پست‌های پیشنهادی

سلام دوستان

من حدود یک ماه پیش یک موس لاجیتک G403 از فروشگاه لیون در پاساژ ولیعصر خریدم. منتها اشتباه من این بود که به گارانتی توجهی نکردم و فکر کردم چون کالا کاملا نو و پلمپ هست پس نیازی به گارانتی پیدا نمیکنه.

گارانتی اون هم اسمش پانا بود که توی همون پاساژ ولیعصر هست. مدت گارانتی روی بسته هم نزدیک زمان خرید نبود و تا 10 ماه دیگه.

موس رو باز کردم و دیدم همه قسمت ها و کلیک ها کاملا سالم هست بجز اسکرول. توی همون 10 دقیقه اول متوجه شدم که اسکرول موس کمی شل هست و همین یک مقدار کم باعث ایجاد صدا و لرزشی میشه که به وضوح زیر دست حس میشه . توی سایت پشتیبانی لاجیتک هم میتونید ده ها مورد شبیه به این رو پیدا کنید. بعدش من موس رو بردم پیش گارانتی پانا و اونها و گفتند هیچ مشکلی نداره و کاملا طبیعی هست. حتی یک موس عین همین رو اوردن و من دیدم اسکرول اون هیچ مشکلی نداشت و کاملا سالم و دقیق بود (ولی مشخص بود باز شده بودو یکی از کلیک هاش مشکل داشت) . حتی موس خودم رو 2 روز پیششون گذاشتم ولی باز مسولین اونجا گفتن این مشکل شامل گارانتی نمیشه و ما نمیتونیم عوضش کنیم. به من پیشنهاد دادن اگر میخوای با همون موس باز شده برات عوضش کنیم که من قبول نکردم چون مشکل داشت ( تازه این هم به نظر اونها مشکلی نبود). بعد از کلی جر و بحث فهمیدم که نمی خوان عوضش کنند و من موس خودم رو برداشتم و بیرون رفتم.

بعدش موس رو بردم خود فروشگاه لیون و اونها گفتن ببر گارانتی اسپیرو قبول میکنن! من به شرکت اسپیرو زنگ زدم و اونها گفتن فقط اگر گارانتی شرکت ما باشه قبول میکنیم.

پس چرا فروشگاه لیون موسی رو که توی سایتش میفروشه با گارانتی 2 ساله  اسپیرو هست ولی اونی که فیزیکی میفروشه با گارانتی یک ساله پانا؟ چرا موقع خرید گفته نشد دو شرکت گارانتی کننده هستن با زمان متفاوت؟

به پشتیبانی خود شرکت لاجیتک ایمیل زدم و مشکلم رو گفتم و بر خلاف این بهانه ها قبول کردن که یک مدل جایگزین برام بفرستن ولی گفتن اونها هیچ نمایندگی رسمی در ایران ندارن  و نمیتونن بفرستن و باید من  به یکی بسپارم از اروپا تا برام بیارتش.

در کل اینها رو گفتم که اگر کسی خواست از این گارانتی محصولی بخره (مخصوصا موس های لاجیتک)  این تجربه من رو هم خونده باشه و موقع خرید حواسش جمع باشه. من هم ازشون راضی نیستم.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بنظرم باید ریبال شه !:35_thinking: همچنین ادیت بایوس و فن ها هم باید تعویض شن :4_joy:

عزیز گارانتی تو ایران همینه فقط باید شانس داشته باشی قطعه اکترونیکی معیوب بهت نیوفته حتی گارانتی هم میبری بعد از تعمیر بجای اینکه مشکل حل شه ده تا دیگه هم بهش اضافه میشه

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یه کیبورد بردم برای این گارانتی یه خط هم نداشت چه برسه به اثر ضربه، گفتند که بررسی میکنند (مشکل دیسکانکت شدن ناگهانی تاچ پد بود) بعد از نزدیک یک ماه که کیبورد دستشون بود زنگ زدند گفتند بیا ببر مشکل نداره رفتم گرفتم دیدم کلی خط و خش شده یه جاش هم اثر ضربه و افتادگی بود که بهش گفتم مگه کجا بوده این گفت هیچی رو میزم بود چون ازش خوشم اومد این مدت بجای کیبورد خودم ازش استفاده می کردم ?????

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

من برای اینکه این مشکل پیش نیاد و مسئولیت رو گردن سایت فروشگاه بندازم مثل دیجیکالا ترجیح میدم  آنلاین خرید کنم.

کلا چنتا فروشگاه ب حساب معتبر داریم ک همونا هم زیرآبی زیاد میرن.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بنده خودم یک بار سر کیبورد که دکمه هاش مشکل داشت بردم همین گارانتی پانا و با برخورد بسیار خوب بهم گفتن چند خریدی مبلغ رو گفتم و دقیقا 48 ساعت بعد برام واریز کردن

خداروشکر این اولین و آخرین و بهترین تجربه بنده از گارانتی بود که خیلی خاطره خوبی ازش دارم به خاطر همین هیچ وقت حرف اینایی که میگن گارانتی های ایران زیر بار نمیرن رو درک نمیکنم?

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پس نتیجه میگیریم ک یا باید از اروپا خرید کنیم یا هرچی تو ایران خریدیم بدیم ریبال کنن با اپدیت بایوس و تعویض فن.

مرسی از اطلاعات خوب دوستان.:x

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 2 ساعت قبل، KINGPIN گفته است :

بنظرم باید ریبال شه !:35_thinking: همچنین ادیت بایوس و فن ها هم باید تعویض شن :4_joy:

?????

خیلی خوب بود+۱

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 4 ساعت قبل، KINGPIN گفته است :

بنظرم باید ریبال شه !:35_thinking: همچنین ادیت بایوس و فن ها هم باید تعویض شن :4_joy:

عزیز گارانتی تو ایران همینه فقط باید شانس داشته باشی قطعه اکترونیکی معیوب بهت نیوفته حتی گارانتی هم میبری بعد از تعمیر بجای اینکه مشکل حل شه ده تا دیگه هم بهش اضافه میشه

????

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 5 ساعت قبل، Battlefield3 گفته است :

سلام دوستان

من حدود یک ماه پیش یک موس لاجیتک G403 از فروشگاه لیون در پاساژ ولیعصر خریدم. منتها اشتباه من این بود که به گارانتی توجهی نکردم و فکر کردم چون کالا کاملا نو و پلمپ هست پس نیازی به گارانتی پیدا نمیکنه.

گارانتی اون هم اسمش پانا بود که توی همون پاساژ ولیعصر هست. مدت گارانتی روی بسته هم نزدیک زمان خرید نبود و تا 10 ماه دیگه.

موس رو باز کردم و دیدم همه قسمت ها و کلیک ها کاملا سالم هست بجز اسکرول. توی همون 10 دقیقه اول متوجه شدم که اسکرول موس کمی شل هست و همین یک مقدار کم باعث ایجاد صدا و لرزشی میشه که به وضوح زیر دست حس میشه .

 

از طریق خود لیون اقدام نکردین؟
شبیه این مساله برای من با کیبورد  A4Tech پیش اومد که کیبورد تاب داشت و خود لیون تعویضش کرد.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من موس دابل کلیکی ریزر دث اددر براشون فرستادم با نمونه آکبند تعویض کردن برام ولی گفتن دیگه جدیده رو گارانتی نمیکنیم . شرکت گارانتی کننده پانا هم بود. راضی هم شدم چون چیزی به اتمام گارانتیش نمانده بود.

اونم 9 ماه برام کار کرد دوباره دابل کلیکی شد! گزاشتمش کنار. فکر میکردم لاجیتک بهتر باشه! 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من 3 سال پیش یه  ریزر دث اددر داشتم کلیک راست نرم شده بود دیگه حالت کیلیکی نداشت بردم تعویض کردن بعد از یک هفته رفتارشون هم خوب بود

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

گارانتی فقط تسکو ?

3عدد موس که سر جمع قبل گرونی ها شد 80 تومن   هر 3 تاش بعد از 2 ماه کارکرد خراب شد بردم نمایندگیشون  3 تا دیگه + یک اسپیکر پرتابل دادن بهم پشمام ریخت?

از اون عجیب تر این بود که من موس هارو دونه ای 26 تومن خریده بودم  و قیمت اون موقعش  شده بود 42 تومن !

و نکته عجیب تر اینکه این دفعه توی باکس موس ها موس پد هم بود :|

 

 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

متاسفانه هر روز و هر روز بیشتر و بیشتر داریم از این گارانتی ها میبینیم که چطوری سر مردم رو شیره میمالن و از سر بازشون میکنن

متاسفانه با این وضعیف گارانتی ها کم کم برای مردم چیزی به اسم گارانتی فقط در حد اسم هست نه خدماتشون 

البته من چند سال پیش یک هارد سیگیت داشتم که یکهو از کار افتاد و وقتی فرستادیم گارانتی نزدیک دوماه دستشون بود(ارسال به تهران بود) ولی خوب خداروشکر درست شده فرستادند 

 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 2 ساعت قبل، hosin گفته است :

گارانتی فقط تسکو 1f60e.png

3عدد موس که سر جمع قبل گرونی ها شد 80 تومن   هر 3 تاش بعد از 2 ماه کارکرد خراب شد بردم نمایندگیشون  3 تا دیگه + یک اسپیکر پرتابل دادن بهم پشمام ریخت1f602.png

از اون عجیب تر این بود که من موس هارو دونه ای 26 تومن خریده بودم  و قیمت اون موقعش  شده بود 42 تومن !

و نکته عجیب تر اینکه این دفعه توی باکس موس ها موس پد هم بود :|

مثل اینکه خیلی بهت خوش گذشته ? بیا از این به بعد وسایل ما رو هم تو ببر گارانتی هرچی روش دادند برای خودت ?

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  Only 75 emoji are allowed.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جایگذاری شد.   نمایش به عنوان یک لینک به جای

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.