رفتن به مطلب

اخبار، بحث و بررسی اینترنت شرکت شاتل


Recommended Posts

در 1 ساعت قبل، amir.t.1261 گفته است :

بنظرم یکی از بدی هایی(البته فک نکنم بدی دیگه ای داشته باشه) که اینترنت سیم کارت داره گرون بودنشه.

اونکه خیلی گرونه ! میشه بسته ترکیبی گرفت مثلا 100 دقیقه مکالمه با 25 گیگ،50 هزار تومن،بعد بسته شبانه گرفت 450 گیگ 1شب تا 11 صبح 19هزار تومن یک ماه اینطوری بصرفه میشه

Link to post
Share on other sites

در 56 دقیقه قبل، Coffee Addicted گفته است :

100 دقیقه مکالمه با 25 گیگ،50 هزار تومن

رفتم پیداش کردم.اینم چیز خوبیه.ولی هرچی حجمش میاد پایین تر گرون تر میفته.یه بسته هایی هم داره زده ویژه مشترکین جدید اما نمیدونم تا کی مشترک جدید حساب میشه.

ویرایش شده توسط amir.t.1261
Link to post
Share on other sites

در ۲۲ ساعت قبل، invoker گفته است :

سلام دوستان

 

خیلی خلاصه این چند روزه یه مشکلاتی تو اینترنت شاتل به وجود امده که همگی ازش باخبریم ( کانکت نشدن بازی ها و کندی شدید سایت ها و ... )

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ولی الان یه مشکل عجیب و غریب تر واسه من ظاهر شده که برگ ریزانه :|

 

مدل مودم ام TP-Link 9970 v4 هستش ... زمانی که وارد تنظیمات میشی یه بخشی داره Advanced تا واردش شدی اون علامت کره زمین ( Internet ) میچرخه و ثابت میشه و تو قسمت پایین Internet Status: رو میزنه کانکت ...

من چندین ساله که اینترنت شاتل دارم و از تعرفه ای که استفاده میکنم اغلب line attenuation ام Downstream بین 32 تا 35 بودش ... تا امشب که اتفاقی مودم رو خاموش روشن کردم یهو شد 22.5 :|

مگه میشه ؟! مگه داریم ... :| جالب اینجاست هیچ تغییر تحولی هم تو سیم کشی خونه و یا بستر مخابرات صورت نگرفته تاجایی که میدونم :|  ( فقط ار تهجیزات شاتل تو مخابرات بی خبر ام )

 

جالب تر از همه اینا ... از روزی که این مودم رو خریدم فریمرش رو چک کردم اخرین ورژن بودش ولی یهو امشب یه آپدیت آمده واسش که اپدیتش هم که کردم چیزی عوض نشد :|

(پ"ن) مشکل سوم :

نت من جوریه که تو روز SNR دانلود ام رو 20 هستش ولی غروب که میشه دوروبر ساعت های 7 یهو الکی افت میکنه می یاد رو 13 اینا ...

ولی یکی دو شبه که چک میکنم ثابت مونده و تغییر خاصی نکرده :|

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

سالهاست که سر این موضوع با شاتل کلنجار میرم که اقا یه باگی تو تهجیزات دارین و باعث میشه مودم های ما به مشکل بخوره ولی کی به کیه بفهمه ... ( داستانش طولانیه حوصله ام نمیشه بگم )

سلام,

منم چند وقتیه با اینترنت شاتل به مشکل خوردم و مودم من هم 9970 v4 هست و دقیقا همین پیغام رو میگیرم.
جدای از اون مشکل عمده من packet loss هست که چند وقتیه واقعا افتضاح شده و اصلا قابل قبول نیست به این شکلی که ملاحظه می کنید:

Screenshot_341.thumb.png.fc88132467a1b8e49ea865318b4192f4.png

Link to post
Share on other sites

در ۱۰ ساعت قبل، Lovely_killer گفته است :

سلام,

منم چند وقتیه با اینترنت شاتل به مشکل خوردم و مودم من هم 9970 v4 هست و دقیقا همین پیغام رو میگیرم.
جدای از اون مشکل عمده من packet loss هست که چند وقتیه واقعا افتضاح شده و اصلا قابل قبول نیست به این شکلی که ملاحظه می کنید:

Screenshot_341.thumb.png.fc88132467a1b8e49ea865318b4192f4.png

 

سلام

 

بردار خط شما به شدت نویز داره / و این مشکلات میتونه از همین باشه ...

Link to post
Share on other sites

چرا امروز صبح پینگ من توی پابج ۶۰ الی ۷۰ بود ؟ 🤔

تازه فیلترساز هم زده بودم

سرویس شاتل ۲مگ

ویرایش شده توسط rahmanshahi
Link to post
Share on other sites

  • 2 ماه بعد...

سلام دوستان یک سوالی داشتم

بنده از اینترنت شاتل استفاده میکنم سرعتش‌رو با idm چک کردم ۴۰۰‌کیلوبایت هست و این سرعت اصلا برام خوب نیست در حالی که وقتی با داده به کامپیوترم وصل میشم سرعت تا ۲ یا ۳ مگابایت میره!

اگه کسی راه حلی برای رفع مشکل من داره ک اینترنتم سرعتش بیشتر بشه ممنون‌میشم به من‌بگه.

نام مودم : ZyXel Del1201

عکس:5294247.thumb.jpg.a4cdf6a7db001731595ac510b8db8dff.jpg

Link to post
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، DeAtH_BrEaTh گفته است :

سلام دوستان یک سوالی داشتم

بنده از اینترنت شاتل استفاده میکنم سرعتش‌رو با idm چک کردم ۴۰۰‌کیلوبایت هست و این سرعت اصلا برام خوب نیست در حالی که وقتی با داده به کامپیوترم وصل میشم سرعت تا ۲ یا ۳ مگابایت میره!

اگه کسی راه حلی برای رفع مشکل من داره ک اینترنتم سرعتش بیشتر بشه ممنون‌میشم به من‌بگه.

نام مودم : ZyXel Del1201

سلام

با پشتیبانی تماس گرفتید و مشکل رو گزارش کردید؟

Link to post
Share on other sites

در ۱ ساعت قبل، DeAtH_BrEaTh گفته است :

سلام دوستان یک سوالی داشتم

بنده از اینترنت شاتل استفاده میکنم سرعتش‌رو با idm چک کردم ۴۰۰‌کیلوبایت هست و این سرعت اصلا برام خوب نیست در حالی که وقتی با داده به کامپیوترم وصل میشم سرعت تا ۲ یا ۳ مگابایت میره!

اگه کسی راه حلی برای رفع مشکل من داره ک اینترنتم سرعتش بیشتر بشه ممنون‌میشم به من‌بگه.

نام مودم : ZyXel Del1201

عکس:5294247.thumb.jpg.a4cdf6a7db001731595ac510b8db8dff.jpg

تست بگیرید ببینید چطوره

Link to post
Share on other sites

در ۹ ساعت قبل، DeAtH_BrEaTh گفته است :

سلام دوستان یک سوالی داشتم

بنده از اینترنت شاتل استفاده میکنم سرعتش‌رو با idm چک کردم ۴۰۰‌کیلوبایت هست و این سرعت اصلا برام خوب نیست در حالی که وقتی با داده به کامپیوترم وصل میشم سرعت تا ۲ یا ۳ مگابایت میره!

اگه کسی راه حلی برای رفع مشکل من داره ک اینترنتم سرعتش بیشتر بشه ممنون‌میشم به من‌بگه.

نام مودم : ZyXel Del1201

عکس:5294247.thumb.jpg.a4cdf6a7db001731595ac510b8db8dff.jpg

اصلا کدام سرویس رو خریدین؟ VDSL ? ADSL? 

کدوم سرعتشو گرفتید؟ 16 مگ گرفتید؟ بعد روی 400 کیلو سرعت میگیرید؟

Link to post
Share on other sites

در 11 ساعت قبل، Sabertooth گفته است :

spacer.png

 

spacer.png

در 2 ساعت قبل، saeed0c گفته است :

اصلا کدام سرویس رو خریدین؟ VDSL ? ADSL? 

کدوم سرعتشو گرفتید؟ 16 مگ گرفتید؟ بعد روی 400 کیلو سرعت میگیرید؟

سلام

ADSL هست

سرعتش رو که نمیدونم چند گرفتم اما میخوام سرعت 16 بگیرم اینو میاره دوست  عزیز

spacer.png

 

در 11 ساعت قبل، HamidGameCenter گفته است :

سلام

با پشتیبانی تماس گرفتید و مشکل رو گزارش کردید؟

سلام علیکم

بله همیشه بهشون میگم اما یک متن دارن هر موقع اینو میفرستن میگن بررسی کن ما هم بررسی میکنیم هیچی نمیشه ، متن

پارامترهای خط شما از قبیل نویز و سیگنال شرایط مناسبی ندارد و همین امر باعث افت سرعت و قطعی سرویس شما شده است.
موارد زیر را بررسی نمایید:
• لطفا بوق خط را بررسی نمایید و در صورتی که خط بوق ندارد و یا امکان تماس خروجی ندارید، پس از بررسی موارد زیر با 20117 در تماس باشید.
• توجه داشته باشید که از دوشاخه ضد برق نباید استفاده شود.
• برای تست، گوشی های تلفن و نویزگیرها را از روی خط برداشته و مجدد بررسی کنید تا احتمال خرابی گوشی یا نویزگیر و ایجاد اختلال روی خط از بین برود.
• پس از برداشتن گوشی های تلفن، سیم تلفن مودم را هم تعویض نموده و مجدد بررسی نمائید.
• برای اطمینان مودم خود را در پریز تلفن دیگری هم بررسی نمائید.
• اگر از اسپلیتر استفاده نمی کنید حتما برای گوشیهای که روی خط قرار گرفته اسپلیتر ( نویزگیر) تهیه نمائید.
• حتما می بایست از آداپتور مخصوص خود مودم استفاده نمایید.
اگر مودم دیگری دارید روی خط قرار داده و بررسی نمایید در غیر اینصورت باید مودم خود را از سر خط چک نمائید.(ترمینالی که مخابرات سیم های تلفن را تحویل ساختمان شما داده است)
برای این مورد می‌توانید از آدرس زیر راهنمای شماره 16 را مطالعه نمایید.
https://www.shatel.ir/technical-support/knowledge-base/
در تمامی این مراحل شما میتوانید جهت بررسی مشکل نویز سرویس خود، در سایت my.shatel.ir قسمت خدمات فنی - اینترنت پرسرعت - در

نمیدونم باید چیکار کنم تا درست شه ممنون میشم کمک کنید  :D

 

سرعت نت هم با IDM بررسی کردم :

spacer.png

Link to post
Share on other sites

دوستان شاتلی بین مودم n16  ایسوس و   

w9960

کدوم بهتره از لحاظ نویز و ...

Link to post
Share on other sites

در ۴ ساعت قبل، DeAtH_BrEaTh گفته است :

spacer.png

 

spacer.png

سلام

ADSL هست

سرعتش رو که نمیدونم چند گرفتم اما میخوام سرعت 16 بگیرم اینو میاره دوست  عزیز

spacer.png

 

سلام علیکم

بله همیشه بهشون میگم اما یک متن دارن هر موقع اینو میفرستن میگن بررسی کن ما هم بررسی میکنیم هیچی نمیشه ، متن

پارامترهای خط شما از قبیل نویز و سیگنال شرایط مناسبی ندارد و همین امر باعث افت سرعت و قطعی سرویس شما شده است.
موارد زیر را بررسی نمایید:
• لطفا بوق خط را بررسی نمایید و در صورتی که خط بوق ندارد و یا امکان تماس خروجی ندارید، پس از بررسی موارد زیر با 20117 در تماس باشید.
• توجه داشته باشید که از دوشاخه ضد برق نباید استفاده شود.
• برای تست، گوشی های تلفن و نویزگیرها را از روی خط برداشته و مجدد بررسی کنید تا احتمال خرابی گوشی یا نویزگیر و ایجاد اختلال روی خط از بین برود.
• پس از برداشتن گوشی های تلفن، سیم تلفن مودم را هم تعویض نموده و مجدد بررسی نمائید.
• برای اطمینان مودم خود را در پریز تلفن دیگری هم بررسی نمائید.
• اگر از اسپلیتر استفاده نمی کنید حتما برای گوشیهای که روی خط قرار گرفته اسپلیتر ( نویزگیر) تهیه نمائید.
• حتما می بایست از آداپتور مخصوص خود مودم استفاده نمایید.
اگر مودم دیگری دارید روی خط قرار داده و بررسی نمایید در غیر اینصورت باید مودم خود را از سر خط چک نمائید.(ترمینالی که مخابرات سیم های تلفن را تحویل ساختمان شما داده است)
برای این مورد می‌توانید از آدرس زیر راهنمای شماره 16 را مطالعه نمایید.
https://www.shatel.ir/technical-support/knowledge-base/
در تمامی این مراحل شما میتوانید جهت بررسی مشکل نویز سرویس خود، در سایت my.shatel.ir قسمت خدمات فنی - اینترنت پرسرعت - در

نمیدونم باید چیکار کنم تا درست شه ممنون میشم کمک کنید  :D

 

سرعت نت هم با IDM بررسی کردم :

spacer.png

همون تست اما سرعت 2مگابیت

 

 

Screenshot (250).png

 

در ۱۷ دقیقه قبل، amin_naja(امین پناهی زاده) گفته است :

دوستان شاتلی بین مودم n16  ایسوس و   

w9960

کدوم بهتره از لحاظ نویز و ...

1 سالی میشه دارمش با tp link فرقی نداره راضیم

Link to post
Share on other sites

در ۱۲ دقیقه قبل، Sabertooth گفته است :

همون تست اما سرعت 2مگابیت

 

 

Screenshot (250).png

آها مرسی فقط اینگه برای شما سرعت دو مگ شده  برای من توی قسمت Jitter 1.21 ms هست اما برای شما 0.72 با چه روشی اینو بیارم پایین،احساس میکنم اگه پایین بیارم نتم عین شما بشه!

Link to post
Share on other sites

در ۷ دقیقه قبل، DeAtH_BrEaTh گفته است :

آها مرسی فقط اینگه برای شما سرعت دو مگ شده  برای من توی قسمت Jitter 1.21 ms هست اما برای شما 0.72 با چه روشی اینو بیارم پایین،احساس میکنم اگه پایین بیارم نتم عین شما بشه!

من قبل شاتل آسیاتک فن آوا و چند شرکت دیگه اینترنت داشتم 5 6 سال پیش با پشتیبانی اسیاتک صحبت کردم و ایشون بعد شنیدن تست هام گفتن مشکل احتمالا از مخابرات هست...اینترنتی شکایت پر کردم 2 روز بعد 2 نفر اومدن بازدید گفتن مشکلی نداره سمت من..یکیشون بهم گفت از اسیاتک اینترنت داری چرا از مخابرات شکایت میکنی! منم گفتم درست نشه دوباره شکایت میکنم....2 روز بعد مشکل بلکل حل شد (قبل هر کاری یبار مودم ببر دمه در سیم تلفنی که از بیرون اومده از سیم کشی خونه جدا کن بزن به مودم 2باره تست بگیر.مشکل برطرف شد از دم در تا مودم سیم تلفن مفتولی شیلددار بگیر بده برقکار یا خودتون نصبش کنید)

راستی اینترنت رو حالت گیم مود هست

Link to post
Share on other sites

  • 1 ماه بعد...

سلام عزیزان لیون

بنده سه ساله کاربر شاتل هستم و حالا درخواست تغییر شماره خط تلفن رو به شاتل دادم و متاسفانه توی انجام مرحله رانژه خط ۱۱ روزه ک گیر کرده

چندین بار با پشتیبانی و فروش شاتل صحبت کردم هر بار میگن از طرف مخابرات هستش با اینکه من حضوری مراجعه کردم بخش MDF مخابرات و اونجا ۴ روز پیش گفتن ک رانژه انجام شده و حتی با مودم هم تست کردند

چراع adsl مودم روشن و ثابت میمونه (یعنی خط رانژه شده)

حالا کارشناسان نابلد شاتل هر بار زنگ میزنم فقط بلدن یک جمله رو تکرار کنند "خط شما رانژه نشده"

 

حالا یک نکته بگم دو روز پیش یکی از اپراتور هاشون تنظیماتی رو اعمال کردن بنده برای چند لحظه ایننترنتم وصل شد !!!! بعد قطع شد و قرار شد  تماس بگیرن که خبری نشد و از اون روز هربار زنگ میزنم همون حرف قبلیو میزنن (خط شما رانژه نشده)

حالا این سوال پیش میاد واقعا هدفشون چیه از این تاخیر ؟ و انجام ندادن کار

امروزم تماس گرفتم گفتن تا فردا اوکی نشه میخوام درخواست جمع اوری ثبت شه

 

کسی از دوستان راهی میدونه بتونم سریعتر نتیجه بگیرم

 

Screenshot_۲۰۲۱۱۰۱۲-۱۵۴۱۲۸_Firefox.jpg

Link to post
Share on other sites

سامانه ۱۹۵ شکایت کن .

وقتی adsl روشنه از طرف مخابرات اوکیه . باید از طرف شاتل فعال کنن 

Link to post
Share on other sites

بگو برام تیکت بزن میخام با کارشناس لایه یک صحبت کنم.(کارشناس بالا دستشون). بعد از صفر براشون توضیح بده.

اگر وصل شده بعد قطع شده احتمال چند مورد هست مثلا زوج سیماتون اشتباه وصل شده باشه یا ماژول پورتا خراب باشه بایید درخولاست تعویض پورت بده. یا کیفیت خط پایینتر حد انتظاره یا ...

Link to post
Share on other sites

۲۲ دقیقه قبل، میلاد بهرامن گفته است:

سامانه ۱۹۵ شکایت کن .

وقتی adsl روشنه از طرف مخابرات اوکیه . باید از طرف شاتل فعال کنن 

متاسفانه بنده هم همینو میگم ولی اونا باز حرف خودشونو میزنن بنده خدا اون کارمند MDF اشناس هزار جور قسم خورد حتی همونجا زنگ زدم شاتل دادام با کارشناسه حرف زد باز حرف خودشونو میزدن

 

Link to post
Share on other sites

یبار زنگ زدم مخابرات پیگیری کنم طرف پشت تلفن می خواست کتک بزنه ، نمیدونم چرا هر کی کارمند این مملکت میشه هار میشه یه واکسن آنتی هاری برکت واسشون بزنید

Link to post
Share on other sites

اتفاقا من امروز میخواستم تغییر شماره تلفن بدم واسه نت شاتلم خوده پشتیبانی اولتیماتوم داد گفت بهت بگما حداقل 1 ماه طول میکشه زیاد دلتو خوش نکنی :))))))))))) اصن برگام ریخت زبونم لال شده بود از این همه حجم مشتری مداری :))))))

Link to post
Share on other sites

واقعا خسته شدم دیگه

رانژه ناموفق دیگه چه صیغه ایه

Screenshot_۲۰۲۱۱۰۱۴-۱۳۰۶۳۳_Firefox.jpg

Screenshot_۲۰۲۱۱۰۱۴-۱۳۰۷۰۶_Firefox.jpg

Link to post
Share on other sites

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پست در این تاپیک...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...