رفتن به مطلب

درخواست بررسی مشکل خریدم از لیون کامپیوتر


پست‌های پیشنهادی

سلام و عرض ادب

قضیه از این قراره که بنده در تاریخ دوم خرداد 1400، مادربرد، رم و دسته ایکس باکس Series S-X Carbon Black رو از فروشگاه لیون کامپیوتر خریداری کردم. همون اول دیدم جعبه از دو طرف پلمپ نداره و فقط از زیر یه چسب کوچیک زده شده و از دو جا خوردگی داره. با پشتیبانی مکاتبه کردم و این اطمینان رو دادن که مشکلی نیست و از کالاتون با خیال راحت استفاده کنید.

دیشب اکانت EA Play خریدم و گفتم بیام دسته بازی رو آنباکس کنم. دسته رو که از جعبه درآوردم دیدم دور دکمه ها و جوی استیک خاک گرفته! و از همه عجیب تر درپوش باتری ها داخل جعبه نیست! خبری هم از کارتِ گارانتی نبود! سریعا با لیون کامپیوتر تماس گرفتم و تعریف کردم که موضوع از چه قرار هست ولی با این توجیه که بنده در مکاتبۀ قبلی تائید کردم که همه چی اوکی هست و از خریدم سه هفته میگذره، هیچ مسئولیتی قبول نکردند. حتی تا پایان روزِ کاری منتظر جواب نهایی بودم که متاسفانه تماسی با من گرفته نشد. و منم کالا رو سریعا برای فروش گذاشتم و از دیجی کالا مجبور شدم مجدد خرید کنم. (فاکتور هم قرار میدم که خدایی نکرده سوتفاهمی پیش نیاد)

بنده با این ذهنیت از لیون کامپیوتر خرید کردم که این سه قلم اساس، آکبند هست و اگر یک درصد هم مشکلی داشته باشه، مشکلِ فنی هست و میره برای گارانتی. فکرشم نمی کردم کالایی به دستم میرسه که یه قطعه ازش برداشته شده باشه. وگرنه حتما همون روز که دستم رسید آنباکس می کردم. حیف که آنباکس نکردم و الآنم نمی تونم ثابت کنم که واقعا کالا پشتِ ویترینی یا دسته دوم بوده. فقط اینو میتونم بگم بابت کوتاهی و شاید اشتباهی که رخ داده، بنده قرار هست ضرر ببینم.

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

06.JPG

  • چرا؟! 1
لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

متاسفانه  لیون کلا دیگه مثل قبل نیست

من چند ماه قبل ازشون مادربرد گرفته بودم بدون اینکه مادربرد رو باز کنم به محض دیدن گارانتی مزخرفش اعلام کردم که درخواست مرجوعی دارم   البته تو سایتش اشاره ای به اون گارانتی نشده بود از همون لحظه اول یه مشکلی داشت و چند جای مادربرد خط و خش داشت    به نحوی مشکلش رو پوشش داده بودم تا اینکه اخیرا کار دستم داد   عملا اوراقی شد

 

لیون واقعا لیون قدیم نیست

  • لایک 2
لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • کاربر ویژه
در 1 ساعت قبل، kiarash917 گفته است :

متاسفانه  لیون کلا دیگه مثل قبل نیست

من چند ماه قبل ازشون مادربرد گرفته بودم بدون اینکه مادربرد رو باز کنم به محض دیدن گارانتی مزخرفش اعلام کردم که درخواست مرجوعی دارم   البته تو سایتش اشاره ای به اون گارانتی نشده بود از همون لحظه اول یه مشکلی داشت و چند جای مادربرد خط و خش داشت    به نحوی مشکلش رو پوشش داده بودم تا اینکه اخیرا کار دستم داد   عملا اوراقی شد

 

لیون واقعا لیون قدیم نیست

لیون ، زمانی لیون بود که صدای گرم اقای حسینی پشت تلفن میگفت : جانم عزیزم . . . . 

