پست‌های پیشنهادی

ارسال شده در (ویرایش شده)

سلام. بنده در تاریخ 7 بهمن امسال یه خرید از دیجیکالا داشتم. بین چیزایی که من خریدم، یه Chatpad مخصوص دسته ی Xbox One با مارک Microsoft ازشون خریدم.شماره ی کالا  DKP-315599 هستش و این هم لینک خرید کالاست:

https://www.digikala.com/Product/DKP-315599

داخل عکس ها می تونید شکل ظاهری و مشخصات درج شده در سایت دیجیکالا رو ببینید، از نکاتی که برای این کالا اعلام کردن این بوده که روی اون یک Headset وجود داره و اینکه Chatpad بکلایت داره.

CHATPAD4.thumb.JPG.efb142237097e4393b6852d4a80614e0.JPGCHATPAD2.thumb.JPG.73f007ac792c7f1302253d9279863e8d.JPGCHATPAD3.thumb.JPG.6b4818f347c929ecb44b6fd3e61813d8.JPGCHATPAD1.thumb.JPG.9e52afa2c9b68bcd25e60afee9142e4d.JPG

 

 

 وسیله ای که برای من ارسال کردن نه تنها مارک Mi crosoft نیست بلکه یک Chatpad غیر اوریجینال از یه شرکت دیگه هستش که اصلا ربطی به Microsoft نداره و روی کیبورد هدستی وجود نداره. مارک کالای ارسال شده برای بنده Dobe هستش (بگذریم که کالا با بسته بندی پاره به دست من رسید و اینکه کد های تخفیف دیجیکالا به طرز عجیبی کار نمی کردن برای این سفارش). کالایی که برای من ارسال شده داخل سایتشون موجوده. کد این کالا DKP-174626 هستش و لینکش هم https://www.digikala.com/Product/DKP-174626/.

photo_2018-01-29_20-23-58.thumb.jpg.2ceb73573f9852eb48908e4e4d18ed13.jpgphoto_2018-02-03_15-42-30.thumb.jpg.403f185c3b47f48b390b9ac2d8c885df.jpgphoto_2018-02-03_15-42-24.thumb.jpg.986fa9a08f95a95f38179b58f915c032.jpgphoto_2018-02-03_15-42-27.thumb.jpg.23da38252dd6d2a950e6bff041fa80c4.jpgphoto_2018-02-03_15-42-28.thumb.jpg.07f9ba8e44eff956b57f34deb18d7c77.jpg

CHATPAD5.thumb.JPG.fb0b804dd77edb09eb2c52792907dca0.JPGCHATPAD6.thumb.JPG.b4aa3f6bbc7260fd7256ad82c7ffb595.JPG

بنده همون روز بعد از تحویل با پشتیبانی تماس گرفتم و توضیح دادم که محصول اشتباه برای من ارسال شده، منتها به هر دلیلی که بود مسئول پشتیبانی روی حرف بنده که جعبه ی کالا پارگی داشته قفل کرده بود عوض اینکه توجه کنه که کالا کلا اشتباه ارسال شده. بعد به بنده گفتن برید داخل تلگرام و اونجا از کالا و جعبش عکس بفرستید توضیح بدید ما پیگیری می کنیم. و من هم مثل الان همین کارو کردم و کامل داخل تلگرام توضیح دادم براشون همچیز رو. چند روز بعد با بنده تماس گرفتن و گفتن شما باید موقع تحویل می دیدی که جعبه ی کالا پارست ( که کلا حرف بی منطقیه، پست چی های دیجیکالا هیچ وقت حاظر نیستن پشت در صبر کنن تا شما برید داخل جعبه رو باز کنید و ببینید کالا ها سالمند یا نه. اونها به محض گرفتن امضا می رن.) و من دوباره براشون توضیح دادم که مشکل اصلی پارگی جعبه نیست، بلکه اینکه کاملا کالا اشتباه ارسال شده و گفتن برید داخل تلگرام از خود کالا عکس ارسال کنید. که من هم کالا رو باز کردم و بدون اینکه پلاستیک آکبند کالاشون رو باز کنم، عکس واضح گرفتم از کالا و براشون ارسال کردم.

امروز بعد از تمام این قضایا ( و گذشت 12 روز از وقتی که بنده مشکلم رو به دیجیکالا اعلام کردم) با بنده تماس گرفتن و گفتن که مدیریت وظعیت رو بررسی کرده و اعلام کردن که کالایی که بنده دریافت کردم با اون چیزی که داخل انبارشونه مغایرتی نداره!!! و اصلا توجه نکردن که محصولی که داخل سایتشون زدن مارک Microsoft هستش و محصولی که برای من ارسال شده و به من فروختن چیز دیگه ای بوده! بنده بعد از کلی اعتراض به تصمیم گرفته شده و بحث با "کارشناسشون" ( که مرتب می گفتن ما کاری نمی تونیم بکنیم، در عین حال اجازه هم نمی دیم با مدیریت صحبت کنید!!!) بلاخره وادارشون کردم که تیکت بنده رو نبندن.

حالا به نظر شما من به سایت E-namad.ir شکایت دیجیکالا رو بکنم؟ درسته که ارزش کالا زیر 100 تومن بوده ولی من واقعا برام غیر قابل قبوله که صاف صاف راه برن و بگن این جنسی که فرستادیم همونیه که توی سایت زدیم!

 

ویرایش شده در توسط HK888
  • Like 7
  • Upvote 5

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام داداش بحث صد هزارتومن نیست شکایت کن منم چندوقت پیش یک سی دی ویندوز با پست پیشتازسفارش دادم بعدازپنچ روز ارسالش کردن یعنی هفت روز طول کشید تا رسیدم دستم

  • Like 1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 3 دقیقه قبل، aliazizi گفته است :

سلام داداش بحث صد هزارتومن نیست شکایت کن منم چندوقت پیش یک سی دی ویندوز با پست پیشتازسفارش دادم بعدازپنچ روز ارسالش کردن یعنی هفت روز طول کشید تا رسیدم دستم

دیر کرد ارسال جناب یه مسئلس...اینکه جنس اشتباه بفرستن و بعد پافشاری کنن که جنس رو درست ارسال کردن یه چیز دیگه! ضمن اینکه بنده حالا یه بار دیگه ارجاع دادم به یکی دیگه از "کارشناسانشون" و ایشون تایید کردن که بله کالای ارسال شده مغایرت داره و اشتباه ارسال شده. گفتن می زنن تا به مدیریت به صورت فوری ارجاع بشه.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

صد در صد پیگیری کن تا اخرش و بی تفاوت به این اشتباه از جانب فروشنده نباش. تصحیح اشتباه فقط زمانی امکان پذیر هست که شما مجبور کنی فرد مسئول رو به پذیرش اشتباهش در شناسایی صحیح 2 برند کاملا متفاوت از هم.

  • Like 1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

سایت دیجیکالا نماد داره مگه؟?

تو خارج شرکت ارایه دهنده خدمات حاضر به هرکاری هست تا چنین قضایایی به بیرون درز پیدا نکنه اونوقت تو ایران تا مسله پابلیک نشه و زور بالا سرشون نباشه حاضر به پذیرش نیستن!

ویرایش شده در توسط danyalbmw
  • Like 3

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 4 دقیقه قبل، Gintama گفته است :

از دیجی کالا همچین حرکتی واقعا بعید و دور از انتظار هست :41_pensive:

الان جدیدا از این حرکتا زیاد میزنه تا پارسال  خوب بود الان چند وقته فک کنم دیگه وضعشون خوب شده (سیر شدن) دیگه اصلا ارزشی بره مشتری قایل نیستن

  • Like 2

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
نقل قول

از دیجی کالا همچین حرکتی واقعا بعید و دور از انتظار هست

شوخی می کنی !!!

هزینه رو بزار کنار هر طور شده پیگری کن دست از سرشون برندار فقط همین .

----------------------------------------------------------------------

واسه من با فروشگاه دیگه ای این مشکل پیش اومده بود هرکاری تونستم کردم  بعد دو هفته علافی آخر پشتیبانی خیلی بد حرف زدگفت هر کاری میتونی بروبکن  کالا رو برداشتم رفتم دفتر فروشگاه چندتا  جمله آبدار کنار بقیه کارمندا به ریس فروش گفتم و کالا پرت کردم طرفش و اومدم بیرون .

هر چند این کالا 170 تومن ارزش داشت و چند روز علاف شدم ولی من از حقم دفاع کردم .

  • Like 3

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)
در 3 دقیقه قبل، Cube گفته است :

شوخی می کنی !!!

 

نه اتفاقا خیلی ام جدی میگم !!! من که هر وقت خرید کردم هم تخفیف های خوبی گرفتم هم کالایی که خواستم در اسرع وقت و به بهترین شکل به دستم رسیده

ویرایش شده در توسط Gintama

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 3 دقیقه قبل، Gintama گفته است :

نه اتفاقا خیلی ام جدی میگم !!!

پس یا زیاد از دیجی کالا خرید نمی کنی یا خرید ها ت چند سال پیش انجام شده

الان نتها جنس بنجل و بی کیفیت میندازن بهت (با عکس معلوم نمی شه با دستت بگیری و بررسی کنی) خیلی هم پررو تشریف دارن.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 دقیقه قبل، Cube گفته است :

پس یا زیاد از دیجی کالا خرید نمی کنی یا خرید ها ت چند سال پیش انجام شده

الان نتها جنس بنجل و بی کیفیت میندازن بهت (با عکس معلوم نمی شه با دستت بگیری و بررسی کنی) خیلی هم پررو تشریف دارن.

نه عزیز هم تعداد خریدام زیاده و هم اخیرا انجام شده , حالا اینکه شانس دوستمون اینطوری بوده یه بحث دیگست و امیدوارم مشکلشون حل بشه

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

واقعا یه زمانی از دیجی کالا فقط کیفیت میشنیدم ولی الان فقط ازاین خبر های بد

فک کنم تنها کشوری ک یه فروشگاه تا معروف میشه مشتری هاش رو یادش میره و گند میزنه به سابقش همین ایران باشه

کشور های دیگه تا یکم معروف میشن سعی بر بهتر شدن میکنن اینجا برعکسه تازه بخور بخور رو شروع میکنن

  • Like 3

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

عزیزم شکایت کن و پیگیرش باش نه فقط برای خودت بلکه برای همه

منم ازشون یک هارد سیگیت یک ترا 7200 خریداری کردم اما زمانی که بدستم رسید مدل دیگه ای بود

هرچند تفاوت قیمت مدل درخواستی من با مدل ارسالی زیاد فرقی نمیکرد اما من از خیرش گذشتم اما این اواخر خیلی داره گند میزنه(این یجور کلاهبرداریه)

باید ازشون شکایت کنیم تا بفهمن که خودشونو جمعو جور کنن

این خودش یجور خیانت درامانت هست

  • Like 1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود،

 

بنده خریدهای زیادی از دیجی کالا انجام می دهم و همیشه به محض رسیدن پیک دیجی کالا که قبلش هم تماس میگیرد.، تمام جعبه و وسیله های داخل را باز می کنم و عنوان می کنم به جهت کم و کاست و اینگه بعد مشکل پیش نیاد این کار را انجام می دهم. پیک ها هم در برخی موارد شاکی می شوند ولی بنده باز کار خودم را می کنم. 

  • Like 1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

دو.ست عزیز من هم از دیجیکالا خرید زیاد کردم از این موارد نداشتم

حتی یه بار یه بدمینتون گرفته بودم که کیفش پاره شده بود سریع اومدن بردن و حتی گفتن اگه میخواید یه مبلغی از قیمت واقعی کسر کنیم بخاطرش! ولی خب من برگشت زدم

یه بارم داداشم رم گوشی میخواست اشتباه رم دوربین خریده بود رفت مرکزشون تعویض کردن

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

فقط این یه مورد نیست! بنده این بار 4-5  امه همچین مشکلاتی پیش اومده برام با دیجیکالا!

همین 2 شب پیش بنده می خواستم برم برای یکی از دوستام یه مودم Tenda D301v2 بگیرم. رفتم داخل دیجی کالا و مودم رو گذاشتم توی سبد کالام صبح بیدار شدم زنگ زدم دوستم که ازش اوکی آخر رو بگیرم و سفارش بدم، دیدم بین فاصله ی ساعت 1 شب تا 9 صبح قیمت این مودم داخل دیجی کالا از 77 هزار تومن شده 199.9 هزار تومن! زنگ زدم بخش فروش می گم چرا اینطوری پس؟ مطمئنید قیمت درسته و سیستمتون اشتباه نکرده؟ کارشناسشون پا فشاری کرد که قیمت درسته و به روز! گفتم آخه از 1 شب تا 9 صبح چطوری؟ گفت نه شما مطمئن باشید درسته. رفتم یه سرچ زدم توی اینترنت دیدم همه جا روی 74-79 تومنه. برگشتم توی دیجیکالا دیدم زده ناموجود شده! امروز رفتم بازار طالقانی اصفهان هم سوال کردم اینجا هم قیمتش 79 تومن بود. این پا فشاری بر روی اینکه ما هیچوقت اشتباه نمی کنیم فوق العاده اعصاب خوردکنه!

tenda.thumb.JPG.0d9b448de86e4f63219e4ecd923b4716.JPG5a7c95d29d4c5_tenda1.thumb.JPG.0e0467e1ef562bbcc5b40b210834a665.JPG

 

حتی داخل این تاپیک هم در همون روز این مسئله رو گفتم:

 

  • Like 2
  • Upvote 2

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 4 ساعت قبل، HK888 گفته است :

 

 وسیله ای که برای من ارسال کردن نه تنها مارک Mi crosoft نیست بلکه یک Chatpad غیر اوریجینال از یه شرکت دیگه هستش که اصلا ربطی به Microsoft نداره و روی کیبورد هدستی وجود نداره. مارک کالای ارسال شده برای بنده Dobe هستش (بگذریم که کالا با بسته بندی پاره به دست من رسید و اینکه کد های تخفیف دیجیکالا به طرز عجیبی کار نمی کردن برای این سفارش). کالایی که برای من ارسال شده داخل سایتشون موجوده. کد این کالا DKP-174626 هستش و لینکش هم https://www.digikala.com/Product/DKP-174626/.

الان کجا تو لینکی که دادید زده مایکروسافت؟!من که ندیدم!با این قیمت میخواستی...؟!!

در ضمن من خودم تا حالا چند 10 خرید داشتم از دیجی کالا!درسته یه سری چیزا رو گرون تر میده از بازار ولی خداییش خدمات و پشتیبانیش عالیه؟!

من نمیدونم شما چطور میگی مامور تحویل، سریع امضا میگیره و میره!!!

اصلا برا چی امضا میکنی!اول قشنگ چک کن کالا رو و بعد...

پرداختم بزن زمان تحویل کالا

کوچکترین مشکلی داشت بگو نمیخوام

من خودم یبار همینطوری یکی از خریدامو قبول نکردم و تحویل نگرفتم

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام دوست عزیزم ، امیدوارم که این مورد حل بشه .

حتی اگر چنین مشکلاتی حل بشه ، این همه اتلاف وقت ، حوصله و اعصاب خوردی که فرد باهاش رو به رو شده چگونه میشه جبران کرد؟ و در واقع این هاست که اعتبار رو زیر سوال میبرند ، و اِلا این گونه اشتباهات در اجناسی با این مقدار تشابه قابل گذشته.

