رفتن به مطلب

تجریه خرید من از نوین فون Novinphone


پست‌های پیشنهادی

درود

اینکه میگن پست رسید نمیده عجیبه...

درسته، پست به افرادی که یدونه بسته ارسال میکنن رسید کاغذی نمیده، اما به کسایی که چندتا بسته ارسالی دارن، یا فروشگاهی هستن، خودشون بدون اینکه بهشون بگی رسید میدن.

لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 9 ساعت قبل، Nsm1000 گفته است :

درود

صبر کنین میرسه.
چرا این مشکل هست؟
من هم بندرعباس هستم، ببینین ارسال کوچکترین وسیله خارجی، مخصوصا الکترونیکی
از این ور بسیار بسیار بسیار مشکله، شما فرض کن میخوای یه کیبورد یا حتی یه وسیله گارانتی دار
مثه چرخ گوشت بفرستی قبول نمیکنن، خود پسر خاله من مجبورد شد به وسیله پست هوایی بفرسته
مستقیم از فرودگاه، یه چرخ گوشت داشت که مشکل پیدا کرده بود میخواست بفرسته گارانتی!
قوانین بسیار مسخره ای وجود داره، فقط صبوری کنین.

درود بر شما

احسنت به ادبیات شما، ولی متاسفانه پشتیبانی چت بهره ای نبرده بود از این فهم.

من میگم منِ خریدار وقتی انقد محکم میشنوم که ۷ روز کاری ارسال طول میکشه و هر بار که پیگیری میکنم، انگار طلبکاره و میخواد بگه بیخودی سوال نکن، نباید خلف وعده بشه و با صبر و احترام جواب بده.

باور کنید جنس از تهران به کرج بیشتر از ۲ هفته طول کشیده ولی فرستنده انقد محترم و متشخص بوده که اصلا مساله ای نبوده.

مشکل اینه که میگفت مشکل ما نیست؟ پس حتما مشکل من بوده و به اونا ربطی نداشته!!! کد رهگیری ندارن مشکل کیه انصافا ؟؟؟

با توجه به سختی ارسال من درکشون میکنم.

 

در 9 ساعت قبل، Hadi MP گفته است :

پست مرکزی استان و پیگیر باش دیگه چاره ای نیست

دوست خوبم چطور پیگیری کنم.

تمام مواردی که گفتید از حیطه وظایف فروشنده تقریبا خارج میشه و میوفته گردن شرکت ارسال کننده.

در 9 ساعت قبل، MAhmoOD Nazari گفته است :

درود

اینکه میگن پست رسید نمیده عجیبه...

درسته، پست به افرادی که یدونه بسته ارسال میکنن رسید کاغذی نمیده، اما به کسایی که چندتا بسته ارسالی دارن، یا فروشگاهی هستن، خودشون بدون اینکه بهشون بگی رسید میدن.

احسنت.

ما فرض هم میگیریم انقد اونجا شرایط بده، خیلی اذیت میکنن ولی این یه مساله ساده نیست که مشتری که نمیدونه یراحتی باهاش کنار بیاد و وانمود بشه که به ما ربطی نداره.

... واقعا جای نقد زیادی هست.

لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۰ ساعت قبل، Blueman۶ گفته است :

بسیار ممنونم از نظر شما و ان شاالله

ببینید این نوع بیان اولا کاملا غیر حرفه ای هست، همن اول منو با یکی دیگه اشتباه میگیره

بعد تاکید بیجا میکنه همه چی درسته یک درصد شک نکرد

بعد هم لحن جوریه که انگار داره میگه لینک خرید رو باز کردم و بجنب سریع خرید کن.

