Recommended Posts

ارسال شده در (ویرایش شده)

سلام به دوستان همیشگی لیونی،

 

من متأسفانه دوباره حماقت کردم و از D-Link جنس خریدم. (مودم DSL-224)

 

برای آپدیت فریمور، از پشتیبانی D-Link هم به صورت ایمیلی سوال کردم، ولی با این حال، دستگاه Brick شد.

 

بردمش شرکت ایزی، گفت باید پیش ما بمونه. 2 روز بعد زنگ زد گفت محصول شما از گارانتی خارجه! ?

گفتم چی پرت و پلا میگی؟ گفت احتمالاً آب خورده و اینا. گفتم بذار میام اونجا آب خوردگی رو نشونت میدم.

رفتم اون جا به پذیرش قسمت گارانتی گفتم یعنی چی که گارانتی باطله. شروع کرد به ماله کشی. گفتم من کار و رشتم سخت افزاره، خزعبل تحویل نده.

رفت مسئول فنی رو آورد و اونم مشتی دری وری گفت و آخرش هم با پررویی، یه جورایی فهموند که همینه که هست و اصلاً نباید خودت آپدیت می کردی.

منم کنترلم رو از دست دادم و درگیر لفظی شدیم.

 

اغلب نمایندگی های D-Link (البته به جز ایزی پاپتی توی ایران) تا جایی که من خوندم حتی اگه ایراد از سمت مشتری باشه، باز هم دستگاه رو تعویض می کنن.

جای تأسفه این شرکت های دوزاری که روزانه میلیون ها تومن به جیب می زنن، حاضر نیستن حتی این موارد تک و توک و نادر رو تعویض کنن.

 

 

 

خلاصه سرتون رو درد نمیارم، برای شکایت باید کجا برم؟ یه سری میگن تعزیرات، یه سری دیگه میگن سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و ...

ویرایش شده در توسط آرین 0098
  • Like 3
  • Upvote 5

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در در 1397/10/28, 03:12:45، Parhaam گفته است :

تشریف ببرید اتحادیه ، میدان فردوسی

ممنون، مراجعه می کنم.

 

ضمناً به تعزیرات هم شکایت کردم و فعلاً پذیرش نهایی شده تا ببینیم بعدش چی میشه.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 41 دقیقه قبل، آرین 0098 گفته است :

ممنون، مراجعه می کنم.

 

ضمناً به تعزیرات هم شکایت کردم و فعلاً پذیرش نهایی شده تا ببینیم بعدش چی میشه.

اینا دیگه عجب حیوون هایی هستن آپدیت هم جز گارانتی نیست؟ یعنی چه !

  • Like 1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در در 1397/10/27, 23:41:53، آرین 0098 گفته است :

 

درود

به نظر من باید همون لحظه مودم رو از پهنا تو حلقشون فرو می کردی!

حالا که همه جا بی صاحاب شده و هر کی برا خودش دم در آورده و فرمانروایی میکنه باید با این جور افراد اینطوری برخورد کرد چون غیر از این در شعنشون نیست.

  • Like 1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یدونه dlink dwm 156 دستمه بخاطر اپدیت فریمورش دیگه نه سیمکارت میشناسه نه نرمافزارش از شانس چیزم اینم گارانتی ایزی! هست و قرار بود بفرستم البته گارانتی نداره با دیدن پست استارتر منصرف شدم

دستگاه رو سیستم موقع اتصال به usb میشناسه اما درایورش نه

  • Like 1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 15 دقیقه قبل، Farjam گفته است :

سلام

ظاهرا یکی دیگر از دوستان هم در ابان ماه مشکلی شبیه به شما داشتن:

 

چه شرکتی :| 

سلام گیمر

منم چند سال قبل یک عدد مودم 2750 رعد و برق زد درب و داغون شد فرستادم گارانتی ایزی تهران بعد از دو هفته با هزینه ارسال رایگان و تعمیر شده تحویل گرفتم.

  • Like 1

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 8 ساعت قبل، Coffee Addicted گفته است :

اینا دیگه عجب حیوون هایی هستن آپدیت هم جز گارانتی نیست؟ یعنی چه !

اگه خودت آپدیت کنی و به مشکل بخوره، نه ... جزو گارانتی نیست به ادعای این بی ناموسان

 

در 6 ساعت قبل، DPSYS گفته است :

درود

به نظر من باید همون لحظه مودم رو از پهنا تو حلقشون فرو می کردی!

حالا که همه جا بی صاحاب شده و هر کی برا خودش دم در آورده و فرمانروایی میکنه باید با این جور افراد اینطوری برخورد کرد چون غیر از این در شعنشون نیست.

گفتم درگیری فیزیکی نشه که یه موقع آتو بده دستشون ... ولی سر تا پاشو فحش کش کردم.

 

در ۱ ساعت قبل، Farjam گفته است :

سلام

ظاهرا یکی دیگر از دوستان هم در ابان ماه مشکلی شبیه به شما داشتن:

 

چه شرکتی :| 

من فعلاً منتظر جواب تعزیراتم ... اگه درست نشد، میرم اتحادیه ... خلاصه ول نمی کنم.

 

مشکلی که هست اینه که متأسفانه به جای برندهای اصیلی مثل Netgear، چاره ای جز این برندهای درپیت نیست ...

الآن من لنگ مودم VDSL هستم ... پولم هم محدوده و ارزون ترین گزینه ای که می شناسم همینه.

 

به یکی از آشناها سپردم همین مدل رو که گارانتیش آخراشه یا تموم شده، زیر قیمت بازار بده بردارم فعلاً کارم راه بیفته.

 

ولی ول نمی کنم ... این قدر تعزیرات و اتحادیه میرم تا جواب بگیرم ... آقای @MR PC هم اگه حاضر باشن، دوتایی پیگیری می کنیم.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 16 ساعت قبل، آرین 0098 گفته است :

ممنون، مراجعه می کنم.

 

ضمناً به تعزیرات هم شکایت کردم و فعلاً پذیرش نهایی شده تا ببینیم بعدش چی میشه.

درود،

 

تعزیرات در این موارد پاسخگو نیست و شما را ارجاع به اتحادیه می دهد.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 7 ساعت قبل، آرین 0098 گفته است :

الآن من لنگ مودم VDSL هستم ... پولم هم محدوده و ارزون ترین گزینه ای که می شناسم همینه.

 

شما می توانید از زایکسل هم خرید کنید. شرکت شاتل موجود دارد، در بازار هم هست

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری