• اطلاعیه ها

    • سینا میاندشتی

      در مورد مشکلات لاگین (ورود) به سیستم جدید تالار   09/02/16

      با سلام   در نسخه جدید تالار امکان استفاده از Username از سیستم حذف شده است و شما باید با یکی از ۳ روش زیر برای ورود اقدام کنید نام نمایشی (مثلا نام نمایشی بنده سینا میاندشتی است) آدرس ایمیلی که در سیستم ثبت نام کردید (مثلا [email protected]) اکانت گوگل (البته به زودی ورود از طریق facebook و twitter نیز به سیستم اضافه می شود)   در صورتی که نام نمایشی خود را نمی دانید - یا نمی دانید با چه ایمیلی ثبت نام کردید - مشکل خود را از طریق ایمیل به آدرس [email protected] ارسال کنید با تشکر

Recommended Posts

ارسال شده در (ویرایش شده)

سلام و عرض ادب خدمت دوستان عزیز

من چند وقت پیش یه مانیتور آکبند BenQ GW2265M با گارانتی 3 ساله ی آواژنگ خریدم. اوایل مانیتور رو فقط برای تایپ و وبگردی استفاده میکردم و مشکلی نبود؛ ولی بعدا متوجه شدم زمانی که نرخ فریم سیستم از یه حدی بالاتر میره تصویر مانیتور پرش پیدا میکنه و عملا نه میشه باهاش فیلم دید و نه بازی کرد. بخصوص اگه از داخل تنظیمات مانیتور حالت صحنه رو تغییر میدادم و  رو حالت Game میذاشتم وضعیت افتضاح می شد و علاوه بر افزایش پرش تصویر، متن ها و تکسچر ها هم سایه دار میشدن.

بعد از اینکه سیستم خودم رو با مانیتور های دیگه تست کردم و اطمینان پیدا کردم که مشکل از مانیتوره؛ مانیتور رو سه هفته ی پیش تحویل نمایندگی آواژنگ دادم تا ارسال بشه تهران. همون ابتدا نمایندگی زیر بار نرفت و گفت اول با مرکز گارانتی تهران تماس بگیرم؛ منم تماس گرفتم و مشکل رو توضیح دادم براشون که بلافاصله بهم گفتن این مشکلی که شما میگی باید ثابت بشه و قرار شد من براشون از مشکل فیلم بگیرم و همراه با شماره سریال مانیتور و عکس از کارت گارانتی بفرستم براشون.

بعد از یک هفته بالاخره قبول کردن مانیتور ارسال بشه براشون و دو هفته ی دیگه هم طول کشید تا بررسی بکننش و در آخر با من تماس گرفتن و گفتن: «مانیتور رو پس میفرستیم و چون مانیتور شما از سری گیمینگ نیست حق ندارین باهاش بازی کنید و این مشکل ربطی به ما نداره و خود سازنده هم اگه بود قبول نمیکرد همچین مشکلی رو!» o.O

دوستان به نظر تون راهی برای رسیدن به حقم دارم؟ اگه شکایت بکنم رسیدگی میشه؟ اصلا مراحل شکایت کردن به چه صورته؟ :35_thinking:

در ضمن فیلم ها رو هم آپلود کردم تا شما هم بتونید راجب مشکل نظر بدین

video_2018-02-21_17-46-58 (2).mp4

video_2018-02-21_17-46-58.mp4

video_2018-02-21_17-46-59.mp4

ویرایش شده در توسط Poori_CAPITAL
  • Upvote 2

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام. شما فرمودید که هنگام فیلم دیدن هم این مشکل رو دارید . (حداقل واسه فیلم دیدن طراحی شده.)درثانی این مانیتور حالت game داره طبق گفته خودتون پس برای بازی قانونا مشکلی نیست . بنظرم پیگیری کنید . اگه میتونید حضوری مراجعه کنید و با یکم سروصدا حقتون رو بگیرید. معمولا این روش کارساز هستش.

  • Upvote 2

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یعنی 100 درصد 200 درصد مانیتور مشکل داره!!!!!(البته گرافیکت و اتصالات گرافیکتم یه چک بکن.من یه گرافیک از یه بنده خدایی خریدم و دقیقا مث همین مال شما پرش پرش پیدا میکرد)

عجیبه ک جواب سر بالا میدن.البته منم خاطره خوبی از آواژنگ ندارم!یه جوری به مرگ میگیرنت ک به درد راضی بشی

  • Upvote 2

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نه اینا یکی رو میخوان اعصاب تعطیل باشه

بره نمایندگی یعنی همون اول در داد و بیداد کنه 

(وطنم پاره تنم)

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 ساعت قبل، Hosein Amiri گفته است :

جالبه

بهش میگفتی مانیتور crt هم واسه گیم نیست ولی همچین مشکلی نداره

دیگه وقتی یه نفر نمیخواد یه حقیقتی رو قبول کنه؛ فکر نمیکنم گفتن هیچ چیزی تأثیری داشته باشه. ابتدا که اصلا احتمال وجود مشکل در مانیتور رو قبول نمیکردن؛ بعد که توضیح دادم کاربر معمولی نیستم و میتونم خرابی مانیتور رو اثبات کنم تازه قبول کردن فیلم بفرستم براشون و این بهونه رو هم بعد از دو هفته بررسی عنوان کردن. ¬¬

در 1 ساعت قبل، JDM گفته است :

سلام. شما فرمودید که هنگام فیلم دیدن هم این مشکل رو دارید . (حداقل واسه فیلم دیدن طراحی شده.)درثانی این مانیتور حالت game داره طبق گفته خودتون پس برای بازی قانونا مشکلی نیست . بنظرم پیگیری کنید . اگه میتونید حضوری مراجعه کنید و با یکم سروصدا حقتون رو بگیرید. معمولا این روش کارساز هستش.

حدودا تا مرز 30 فریم بر ثانیه پرش تصویر خیلی خیلی کم اتفاق میوفته؛ ولی قابل چشم پوشی نیست.

تو فریم های بالاتر از 30 (بازی و فیلم های با کیفیت) پرش کاملا مشهود و روی اعصابه؛ فیلم هایی هم که داخل پست اول ضمیمه کردم هنگام بازی با 40 فریم بر ثانیه گرفته شدن.

متأسفانه فرصت مراجعه ی حضوری رو ندارم و واقعا هم نمیتونم درک کنم چطور یه تکنسین میتونه همچین مشکلی رو نادیده بگیره! -_-

در 1 ساعت قبل، ali.king گفته است :

یعنی 100 درصد 200 درصد مانیتور مشکل داره!!!!!(البته گرافیکت و اتصالات گرافیکتم یه چک بکن.من یه گرافیک از یه بنده خدایی خریدم و دقیقا مث همین مال شما پرش پرش پیدا میکرد)

عجیبه ک جواب سر بالا میدن.البته منم خاطره خوبی از آواژنگ ندارم!یه جوری به مرگ میگیرنت ک به درد راضی بشی

اولین کاری که کردم چک کردن اتصالات بود؛ بعد سیستم رو به تلویزیون و یه مانیتور دیگه متصل کردم که هیچ مشکلی نبود.

مسئله ای که هست اینه که آواژنگ نمیگه مانیتور مشکل نداره؛ میگه به ما ربطی نداره! :|

در 35 دقیقه قبل، amirafshar گفته است :

نه اینا یکی رو میخوان اعصاب تعطیل باشه

بره نمایندگی یعنی همون اول در داد و بیداد کنه 

(وطنم پاره تنم)

متأسفانه فرصت مراجعه ی حضوری رو ندارم و فکر هم نمی کنم فرقی ایجاد کنه.

فکر میکردم آواژنگ از گارانتی های خوب باشه، ولی . . . :(

  • Upvote 1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این حرفشون که مانیتور گیمینگ نیست که کاملا چرت و پرته به اونا ربطی نداره شما با مانیتور چیکار می کنید.

با توجه به فیلم هایی که گذاشتی مشخصه پنل مانیتور کاملا مشکل داره. باید عوضش کنند.

اگر نمایندگی تهران ببری برات عوض می کنن.

  • Upvote 1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)
در 1 ساعت قبل، amirafshar گفته است :

نه اینا یکی رو میخوان اعصاب تعطیل باشه

بره نمایندگی یعنی همون اول در داد و بیداد کنه 

(وطنم پاره تنم)

این دوست عزیزمون راست میگه

تجربه ثابت کرده داد بیداد خیلی جواب میده

یه بار رفته بودم سازگار بورد VII hero خراب شده بود بعد گفت بایوس سخته شامل گارانتی نمیشه ، دیدم چند نفر مشتری هم نشستن شروع کردم تند صحبت کردن و این که میرم  با مامور صنف برمیگردم اون برسی کنه وو..  طرف همون جا رفت یه برد نو آورد زیر 5 دقیقه تحویل داد

یه بار دیگه هم یه  بورد Ranger برده بودم ویستا قبول نمیکردن ، به طرف گفتم اوکی شما عوض نکن فقط آیدی تلگرامت رو بده یه چیزی نشونت بدم ، عکس پروفایلم که توی همین لیون کاربر قدیمی هستم رو نشونش دادم گفتم من تا فردا صبر میکنم یا آک میدید یا یه جوری آبروتون رو میبرم که کسی تا اسم شمارو بشنوه فرار کنه ، طرف جواب نداد ، فرداش زنگ زدن  گفت آدرس بدید یه آک با پیک بفرستیم.

از هرچی نترسن  از آبروشون میترسن ، شما برو فروم های دیگه مثل شهر سخت افزار ، و...  همین تاپیک رو بزن من قول میدم خودشون میان میگن دوباره بفرست عوض کنیم

 

در آخر اگر جواب گو نبودن ببرید مانیتور رو صنف ( میدون فردوسی هست) بعد بهشون بگید موضوع رو یا پول آکش رو میدن یا تعویض میکنن بعد یه تخلف به اسم  آغاژنگ ثبت میکنن

 

ویرایش شده در توسط ATER
  • Like 5

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 1 ساعت قبل، Poori_CAPITAL گفته است :

دیگه وقتی یه نفر نمیخواد یه حقیقتی رو قبول کنه؛ فکر نمیکنم گفتن هیچ چیزی تأثیری داشته باشه. ابتدا که اصلا احتمال وجود مشکل در مانیتور رو قبول نمیکردن؛ بعد که توضیح دادم کاربر معمولی نیستم و میتونم خرابی مانیتور رو اثبات کنم تازه قبول کردن فیلم بفرستم براشون و این بهونه رو هم بعد از دو هفته بررسی عنوان کردن. ¬¬

حدودا تا مرز 30 فریم بر ثانیه پرش تصویر خیلی خیلی کم اتفاق میوفته؛ ولی قابل چشم پوشی نیست.

تو فریم های بالاتر از 30 (بازی و فیلم های با کیفیت) پرش کاملا مشهود و روی اعصابه؛ فیلم هایی هم که داخل پست اول ضمیمه کردم هنگام بازی با 40 فریم بر ثانیه گرفته شدن.

اون که اره کسی که واسه نفهمیدن پول میگیره نمیشه کاریش کرد

 

خوب مانیتور مگه 60 هرتز نیست ؟

اگه هست نباید تا 60 فریم مشکلی داشته باشه

فرقی هم نداره بازی باشه یا چیز دیگه

بین گارانتی های داخلی یه اواژنگ دوقرون وجدان داشت که همینم پوکید از قرار معلوم

البته چند وقت پیش یه شایعه ای مربوط به اواژنگ شنیده بودم ولی مطمعن نیستم درست باشه

  • Upvote 1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

از یه دوستی شنیدم آواِژنگ اجناس رفرش کارخانه ای رو در قبال دریافت هزینه ای گارانتی میکنه و اینشکلی هم از زیرش در میره

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کاملا طبیعی هست!

من هم لپ تاپم کابل فلتش خراب شده بود دادم آواژنگ بعد از گذشت یک ماه که دستشون بود وقتی لپ تاپ رو برگردوندن دیدم بجای عوض کردن کابل فلت گرفتن ویندوز رو عوض کردن :|:|:|

تکنیسین به این میگن یعنی!

باز هم همون حرف همیشگی رو میزنم، شرکت های خارجی حاضرن هرچقدر هزینه کنن تا همچین اتفاقی براشون نیوفته و اگر افتاد به بیرون درز نکنه ولی اینجا دقیقا برعکسه تا به بیرون درز نکنه گره ای از کسی نمیگشایند!

  • Upvote 3

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود دوست عزیز

پست ها رو خوندم و نوشته بودید که اتصالات رو چک کردید و سیستم رو هم به مانیتور های دیگه ای وصل کردید...

شما اگه براتون میسره مانیتورتون ور به یه سیستم دیگه وصل کنید و باهاش گیم بزنید ببینید بازم مشکل هست؟! شاید نبود و از شر گارانتی هم خلاص شدید؟!! این شاید بی فایده به نظر برسه ولی میتونه تیری باشه در تاریکی که ممکنه به هدف بخوره؟! اینکار رو انجام بدید ضرری نداره؟!!

امیدوارم براتون جواب بده ، موفق باشید.

  • Upvote 1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

در انجمن شهر سخت افزار نماینده آواژنگ هست. آنجا هم طرح و پیگیری کن.

  • Like 1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)
در در 1396/12/02, 21:22:46، mrp7 گفته است :

این حرفشون که مانیتور گیمینگ نیست که کاملا چرت و پرته به اونا ربطی نداره شما با مانیتور چیکار می کنید.

با توجه به فیلم هایی که گذاشتی مشخصه پنل مانیتور کاملا مشکل داره. باید عوضش کنند.

اگر نمایندگی تهران ببری برات عوض می کنن.

 

در در 1396/12/02, 21:27:25، ATER گفته است :

این دوست عزیزمون راست میگه

تجربه ثابت کرده داد بیداد خیلی جواب میده

یه بار رفته بودم سازگار بورد VII hero خراب شده بود بعد گفت بایوس سخته شامل گارانتی نمیشه ، دیدم چند نفر مشتری هم نشستن شروع کردم تند صحبت کردن و این که میرم  با مامور صنف برمیگردم اون برسی کنه وو..  طرف همون جا رفت یه برد نو آورد زیر 5 دقیقه تحویل داد

یه بار دیگه هم یه  بورد Ranger برده بودم ویستا قبول نمیکردن ، به طرف گفتم اوکی شما عوض نکن فقط آیدی تلگرامت رو بده یه چیزی نشونت بدم ، عکس پروفایلم که توی همین لیون کاربر قدیمی هستم رو نشونش دادم گفتم من تا فردا صبر میکنم یا آک میدید یا یه جوری آبروتون رو میبرم که کسی تا اسم شمارو بشنوه فرار کنه ، طرف جواب نداد ، فرداش زنگ زدن  گفت آدرس بدید یه آک با پیک بفرستیم.

از هرچی نترسن  از آبروشون میترسن ، شما برو فروم های دیگه مثل شهر سخت افزار ، و...  همین تاپیک رو بزن من قول میدم خودشون میان میگن دوباره بفرست عوض کنیم

 

در آخر اگر جواب گو نبودن ببرید مانیتور رو صنف ( میدون فردوسی هست) بعد بهشون بگید موضوع رو یا پول آکش رو میدن یا تعویض میکنن بعد یه تخلف به اسم  آغاژنگ ثبت میکنن

 

 

در در 1396/12/02, 22:25:35، Hosein Amiri گفته است :

اون که اره کسی که واسه نفهمیدن پول میگیره نمیشه کاریش کرد

 

خوب مانیتور مگه 60 هرتز نیست ؟

اگه هست نباید تا 60 فریم مشکلی داشته باشه

فرقی هم نداره بازی باشه یا چیز دیگه

بین گارانتی های داخلی یه اواژنگ دوقرون وجدان داشت که همینم پوکید از قرار معلوم

البته چند وقت پیش یه شایعه ای مربوط به اواژنگ شنیده بودم ولی مطمعن نیستم درست باشه

 

در در 1396/12/03, 00:59:39، danyalbmw گفته است :

کاملا طبیعی هست!

من هم لپ تاپم کابل فلتش خراب شده بود دادم آواژنگ بعد از گذشت یک ماه که دستشون بود وقتی لپ تاپ رو برگردوندن دیدم بجای عوض کردن کابل فلت گرفتن ویندوز رو عوض کردن :|:|:|

تکنیسین به این میگن یعنی!

باز هم همون حرف همیشگی رو میزنم، شرکت های خارجی حاضرن هرچقدر هزینه کنن تا همچین اتفاقی براشون نیوفته و اگر افتاد به بیرون درز نکنه ولی اینجا دقیقا برعکسه تا به بیرون درز نکنه گره ای از کسی نمیگشایند!

 

در در 1396/12/03, 01:47:47، DPSYS گفته است :

درود دوست عزیز

پست ها رو خوندم و نوشته بودید که اتصالات رو چک کردید و سیستم رو هم به مانیتور های دیگه ای وصل کردید...

