سعید حسینی

شرکتهای گارانتی کننده و مشکلات و تجربه ها

پست‌های پیشنهادی

:D

درود

میودنم که عصبانی هستین و اگر من هم به جای شما بودم شاید اینقدر عصبانی میشدم . در کل همیشه بحث گارانتی و مشکلاتش وجود داشته ولی نگران نباشید براتون حلش میکنم و زود خبرشو میدم بهتون

بالاخره بعد از 1 ماه ولی با همت آقای حسینی این مشکل حل شد.(خود آقای حسینی تعویضش کرد با شرایط کاملا منطقی=d>)

به نظر من با این احترامی که لیون به مشتری میزاره خودش گارانتی کنه همه راحت تریم.1 ماه هم الاف نمیشیم.:)

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام آیا گارانتی به نام مهر وجود دارد من یک رم سوخته با این گارانتی دارم که نمیدونم چیکار کنم. :)

فکر کنم این شرکت باشه تماس بگیرید :

88941139

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

میخوام امروز یکی از بدترین گارانتیهای کشور رو بهتون معرفی کنم .

فروشگاهی هستش که اسم گارانتیش اینتله و 99 درصد کالاهاش غیر اورجینال هستش و خدا نکنه به گارانتی مراجعه کنید یا نگاه نمیکنن همینجوری بهتون کالا رو میدن و یا یه خراب دیگه میدن .

از اینکه گفتم 99 درصد کالای غیر اورجینال به این دلیله که اون 1 درصد شاید از دستشون در بره و اورجینال باشه . مغازشون هم تو پاساژ ایرانه و واقعا دره پیتن .

خدا نکنه به گیرش بیافتید .

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوستان شرکت گارانتی یونیکام واقعا ضعیفه.

من یه گرافیک مشکل دار داشتم و هر کاری کردن نتوستن عیبش رو پیدا کنند ، تا آخر سر مجبور شدم کیس مو براشون ببرم و ثابت کنم.

حتی گرافیکی هم که تعویض کردن که از نظر خودشون سالم بود عین مشکل گرافیک من داشت.

خلاصه بگم تکنولوژِی تعمییر ندارند.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوستان شرکت گارانتی یونیکام واقعا ضعیفه.

من یه گرافیک مشکل دار داشتم و هر کاری کردن نتوستن عیبش رو پیدا کنند ، تا آخر سر مجبور شدم کیس مو براشون ببرم و ثابت کنم.

حتی گرافیکی هم که تعویض کردن که از نظر خودشون سالم بود عین مشکل گرافیک من داشت.

خلاصه بگم تکنولوژِی تعمییر ندارند.

95 درصده گارانتی کنندگان در ایران این مشکل رو دارن و چیز غیر طبیعی نیستش فکر میکنید برای چی این شرکتها قطعات رو تعویض میکنن (البته خیلی عالی هستش ) ؟ چون نمیتونن تعمیرش کنن و میفرستن اونور تا یه کالای دیگه بگیرن .

در کل با تمام مشکلاتشون (شزکتهای خوب رو میگم ) واقعا جرعت دارن کالا وارد میکنن و در کل بنده دستشون رو میبوسم چون با این همه مشکلات در واردات و تح ری مات باز کالا رو میارن . با این بازار نا امن و پر از مشکل .

در کل منظورم با همه شرکتها نبود و بعضیها که واقعا کلاه بردارن با جنسهای اشغالشون

دوستان ایا میدونید چرا وقتی وارد سایتهای خارجی وارد میشید انواع قطعات رو که به میلیارد دلار میرسه موجود دارن ؟

برای اینه که اونها با اعتبار بالایی که بهشون میدن کار میکنن فکر نکنید پول همه کالا ها رو پرداخت کردن ولی ما در ایران هر کالایی که بخوایم وارد کنیم در 95 درصد مواقع باید پول رو جیرینگی واریز کنیم بعد کالا تحویل بگیریم .

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

95 درصده گارانتی کنندگان در ایران این مشکل رو دارن و چیز غیر طبیعی نیستش فکر میکنید برای چی این شرکتها قطعات رو تعویض میکنن (البته خیلی عالی هستش ) ؟ چون نمیتونن تعمیرش کنن و میفرستن اونور تا یه کالای دیگه بگیرن .