و این بسیار عجیبه که نمی خواهند که مشکلات به مدیرانش گزارش داده بشه. به نظرم به این خاطر هم که شده گزارش بدید و پیگیر باشید.

  • Like 1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لینکی که دادین اسمی از مایکروسافت نداره و در ضمن کد تخفیف فقط برای کالاهایی هست که فروشنده خود دیجیکالا باشه.

از دیجیکالا بالای 30 بار خرید داشتم  و تا حالا مشکلی نداشتم. شما هم باید موقع تحویل کالا رو چک میکردین (از نظر پاره بودن جعبه و ...)

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

 

در ۱ ساعت قبل، mk1991 گفته است :

لینکی که دادین اسمی از مایکروسافت نداره و در ضمن کد تخفیف فقط برای کالاهایی هست که فروشنده خود دیجیکالا باشه.

از دیجیکالا بالای 30 بار خرید داشتم  و تا حالا مشکلی نداشتم. شما هم باید موقع تحویل کالا رو چک میکردین (از نظر پاره بودن جعبه و ...)

در 2 ساعت قبل، Keykhosro.Goorani گفته است :

الان کجا تو لینکی که دادید زده مایکروسافت؟!من که ندیدم!با این قیمت میخواستی...؟!!

در ضمن من خودم تا حالا چند 10 خرید داشتم از دیجی کالا!درسته یه سری چیزا رو گرون تر میده از بازار ولی خداییش خدمات و پشتیبانیش عالیه؟!

من نمیدونم شما چطور میگی مامور تحویل، سریع امضا میگیره و میره!!!

اصلا برا چی امضا میکنی!اول قشنگ چک کن کالا رو و بعد...

پرداختم بزن زمان تحویل کالا

کوچکترین مشکلی داشت بگو نمیخوام

من خودم یبار همینطوری یکی از خریدامو قبول نکردم و تحویل نگرفتم

  برای اینکه شما مثل کارشناس دیجیکالا توجه نمی کنی جناب.بنده اول پست توضیح دادم  کالایی که بنده سفارش دادم کدش  DKP-315599 و لینکش هم اینه:

https://www.digikala.com/Product/DKP-315599

کالایی که برای بنده ارسال شده کدش DKP-174626 و لینکش هم اینه:
https://www.digikala.com/Product/DKP-174626/

در مورد قیمت اگه توجه کنید زدن پیشنهاد ویژه اینکه دیگه چقدر می خواستن تخفیف بدن یا براشون سود داشته یا نداشته به من ربطی نداره. شما می گید یعنی با این قیمت باید اتظار جنس تقلبی رو میداشتم از دیجیکالایی که شما اینقدر تعریفش رو می کنید؟!

من تا حالا ماموری توی اصفهان ندیدم (چه از تیپاکس چه بار بری چه پست چه دیجی کالا) صبر کنن تا بسته رو باز کنیم و بعد امضا بزنیم. بنده یه بار به مامور ارسال دیجیکالا تماس گرفتم و گفتم باید صبر کنید تا خودم باشم بسته رو بیارید تحویل بدید، کلی پشت تلفن اعتراض کرد و گفتم خوب برو فردا بیا!

نکته ی دیگه اینکه دیجیکالا همه ی کالاهاشون ضمانت 7 روزه تضمین سلامت و اصل بودن دارن. در صورت وجود هر مشکلی، چون بنده توی 7 روز اول بعد از تحویل بهشون مشکل رو اعلام کردم باید پاسخگو باشن.

ضمن اینکه تجربیات خوب کاربرها دلیل بر وجود نداشتن و بی تقصیر بودن و بدون مشکل بودن دیجیکالا نیست!

نکته ی آخر در مورد کد تخفیف هم اشکال سیستمی دارن، وقتی شما 5 تا کالا باهم می گیرید چهارتاش مال دیجیکالا باشه یکیش مال یه فروشنده که به دیجیکالا مرتبطه، کد تخفیف چرا نباید کار کنه؟ تخفیف رو باید از روی کالاهای خودشون بدن به جای کالایی که مال فروشنده ی دیگست.

ویرایش شده در توسط HK888

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 2 ساعت قبل، coca cola گفته است :

https://www.xbox.com/en-US/xbox-one/accessories/communications/chatpad
بلا نسبت دیجی کالا غلط کرده بیاد عکس کالای اصلی بزاره بعد از یه برند متفرقه بفرسته و اصلا اون کالا هم نباشه؟

پس این برچسب ها کنترل کیفیتشون که میزنن رو جنس هاشون نکنه شبیه ایران خودرو و ساپیاس!

منم پاور از فافا گرفتم نوشته بود تو توضیحاتش فول ماژولار اما نبود، اما دقیقا همون کالا رو فرستاده بودن و یه اشتباه بود،

اما این اشتباه نوشتاری نیست، خود محصول رو اشتباه فرستادن! اگه همه بخوان مثله جناب عالی بیخیالی طی کنن که وضعیت مملکت

از این هم گل و بلبلتر میشه، اصلا شما بگو هزار تومن، پول که مثه علف هرز سبز نمیشه، یک کلام می گفتن نداریم این جنس اصل نیست و...

بعضیا جوری رو دیجی کالا غیرتی میشن انگار ارث آبا اجدادیشونه! بیخیال بابا شرکت به این بزرگی باید پاسخگو باشه تو سریعترین زمان ممکن!

تو ایران هیچی درست نیست، نه تعریف درستی از گارانتی وجود داره نه هیچ، اون از لپ بای  و بامیلو اینم از این!

بامیلو که معرف حضور همه هست، والا خیلی از فامیل های ما هم خریدن مشکلی نداشتن اما خیلی ها هم تو اینترنت میبینی متضرر شدن

حالا این وسط چون خودم متضرر نشدم باید بیام بگم دیجی کالا اینه و اونه؟!

  • Like 5

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 2 ساعت قبل، coca cola گفته است :

 

درود 

دوست عزیز

 حتی اگر قیمت کالا نیز بالا بود از امکان وقوع چنین مشکلاتی کم نمی کرد. و مشکل در هر قسمتی رخ میده .

موضوع و اساس ناراحتی دوستمون و دوستان این هست که رسیدگی به این مشکل خلاف اون اعتبار فروشگاه ، روال عادی حل یک مشکل و..... هست .

یعنی نباید فروشگاهی تعهد اصالت کالا و حتی تعهد تطابق کالای دریافتی به مشتری و مشخصات رو داشته باشه ؟

در مورد قیمت دلاری و جهانی هم  ... همه افراد سعی می کنند از مرکز و هر جای معتبری ، خرید کنند که اون نوع سو استفاده  که فرمودید به حداقل برسه .... اما موضوع اینجاست که باتوجه به اعتبار digikala ، این مشکل باید به صفر برسه(نه حداقل).

اما متاسفانه کوتاهی هایی انجام شده و اینگونه موارد(کلا های مشابه اصل) در دیجی کالا به صورت قابل توجهی دیده میشه.

و در نهایت ربطی به شعور داشتن و نداشتن(دور از جون همه) خریدار نداره مهم این هست که شخص مقابل به شعور داشته و یا نداشته خریدار احترام بگذاره .

 

  • Like 2
  • Upvote 1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 14 دقیقه قبل، NaeemSameti گفته است :

https://www.xbox.com/en-US/xbox-one/accessories/communications/chatpad
بلا نسبت دیجی کالا غلط کرده بیاد عکس کالای اصلی بزاره بعد از یه برند متفرقه بفرسته و اصلا اون کالا هم نباشه؟

پس این برچسب ها کنترل کیفیتشون که میزنن رو جنس هاشون نکنه شبیه ایران خودرو و ساپیاس!

منم پاور از فافا گرفتم نوشته بود تو توضیحاتش فول ماژولار اما نبود، اما دقیقا همون کالا رو فرستاده بودن و یه اشتباه بود،

اما این اشتباه نوشتاری نیست، خود محصول رو اشتباه فرستادن! اگه همه بخوان مثله جناب عالی بیخیالی طی کنن که وضعیت مملکت

از این هم گل و بلبلتر میشه، اصلا شما بگو هزار تومن، پول که مثه علف هرز سبز نمیشه، یک کلام می گفتن نداریم این جنس اصل نیست و...

بعضیا جوری رو دیجی کالا غیرتی میشن انگار ارث آبا اجدادیشونه! بیخیال بابا شرکت به این بزرگی باید پاسخگو باشه تو سریعترین زمان ممکن!

تو ایران هیچی درست نیست، نه تعریف درستی از گارانتی وجود داره نه هیچ، اون از لپ بای  و بامیلو اینم از این!

بامیلو که معرف حضور همه هست، والا خیلی از فامیل های ما هم خریدن مشکلی نداشتن اما خیلی ها هم تو اینترنت میبینی متضرر شدن

حالا این وسط چون خودم متضرر نشدم باید بیام بگم دیجی کالا اینه و اونه؟!

درود 

من کاملا باحرف شما موافقم

این وظیفه خریدار نیست که اصالت کالارو چک کنه وقتی که فروشنده داره تایید میکنه اونم دیجی

بالاخره همه دوستان که حرفه ای نیستن که متوجه اصلی بودن کالا بشن،این دوستمون هم که ضرر کرده بواسطه تایید کالایی که در دیجی برای فروش بوده خرید کرده نه اینکه کما کالایی که برای فروش بوده با کالایی که در اگهی ذکر شده همخوانی نداره

در این مورد دیجی باید کاملا پاسخگو باشه

  • Like 1
  • Upvote 1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 ساعت قبل، NaeemSameti گفته است :

https://www.xbox.com/en-US/xbox-one/accessories/communications/chatpad
بلا نسبت دیجی کالا غلط کرده بیاد عکس کالای اصلی بزاره بعد از یه برند متفرقه بفرسته و اصلا اون کالا هم نباشه؟

پس این برچسب ها کنترل کیفیتشون که میزنن رو جنس هاشون نکنه شبیه ایران خودرو و ساپیاس!

منم پاور از فافا گرفتم نوشته بود تو توضیحاتش فول ماژولار اما نبود، اما دقیقا همون کالا رو فرستاده بودن و یه اشتباه بود،

اما این اشتباه نوشتاری نیست، خود محصول رو اشتباه فرستادن! اگه همه بخوان مثله جناب عالی بیخیالی طی کنن که وضعیت مملکت

از این هم گل و بلبلتر میشه، اصلا شما بگو هزار تومن، پول که مثه علف هرز سبز نمیشه، یک کلام می گفتن نداریم این جنس اصل نیست و...

بعضیا جوری رو دیجی کالا غیرتی میشن انگار ارث آبا اجدادیشونه! بیخیال بابا شرکت به این بزرگی باید پاسخگو باشه تو سریعترین زمان ممکن!

تو ایران هیچی درست نیست، نه تعریف درستی از گارانتی وجود داره نه هیچ، اون از لپ بای  و بامیلو اینم از این!

بامیلو که معرف حضور همه هست، والا خیلی از فامیل های ما هم خریدن مشکلی نداشتن اما خیلی ها هم تو اینترنت میبینی متضرر شدن

حالا این وسط چون خودم متضرر نشدم باید بیام بگم دیجی کالا اینه و اونه؟!

طرفداری و هواداری در هر زمینه ای عامل  پیشرفت اون زمینه در یک کشوره......این همه ملت برای ابی و قرمز و پیروزی و استقلال طرفداری می کنن....پول تو جیبشون میره؟!!!......هواداری نباشه فوتبالی نیست.....هرچه این جو و موج هواداری بیشتر باشه بهتره....

پیشرفت بیشتره.....من از هواداران شدید دیجیکالا هستم......کسی بد بگه

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.