 

 

در 2 ساعت قبل، Mohammad-RI گفته است :

سلام و عرض ادب

قضیه از این قراره که بنده در تاریخ دوم خرداد 1400، مادربرد، رم و دسته ایکس باکس Series S-X Carbon Black رو از فروشگاه لیون کامپیوتر خریداری کردم. همون اول دیدم جعبه از دو طرف پلمپ نداره و فقط از زیر یه چسب کوچیک زده شده و از دو جا خوردگی داره. با پشتیبانی مکاتبه کردم و این اطمینان رو دادن که مشکلی نیست و از کالاتون با خیال راحت استفاده کنید.

دیشب اکانت EA Play خریدم و گفتم بیام دسته بازی رو آنباکس کنم. دسته رو که از جعبه درآوردم دیدم دور دکمه ها و جوی استیک خاک گرفته! و از همه عجیب تر درپوش باتری ها داخل جعبه نیست! خبری هم از کارتِ گارانتی نبود! سریعا با لیون کامپیوتر تماس گرفتم و تعریف کردم که موضوع از چه قرار هست ولی با این توجیه که بنده در مکاتبۀ قبلی تائید کردم که همه چی اوکی هست و از خریدم سه هفته میگذره، هیچ مسئولیتی قبول نکردند. حتی تا پایان روزِ کاری منتظر جواب نهایی بودم که متاسفانه تماسی با من گرفته نشد. و منم کالا رو سریعا برای فروش گذاشتم و از دیجی کالا مجبور شدم مجدد خرید کنم. (فاکتور هم قرار میدم که خدایی نکرده سوتفاهمی پیش نیاد)

بنده با این ذهنیت از لیون کامپیوتر خرید کردم که این سه قلم اساس، آکبند هست و اگر یک درصد هم مشکلی داشته باشه، مشکلِ فنی هست و میره برای گارانتی. فکرشم نمی کردم کالایی به دستم میرسه که یه قطعه ازش برداشته شده باشه. وگرنه حتما همون روز که دستم رسید آنباکس می کردم. حیف که آنباکس نکردم و الآنم نمی تونم ثابت کنم که واقعا کالا پشتِ ویترینی یا دسته دوم بوده. فقط اینو میتونم بگم بابت کوتاهی و شاید اشتباهی که رخ داده، بنده قرار هست ضرر ببینم.

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

06.JPG

درود

همون موقه باید جنس باز میکردی.

اصلا با عقل جور در نمیاد که جنسی که رسیده و مهلت تست داره. و بازش نکنی . . . 

هر جور فکر میکنم  و عکسها رو نگاه میکنم ، . هیچ کاسبی نمیاد همچین کاری بکنه. بنظرم پستتون پاک کنید. 

این ادعای شما هیچ دفاعیه ای نداره.

گیرم که شما راست میگی. ولی مشکل از خودت بوده . حالا چرا امدی اینجا پست زدی سهل انگاری خودت نشون بدی!

 

  • لایک 4
لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اخه  بعد از 3 هفته !!

شما که دیدید جعبه دربو داغونه همون موقع باز می کردید ببینید چیزی که داخلشه ایا سالمه یا نه

 

لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

داداش جنسو خریدی و دیدی پلمپ نیست بعدش 3 هفته همون طوری نگه اش داشتی تو جعبه و حتی باز نکردی وضعیت کالا را چک کنی؟

توی این مورد لیون هیچ گونه تقصیری نداره، شما اگه همون روز بهشون می گفتی این کالا باز شده یا خاک داره یا هر چیزی قابل دفاع بود ولی نه بعد 3 هفته.

ویرایش شده در توسط Saul
  • لایک 2
  • حالم خوب شد 1
لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • کاربر ویژه

سه هفته؟

سه هفته زمان حتی برای کالای آکبند هم زیاد هست و طبق عرف بازار شما چیزی بین 24 ساعت و تا نهایتا یک هفته برای تست محصول مهلت دارین حال اینکه شما میایین و میگین فروشگاه چرا پاسخگو نیست راستش بنده هم بودم پاسخگو نبودم. اون هم برای کالایی که خودتون ادعا میکنین بسته بندی مشکل داشت.

البته این موضوع چیزی از تقصیر لیون کم نمیکنه فروشگاه موظفه کالای آکبند ارسال کنه چون پول آکبند دریافت کرده ( و حتی بیشتر از پول آکبند چون قیمت هاش عمدتا گرون تر از سایر فروشگاه ها هست) و باید این موضوع رو قبل از ارسال حتما خودشون بررسی میکردن ولی در عین حال حق دارن بعد از 3 هفته پاسخگو نباشن.

  • لایک 2
لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به نظرم لیون حق داره قبول نکنه شما خودتون کوتاهی کردید و هیچ کجای دنیا به هر دلیلی بعد این مدت نمیاد جنسو پس بگیره

  • لایک 2
لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱ ساعت قبل، kiarash۹۱۷ گفته است :

متاسفانه  لیون کلا دیگه مثل قبل نیست

من چند ماه قبل ازشون مادربرد گرفته بودم بدون اینکه مادربرد رو باز کنم به محض دیدن گارانتی مزخرفش اعلام کردم که درخواست مرجوعی دارم   البته تو سایتش اشاره ای به اون گارانتی نشده بود از همون لحظه اول یه مشکلی داشت و چند جای مادربرد خط و خش داشت    به نحوی مشکلش رو پوشش داده بودم تا اینکه اخیرا کار دستم داد   عملا اوراقی شد

 

لیون واقعا لیون قدیم نیست

چی بگم والا... کم کم دارم به این نتیجه میرسم که همین لوازم جانبی هم از سایت های واسطه تهیه کنم. موقع آنباکس وسیله ها هم از آنباکس فیلم تهیه کنم.

 

در ۱ ساعت قبل، ali-۰۰۹۸ گفته است :

هر جور فکر میکنم  و عکسها رو نگاه میکنم ، . هیچ کاسبی نمیاد همچین کاری بکنه. بنظرم پستتون پاک کنید. 

این ادعای شما هیچ دفاعیه ای نداره.

گیرم که شما راست میگی. ولی مشکل از خودت بوده . حالا چرا امدی اینجا پست زدی سهل انگاری خودت نشون بدی!

طرز صحبت کردن تون زیاد جالب نیست. بنده پستم رو پاک نمیکنم. بهتره شما این پیام تون زننده تون رو پاک کنید!
بنده اطلاع دارم اصولا 24 ساعت مهلت تست هست ولی با توجه به معتبر بودن فروشگاه و تجربۀ خوبِ خریدهای قبلیم، فکرشم نمیکردم کالا ناقص باشه، ناسلامتی بنده جنس آکبند سفارش دادم. (آکبند به کالایی گفته میشه که پلمپ باشه) داخل متنم نوشتم که حیف چرا باز نکردم.
ثانیا بنده مگه بیمارم کالایی که امروز صبح آنباکس کردم رو بیام زیرِ قیمت داخل بازارچه به فروش بذارم بعد دوباره برم 1600 پول بدم یه دستۀ ایکس باکسِ دیگه تهیه کنم؟!

 

لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  وقتی دسته xbox series S بدستم رسید رحم نکردم دو دقیقه بعد جعبشو جر دادم🤗 بعد تو 3 هفته به عنوان شمعدونی گذاشتیش رو طاقچه👀

 

  • لایک 2
  • حالم خوب شد 2
لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱ ساعت قبل، Alirezatha گفته است :

البته این موضوع چیزی از تقصیر لیون کم نمیکنه فروشگاه موظفه کالای آکبند ارسال کنه چون پول آکبند دریافت کرده ( و حتی بیشتر از پول آکبند چون قیمت هاش عمدتا گرون تر از سایر فروشگاه ها هست) و باید این موضوع رو قبل از ارسال حتما خودشون بررسی میکردن ولی در عین حال حق دارن بعد از 3 هفته پاسخگو نباشن.

بله دوست من. بحثم دقیقا همینه. خودم اشاره کردم چرا واقعا باز نکردم. ولی بنده جنس آکبند خریداری کردم اونم از لیون کامپیوتر! فروشگاهی که هرجا میشینم تعریفش رو میکنم. خودم هنوز تو شوک هستم که چطور درپوش باتری نیست. شنیدم باتری یا دفترچه راهنما و بعضی مخلفات رو برمیدارن ولی درپوش...! اگر جنس دسته دوم بود به خدا دلم نمی سوخت ولی بنده مبلغ جنس آکبند رو پرداخت کردم. مطمئنم توی ارسال کالا اشتباهی رخ داده.

 

در ۱۷ دقیقه قبل، Coffee Addicted گفته است :

  وقتی دسته xbox series S بدستم رسید رحم نکردم دو دقیقه بعد جعبشو جر دادم🤗 بعد تو 3 هفته به عنوان شمعدونی گذاشتیش رو طاقچه👀

😂👌 والا گذاشتم تا سیستم رو اسمبل کنم تا بعد. به قول خودم میخواستم با سیستم جدیدم آنباکس کنم که دیگه هیچی ...

لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دادا همون ثانیه که دیدی جعبه پلمپ نیست یا باید برگشت میزدی، یا باید قشنگ بازش می کردی وارسی می کردی و مطمئن میشدی دسته آکه!

نه اینکه 3 هفته صبر کنی جعبه رو هم باز نکنی. لیون هم از شرکت تامین کننده میگیره، وقتی کالا مشکل داره باید برگشت بزنی که لیون هم پشت بند شما کالا رو به شرکت تامین کننده برگشت بزنه.

ولی بعد از سه هفته هیچ امکان اثباتی وجود نداره، نه برای شما، نه برای لیون که بخواد کالا رو به تامین کننده برگشت بزنه.

  • لایک 2
لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۷ ساعت قبل، ali-۰۰۹۸ گفته است :

لیون ، زمانی لیون بود که صدای گرم اقای حسینی پشت تلفن میگفت : جانم عزیزم . . . . 

 

 

درود

همون موقه باید جنس باز میکردی.

اصلا با عقل جور در نمیاد که جنسی که رسیده و مهلت تست داره. و بازش نکنی . . . 

هر جور فکر میکنم  و عکسها رو نگاه میکنم ، . هیچ کاسبی نمیاد همچین کاری بکنه. بنظرم پستتون پاک کنید. 

این ادعای شما هیچ دفاعیه ای نداره.

گیرم که شما راست میگی. ولی مشکل از خودت بوده . حالا چرا امدی اینجا پست زدی سهل انگاری خودت نشون بدی!

 

جنس مشکل دار که داخل جعبه نبوده کلا جنس ناقص و دست دوم گذاشتن توی جعبه که اکبند هم نبوده حتی اگه یک سال هم گذشته  باشه هیچ توجیهی نداره همین که اسم تاپیک رو عوض کردن خودش گواه صداقت لیون هست

اگه با عقل شما جور در نمیاد مشکل از شماست روی خودتون کار کنید

من هیچوقت از لیون چیزی نخریدم چون گرون فروش بوده حالا در کنار گرون فروشی چپوندن جنس دست دوم و ناقص هم اضافه میشه 

  • لایک 3
  • ممنونم 1
لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام. منم موس پد رپو ازشون گرفتم و جعبه پلپمش باز شده بود قبلا و روی موس پد رو خاک گرفته بود :/ و دیگه ارزششو هم نداشت که بخوام مرجوع کنم. فقط تو دلم فحش دادم.
قطعا دیگه از این سایت خرید نمیکنم و نخواهم کرد...

  • لایک 1
  • ممنونم 1
لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

من یادمه قبلنا لیون کامپیوتر خیلی به خریدارانش احترام میذاشت. همین چند وقت قبل یه ویدیو دیدم از آقای حسینی که از دل یه مشتری که یه کالایی رو موفق نشده بودن براشون تهیه کنن درآوردن. حالا انتظار داریم به وضعیت این دوستمونم رسیدگی بشه. 

@CRM

  • لایک 1
لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یعنی این حرکت از فحش بدتره، پول اکبند بدی همچین جنسی با این وضعیت برات بفرستن....حتما باید جوابی برای این داشته باشن، چه 3 هفته ازش گذشته باشه چه 10 سال، ولی شخصا هر چی از لیون خرید کردم، چه کیس، چه باندل  سی پی یو چه اسپیکر و پاور هدفون هدست.... همش اکبند بوده.... و هیچ مشکلی نداشتن... خیلی سابقه نداشته لیون همچین حرکت های بزنه....خیلی عجیبه...

  • لایک 4
لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • کاربر ویژه
در ۲۳ دقیقه قبل، aryanf گفته است :

جنس مشکل دار که داخل جعبه نبوده کلا جنس ناقص و دست دوم گذاشتن توی جعبه که اکبند هم نبوده حتی اگه یک سال هم گذشته  باشه هیچ توجیهی نداره همین که اسم تاپیک رو عوض کردن خودش گواه صداقت لیون هست

اگه با عقل شما جور در نمیاد مشکل از شماست روی خودتون کار کنید

من هیچوقت از لیون چیزی نخریدم چون گرون فروش بوده حالا در کنار گرون فروشی چپوندن جنس دست دوم و ناقص هم اضافه میشه 

شما اگه چیزی از لیون نخزیدی ، پس چرا داری میسوزی. در ثانی شما از کجا میدونی که لیون جنس دست دوم  داده.

این تاپیک 12 تا پست داشته ، 10 تاش حرف من تایید میکنه. شما رو خودت کار کن تا احساسی نظر ندی.

ناظر محترم این تاپیک قفل کنین لطفا

  • لایک 1
  • چرا؟! 2
لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بنده هم یکبار از فروشگاه X موس خریدم اما تو جعبه موز بسته‌بندی شده بود و موس تا یکماه بوی موز میداد 😂

  • حالم خوب شد 2
  • قلبم گرفت 1
لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۳ دقیقه قبل، ali-۰۰۹۸ گفته است :

شما اگه چیزی از لیون نخزیدی ، پس چرا داری میسوزی. در ثانی شما از کجا میدونی که لیون جنس دست دوم  داده.

این تاپیک 12 تا پست داشته ، 10 تاش حرف من تایید میکنه. شما رو خودت کار کن تا احساسی نظر ندی.

ناظر محترم این تاپیک قفل کنین لطفا

ماله کش سایت خرید و فروش ندیده بودیم که به لطف شما دیدیم 

من هیچوقت به لیون حس بدی نداشتم فقط بخاطر قیمتشون نمیخردیم  که اونم معلوم شد که خداروشکر نخریدم 

  • لایک 6
لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این حرف که میگید باید انباکس میکردن تا متوجه میشدن که نو هست یا نه یا سالمه یا نه هیچ توجیهی نداره!! هیییچ توجیهی! هیچ عقل سلیمی هم این رو تایید نمیکنه.
من خودم به شخصه موقع خریدن کیسم تمام قطعات کیسمو دونه دونه خریدم اول. ولی هیچکدومو بخاطر اینکه لذت آنباکسینگش بمونه همون لحظه آنباکس نکردم. گذاشتم جمع شه همشونو با هم انباکس کردم. ینی اگه یکدوم مشکل دار بود و خراب بود من باید متضرر میشدم؟
ربطی نداره. طرف کالای نو خریده از فروشگاه معتبر احتمالا 200 تومنم بخاطر معتبر بودن این فروشگاه اضافه پول داده که جنس درست به دستش برسه. ولی به هر دلیلی نرسیده. الان ایشون باید متضرر بشه؟ حرف زور میزنن یه سری.

  • لایک 5
لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

از دوستان خواهش میکنم بحث رو به حاشیه نبرند. این تاپیک صرفا برای به اشتراک گذاشتن تجربه خریدم بوده و لاغیر...
الآنم پشتیبانی لیون کامپیوتر به من پیام دادن "سلام دوست عزیز! من چک کردم اصلا درپوش توی قسمت پایینی ندارند هیچ کدام". مگه میشه درپوش باتری نداشته باشه؟! بعد این همه کاربر تو دیجی کالا دسته ایکس باکس تهیه کردند، درپوش شون از کجا اومده؟!
بنده فردا دسته ایکس باکسی که از دیجی کالا تهیه کردم رو آنباکس میکنم و عکس میذارم ببینم درپوش داره یا نه.

 

لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • کاربر ویژه
در ۱ دقیقه قبل، aryanf گفته است :

ماله کش سایت خرید و فروش ندیده بودیم که به لطف شما دیدیم 

 

ماله کش!!😂 ماله کشیدن بهتر از عقده ای بودنه. 

حرف حق گفتم . شما زورت میگیره . اون بحثش جداس.

بجای احساسی برخورد کردن یه خورده حرفه ای برخورد کنید.

 

این تصاویری که ایشون گذاشته نشون میده این یه دسته اسقاطی و مستمعل است که معلوم نیست داستانش چیه. لیون یه کاسب کار حرفه ای است. شاید اشبتاه بکنه جنس خراب بفرسته . شاید اشتباه بکنه جنسی باز شده و کار کرده بفرسته . شاید جنس درجه دو بفرسته. ولی دیگه نمیاد یه جنس اسقاط بکنه تو جعبه بفرسته برا مشتری. یکم فکر کنید بعد نظر بدید.

درسته این فروم مال لیون است. ولی دلیل نمیشه هر کی اینجا بیاد تاپیک بزنه و عابروی یک فروشگاه زیر سوال ببره. اصلا همین موضوعی جاش اینجا نیست. زنگ بزنه پیگیره بکنه

در ثانی من گفتم اشتباه کاربر اینه که سهل انگاری کرده و همون موقع جنس تست نکرده. حالا سه هفته از خریدش میگذره. الان امده تاپیک زده که چی بشه. بگه من اشتباه کردم؟.لیون اشتباه کرده؟

این موضوع از نظر عرفی و شرعی هر طرفش نگاه کنی اشکال داره. 

 

 

در 5 دقیقه قبل، aryanf گفته است :

من هیچوقت به لیون حس بدی نداشتم فقط بخاطر قیمتشون نمیخردیم  که اونم معلوم شد که خداروشکر نخریدم 

داری حرفت پس میگیری

 

  • لایک 1
لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۳۶ دقیقه قبل، Mohammad-RI گفته است :

از دوستان خواهش میکنم بحث رو به حاشیه نبرند. این تاپیک صرفا برای به اشتراک گذاشتن تجربه خریدم بوده و لاغیر...
الآنم پشتیبانی لیون کامپیوتر به من پیام دادن "سلام دوست عزیز! من چک کردم اصلا درپوش توی قسمت پایینی ندارند هیچ کدام". مگه میشه درپوش باتری نداشته باشه؟! بعد این همه کاربر تو دیجی کالا دسته ایکس باکس تهیه کردند، درپوش شون از کجا اومده؟!
بنده فردا دسته ایکس باکسی که از دیجی کالا تهیه کردم رو آنباکس میکنم و عکس میذارم ببینم درپوش داره یا نه.

 

بنظر من هر دو طرف مقصرن

 

شما به عنوان خریدار حق شماست که جنسی که دستتون رسیده رو سریع چک ،و در صورت مشکل داشتن اطلاع یا درخواست مرجوعی بدید

..........