شما اگه براتون میسره مانیتورتون ور به یه سیستم دیگه وصل کنید و باهاش گیم بزنید ببینید بازم مشکل هست؟! شاید نبود و از شر گارانتی هم خلاص شدید؟!! این شاید بی فایده به نظر برسه ولی میتونه تیری باشه در تاریکی که ممکنه به هدف بخوره؟! اینکار رو انجام بدید ضرری نداره؟!!

امیدوارم براتون جواب بده ، موفق باشید.

 

در در 1396/12/03, 07:51:16، سعید بهمنیان گفته است :

درود

در انجمن شهر سخت افزار نماینده آواژنگ هست. آنجا هم طرح و پیگیری کن.

 

مرسی از همه دوستانی که نظر دادن و منو راهنمایی کردن؛ چند روزی آنلاین نبودم و نتونستم جواب بدم.
تو این که مانیتور مشکل داره و آواژنگ نمیخواد زیر بار بره که هیچ شکی نیست. -_-

وقتی داخل سایت آواژنگ قسمت پیگیری قطعه کد رهگیری رو وارد کردم سایت نوشت: «قطعه ی شما تعمیر و رایگان ارسال شده.» جالب تر اینکه مانیتور 3 هفته دست گارانتی بود؛ ولی داخل سایت زده بود فقط 4 روز اونجا بوده و بلافاصله ارسال شده! :| مانیتور رو برگشت زده بودند و رفتم از نمایندگی تحویل گرفتم و تست کردم که دیدم هیچ فرقی نکرده؛ دوباره با بخش خدمات پس از فروش تماس گرفتم که وقتی معرفی کردم خودم رو دوباره همون حرف ها رو تحویلم دادن و یهو تلفن رو روی من قطع کردند! و دیگه کلا شماره ی من رو جواب ندادن! >:(

با یه قسمت دیگه از آواژنگ تماس گرفتم و خواهش کردم تلفن مسئول بخش فنی رو بهم بدن؛ با ایشون تماس گرفتم که دوباره گفتن فقط و فقط مشکلات خارج از بازی رو قبول میکنن؛ من هم  تست FurMark رو اجرا کردم و فیلمش رو براشون فرستادم که مشکل داخل تست هم کاملا مشهود بود. با من تماس گرفتن و گفتن تا حالا اصلا FurMark رو ندیدن و نمیدونن چیه! o.O ولی قبول کردن تا دوباره مانیتور رو ارسال کنم تا خودشون تست کنن.

متأسفانه به دلیل مشغله فرصت تهران اومدن رو ندارم؛ ولی اگه این بار هم قبول نکنن مشکل رو چاره ای جز مراجعه حضوری و شکایت نمیمونه برام.

ویرایش شده در توسط Poori_CAPITAL

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)
در 18 دقیقه قبل، Poori_CAPITAL گفته است :

مرسی از همه دوستانی که نظر دادن و منو راهنمایی کردن؛ چند روزی آنلاین نبودم و نتونستم جواب بدم.
تو این که مانیتور مشکل داره و آواژنگ نمیخواد زیر بار بره که هیچ شکی نیست. -_-

وقتی داخل سایت آواژنگ قسمت پیگیری قطعه کد رهگیری رو وارد کردم سایت نوشت: «قطعه ی شما تعمیر و رایگان ارسال شده.» جالب تر اینکه مانیتور 3 هفته دست گارانتی بود؛ ولی داخل سایت زده بود فقط 4 روز اونجا بوده و بلافاصله ارسال شده! :| مانیتور رو برگشت زده بودند و رفتم از نمایندگی تحویل گرفتم و تست کردم که دیدم هیچ فرقی نکرده؛ دوباره با بخش خدمات پس از فروش تماس گرفتم که وقتی معرفی کردم خودم رو دوباره همون حرف ها رو تحویلم دادن و یهو تلفن رو روی من قطع کردند! و دیگه کلا شماره ی من رو جواب ندادن! >:(

با یه قسمت دیگه از آواژنگ تماس گرفتم و خواهش کردم تلفن مسئول بخش فنی رو بهم بدن؛ با ایشون تماس گرفتم که دوباره گفتن فقط و فقط مشکلات خارج از بازی رو قبول میکنن؛ من هم  تست FurMark رو اجرا کردم و فیلمش رو براشون فرستادم که مشکل داخل تست هم کاملا مشهود بود. با من تماس گرفتن و گفتن تا حالا اصلا FurMark رو ندیدن و نمیدونن چیه! o.O ولی قبول کردن تا دوباره مانیتور رو ارسال کنم تا خودشون تست کنن.

