومن رو داد و توافقی شکایت رو بستم. 

حالا جالب تر اینجاست که بعد از اینکه شکایت رو بستم برای فروشنده بابت فروشش امتیاز مثبت ثبت شد! یعنی گیتار دسته دو رو به اسم درحد آک فروخت کابل رو هم فراموش کرد ارسال کنه و حاضر نبود بفرسته و گیتار مشکل هم داشت و خود فروشنده هم منکر مشکلش نبود و گفت فراموش کردم قبل ارسال تستش کنم! با این همه امتیاز مثبت هم ثبت میشه!

 

 

 

 

کار خوبی کردی بنظرم کلا ایسام شکایت ها خوب پیگیری میکنه حالا چندتا نمونه بد در رفته مثل اینکه باید پیگیر باشی 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  Only 75 emoji are allowed.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جایگذاری شد.   نمایش به عنوان یک لینک به جای

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • جدید...