ATER

سوال شما در رابطه با عملکرد فروشگاه لیون کامپیوتر

Recommended Posts

سلام دوستان لیونی روزتون بخیر.

در پی گفتگوی که با آقای حسینی داشتیم قرار شده بنده یه تاپیک بزنم که دوستان  سوالاتشون در مورد عملکرد و برخورد فروشگاه لیون کامپیوتر رو در موارد خواص مطرح کنن و به جواب برسن.

 

چند نکته سوالات در مورد

1.سوالات مرتبط با فروم رو در تاپیک خودش مطرح کنید.

2. سوالات در مورد سیستم واسطه لیون رو در تاپیک خودش مطرح کنید.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

اولین پست رو خودم میدم

1-اگر شما کالایی با گارانتی 3 ساله  بفروشید در شرایطی که در زمان فروش  حدود 6 ماه از گارانتی گذشته باشه و توی اون شیش ماه آخر براش مشکلی پیش بیاد کی جواب گو هست؟

 2- اگر کسی بخواد 10 قلم جنس بخر و شما یکی یا دوتا از اون جنس ها رو نداشته باشید حاضرید از یه فروشگاه دیگه تهیه کنید؟

3- میدونم که شما برای فروش سیستم کامل تخفیف در نظر گرفتید ، اگر کسی 80%- 90% قطعاتی که یه سیستم کامل نیاز داره رو بخره باز هم براش تخفیف در نظر میگیرید؟

4-لیون کامپیوتر تظمین قیمت هم داره؟  آیا تظمین میکنید مثلا کیبورد  Cougar 700k رو با همون گارانتی کسی ارزون تر از شما نمیده؟؟

5-درصورتی که کالایی که از شما خریداری شده باشه و دارای گارانتی باشه براش مشکلی پیش بیاد و شامل گارانتی بشه شما هزینه ها ارسال تا فروشگاه شما و ارسال از فروشگاه شما تا منزل طرف رو به گردن میگیرید؟

6- این رنگ ها ، LED ها و.. که برای مود کردن کیس به کار میبرید رو جدا هم میفروشید؟

ویرایش شده در توسط ATER

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 8 دقیقه قبل، ATER گفته است :

اولین پست رو خودم میدم

1-اگر شما کالایی با گارانتی 3 ساله  بفروشید در شرایطی که در زمان فروش  حدود 6 ماه از گارانتی گذشته باشه و توی اون شیش ماه آخر براش مشکلی پیش بیاد کی جواب گو هست؟

 2- اگر کسی بخواد 10 قلم جنس بخر و شما یکی یا دوتا از اون جنس ها رو نداشته باشید حاضرید از یه فروشگاه دیگه تهیه کنید؟

3- میدونم که شما برای فروش سیستم کامل تخفیف در نظر گرفتید ، اگر کسی 80%- 90% قطعاتی که یه سیستم کامل نیاز داره رو بخره باز هم براش تخفیف در نظر میگیرید؟

4-لیون کامپیوتر تظمین قیمت هم داره؟  آیا تظمین میکنید مثلا کیبورد  Cougar 700k رو با همون گارانتی کسی ارزون تر از شما نمیده؟؟

5-درصورتی که کالایی که از شما خریداری شده باشه و دارای گارانتی باشه براش مشکلی پیش بیاد و شامل گارانتی بشه شما هزینه ها ارسال تا فروشگاه شما و ارسال از فروشگاه شما تا منزل طرف رو به گردن میگیرید؟

6- این رنگ ها ، LED ها و.. که برای مود کردن کیس به کار میبرید رو جدا هم میفروشید؟

در جواب سوال اول میتونم پاسخ بدم که ملاک برای گارانتی فاکتوری که لیون هنگام ارسال کالا بهمراه اون ارسال میکنه هست.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در هم اکنون، sinatak گفته است :

در جواب سوال اول میتونم پاسخ بدم که ملاک برای گارانتی فاکتوری که لیون هنگام ارسال کالا بهمراه اون ارسال میکنه هست.

بله میدونم ملاک تاریخ فاکتو کالا هست ولی اگر اون شرکت گارانتی کننده قبول نکنه چی؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 2 دقیقه قبل، ATER گفته است :

بله میدونم ملاک تاریخ فاکتو کالا هست ولی اگر اون شرکت گارانتی کننده قبول نکنه چی؟

دیگه بهتره کالای معیوبو بفرستید برای لیون اونها موظف خواهند بود تعویض تعمیر و یا اگه موجود نباشه ارتقا بدن

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

سپاس از آترجان و آقا سعید برای این تاپیک

علت این که مانند گذشته شرکت گارانتی کننده برای کالاها نوشته نمی شه چی ه؟ همچنین نمودار تغییر قیمت کالا وجود نداره.

این دو مورد قبلا وجود داشت و بسیار سودمند بود.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 ساعت قبل، Milad_Bm گفته است :

سلام. انتقاد میشه کرد؟

اونجاش توی ایت تاپیک هست 

http://forum.lioncomputer.ir/index.php?/topic/52892-انتقادهای-تند-و-تیز-و-ملایم-شما-در-این-تاپیک/

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 5 ساعت قبل، sinatak گفته است :

دیگه بهتره کالای معیوبو بفرستید برای لیون اونها موظف خواهند بود تعویض تعمیر و یا اگه موجود نباشه ارتقا بدن

خوب امدیم لیون قبول نکرد ، امیدم قبول کرد و.... چیز دیگه

این تاپیک زده شده که دقیق بگن شرایطش چطور هست و در صورتی که همچین وضعیتی پیش بیاد چی کار میکنن.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
اولین پست رو خودم میدم
1-اگر شما کالایی با گارانتی 3 ساله  بفروشید در شرایطی که در زمان فروش  حدود 6 ماه از گارانتی گذشته باشه و توی اون شیش ماه آخر براش مشکلی پیش بیاد کی جواب گو هست؟
 2- اگر کسی بخواد 10 قلم جنس بخر و شما یکی یا دوتا از اون جنس ها رو نداشته باشید حاضرید از یه فروشگاه دیگه تهیه کنید؟
3- میدونم که شما برای فروش سیستم کامل تخفیف در نظر گرفتید ، اگر کسی 80%- 90% قطعاتی که یه سیستم کامل نیاز داره رو بخره باز هم براش تخفیف در نظر میگیرید؟
4-لیون کامپیوتر تظمین قیمت هم داره؟  آیا تظمین میکنید مثلا کیبورد  Cougar 700k رو با همون گارانتی کسی ارزون تر از شما نمیده؟؟
5-درصورتی که کالایی که از شما خریداری شده باشه و دارای گارانتی باشه براش مشکلی پیش بیاد و شامل گارانتی بشه شما هزینه ها ارسال تا فروشگاه شما و ارسال از فروشگاه شما تا منزل طرف رو به گردن میگیرید؟
6- این رنگ ها ، LED ها و.. که برای مود کردن کیس به کار میبرید رو جدا هم میفروشید؟


ببخشید سوال من در رابطه با قسمت سوم هست مگه لیون تخفیف هم میده من براى خرید سیستم 7 ملیونی رفتم و گفتن لیون اصلا سیاست تخفیف دادن نداره


و بعد یه سوال دیگه هم دارم اسمبل لیون که 70 تومن میشه شامل ویندوز و انتی ویروس اورجينال و نصب برنامه ها هم میشه؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این نوار led  هاتون خیلی گرون میدید

یه جا میفروخت 5 متر 70 یا 80 تومن کنترل نداشت

کنترل جدا میفروختن از برا شما 10 تومن.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

واقعا نمی دونم این قضیه ضمانت تو ایران کی درست می شه !

شما به تعهد پذیریشون حساسی، من کلا از متعهد بودنشون نا امید شدم و اصلا ضمانت نمی خوام !

در سال های اخیر فروش بدون ضمانت تو ایران ممنوع شده، اما تو قانون نگفته که باید ضمانت رو بکنی تو حلق خریدار ! گفته باید باشه تا اگه مشتری خواست خودش انتخاب کنه

تو کشورهای دیگه این ضمانت زورکی جرمه و فروشنده رو جریمه می کنن، سایت هایی مثل آمازون هم زیر قیمت هر محصول تیک اضافه شدن ضمانت داره

ولی اینجا کلا زورکیه و ما هیچ حق انتخابی نداریم ! صد رحمت به اونا که جای بقیه پول آدامس می دادن !

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام.
بنده هم یه سوال و درخاست دارم.

میشه یه چنتا بار درخاستی کاربرها رو سفارش بدید؟
در به در دنبال وارد کردن 2 قطعه هستم یکی قیمتش خنده داره! یکی میگه باشه بعد 3 هفته میگه نشد! خلاصه هرکی اذیت میکنه.

اگر میشه این واردات رو راه بندازید.

بی نهایت تشکر و سپاس.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 5 دقیقه قبل، Ali Subi گفته است :

سلام.
بنده هم یه سوال و درخاست دارم.

میشه یه چنتا بار درخاستی کاربرها رو سفارش بدید؟
در به در دنبال وارد کردن 2 قطعه هستم یکی قیمتش خنده داره! یکی میگه باشه بعد 3 هفته میگه نشد! خلاصه هرکی اذیت میکنه.

اگر میشه این واردات رو راه بندازید.

بی نهایت تشکر و سپاس.

واقعا خیلی خوب می شه اگه ماهی یک بار این سفارشات رو هم وارد کنن

الان کلی کلاه برداری به این شکل می شه، یا قیمت فضایی می گن یا کل پول رو می گیرن و فرار

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 8 ساعت قبل، ali Mohamadi گفته است :

این نوار led  هاتون خیلی گرون میدید

یه جا میفروخت 5 متر 70 یا 80 تومن کنترل نداشت

کنترل جدا میفروختن از برا شما 10 تومن.

 

در 8 ساعت قبل، SaeedEminem2 گفته است :

واقعا نمی دونم این قضیه ضمانت تو ایران کی درست می شه !

شما به تعهد پذیریشون حساسی، من کلا از متعهد بودنشون نا امید شدم و اصلا ضمانت نمی خوام !

در سال های اخیر فروش بدون ضمانت تو ایران ممنوع شده، اما تو قانون نگفته که باید ضمانت رو بکنی تو حلق خریدار ! گفته باید باشه تا اگه مشتری خواست خودش انتخاب کنه

تو کشورهای دیگه این ضمانت زورکی جرمه و فروشنده رو جریمه می کنن، سایت هایی مثل آمازون هم زیر قیمت هر محصول تیک اضافه شدن ضمانت داره

ولی اینجا کلا زورکیه و ما هیچ حق انتخابی نداریم ! صد رحمت به اونا که جای بقیه پول آدامس می دادن !

 

در 7 ساعت قبل، SaeedEminem2 گفته است :

واقعا خیلی خوب می شه اگه ماهی یک بار این سفارشات رو هم وارد کنن

الان کلی کلاه برداری به این شکل می شه، یا قیمت فضایی می گن یا کل پول رو می گیرن و فرار

شما اصلا اسم این تاپیک رو خوندید یا فقط امدید پست بدید ؟

سوال شما در رابطه با عملکرد فروشگاه لیون کامپیوتر

الان توی این 3تا پست کجاش سوال شده؟

جای انتقادات توی این تاپیک هست

 

انتقادهای تند و تیز و ملایم شما در این تاپیک

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در در 1395/08/29, 13:49:28، ATER گفته است :

اولین پست رو خودم میدم

1-اگر شما کالایی با گارانتی 3 ساله  بفروشید در شرایطی که در زمان فروش  حدود 6 ماه از گارانتی گذشته باشه و توی اون شیش ماه آخر براش مشکلی پیش بیاد کی جواب گو هست؟

 2- اگر کسی بخواد 10 قلم جنس بخر و شما یکی یا دوتا از اون جنس ها رو نداشته باشید حاضرید از یه فروشگاه دیگه تهیه کنید؟

3- میدونم که شما برای فروش سیستم کامل تخفیف در نظر گرفتید ، اگر کسی 80%- 90% قطعاتی که یه سیستم کامل نیاز داره رو بخره باز هم براش تخفیف در نظر میگیرید؟