متأسفانه به دلیل مشغله فرصت تهران اومدن رو ندارم؛ ولی اگه این بار هم قبول نکنن مشکل رو چاره ای جز مراجعه حضوری و شکایت نمیمونه برام.

چرا در شهر سخت افزار طرح نمی‌کنی؟ آنجا بخش تجربه‌ی گارانتی آواژنگ مورد را ثبت کن و دریکی دو تا تاپکی دیگر هم هست که مربوط به گارنتی آواژنگ است که برای پرسش و پاسخ مناسب است.

ویرایش شده در توسط سعید بهمنیان
  • Like 1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)
در در 1396/12/08, 11:57:32، سعید بهمنیان گفته است :

چرا در شهر سخت افزار طرح نمی‌کنی؟ آنجا بخش تجربه‌ی گارانتی آواژنگ مورد را ثبت کن و دریکی دو تا تاپکی دیگر هم هست که مربوط به گارنتی آواژنگ است که برای پرسش و پاسخ مناسب است.

سلام جناب بهمنیان

عذرخواهی میکنم که دیر جواب تون رو میدم؛ این مدت فرصت سر زدن به انجمن رو نداشتم. حقیقت بعد از اینکه آواژنگ مانیتور رو برگشت زد حس کردم انگار یه چیزی روی مانیتور پارازیت میندازه؛ چون در مجاورت امواج موبایل و وای-فای تصویر به شدت پرش پیدا میکنه و نقطه های قرمز و سبز روی صفحه میان ولی دور از این وسایل پرش تصویر کمتر میشه.

خواستم اول مطمئن بشم وسایل خونه و کابل ها مشکل ندارن؛ بعد تاپیک بزنم.

خیلی ممنون از راهنمایی تون.

ویرایش شده در توسط Poori_CAPITAL

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در ۱ ساعت قبل، Poori_CAPITAL گفته است :

سلام جناب بهمنیان

عذرخواهی میکنم که دیر جواب تون رو میدم؛ این مدت فرصت سر زدن به انجمن رو نداشتم. حقیقت بعد از اینکه آواژنگ مانیتور رو برگشت زد حس کردم انگار یه چیزی روی مانیتور پارازیت میندازه؛ چون در مجاورت امواج موبایل و وای-فای تصویر به شدت پرش پیدا میکنه و نقطه های قرمز و سبز روی صفحه میان ولی دور از این وسایل پرش تصویر کمتر میشه.

خواستم اول مطمئن بشم وسایل خونه و کابل ها مشکل ندارن؛ بعد تاپیک بزنم.

خیلی ممنون از راهنمایی تون.

درود

خواهش می‌کنم. عرف این است که دوستان وقتی مشکلی را طرح می‌کنند، نتیجه‌ی نهایی را هم اعلام می‌کنند تا به کار دیگرانی که مشکل مشابه دارند بیاید. کنجاوم که نتیجه چه خواهد شد.

  • Like 2
  • Upvote 2

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

شعبه تهرانشونم فک نکن کاری می کنن اتفاقا از شهرستانش قطعا حقه باز ترن واقعا گارانتی آواژنگ بسیار سیاست بدی رو در پیش گرفته من چند بار کارم گیرشون افتاد واقعا انسان های بی مسئولیت و زبون نفهمی هستند.باید بری واسه شکایت هر چند خودتم اذیت میشی ولی بهتر از گوش دادن به مضخرفات مسئولین آواژنگه.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در کل گارانتی تو ایران هیچ معنایی ندارد

منم یه مانیتور الجی داشتم با گارانتی مادیران که وقتی با کابل HDMI کار میکرد هیچ مشکلی نداشت ولی وقتی  کابل VGA رو وصل میکردی به مانیتور هم خودت باید مانیتور و روشن میکردی و هم خودت مانیتور و خاموش میکردی .یعنی به صورت اتومات با خاموش روشن شدن کیس مانیتور خاموش روشن نمیشد .و بعد از کلی توضیح بهشون که مگه مانیتور خودتون هم اینجوری کار میکنه ............مانیتور چند روز موند گارانتی و بعدش که رفتم گفت هیچ مشکلی نداره خودت به صورت دستی مانیتور و خاموش روشن کن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!😟

و نیجه این شد که یه هزینه آزانس موند گردن من......

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری