سعید حسینی

شرکتهای گارانتی کننده و مشکلات و تجربه ها

پست‌های پیشنهادی

با سلام

دوستان این چند وقت خیلی این شرکتهای گارانتی کننده مشتریها رو اذیت میکنن و این تاپیک رو ایجاد کردم تا هر وقت تجربه ای در این زمینه داشتید رو اینجا مطرح کنید تا شرکتهای گارانتی کننده رو بیشتر بشناسیم .

موفق باشید

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

خودم شروع میکنم .

الماس خاورمیانه : گارانتیه محصولات ایسوس .شرکتی که از دید بنده که خیلی معروف شده و در بعضی از مواقع خدمات خوب و به موقعی به مشتریهاش نمیده .

مثلا یه RAM 512Mb DDR2 فرستادیم و به پیک موتوری گفته که بزار بمونه و بعدا بیا . هزینه ای که خورده رفت و برگشت با معتلی 50 دقیقه ای که پیک اونجا بوده 8000 تومان هزینه خورده و که قیمت خود رم الان حدودا 12000 تومانه . من نمی دونم که رم رو اینها میتونن تعمیر کنن که گفتن بعدا بیا . تلفنشون هم که همیشه مشغوله و هیچ وقت جواب درست به مشتری نمیدن .

در کل دوستان زیاد سنگ گارانتی ها رو به سینه نزنید که اکثرا مشکل دارن و اصلا به فکر مشتریها نیستند .

بازم تجربه های مختلف رو اینجا بیان میکنم .

موفق باشید

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام

همین الان دوستان پیک موتوری از گارانتیه الماس برگشت و یه دونه رم 1گیگ رو بازم عوض نکردن و گفتن نداریم تا الان 12000 تومان هزینه بابت این قطعه پرداخت کردیم ولی هنوز به نتیجه نرسیدیم .

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

تا الان گارانتیه خوبی که بهمون خوب پاسخ دادن فعلا فقط مادیران بوده که خدماتش خیلی خوب بود و به مشتریها در اسرع وقت جواب میدن و اگر هم هر اتفاقی برای قطعه بیافته با هزینه یا بی هزینه درستش میکنن .

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

جناب حسینی حالا شما که تهران هستید و دسترسی نزدیکتر و سریعتری به گارانتی دارید وضعیت کارتون به این شکل هست دیگه ببینید برای امثال ما که شهرستان هستیم وضعیت تا چه حد بدتر خواهد بود.

به نظر من این مشکل از اونجایی شروع میشه که شرکتهایی که دارای مجوز برای فعالیت کردن برای نمایندگی یک برند یا گارانتی اون هستند ضمانتی رو نزد موسساتی که باید بر کار اونها نظارت بکنند ندارند و هر طور که دلشون بخواهد میتونند با مشتری رفتار کنند.البته اگر اصلا موسسه ای برای نظارت بر کار اینطور شرکتهای بی مسولیت وجود داشته باشه.

در مورد مادیران کاملا موافقم.

موفق باشید

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

mr pc جان این مشکلات از قدیم بوده ولی به تازگی بدتر شده و دلیلش اینه که

1 - کیفیت کالاها اکثر در بعضی واردات پایین میاد

2 - رجوع کننده به گارانتی در نیتجه کالاهای بد بیشتر میشه .

به طور مثال با این همه اگر یک شرکت گارانتی 20 تا پرسنل داشته هنوز همون 20 تا رو داره . و اصلا براشون مهم نیست که مشتری چی میگه . به نظر من باید در بعضی مواقع چنیین گارانتیهایی رو تحریم کرد تا کارشون بهتر بشه .

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام خدمت اقای حسینی

میخواستم بپرسم گارانتی آلبالو هم اینجوری اذیت میکنه یا گارانتی خوبیه؟

و یه سوال دیگه آیا گارانتی ویستا پخش همون الماسه چون یه مادربرد ایسوس دیده بودم که گفته بودند گارانتی الماسه ولی روی مادربرد هولوگرام ویستا بوده.

با تشکر

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
و یه سوال دیگه آیا گارانتی ویستا پخش همون الماسه چون یه مادربرد ایسوس دیده بودم که گفته بودند گارانتی الماسه ولی روی مادربرد هولوگرام ویستا بوده.

بله-در موردش باید بگم که خیلی طول می دن کارو الکی!! یعنی تا بتونن سر می دو ننت-ولی اگر سیریش باشی جواب می دن-تا حالا دو تا مادربرد-دو تا کارت گرافیکی و یک هارد واسیه من عوض کردم-هر کدوم حداقل سه هفته وقت گرفتَش!!

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
با سلام خدمت اقای حسینی

میخواستم بپرسم گارانتی آلبالو هم اینجوری اذیت میکنه یا گارانتی خوبیه؟

و یه سوال دیگه آیا گارانتی ویستا پخش همون الماسه چون یه مادربرد ایسوس دیده بودم که گفته بودند گارانتی الماسه ولی روی مادربرد هولوگرام ویستا بوده.

با تشکر

با سلام

من زیاد با گارانتیه البالو کار نکردم ولی هر گارانتی مشکلات خودشو داره . در مورد ویستا همون الماسه که چند وقته ما رو اذیت میکنه .

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
بله-در موردش باید بگم که خیلی طول می دن کارو الکی!! یعنی تا بتونن سر می دو ننت-ولی اگر سیریش باشی جواب می دن-تا حالا دو تا مادربرد-دو تا کارت گرافیکی و یک هارد واسیه من عوض کردم-هر کدوم حداقل سه هفته وقت گرفتَش!!

با سلام

مدت زمانی که به ادم جواب بدن یه مقدار طولانیه که هم مشتری و هم ما همیشه شاکی میشیم . توی این مدت زمان همیشه مشتری اذیت میشه . مثلا همین دوستمون آقا hamed توی همین فروم یه دونه 8800Gt MSi خریدن گارانتیه بدر الکتریک که ما فرستادیم گارانتی عوض کردن و وقتی تستش کردیم دیدیم دوباره خرابه و یه خراب گرفتن و یه خراب دیگه د ادن . همه گارانتیها مشکلات خودشون رو دارن ولی با این همه بازم بدر الکتریک چون سرش خلوتتره بهتر جواب مشتری رو میده .

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام

دوستان بازم دیروز بابت اون یه دونه رمی که چند بار پیک موتوری خورده بود فرستادیم و گفتن که حاضر نیست و بازم یه هزینه برامون خورد

موفق باشید

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من هم بنوبه خودم می خوام صحبت آقای حسینی رو تائید کنم چون گارانتی ویستا من رو از هر چی قطعه کامپیوتری هست زده کرده

چون اصلاً جوابگوی مشتری نمی شند و تلفن همیشه اشغال بهد از 8 روز تیپاکس از لاهیجان می گند هنوز هارد به دستمون نرسیده !! مگه میشه؟!! باید قید هارد رو بزنم.

ای کاش که مدیران شرکت ویستا این تاپیک رو بخونند.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام

آفای حدا پرست از اینکه به فروم خودتون اومدید حوش آمد میگم .

در مورد این مسئله مطمئن باشید شرکت وبستا این تاپیک رو حتما میبینند

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

شرکت ویستا فقط حضوری جواب می ده!! من حداقل 4 بار برای هر قطعه ام رفتم اومدم-باورتون میشه می گفتن مشکل نداره!!!!

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام

دوستان امروز از طرف ویستا بهمون میل زدن با این مزمون :

من مدیر ویستا (الماس) هستم و وکیلهامو میفرستم میدم پدرتو در بیارن . شما با اجازه کی به ما توهین میکنید.

انتقاد بهترین راه پیشرفت . در ایران گارانتیهای دیگه ای هم هست چرا راجب اونها زیاد بحث نمیشه ؟ شما شرکت قدیمی در ایران هستید و خدمات شما باید از سایرین خیلی بهتر باشه . ما هم انتقاد کردیم و این هم نظرات دیگران در مورد خدماتتون . کسی اینجا به شما توهینی نکرد و اگر انتقاد رو توهین میدونید باید بگم که به زودی شرکتی جاگزین شما در بازار خواهد شد و کالاهاشو زودتر از شما به فروش میرسونه . در تمام دنیا در مرود هر شرکتی بحث و گفتگو میشه . شاید اینجا نه در جاهای دیگه و در سایتهای دیگه مطمئن باشید که همینطور ادامه پیدا کنه بازم بازنده اصلی شما هستید شما هر کاری بکنید بازم اعتقادات دیگران رو نمیتونید عوض کنید میتونید . شاید هم خیلی کارها بتونید بکنید ولی اعتقادات رو نمیتونید تغییر بدید .

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام

از تاریخ 14/2/1387 که یک عدد رم ناچیز 1gb کینگستون فرستاده شده خدمت شرکت الماس و امروز که 5/3/1387 هستش هنوز برنگشته .

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این شرکت ویستا محصولاتش رو فقط با لیبل روی مادر بورد گارانتی میکته یا کارت گارانتی هم روی پک داره ؟ ممنون میشم اگر شماره تلفنهاش رو لطف کنید

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
این شرکت ویستا محصولاتش رو فقط با لیبل روی مادر بورد گارانتی میکته یا کارت گارانتی هم روی پک داره ؟ ممنون میشم اگر شماره تلفنهاش رو لطف کنید

با سلام

دوست خوبم برچسب گارانتی رو روی قطعاتش میچسبونه و این هم شمارش اگر جواب بده .

88728701

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام

این جمله رو برای مدیر الماس و خدمات پس از فروشش مینویسم .

شما از بابت انتقاد ما ناراحت شدی . اصلا موردی نیست ناراحت بشید .

آقای عزیز شما یه دونه شماره تلفن گذاشتی یا همیشه مشغوله و یا اگر هم آزاد بشه جواب نمیدید .

امروز وقتی موفق شدم با یکی از پرسنل شما صحبت کنم (بعد از 2ساعت تماس). ایشون فرمودن تلفنها ما قطع هستش بهشون گفتم دیروز هم همینطور بود ایشون فرمودن (با صدای بلند ) من چی کارکنم اصلا تلفنهای ما همیشه قطعه و من رو دوباره 15 دقیقه پشت خط گذاشتن . و یک نفر دیگه گوشی رو برداشت ولی بعد چند تا سوال من رو دوباره پشت خط گذاشتن . و خلاصه تلسم شکست و رمی که در تاریخ 14/2/1387 داده بودیم در تاریخ 8/3/1387 اماده شده . دست شما درد نکنه و خیلی ممنونم . از اینکه رم رو حاظر کردید مشتکریم .

همیشه موفق باشید و پیروز

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
شرکتی تو کل ایران وجود داره که گارانتی اورکلاک بزاره؟

با سلام

شاید باورتون نشه . حدود 90 درصد شرکتها و فروشنده ها اصلا نمیدونن اورکلاک چیه . حالا چه برسه اون رو گارانتی کنن .

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
شرکتی تو کل ایران وجود داره که گارانتی اورکلاک بزاره؟

اور چی؟؟تا اونجایی که من می دونم حتی اینتل آمریکا هم اگر بفهمه اور شده سی پی یو گارانتی نمده-

ولی آواژنگ یکبار مسابقه اور کلاک با مادر برد هاش گذاشته بود!!:)

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
اگه اور کنیم مثلا سی پی یو رو میفهمند؟(هر چند در هر حالت از گارانتی خارجه)

با سلام

خوب اینجا خیلی از شرکتهای گارانتی کننده این قضیه رو متوجه نمیشن که اور شده ولی اگر متوجه بشن از گارانتی ساقطش میکنن .

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  Only 75 emoji are allowed.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جایگذاری شد.   نمایش به عنوان یک لینک به جای

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.