ازش درباره شرایط مرجوع شدن میپرسم، به من یک لینک میده و زورش میومده که توضیح بده

چند دیالوگ های چند روز پیش رو تذکر میده اونم بیجا 

دست اخر هم میگه چرا متوجه نمیشی!!! من باید ازشون عذرخواهی میکردم احتمالا

بله کاملا درسته  و حق با شما هم هست بالاخره الان پول درآوردن شده آرزو و کسی که با هزار بدبختی پول درمیاره همش موقع خرید در استرس هست که نکنه خدایی نکرده از دست بره و هیچی بشه  و این فروشنده ها و یا اداره پست باید به فکری به حال این موضوع کد رهگیری بکنن 

خدایی ناکرده شاید سالیان سال ما بخواهیم با این وضع کرونا زندگی بکنیم نمیشه که بدون شناسه و کد رهگیری جنسمون بفرستیم تو دریای بدون قانونه اداره پست

لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مشکل حادی پیش نیومده. این استرس شما بخاطر اینه که شک داشتید تو اصل ماجراو اینکه گاهی ادم منتظر یه قطعه اس شدیدا این تاخیر ها میره رو مخ ادم. درمورد پست درست گفتن رسید کاغذی که اصلا نمیدن. اسمس هم بگیر نگیر داره. خود من هفته اخیر دوتا ارسال داشتم از پست که اسمس فقط برای یکی اومد .(2 ارسال جداگانه) البته جالب بود فرداش رفتم گفتم اسمس نیومد چی شد اصلا ارسال شده ؟ گفت ارسال شده اون طرف هم دریافت کرده واقعا عشق کردم ازین حرکت البته استان تهران به همدان بود.

درنهایت ازین مورد بگذرید اون طرف پشتیبان هم یا فقط مسئول پشتیبانیه که خب تهش میدونه به شما بگه کد رهگیری نداره .و خب اگه نداره باید گله از پست کرد بنظرم. 

لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۱ دقیقه قبل، milad.azn گفته است :

مشکل حادی پیش نیومده. این استرس شما بخاطر اینه که شک داشتید تو اصل ماجراو اینکه گاهی ادم منتظر یه قطعه اس شدیدا این تاخیر ها میره رو مخ ادم. درمورد پست درست گفتن رسید کاغذی که اصلا نمیدن. اسمس هم بگیر نگیر داره. خود من هفته اخیر دوتا ارسال داشتم از پست که اسمس فقط برای یکی اومد .(2 ارسال جداگانه) البته جالب بود فرداش رفتم گفتم اسمس نیومد چی شد اصلا ارسال شده ؟ گفت ارسال شده اون طرف هم دریافت کرده واقعا عشق کردم ازین حرکت البته استان تهران به همدان بود.

درنهایت ازین مورد بگذرید اون طرف پشتیبان هم یا فقط مسئول پشتیبانیه که خب تهش میدونه به شما بگه کد رهگیری نداره .و خب اگه نداره باید گله از پست کرد بنظرم. 

ببینید دوست من

اگه قرار باشه فرستنده (شخص یا فروشگاه) به همین راحتی از زیر بار مسئولیت شونه خالی کنه، سنگ رو سنگ بند نمیشه.

تا حالا نشده جنسی رو این شکلی خرید کنم و یا برای کسی بفرستم. اگه پست یا تیپاکس یا هر چیز دیگه مشکل دارن و نمیتونن کد رهگیری بدن یا رسید بدن، اصلا ارسال نکنن با این شرکت های کذایی. نمیشه دیمی کالا ارسال کرد تحت شرایطی که قانونا تو این شرایط پست هم مسئولیت قبول نمیکنه. (هیچ بنی بشری تحت این شرایط قبول نمیکنه.)

اگر شمام این شکلی فرستادید، بنظر من اشتباه کردید و اگه مشکلی پیش بیاد قانونا دستتون به جایی بند نیست.

بله منم جنس میفرستم به خاطر شلوغی یا هر بهونه ی دیگه شرکت های حمال کمکاری میکنن، ولی دلیل نمیشه بگم خب ان شاالله میرسه دستش!!!

هم پست و هم تیپاکس روی هر مرسوله بدون استثنا یک برچسب حاوی کد شناسه یا کد رهگیری میچسبونه و تهش اینه که منِ فرستنده از اون برچسب عکس میگیرم و دیگه پیامک یا رسید مهم نیست و حداقل مدرکی دارم که تحویل دادم و قابل پیگیریه. بنابراین این موارد جز بهونه گیری برای فرار از مسئولیت نیست. (تحت شرایط که فرستنده و شرکت حمال کاملا با هم همکاری خوبی دارن و اعتماد دارن، مامور شرکت حمال جنسو میگیره و مثلا کد رهگیری رو ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد تحویل فرستنده میده - اینم با این شرایطه که فرستنده مطمئنه که کد رهگیری باید بگیره و میگیره وگرنه درصدی شک داشته باشه ممکنه کدی تحویلش نشه، اصلا حاضر به انجام این کار نخواهد بود.)