در کل با تمام مشکلاتشون (شزکتهای خوب رو میگم ) واقعا جرعت دارن کالا وارد میکنن و در کل بنده دستشون رو میبوسم چون با این همه مشکلات در واردات و تح ری مات باز کالا رو میارن . با این بازار نا امن و پر از مشکل .

در کل منظورم با همه شرکتها نبود و بعضیها که واقعا کلاه بردارن با جنسهای اشغالشون

دوستان ایا میدونید چرا وقتی وارد سایتهای خارجی وارد میشید انواع قطعات رو که به میلیارد دلار میرسه موجود دارن ؟

برای اینه که اونها با اعتبار بالایی که بهشون میدن کار میکنن فکر نکنید پول همه کالا ها رو پرداخت کردن ولی ما در ایران هر کالایی که بخوایم وارد کنیم در 95 درصد مواقع باید پول رو جیرینگی واریز کنیم بعد کالا تحویل بگیریم .

تنها شركتي كه در ايران گارانتي واقعي ميده و واقعا در حد ارو1ا گارانتي ميده شركت ماديران هست

يه گارانتي داره به اسم 2 ساعته

توي اين گارانتي كه 90% محصولاتش دارن : اگر بهشون زنگ بزني در كمتر از 2 اعت خونتون هستن. واقعا گارانتي توپيه

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

من 3 بار کارم به گارانتی شرکت آواژنگ افتاده که هر سه بار نا امید برگشتم

دفعه اول کارت گرافیک رو از جعبه درآوردم اما خراب بود که قبول نکردن. دست اون مغازه دار درد نکنه که خودش شخصا (با اینکه در جریان بود گارانتی تعویض نکرده و تعمیر کرده) برام کارت رو عوض کرد (آقای اشجع - مغازه زمرد کامپیوتر در پایتخت)

دفعه دوم یک مادربرد نسبتا قدیمی (در حد 4-5سال) بردم و گفتم این مادربرد برای سیستم حسابداری هست و نمیتونیم عوضش کنم خواهشا یه نگاه کنید شاید بشه تعمیرش کرد اما حتی زحمت یه نگاه و تست شاده رو هم به خودشون ندادن

خب این دو دفعه به کنار، اصلا فرض بگیریم انتظار من زیاد بود اما دفعه سوم...فقط امیدوارم از شرکت آواژنگ کسی این مطلب رو بخونه:

یک فرمون لاجیتک گرفتم 170 هزارتومن که بدون گارانتیش هم بود 150 تومن اما گفتم بزار با گارانتی بگیرم بهتره، بزار به شرکتی که داره خدمات میده سود برسونیم. بالاخره پشتیبانی از شرکت ایرانی یعنی پشتیبانی از کشورمون و ... (که متاسفم که هنوز چنین افکار احمقانه ای دارم)

بعد از 2 هفته یکی از دکمه های روی فرمون گیر کرد. بردم گارانتی

اول گفتن باید کل فرمون با همه متعلقاتش رو بیاری (فرمون و پدالها). گفتم بابا فرمون خرابه من همه لوازمش رو بار کنم بیارم که چی. فرمون و آداپتور لازمه که آوردم. پدالهاش که سالمه اونا رو بیارم چیکار!!! خلاصه یکی از همکاراشون لطف کرد گفت من برات پذیرش میکنم

اما یکی دیگه از همکارانشون برخوردش خیلی بد بود (یک فرد جوان کم مو نسبتا قد بلند که به نظر میومد اونجا یه کاره ای بود و همش هم دستکش سفید دستش میکرد)

ایشون با پوزخند به من میگه اینو گرفتی فقط برای بازی؟ این همه پول دادی؟

اول من کالای شرکت شما رو خریدم و باید خوشحال باشی که از شرکت شما خرید کردم

دوما 170 هزارتومن برای من رقم قابل توجهی نیست. مطمئن باش من اگه مشکل سربازی نداشتم مثل بقیه خانوادم الان کانادا بودم و مطمئنا اونجا خرید میکردم و هیچ وقت دنبال افرادی مثل شماها نمی اومدم

سوم من در حال شیمی درمانی هستم (از کله تاس و ابروها و موژه های ریخته کاملا معلومه) و تا شش ماه پام رو از خونه بیرون نمیتونم بزارم بنابر این به هر راهی متوصل میشم تا خودم رو سرگرم کنم. نه کار نه مسافرت نه مهمونی نه گردش...مسلما اگر شما هم جای من بودی هرکاری میکردی

من واقعا از دست این آقا و رفتار زنندش ناراحت شدم اما بگذریم که فرهنگ هر کسی در سطح خانواده خودش هست و بس

بعد این آقا میگه این قطعه باز شده تحویل نگیرید. گفتم من بازش نکردم مگر اینکه مغازه دار قبلا کاری کرده باشه ایشون با لحن تندی میگن باز جای پیچ گوشتی داره تحویا نمیگیریم.

بالاخره قطعه تحویل شدم اومدم.

خلاصه بعد 2-3 روز تلفنی گفتن قابل تعمیر نیست رفتم اونجا گفتن اگر قطعه اش رو داشتیم برات تعویض میکردیم و گارانتی بود اما قطعش رو نداریم و گارانتی نیست!!! خیلی جالبه به خدا

حداقل اگه میگفتن در صورت وجود قطعات و لوازمش بهت لطف میکنیم و خارج از گارانتی تعمیر میکنیم باز قابل قبول تر بود

خلاصه رفتم پیش مدیر خدمات خانم...فکر کنم اسمشون محمدی بود دقیق یادم نیست. ایشون توضیح دادن که این کالا برگشتی نداشته و این خرابی هم آسیب کاربر محسوب میشه

به ایشون گفتم آخه بعد از 2 هفته؟ من خودم کارم شبکه است و خوب میدونم چطور باید با چنین وسایلی چطور رفتار کنم ... ایشون گفت تنها کاری که میتونم بکنم اینه که قطعه رو بزاری اینجا باشه ما با شرکت لاجیتک تماس میگیریم اگه اونا قبول کردن برات تعویض میکنیم

باز دست این خانم درد نکنه که از خیلی مردها مردتره. این خانم گفت برو تخویل بده تا ببینیم چه میشه کرد

دوباره موقع تحویل کالا همون آقا با فرهنگه اومد به همکارش گفت تحویل نگیر گارانتی نداره. این همونه که گارانتی نداره و ... واقعا یک ذره ادب و شعور هم خوب چیزیه

حالا منتظرم ببینم نتیجه چی میشه.

فقط اینکه قسم خودم حدالامکان محصول بدون گارانتی بگیرم و اگر هم میگیرم از آواژنگ نگیرم. من به دلیل کارم قطعه زیاد میخرم اما واقعا گارانتی در ایران یعنی پول مفت بده تا بهت بی احترامی کنیم.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

من 3 بار کارم به گارانتی شرکت آواژنگ افتاده که هر سه بار نا امید برگشتم

دفعه اول کارت گرافیک رو از جعبه درآوردم اما خراب بود که قبول نکردن. دست اون مغازه دار درد نکنه که خودش شخصا (با اینکه در جریان بود گارانتی تعویض نکرده و تعمیر کرده) برام کارت رو عوض کرد (آقای اشجع - مغازه زمرد کامپیوتر در پایتخت)

دفعه دوم یک مادربرد نسبتا قدیمی (در حد 4-5سال) بردم و گفتم این مادربرد برای سیستم حسابداری هست و نمیتونیم عوضش کنم خواهشا یه نگاه کنید شاید بشه تعمیرش کرد اما حتی زحمت یه نگاه و تست شاده رو هم به خودشون ندادن

خب این دو دفعه به کنار، اصلا فرض بگیریم انتظار من زیاد بود اما دفعه سوم...فقط امیدوارم از شرکت آواژنگ کسی این مطلب رو بخونه:

یک فرمون لاجیتک گرفتم 170 هزارتومن که بدون گارانتیش هم بود 150 تومن اما گفتم بزار با گارانتی بگیرم بهتره، بزار به شرکتی که داره خدمات میده سود برسونیم. بالاخره پشتیبانی از شرکت ایرانی یعنی پشتیبانی از کشورمون و ... (که متاسفم که هنوز چنین افکار احمقانه ای دارم)

بعد از 2 هفته یکی از دکمه های روی فرمون گیر کرد. بردم گارانتی

اول گفتن باید کل فرمون با همه متعلقاتش رو بیاری (فرمون و پدالها). گفتم بابا فرمون خرابه من همه لوازمش رو بار کنم بیارم که چی. فرمون و آداپتور لازمه که آوردم. پدالهاش که سالمه اونا رو بیارم چیکار!!! خلاصه یکی از همکاراشون لطف کرد گفت من برات پذیرش میکنم

اما یکی دیگه از همکارانشون برخوردش خیلی بد بود (یک فرد جوان کم مو نسبتا قد بلند که به نظر میومد اونجا یه کاره ای بود و همش هم دستکش سفید دستش میکرد)

ایشون با پوزخند به من میگه اینو گرفتی فقط برای بازی؟ این همه پول دادی؟

اول من کالای شرکت شما رو خریدم و باید خوشحال باشی که از شرکت شما خرید کردم

دوما 170 هزارتومن برای من رقم قابل توجهی نیست. مطمئن باش من اگه مشکل سربازی نداشتم مثل بقیه خانوادم الان کانادا بودم و مطمئنا اونجا خرید میکردم و هیچ وقت دنبال افرادی مثل شماها نمی اومدم

سوم من در حال شیمی درمانی هستم (از کله تاس و ابروها و موژه های ریخته کاملا معلومه) و تا شش ماه پام رو از خونه بیرون نمیتونم بزارم بنابر این به هر راهی متوصل میشم تا خودم رو سرگرم کنم. نه کار نه مسافرت نه مهمونی نه گردش...مسلما اگر شما هم جای من بودی هرکاری میکردی

من واقعا از دست این آقا و رفتار زنندش ناراحت شدم اما بگذریم که فرهنگ هر کسی در سطح خانواده خودش هست و بس

بعد این آقا میگه این قطعه باز شده تحویل نگیرید. گفتم من بازش نکردم مگر اینکه مغازه دار قبلا کاری کرده باشه ایشون با لحن تندی میگن باز جای پیچ گوشتی داره تحویا نمیگیریم.

بالاخره قطعه تحویل شدم اومدم.

خلاصه بعد 2-3 روز تلفنی گفتن قابل تعمیر نیست رفتم اونجا گفتن اگر قطعه اش رو داشتیم برات تعویض میکردیم و گارانتی بود اما قطعش رو نداریم و گارانتی نیست!!! خیلی جالبه به خدا

حداقل اگه میگفتن در صورت وجود قطعات و لوازمش بهت لطف میکنیم و خارج از گارانتی تعمیر میکنیم باز قابل قبول تر بود

خلاصه رفتم پیش مدیر خدمات خانم...فکر کنم اسمشون محمدی بود دقیق یادم نیست. ایشون توضیح دادن که این کالا برگشتی نداشته و این خرابی هم آسیب کاربر محسوب میشه

به ایشون گفتم آخه بعد از 2 هفته؟ من خودم کارم شبکه است و خوب میدونم چطور باید با چنین وسایلی چطور رفتار کنم ... ایشون گفت تنها کاری که میتونم بکنم اینه که قطعه رو بزاری اینجا باشه ما با شرکت لاجیتک تماس میگیریم اگه اونا قبول کردن برات تعویض میکنیم

باز دست این خانم درد نکنه که از خیلی مردها مردتره. این خانم گفت برو تخویل بده تا ببینیم چه میشه کرد

دوباره موقع تحویل کالا همون آقا با فرهنگه اومد به همکارش گفت تحویل نگیر گارانتی نداره. این همونه که گارانتی نداره و ... واقعا یک ذره ادب و شعور هم خوب چیزیه

حالا منتظرم ببینم نتیجه چی میشه.

فقط اینکه قسم خودم حدالامکان محصول بدون گارانتی بگیرم و اگر هم میگیرم از آواژنگ نگیرم. من به دلیل کارم قطعه زیاد میخرم اما واقعا گارانتی در ایران یعنی پول مفت بده تا بهت بی احترامی کنیم.

درود

دوست عزیز ممنون که تجربتون در برخورد با این شرکت رو در اختیار دوستان گزاشتید.متاسفانه توی ایران چون هیچ نهاد نظارتی برای کار شرکتهای گارانتی کننده وجود نداره این مشکلات پیش میاد و اگر توجه کنید توی شرایط گارانتی اکثر شرکت ها مواردی رو برای ابطال گارانتی ذکر کرده که به راحتی میتونن از زیر بار مسولیت شانه خالی کنند و ضرر خرابی کالاشون رو متوجه مشتری کنند.

مدتی پیش یک کیبورد A4tech برای خودم تهیه کردم که فروشنده از گارانتیش تعریف میکرد و میگفت شرکت اومده یک مقدار گرونتر محصولش رو میده که اگر خراب شد سریع تعویض کنه ، خلاصه دست بر قضا کیبورد دچار مشکل شد و

بردم دادم فروشنده تا بده برای گارانتی گفت باید فرستم شرکت اصلی در تهران و شما 10 روز دیگه مراجعه کنید ، همون 10 روز تبدیل شد به یک ماه و بعد یک ماه طرف گفت اقا این رو براتون تعمیر کردن فرستادن @};- @};-

حالا شما ببینید یک کیبورد 14 تومنی چیه که بخان تعمیرش کنن و تعویض نکنند خلاصه من به فروشنده گفتم ببخشید با این وضع بی بنزینی و مسیر دور بنده تا مغازه شما ترجیح میدم که اصلا نیام کیبورد تعمیر شده رو بگرم شما برای رضا خدا بدش به یک نفر نیازمند مجانی.فروشنده که متوجه شد که این اولین و اخرین بار خرید من ازش هست{چون من زیاد ازش موس و کیبرد با سیم و بی سیم برای خودم و دوستان تهیه میکنم} برای مشتری مداری مغازه خودش حاضر شد یک کیبورد نو از خودش به بنده بده ،هر چند دیگه کلا قید این برند رو توی مبحث کیبورد لااقل زدم @};-

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام...

...

...

یک فرمون لاجیتک گرفتم 170 هزارتومن...

بعد از 2 هفته یکی از دکمه های روی فرمون گیر کرد. بردم گارانتی....

...

...

...

حالا منتظرم ببینم نتیجه چی میشه.

فقط اینکه قسم خودم حدالامکان محصول بدون گارانتی بگیرم و اگر هم میگیرم از آواژنگ نگیرم. من به دلیل کارم قطعه زیاد میخرم اما واقعا گارانتی در ایران یعنی پول مفت بده تا بهت بی احترامی کنیم.

و ادامه داستان:

قرار بود از آواژنگ زنگ بزنن که بعد از 2 هفته خبری نشد (طبق گفته خودشون زنگ زدن اما من در دسترس نبودم، این رو قبول دارم چون 3-4 روز به شدت مریض بودم)

امروز زنگ زدم و در کمال ناباوری گفتن بیا پولت رو بهت پس میدیم!!! (تا دیروز قطعه گارانتی نداشت و بهم پیشنهاد میدادن ببرم پشت شهرداری اونجاها تعمیراتی حالا امروز...)

رفتم اونجا گفتن قطعه رو پس گرفتیم اما چون مدل مشابه نداریم یا پولتون رو میدیم یا با محاسبه اختلاف قیمت، جنس یک مدل بالاتر یا پایین تر بهتون میدیم که خب من ترجیح دادم پولم رو بگیرم.

نامه نوشتن و فاکتور کردن و بردم حسابداری و خلاصه 188هزارتومن نقدی بهم دادن. دمشون گرم. این قسمت قضیه خیلی حال داد.

اما خب از اونجا که من جنس رو خودم 170هزارتومن خریده بودم بهشون گفتم و فاکتور خریدم رو نشون دادم و 18هزارتومن پس دادم (والا شاید بعضی ها بگن اشتباه کردی یا گاگول بازی در آوردی اما من فکر نمی کنم این 18هزارتومن حق من بوده که بخوام بگیرم حتی با محاسبه هزینه رفت و آمد و وقت)

به هرحال این بار بر خلاف دفعات قبل گارانتی خوب بود (البته در مورد طرز برخورد و علامت سوالهای موجود و جواب های ضد و نقیض هنوز جای بحث هستش) یعنی با همه دنگ و فنگش نتیجه اش کاملا راضی کننده بود.@};-

دستشون درد نکنه. مخصوصا اون خانم که اسمش یادم رفته...همون مدیر قسمت خدماتش.

اما ما که شانس نداریم!!! @};-

امروز یه هارد 2ترابایت سیگیت خریدم اومدم خونه دیدم گوشه نداشته بید جیگر! اونقدر هم ناجور ضربه خورده که حتی کابل برقش هم جا نمیره حالا عصر بردم دادم خود فروشنده که برام بفرسته گارانتی ببینیم فردا نتیجه چی میشه.

از اونجا که چنین موردی آسیب فیزیکی حساب میشه و گارانتی قبول نمیکنه گفتم حداقل از طریق خود نماینده فروش بفرستیم گارانتی شاید حرف نمایندشون رو قبول کنن.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام.ممکنه توضیح مختصری درباره شرکت ماتریکس نمایندگی msi & amd بدید.گارانتی و خدمات پس از فروششون خوب هست؟کسی تا حالا تجربه ای باهاشون نداشته؟

ممنون

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام.ممکنه توضیح مختصری درباره شرکت ماتریکس نمایندگی msi & amd بدید.گارانتی و خدمات پس از فروششون خوب هست؟کسی تا حالا تجربه ای باهاشون نداشته؟

ممنون

فعلا که شرکت خوبیه و میتونید رو خدماتش حساب کنید . ولی در مورد اینده چیزی نمیدونم

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

راستی کسی روی خود شرکت های گارانتی , نظارت نمی کنه ؟

یعنی اینا آزادن هر کاری دلشون خواست بکنن؟raised%20eyebrow.gif

نظارت هم از طرف اتحادیه و هم از طرف وزارت بازرگانی صورت میگیره ولی بیشتر در حد بررسی مجوز ها و اینجور چیزهاست. البته برای شکایت و پیگیری هم شما می توانید از طریق این دو پیگیری کنید.

بنده خودم مدیر خدمات پس از فروش یک شرکت فعال در زمینه واردات و خدمات تلفن هستم. معمولا اگر مشکلی باشه از روش های بالا پیگیری میشه که تا حالا برای ما همچین اتفاقی نیفتاده (خدا را شکر). شما اگر موردی رو از طریق وزارت بازرگانی پیگیری کنید ، یک مقدار زمان بر و غیر تخصصی خواهد بود ولی معمولا پیگیری از طریق اتحادیه ها اصولی تر هستش. البته اگر مثل اتحادیه صنف ما باشه که همه با هم فامیل و آشنا هستند ، نتیجه مطلوب به سختی بدست میاد. :-?. خارج از شوخی ، اگر پیگیر باشید به نتییجه می رسید. چون بسیاری از شرکت ها نقطه ضعف های در کار هاشون از جمله متن برگه کارانتی ، مجوز واردات و مجوز خدمات پس از فروش..... دارند که به هیچ وجه دوست ندارند سر و کارشون با این ادارات باشه. البته این وسط نباید همه شرکت ها رو متهم به بی مسولیتی کرد چون مسایل بسیاری بر روی کیفیت خدمات دهی تاثیر داره و اگر کلیه مشکلات مطرح بشه میبینید که بسیاری از کاستی ها موارد اجتناب ناپذیر هست.

به نظر من مشکل اصلی شرکت های خدمات دهنده در نحوه برخورد با مشتری است. معمولا نحوه پذیرش و برخورد اولیه با مشتری به قدری توهین امیز است که باعث میشه اعتماد مشتری به شرکت گارانتی دهنده از بین بره و مشتری به قدری شاکی بشه که شرکت گارانتی دهنده رو به هر ترتیب ممکن مورد انتقاد قرار بده.

مشکل دوم هم بهانه ها ی الکی برای خارج کردن دستگاه از گارانتی هست که با کمی تدبیر می تونید این موارد رو به حداقل برسونید. معمولا مواردی که باعث ابطال شرایط گارانتی میشود دارای یک سری شرایط عمومی (مثل تعمیر توسط افراد متفرقه)و یک سری شرایط خاص است. همیشه در موقع خرید برگه کارانتی رو بخونید. اگر در روی برگه نکات عجیب و غریب دیدید ، بی خیال اون محصول بشید. در ادامه در هنگام پذیرش کالای معیوب اجازه ندید که مسئول پذیرش شرکت مورد نظر شما رو با انواع ایرادات عجیب و غریب مورد حمله کلامی قرار بده چون باعث عقب نشینی شما میشه. نکته مهم دیگر پیگیر بودن و به اصطلاح سیریش شدن هست که باعث نتیجه گیری میشه. توجه داشته باشید که همیشه محترمانه و مودبانه برخورد کنید چون در غیر اینصورت در انتها بدهکار میشید. (میدونید اگر در محل کسب و کار شرکتی سر و صدا راه بندازید و مزاحم کسبشون بشید حق دارند از شما به پلیس شکایت کنند!؟). معولا چند بار رفت و آمد به محل شرکت و ملاقات های مداوم با مدیر خدمات پس از فروش هم شدیدا سودمنده و با عث تسریع در کارتون میشه. (معمولا همه دوست دارند همه از دست آدم سمج راحت بشند )

اگر هم که به نتیجه نرسیدید دیگه باید شکایت کنید که یک مقدار زمان بر هستش.

امیدوارم این مطلب باعث ناراحتی دوستان محترم خدمات پس از فروش نشود. خود ما هم مصرف کننده هستیم و به هیچ وجه دوست نداریم که حقمان ضایع شود.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ماتريكس سالها پيش هم خوب شروع كرد با مادربردهاي ماتريكس و شاتل ولي بعد خبري ازش نشد . من به شخصه بايد چند سالي بگذره تا ازش مطمئن بشم .

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ماتريكس سالها پيش هم خوب شروع كرد با مادربردهاي ماتريكس و شاتل ولي بعد خبري ازش نشد . من به شخصه بايد چند سالي بگذره تا ازش مطمئن بشم .

امید جان...

شما داری غیب می گی؟

همین جوری، بدون هیچ پیش زمینه و مقدمه ای دارید ماتریکس رو نقد می کنید؟

اگر به شما باشه که به همه شک دارید و تنها دریا کامپیوتر گارانتی برتر ایران هست... :-?

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

امید جان...

شما داری غیب می گی؟

همین جوری، بدون هیچ پیش زمینه و مقدمه ای دارید ماتریکس رو نقد می کنید؟

اگر به شما باشه که به همه شک دارید و تنها دریا کامپیوتر گارانتی برتر ایران هست... :-?

درود

جناب کریمخانی این مسئله واقعیت داره عزیز و ماتریکس چند سالی نبود و دوباره کارش رو شروع کرده . در مورد اعتبار از دید بنده که هیچ کسی 100 درصد اعتبار نداره . چون با اماری که دارم خیلی شرکتهای گنده بودن که جمع کردن و در بعضی مواقعا کلاهبرداری هم کردن که دوستان در بازار میدونن .

ماتریکس از دید بنده از وقتی که MSI رو دستش گرفته اولش خیلی خوب کار کرده و خوب داره پیش میره و در اکثر موارد جنسهاش رو جور میکنه و به روز هم کالا داره . فقط در مورد قیمت کالاهاش باید بگم که در بعضی مواقع باید یه تجدید نظری بکنه .

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

درود

جناب کریمخانی این مسئله واقعیت داره عزیز و ماتریکس چند سالی نبود و دوباره کارش رو شروع کرده . در مورد اعتبار از دید بنده که هیچ کسی 100 درصد اعتبار نداره . چون با اماری که دارم خیلی شرکتهای گنده بودن که جمع کردن و در بعضی مواقعا کلاهبرداری هم کردن که دوستان در بازار میدونن .

ماتریکس از دید بنده از وقتی که MSI رو دستش گرفته اولش خیلی خوب کار کرده و خوب داره پیش میره و در اکثر موارد جنسهاش رو جور میکنه و به روز هم کالا داره . فقط در مورد قیمت کالاهاش باید بگم که در بعضی مواقع باید یه تجدید نظری بکنه .

بله جناب حسینی...

در جریان هستم که ماتریکس چند سالی در حاشیه بود و الان به خوبی تونسته خودش رو بالا بکشه...

ولی صحبت امید عزیز واقعا عجیب هست:

من به شخصه بايد چند سالي بگذره تا ازش مطمئن بشم .

احتمالا امید عزیز سمت و مقام بالایی دارند و ما بی خبریم ازش... :-?

ویرایش شده در توسط Olesius

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون جناب حسيني بابت تاييد ولي علي جان . من درباره وضعيت فعلي اين شركت نظر ندادم ولي قبلا چنين مسئله اي بوده . من و دوستاني كه تو كار قطعات بودند تو چندين سال پيش بپرسيد . دريا چه ربطي به اين موضوع داشت نميدونم . دوستمون سوال كردند . متاسفانه من نميتونم خود سانسوري كنم . من رو بابت بيان واقعيت ببخشيد . همون مادربردهاي ماتريكس كه كلي تبليغش ميكردند.همون بردهاي فاكسكان از سري معمولي بود . ميتونيد مقايسه كنيد .

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون جناب حسيني بابت تاييد ولي علي جان . من درباره وضعيت فعلي اين شركت نظر ندادم ولي قبلا چنين مسئله اي بوده . من و دوستاني كه تو كار قطعات بودند تو چندين سال پيش بپرسيد . دريا چه ربطي به اين موضوع داشت نميدونم . دوستمون سوال كردند . متاسفانه من نميتونم خود سانسوري كنم . من رو بابت بيان واقعيت ببخشيد . همون مادربردهاي ماتريكس كه كلي تبليغش ميكردند.همون بردهاي فاكسكان از سري معمولي بود . ميتونيد مقايسه كنيد .

ما در گذشته زندگی نمی کنیم امید جان! :-?

من می دونم که شما بی دلیل مطلبی رو بیان نمی کنید؟! و نه من و نه جناب حسینی نمی تونه شمارو از راهی که در پیش گرفتید برگردونه...

امیدوارم موفق باشید

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

گذشته پايه و اساس آيندست .دوست عزيز من راهي در پيش نگرفتم . نه دشمني با كسي دارم نه با خصومتي با شركتي . اميدوارم همه شركتها خدمات خوب به مشتريان بدهند . شركت ماتريكس هم به دليل محصولات MSI و حمايت از اوركلاكرها براي من قابل احترام هست مثل خيلي از شركتهاي ديگه . ولي چيزي كه ميدونستم رو بيان كردم .

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من دوستانه یه چزی رو میگم .

همیشه برای خودتون یه راه برگشتی بگذارید چون همین شرکتها بارها ثابت کردن که حامی شما دوستان نیستن . الان شما دوستان دارید از این شرکتها حمایت میکنید مشکلی نیست ولی منطقی باشه . با سالها تجربه و دیدن شکست شرکتهای بزرگ باز دارم میگم که حمایت و سرکوب بیهوده نکنید . چون بعدا که این شرکتها زیر پاتونو خالی کردن اون موقع اعتبار شما دوستان هم میره زیر سوال .

بنده هم همیشه از شرکتی حمایت کنم بارها گفتم در همون زمان حال هستش . و در مورد ایندش تظمینی نمیکنم .

و همیشه در زمانهای مختلف با شرکتهایی کار کردم که هم قیمت خوب و هم ساپورت خوب در همون برحه زمانی داشتن . و اگر شرکتی پیدا میشد که خدمات بهتر و کالاهای بحتری داشت با همون کار میکردم و این روش بنده هستش

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

جناب کریمخانی عزیز.....

من تو گفته های شما یک تعصب شدیدی نسبت به ماتریکس میبینم که اصلا اجازه ابراز نظر به کس دیگری نمیدید. میدونم شما رو ساپورت کردن و جزو تیم اورکلاکشون هستید ولی اینجا بچث ازاده و دوستان میتونن نظراتشونو اعلام کنن و برای همه قابل احترامه . لطف کنید این حالت تندی که نسبت به کاربرای دیگر دارید رو تعدیل کنید . هر کس چیزی گفت دلیل نمیشه که شما سریع به حالت تندی جواب بدید.خیلی وقته ها ساکت بودن و جواب ندادن به ختم قائله بیشتر کمک میکنه. اینجا فضا دوستانه است و بهتره هیمن طور بمونه !

با تشکر

ویرایش شده در توسط سالار

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  Only 75 emoji are allowed.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جایگذاری شد.   نمایش به عنوان یک لینک به جای

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.