 

لیون هم که جناحش از زمان قضیه ی ماین مشخص شد،همون قبل ماین هم دردسر داشت خرید ازش،چار بار زنگ میزدن،دوبار پول میفرستادی تا  بالاخره بدن لک لک ها بسم الله کنه پرواز کنه بیاره

از نظر قیمت هم لیون عین این مغازه های بازار بزرگه اهوازه،میگه قیمت من کف بازاره ،میری مغازه بغلیش ۵۰تومن ارزون تر :|

لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۵۸ دقیقه قبل، Mohammad-RI گفته است :

از دوستان خواهش میکنم بحث رو به حاشیه نبرند. این تاپیک صرفا برای به اشتراک گذاشتن تجربه خریدم بوده و لاغیر...
الآنم پشتیبانی لیون کامپیوتر به من پیام دادن "سلام دوست عزیز! من چک کردم اصلا درپوش توی قسمت پایینی ندارند هیچ کدام". مگه میشه درپوش باتری نداشته باشه؟! بعد این همه کاربر تو دیجی کالا دسته ایکس باکس تهیه کردند، درپوش شون از کجا اومده؟!
بنده فردا دسته ایکس باکسی که از دیجی کالا تهیه کردم رو آنباکس میکنم و عکس میذارم ببینم درپوش داره یا نه.

 

درپوش که قطعا داره . اینکه گفتن نداره واقعا عجیبه. ولی الان هم شما هم لیون مقصرید . شما خودت نوشتی که در دو طرف خوردگی داشته و پلمپ هم نبوده . شما اصن باید باز میکردی ببینی جنس داخلش هست یا نه. شکستگی و ... داره یا نه. اگر کاملا پلمپ میبود حرف شما درست بود من جنس میگیرم میزارم مغازه 6 ماه بعد ک فروختم صداش درمیاد ک این شکلی بوده و ناقص یا هر مشکل یا خرابی دیگه. با این شرایط عملا دستتون به جایی بند نیس . حرف از دروغ گویی نیست. الان لیون حق داره گردن نگیره ناقص بودن کالا رو . اما اینکه جنس با جنس پلمپ و کامل متفاوته لیون باید بره تو کار خودش بگرده ببینه مشکل کجاست.

  • لایک 2
لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 23 دقیقه قبل، milad.azn گفته است :

درپوش که قطعا داره . اینکه گفتن نداره واقعا عجیبه. ولی الان هم شما هم لیون مقصرید . شما خودت نوشتی که در دو طرف خوردگی داشته و پلمپ هم نبوده . شما اصن باید باز میکردی ببینی جنس داخلش هست یا نه. شکستگی و ... داره یا نه. اگر کاملا پلمپ میبود حرف شما درست بود من جنس میگیرم میزارم مغازه 6 ماه بعد ک فروختم صداش درمیاد ک این شکلی بوده و ناقص یا هر مشکل یا خرابی دیگه. با این شرایط عملا دستتون به جایی بند نیس . حرف از دروغ گویی نیست. الان لیون حق داره گردن نگیره ناقص بودن کالا رو . اما اینکه جنس با جنس پلمپ و کامل متفاوته لیون باید بره تو کار خودش بگرده ببینه مشکل کجاست.

بله کاملا متوجه هستم. الآن بنده هیچ جوره نمیتونم ثابت کنم که دیروز آنباکس کردم. با قسم حضرت عباس هم نمیتونم کاری بکنم. ولی شما یک دقیقه خودتون رو قاضی کنید... بنده آزار دارم بیام جنسی که 1400 تومن خریدم رو 900 هزار تومن بفروشم. بعد بیام دوباره 1660 تومن دوباره دسته ایکس باکس بخرم؟! یعنی من حاضر به ضرر رسوندم به خودم هستم؟! والا مصرف کننده عادی هستم و اصلا حال و حوصله خرید و فروش رو ندارم ولی نمیتونستم قبول کنم یه دسته ناقص ( تاکید میکنم ناقص ) دستم باشه.

جدای از این قضیه رفتار قلدر مآبانه بعضی از دوستان که طلبکارانه و زننده صحبت می کنند اصلا قابل قبول نیست و بنده قطعا گزارش میکنم. از طرفی تغییر نام و جوابی که گارانتی لیون کامپیوتر در واتساپ برای من فرستادند، توهین به خودم قلمداد میکنم.

ویرایش شده در توسط Mohammad-RI
لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • جدید...