تهش میتونن بگن ما تحت شرایط بدی که هست به صورت شخصی میفرستیم و مثلا هزینش هم میشه n تومن. خریدار فکر میکنه و یا قبول میکنه یا نمیکنه شرایطو.

بهر حال چه ایران باشیم یا گینه بیسائو، هر چیزی قائده خودشو داره . بهر حال اینم تجربه ای هست که من از این فروشگاه دارم.

امروز قراره که از واحد ارسالشون تماس بگیرن که هنوز نگرفتن، یا میپذیرن که کوتاهی کردن و یا نه.

اگه قبول داشته باشن که کمکاری از خودشونه که بالاخره قابل پذیرشه که تو هر مجموعه ای احتمال اشتباه هست.

اگر قبول نکردن، نشون میده غیر حرفه ای و غیر قابل اعتماد هستن و هیچ عقل سلیمی ۲ بار یک اشتباه رو تکرار نمیکنه.

 

 

لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

فقط اونجاش که میگه اینجا قرمز بود یهو سیاه شد 🙃

لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 34 دقیقه قبل، Blueman6 گفته است :

ببینید دوست من

اگه قرار باشه فرستنده (شخص یا فروشگاه) به همین راحتی از زیر بار مسئولیت شونه خالی کنه، سنگ رو سنگ بند نمیشه.

تا حالا نشده جنسی رو این شکلی خرید کنم و یا برای کسی بفرستم. اگه پست یا تیپاکس یا هر چیز دیگه مشکل دارن و نمیتونن کد رهگیری بدن یا رسید بدن، اصلا ارسال نکنن با این شرکت های کذایی. نمیشه دیمی کالا ارسال کرد تحت شرایطی که قانونا تو این شرایط پست هم مسئولیت قبول نمیکنه. (هیچ بنی بشری تحت این شرایط قبول نمیکنه.)

اگر شمام این شکلی فرستادید، بنظر من اشتباه کردید و اگه مشکلی پیش بیاد قانونا دستتون به جایی بند نیست.

بله منم جنس میفرستم به خاطر شلوغی یا هر بهونه ی دیگه شرکت های حمال کمکاری میکنن، ولی دلیل نمیشه بگم خب ان شاالله میرسه دستش!!!

هم پست و هم تیپاکس روی هر مرسوله بدون استثنا یک برچسب حاوی کد شناسه یا کد رهگیری میچسبونه و تهش اینه که منِ فرستنده از اون برچسب عکس میگیرم و دیگه پیامک یا رسید مهم نیست و حداقل مدرکی دارم که تحویل دادم و قابل پیگیریه. بنابراین این موارد جز بهونه گیری برای فرار از مسئولیت نیست. (تحت شرایط که فرستنده و شرکت حمال کاملا با هم همکاری خوبی دارن و اعتماد دارن، مامور شرکت حمال جنسو میگیره و مثلا کد رهگیری رو ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد تحویل فرستنده میده - اینم با این شرایطه که فرستنده مطمئنه که کد رهگیری باید بگیره و میگیره وگرنه درصدی شک داشته باشه ممکنه کدی تحویلش نشه، اصلا حاضر به انجام این کار نخواهد بود.)

تهش میتونن بگن ما تحت شرایط بدی که هست به صورت شخصی میفرستیم و مثلا هزینش هم میشه n تومن. خریدار فکر میکنه و یا قبول میکنه یا نمیکنه شرایطو.

بهر حال چه ایران باشیم یا گینه بیسائو، هر چیزی قائده خودشو داره . بهر حال اینم تجربه ای هست که من از این فروشگاه دارم.

امروز قراره که از واحد ارسالشون تماس بگیرن که هنوز نگرفتن، یا میپذیرن که کوتاهی کردن و یا نه.

اگه قبول داشته باشن که کمکاری از خودشونه که بالاخره قابل پذیرشه که تو هر مجموعه ای احتمال اشتباه هست.

اگر قبول نکردن، نشون میده غیر حرفه ای و غیر قابل اعتماد هستن و هیچ عقل سلیمی ۲ بار یک اشتباه رو تکرار نمیکنه.

 

 

منم ارسال کردم گفتن کد رهگیری اسمس میشه .بعضا اون لحظه میبینی مرسوله تعیین تکلیف میشه و اسمس میاد و اگه نیومد نمیشه بگی خب جنسمو بدید من ببرم. گفتم ک دو سری شاید اختلاف 3.4 روز از یه اداره پست فرستادم و این شکلی بود. درمورد تیپاکس همچین چیزی ندیدم.  البته به شمام حق میدم این جور مواقع منم باشم واقعا عاصی میشم.دراین که اون فروشگاه کم کاری کرده شکی نیست حداقلش اینه  بخاطر محدودیت ها چه کرونا و چه بخاطر موقعیت جغرافیایی باید این مشکلات رو قبل از وقوع پیش بینی کنن و گوشزد کنن به خریدار( قبل یا هنگام خرید و نه بعد از دریافت سفارش و وجه) یا دفتر فروش و پخش دراستان دیگه بگیرن که درگیر محدودیت های ارسال از مناطق جنوبی نشن. 

بالاخره چی شد مرسوله رسید؟ چند روز  کشید ؟ 

ویرایش شده در توسط milad.azn
لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۶ دقیقه قبل، milad.azn گفته است :

منم ارسال کردم گفتن کد رهگیری اسمس میشه .بعضا اون لحظه میبینی مرسوله تعیین تکلیف میشه و اسمس میاد و اگه نیومد نمیشه بگی خب جنسمو بدید من ببرم. گفتم ک دو سری شاید اختلاف 3.4 روز از یه اداره پست فرستادم و این شکلی بود. درمورد تیپاکس همچین چیزی ندیدم.  البته به شمام حق میدم این جور مواقع منم باشم واقعا عاصی میشم.دراین که اون فروشگاه کم کاری کرده شکی نیست حداقلش اینه  بخاطر محدودیت ها چه کرونا و چه بخاطر موقعیت جغرافیایی باید این مشکلات رو قبل از وقوع پیش بینی کنن و گوشزد کنن به خریدار( قبل یا هنگام خرید و نه بعد از دریافت سفارش و وجه) یا دفتر فروش و پخش دراستان دیگه بگیرن که درگیر محدودیت های ارسال از مناطق جنوبی نشن. 

بالاخره چی شد مرسوله رسید؟ چند روز  کشید ؟ 

ببینین احتمالا این بنده خدا در اداره پست شهرشون یک آشنایی داره، مرسوله ها رو تحویل میگیره ازشون و تو بازه زمانی مناسب که همه چیز امن هست میفرسته.

اداره پست تا اونجا که من میدونم اگر یک مرسوله بارنامه شد دیگه نمیتونن نگهش دارن چک میشه، احتمالا این آشناشون بارنامه نمیکنه تا روزی که میخواد ارسال بشه

منتهی تیپاکس به این شکل نیست بارنامه میکنه و روزی که اوکی باشه میفرسته یعنی قانونی ندارن که دقیقا همون روز که بارنامه شد ارسال بشه.

این موضوع دوستمون هم ربطی به کرونا نداره، چون استان ما استان مرزی هست تمام شهرها پست این گیر بازار رو داره، گفتم که شما ساده ترین وسیله خارجی

مخصوصا الکترونیکی باشه بفرستی اصلا به سادگی قبول نمیکنن تازگیا که دیگه بدتر هم شدن.

لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۲۳ دقیقه قبل، milad.azn گفته است :

بالاخره چی شد مرسوله رسید؟ چند روز  کشید ؟

ظاهرا پنچ شنبه ارسال شده، ان شاالله که این هفته برسه.

لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • کاربر ویژه
زمان ارسال (ویرایش شده)

سلام و عرض ادب

قصد دفاع از کسی رو ندارم ولی اینکه اعصاب خودتون رو خرد کنید هم نتیجه ای نداره.

برای مثال همین چند وقت پیش سه عدد هارد از یکی از فروشگاه ها خریداری کردم موقعی که رسید دستم دیدم فقط یک هارد داخل بسته پستی هست . مجبور شدم چندین بار پیغام و تماس بگیرم تا ارسال کنن (هر بار هم باید از صفر توضیح میدادم) و نزدیک 10 روز طول کشید تا دو عدد هارد کسری رو ارسال کنن. نهایتا بعد ارسال به صورت پس کرایه برام ارسال کرده بودن . هنوز هم مبلغ اضافی تیپاکس رو برنگردوندن.  در تمام مدت یه عذرخواهی هم بابت اشتباه یا کم کاریشون نکردن . 

حرص خوردن در این شرایط تاثیری نداره اون هم وقتی در کشوری هستیم که کم کاری نهایتا بتونه به یه اعتراض ختم بشه نه بازخواست.

 

ویرایش شده در توسط farid68
غلط تایپی
لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۰/۳/۲۳ در 13:58، farid68 گفته است :

قصد دفاع از کسی رو ندارم ولی اینکه اعصاب خودتون رو خرد کنید هم نتیجه ای نداره.

تشکر از پیشنهاد خوبتون.

 

سلام مجدد خدمت تمامی دوستان

کالایی که سفارش داده بودم بالاخره دیروز به دستم رسید.

خوشبختانه از نظر فیزیکی کاملا سالمه، جعبه خود محصول کمی دچار آسیب شده بود که این مورد اصلا اهمیتی نداره.

نکته ای که باید بگم اینه که جنس از طریق تیپاکس تحویل من شد، در صورتی که فروشگاه اونو پست کرده بود. ظاهرا مامور پست هم با توجه به شرایطی که دوستان از اونجا توصیف میکردن، ترجیح داده که بسته از طریق تیپاکس ارسال کنه.

نتیجه گیری :

در حالت کلی، قیمت کاملا مناسب بود ولی متاسفانه پشتیبانی بسیار ضعیف بود و زمان ارسال هم با توجه به اینکه ذکر شده بود "داخل انبار ایران" فرایند طولانی داشت.

تصور اینکه شما جنس گرون قیمتی رو سفارش بدید (مبالغ بسیار بالاتر) و برای پیگیری (کد رهگیری) دستتون به جایی بند نباشه، و احیانا اگه شرکت حمال مرتکب اشتباه بشه و دچار خسارت بشید؛ خیلی میتونه اذیت کننده باشه چون در حالت نرمال دریافت خسارت،‌ کار سختیه و تحت این شرایط میتونه خیلی سخت تر هم بشه و ریسک خیلی بالاتر میره.

پس قیمت هاشون در بعضی اوقات خیلی خوبه ولی باید ریسک های اونم قبول کنید و خودتون سبک سنگین کنید و تصمیم بگیرید.

و از همه دوستانی هم که تو بحث مشارکت داشتن و به نوعی به بنده کمک کردن، تشکر میکنم. 🙏

لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 weeks later...

من دو بار تاحالا گرافیک خریدم ازشون یه 5700xt msi mech oc و یه 6700xt sapphire nitro plus و واقعا عالی بود خدمات و کیفیت کالاشون و مهم تر از همه قیمت باورنکردنی 

لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

On 6/17/2021 at 10:59 AM, Blueman6 said:

سلام مجدد خدمت تمامی دوستان

کالایی که سفارش داده بودم بالاخره دیروز به دستم رسید.

خوشبختانه از نظر فیزیکی کاملا سالمه، جعبه خود محصول کمی دچار آسیب شده بود که این مورد اصلا اهمیتی نداره.

نکته ای که باید بگم اینه که جنس از طریق تیپاکس تحویل من شد، در صورتی که فروشگاه اونو پست کرده بود. ظاهرا مامور پست هم با توجه به شرایطی که دوستان از اونجا توصیف میکردن، ترجیح داده که بسته از طریق تیپاکس ارسال کنه.

نتیجه گیری :

در حالت کلی، قیمت کاملا مناسب بود ولی متاسفانه پشتیبانی بسیار ضعیف بود و زمان ارسال هم با توجه به اینکه ذکر شده بود "داخل انبار ایران" فرایند طولانی داشت.

تصور اینکه شما جنس گرون قیمتی رو سفارش بدید (مبالغ بسیار بالاتر) و برای پیگیری (کد رهگیری) دستتون به جایی بند نباشه، و احیانا اگه شرکت حمال مرتکب اشتباه بشه و دچار خسارت بشید؛ خیلی میتونه اذیت کننده باشه چون در حالت نرمال دریافت خسارت،‌ کار سختیه و تحت این شرایط میتونه خیلی سخت تر هم بشه و ریسک خیلی بالاتر میره.

پس قیمت هاشون در بعضی اوقات خیلی خوبه ولی باید ریسک های اونم قبول کنید و خودتون سبک سنگین کنید و تصمیم بگیرید.

و از همه دوستانی هم که تو بحث مشارکت داشتن و به نوعی به بنده کمک کردن، تشکر میکنم. 🙏

سلام دوست عزیز میشه بگین کلا از زمان ثبت سفارش چند روز طول کشید به دستتون برسه من دیروز یه پاور gigabyte p-550b 

رو ازشون خریدم1,235,000

و داخل سایتشون که نوشته بود تحویل طی هفت روز کاری و تو پشتیبان که بهشون پیام دادم گفتن که تعداد سفارش و محدودیت کم هستش و تا روز دوشنبه ارسال میشه راستش بعد خوندن تاپیک یه مقداری نگران شدم

لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 weeks later...
در در ۱۳۹۹/۵/۱۳ در ۱۵:۱۰، hs۷۷com گفته است :

من 10 روز پیش سفارش رایزن 3900X رو دادم و بنظرم معتبر هست سایتش با توجه به شواهد.

من میخوام استریم شروع کنم و با این اوضاع قیمت ها در داخل و حتی موجود نبودن کالا ها بنظرم بهترین سایت برای خرید هست.

در آینده مانیتور و مایک و وبکم هم ازشون میخرم..

 

در در ۱۳۹۹/۵/۱۶ در ۱۱:۳۱، Aydin گفته است :

آقا ما به خاطر این نظرات مثبت شما ی خرید 3.5 تومنی ازشون کردیم تا ببینم چجوریاس که بعدا خرید سنگین بزنم ازشون 
بعد اینکه کالا به دستم رسید همینجا میذارم نتیجه رو

 

در در ۱۳۹۹/۵/۱۸ در ۰۰:۱۸، fernas گفته است :

منم هفته پیش یه مانیتور سفارش دادم ازشون .تو حساب کاربریم که نوشتن خرید انجام شده و بعده 25 تا 45 روز میرسه.هروقت به دستم برسه خبرشو اینجا میزارم که چجوری بود و چه تجربه ای داشتم.

 

در در ۱۳۹۹/۶/۱۵ در ۱۲:۰۶، hs۷۷com گفته است :

سلام خسته نباشی دوست عزیز من از فروشگاه نوین فون یک cpu خریدم و فردا دستم میرسه. در ضمن 37 روزه بهم تحویل دادن.

دوستانی که خرید کردند لطفا نتیجه رو اعلام کنند تا ما هم استفاده کنیم.

لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۴۰۰/۴/۲۲ در ۱۷:۳۰، pKasra گفته است :

 

 

 

دوستانی که خرید کردند لطفا نتیجه رو اعلام کنند تا ما هم استفاده کنیم.

من سال پیش همون مانیتوری که گفتم رو خریدم و الانم دارم استفاده میکنم هفته پیشم یه کارت گرافیک سفارش دادم چون پیشفروش بود قیمتش ارزونتر شد چون وقتی به ایران میرسه و در سایت موجود میکنن یکی دو تومن میارن رو کارت  و این هفته گفتن که جنس وارد ایران میشه.از نظر قیمت که پایینتر از بقیه واسطه ها هستند از نظر اعتماد هم کامل تضمینیه کارشون گروه تلگرام هم دارند که مدیر سایت خودش همونجا ادمینه و به همه سوالات پاسخ میده.

لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به این گفتگو ملحق شوید

شما می‌توانید حالا پست خود را ارسال کنید و بعدا اقدام به ثبت نام نمایید. اگر حساب کاربری دارید, وارد حساب کاربری خود شوید تا با استفاده از حساب کاربری خود پست ارسال کنید.
توجه: پست شما پس از ارسال، در انتظار تایید مدیریت خواهند ماند و پس از تایید نمایش داده خواهد شد.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  Only 75 emoji are allowed.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جایگذاری شد.   نمایش به عنوان یک لینک به جای

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • جدید...