4-لیون کامپیوتر تظمین قیمت هم داره؟  آیا تظمین میکنید مثلا کیبورد  Cougar 700k رو با همون گارانتی کسی ارزون تر از شما نمیده؟؟

5-درصورتی که کالایی که از شما خریداری شده باشه و دارای گارانتی باشه براش مشکلی پیش بیاد و شامل گارانتی بشه شما هزینه ها ارسال تا فروشگاه شما و ارسال از فروشگاه شما تا منزل طرف رو به گردن میگیرید؟

6- این رنگ ها ، LED ها و.. که برای مود کردن کیس به کار میبرید رو جدا هم میفروشید؟

درود محمد حسن عزیز و تمام دوستان عزیزم

محمد حسن گل بسیار ممنونم بابت زحمتی که برای ایجاد تاپیک کشیدی . ?

اول اینو خدمت شما دوستان عرض کنم که یه موقعی اگر دید دیر جواب دادم منو ببخشید . یکی از دلایل دیر جواب دادنم اینه که ما داریم چهار مجموعه رو میسازیم و برای افراد زیادی داریم شغل ایجاد میکنیم و یه جورایی داریم کارافرینی میکنیم که برای جوونهای مملکتمون کاری کرده باشیم و رسالتی که روی دوش خودمون احساس میکنیم رو اجرا کنیم .

پیشاپیش بابت درک و فهم بالاتون سپاسگذاریم

 

1 - یکی از مشکلات ما همینه با شرکتهای گارانتی و خیلی از کالاها رو نمیتونیم کاری بکنیم ولی یه سری کالا که خیلی ازشون گذشته رو زمان گارانتیش از زمانی شروع میشه که برای مشتری فاکتور میکنیم . مثلا اسپیکرها , مانیتورهای گارانتی مادیران و سام سرویس . محصولات گرین . ولی محصولاتی مثل مادربورد و کارت گرافیک و هارد و .. اینها رو نمیتونیم کاری بکنیم دوستان عزیزم . در ضمن همه کالاهایی که در بازار موجود هستن همین شکلین

ولی در کل اگر خیلی از گارانتی گذشته باشه حتما کمک میکنیم برای افزایش گارانتی ولی اگر کمی گذشته باشه این یک اتفاق طبیعیه توی ایران ( چون کالا رو عمدا گارانتی بیشتر میدن که توی کارت که اگر توی بازار و انبار موند مشتریها ضرر نکنن )

2 - هدف ما راه انداختن کار مشتری هستش و حتما این کار رو انجام میدیم

3 - در مورد تخفیف باید بگم که یکی مشکلات کار ما سود پایین قطعات کامپیوتره ولی هر جایی بشه و راه داشته باشه دریغ نمیکنیم هر چند اگر تخفیف ناچیز باشه

4 - در مورد قیمت باید بگم که هیچ وقت در بازار کشورمون غیر ممکن وجود نداره . نمیخوام بزرگش کنم ولی فاکتورهایی میارن پیش ما که :

یک یا چند کالا که همه قیمتش رو دارن زیر قیمت بازار و خرید قیمت خورده !!!! ? چرا ؟؟؟؟؟؟ چون این یک ترفنده که بتونن کالاهایی که مشتری قیمت ندارن رو گرونتر بدن و بتونن در استعلام قیمتی برنده بشن .

پیش اومده که قیمت کالایی رو اشتباها دادیم ولی همون روز موقع خرید به ما اعلام بشه حتما رفع میکنیم مشکل قیمتی رو

5 - اگر در 7 روز مهلت تست برای قطعه و 30( روز مهلت تست برای سیستم کامل مشکلی پیش بیاد کلیه هزینه های رفت و امد کالا و سیستم رو خودمون پرداخت خواهیم کرد

6 - رنگها رو میتونید توی بازار( بازار تهران )  تهیه کنید ولی ال ای دیها رو تقدیم میکنیم

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در در 1395/08/29, 14:35:17، سعید بهمنیان گفته است :

درود

سپاس از آترجان و آقا سعید برای این تاپیک

علت این که مانند گذشته شرکت گارانتی کننده برای کالاها نوشته نمی شه چی ه؟ همچنین نمودار تغییر قیمت کالا وجود نداره.

این دو مورد قبلا وجود داشت و بسیار سودمند بود.

درود اقا سعید گل

تمام کالاهایی که یک گارانتی مشخص دارن اسم گارانتی جلوش شفاف میخوره و اونهایی که چند گارانتی دارند اسم چند گارانتی خورده میشه .

ولی یه سری کالاها هستن که توسط افراد بسیار زیادی وارد میشن و دائم اسم گارانتی در حال تغییره , در مورد این گارانتیها مینویسیم با گارانتی .

اگر کالای خاصی مد نظرتون هستش لینک بدید تا در موردش توضیح بدم

نمودار تغییر قیمت برای کالاهایی کار میکنه که قیمتش تغییر کنه حتما . و تمامی کالاها نمودار تغییر قیمت درصورتیکه قیمتشون تغییر کنه کار میکنه . و اگر در کالایی میبینید تغییر قیمت داشته ولی کار نمیکنه حتما لینکش رو بدید بررسی کنیم

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در در 1395/08/29, 22:04:33، ASHKANTORNADO گفته است :

 


ببخشید سوال من در رابطه با قسمت سوم هست مگه لیون تخفیف هم میده من براى خرید سیستم 7 ملیونی رفتم و گفتن لیون اصلا سیاست تخفیف دادن نداره


و بعد یه سوال دیگه هم دارم اسمبل لیون که 70 تومن میشه شامل ویندوز و انتی ویروس اورجينال و نصب برنامه ها هم میشه؟

 

درود اشکان عزیز

دوست خوبم در مورد تخفیف توضیح دادیم چون واقعا سود بالایی نداره با این همه هزینهای سرسام اوری که کسب و کار ما داره .

ولی این نکته رو داشته باشد که یک مشاوره خوب خودش یک تخفیفه و خدمات و ساپورت خوب خودش ارزشمنده و ما همیشه در کنار مشتریهامون برای ساپورتشون هستیم

هزینه اسمبل شامل : بستن سیستم + نصب ویندوز + نصب دریاورهای کالاها و در نهایت یه سری برنامه افیس و یا مشابه میشه و هر چیزی بجز این شامل هزینه مضاعف میشه عزیزم

 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 17 دقیقه قبل، سعید حسینی گفته است :

درود محمد حسن عزیز و تمام دوستان عزیزم

محمد حسن گل بسیار ممنونم بابت زحمتی که برای ایجاد تاپیک کشیدی . ?

اول اینو خدمت شما دوستان عرض کنم که یه موقعی اگر دید دیر جواب دادم منو ببخشید . یکی از دلایل دیر جواب دادنم اینه که ما داریم چهار مجموعه رو میسازیم و برای افراد زیادی داریم شغل ایجاد میکنیم و یه جورایی داریم کارافرینی میکنیم که برای جوونهای مملکتمون کاری کرده باشیم و رسالتی که روی دوش خودمون احساس میکنیم رو اجرا کنیم .

پیشاپیش بابت درک و فهم بالاتون سپاسگذاریم ?

 

1 - یکی از مشکلات ما همینه با شرکتهای گارانتی و خیلی از کالاها رو نمیتونیم کاری بکنیم ولی یه سری کالا که خیلی ازشون گذشته رو زمان گارانتیش از زمانی شروع میشه که برای مشتری فاکتور میکنیم . مثلا اسپیکرها , مانیتورهای گارانتی مادیران و سام سرویس . محصولات گرین . ولی محصولاتی مثل مادربورد و کارت گرافیک و هارد و .. اینها رو نمیتونیم کاری بکنیم دوستان عزیزم . در ضمن همه کالاهایی که در بازار موجود هستن همین شکلین

ولی در کل اگر خیلی از گارانتی گذشته باشه حتما کمک میکنیم برای افزایش گارانتی ولی اگر کمی گذشته باشه این یک اتفاق طبیعیه توی ایران ( چون کالا رو عمدا گارانتی بیشتر میدن که توی کارت که اگر توی بازار و انبار موند مشتریها ضرر نکنن )

2 - هدف ما راه انداختن کار مشتری هستش و حتما این کار رو انجام میدیم

3 - در مورد تخفیف باید بگم که یکی مشکلات کار ما سود پایین قطعات کامپیوتره ولی هر جایی بشه و راه داشته باشه دریغ نمیکنیم هر چند اگر تخفیف ناچیز باشه

4 - در مورد قیمت باید بگم که هیچ وقت در بازار کشورمون غیر ممکن وجود نداره . نمیخوام بزرگش کنم ولی فاکتورهایی میارن پیش ما که :

یک یا چند کالا که همه قیمتش رو دارن زیر قیمت بازار و خرید قیمت خورده !!!! ? چرا ؟؟؟؟؟؟ چون این یک ترفنده که بتونن کالاهایی که مشتری قیمت ندارن رو گرونتر بدن و بتونن در استعلام قیمتی برنده بشن .

پیش اومده که قیمت کالایی رو اشتباها دادیم ولی همون روز موقع خرید به ما اعلام بشه حتما رفع میکنیم مشکل قیمتی رو

5 - اگر در 7 روز مهلت تست برای قطعه و 30( روز مهلت تست برای سیستم کامل مشکلی پیش بیاد کلیه هزینه های رفت و امد کالا و سیستم رو خودمون پرداخت خواهیم کرد

6 - رنگها رو میتونید توی بازار( بازار تهران )  تهیه کنید ولی ال ای دیها رو تقدیم میکنیم

سلام خسته  نباشید

مرسی لطف دارید

بله در جیران هستم سر شما همیشه شلوغ هست  مهم اینه که با همه این دردسر ها باز هم میاد فروم و جواب سوالات رو میدید.

1-یعنی درصورتی که برای اون کالاهایی که گارانتی فاکتور هست در صورتی که تایید بشه مشکل از قطعه بود حتی حاضرید از جیب خودتون پول بگذارید و جنس رو تعویض یا تعمیر کنید برای رضایت مشتری؟  

4- بله در جریان هستم ، آخرین باری که رفتم لیون (تازه رفته بودن دفتر جدید) میشنیدم که میگفتن:

علی آقا: این پاور X قیمت خریدمون 180 هست چرا داریم 178 میدیم؟

آقا بهنام: موضوع رقابتی هست ، باید بدیم.

واقعا خوبه با این قیمت هایی که وارد کننده ها میدن باز حداقل لیون به فکر مصرف کننده هست.

 

----

 سوالات دیگه

1- چرا دیگه کالا هایی خوبی مثل کابل اسلیو ، led rgb deepcool و.. موجود نمیکنید؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در ۱ ساعت قبل، ATER گفته است :

سلام خسته  نباشید

مرسی لطف دارید

بله در جیران هستم سر شما همیشه شلوغ هست ? مهم اینه که با همه این دردسر ها باز هم میاد فروم و جواب سوالات رو میدید.

1-یعنی درصورتی که برای اون کالاهایی که گارانتی فاکتور هست در صورتی که تایید بشه مشکل از قطعه بود حتی حاضرید از جیب خودتون پول بگذارید و جنس رو تعویض یا تعمیر کنید برای رضایت مشتری؟  

4- بله در جریان هستم ، آخرین باری که رفتم لیون (تازه رفته بودن دفتر جدید) میشنیدم که میگفتن:

علی آقا: این پاور X قیمت خریدمون 180 هست چرا داریم 178 میدیم؟

آقا بهنام: موضوع رقابتی هست ، باید بدیم.

واقعا خوبه با این قیمت هایی که وارد کننده ها میدن باز حداقل لیون به فکر مصرف کننده هست.

 

----

 سوالات دیگه

1- چرا دیگه کالا هایی خوبی مثل کابل اسلیو ، led rgb deepcool و.. موجود نمیکنید؟

سوال اولت رو متوجه نشدم دقیقا بیشتر توضیح بده با ذکر مثال

 

در مورد سوال اخرت rgb deepcool موجوده توی سایت و کابل اسلیو هم امروز موجود میشه

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 23 دقیقه قبل، سعید حسینی گفته است :

سوال اولت رو متوجه نشدم دقیقا بیشتر توضیح بده با ذکر مثال

 

در مورد سوال اخرت rgb deepcool موجوده توی سایت و کابل اسلیو هم امروز موجود میشه

مثلا برای این که متوجه بشید

1- مثلا من یه مانیتور LG با گارانتی مادیران از شما خرید که 2 سال گارانتی داره از 95/1/1 تا 97/1/1   الان که من امدم خرید کنم 96/1/1 هست یعنی 1 سال از گارانتی شرکتش گذشته و شما گارانتی رو از روی فاکتور خود لیون حساب میکنید ، اگر مانیتور بنده در تاریخ 97/6/1 مشکل براش پیش بیاد و من برای لیون ارسال کنم و تیم لیون هم تشخیص بده مشکل شامل گارانتی میشه آیا تیم لیون حاضر هست از جیب خودش پول بده و ماینتور رو تعمیر یا تعویض کنه برای رضایت مشتری؟ (چون از زمان برگه گارانتی گذشته پس مادیران قبول نمیکنه)

 

2- بله مثل این که مدل DeepCool RGB موجود هست ، من بیشتر مدل DeepCool RGB 330 مد نظرم هست.

 

3- برنامه ای برای موجود کردن کالا های جانبی مثل درب کیس ، نگهدارند هدست ، انواع کابل ها تبدیل ، پایه کیس و.. ندارید؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)
در 2 ساعت قبل، سعید حسینی گفته است :

درود اقا سعید گل

تمام کالاهایی که یک گارانتی مشخص دارن اسم گارانتی جلوش شفاف میخوره و اونهایی که چند گارانتی دارند اسم چند گارانتی خورده میشه .

ولی یه سری کالاها هستن که توسط افراد بسیار زیادی وارد میشن و دائم اسم گارانتی در حال تغییره , در مورد این گارانتیها مینویسیم با گارانتی .

اگر کالای خاصی مد نظرتون هستش لینک بدید تا در موردش توضیح بدم

نمودار تغییر قیمت برای کالاهایی کار میکنه که قیمتش تغییر کنه حتما . و تمامی کالاها نمودار تغییر قیمت درصورتیکه قیمتشون تغییر کنه کار میکنه . و اگر در کالایی میبینید تغییر قیمت داشته ولی کار نمیکنه حتما لینکش رو بدید بررسی کنیم

برخی وقتها کسی  کالایی می‌خواد که نصب کردن نداره و با نصب کردن‌ش آسان‌ه  چند تا لینک از سایت لیون می‌دم که خودشون مشخصات و قیمتها رو مقایسه کنند و بخرند. توی شهرهای جنوبی موقع خرید به این‌که  شرکت گارانتی‌کننده چی‌باشه و ترجیحا حوالی  خودمان دفتر داشته باشه خیلی اهمیت می‌دن. مواردی که یادم مانده ssd   های سامسونگ و کارتهای گرافیک کوادرو بودند.

ویرایش شده در توسط سعید بهمنیان

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام.
نیاز اصلی بیشتر دوستان در فروم قطعات و کیت های واترکولینگ سیکل بازه ، اگر لیون موجود کنه واقعا عالی میشه ، چون الآن داره با قیمت بسیاز گزافی به فروش میره . اگر لیون بتونه با آواژنگ و .... هماهنگی کنه برای وارد کردن و گارانتی کردن و فروش به مردم واقعا عالی میشه ، 
توی همین فروم خیلیا رو می شناسم که در به در دنبال AMD RX 480 هستن ولی تنها مدل موجود در کل ایران ، Asus Strix هست که خیلی گرونه ، اگر لیون بتونه هم Rx 480 و هم GTX 1060 رو به صورت ارزون در مدل های مختلف (البته 1060 برند زوتک واقعا عالیه ولی مد نظرم بقیه برندها مثل گیگابایت و MSI و.... است) واقعا عالیمیشه و مطمئن هستم که دوستان هم پشتیبانی و خرید می کنن.
 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  Only 75 emoji are allowed.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جایگذاری شد.   نمایش به عنوان یک لینک به جای

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.