پست‌های پیشنهادی

ارسال شده در (ویرایش شده)

سلام 

وقت بخیر دوستان

چند روز قبل با راهنمایی و کمک دوستای عزیزم توی همین فروم تصمیم گرفتم سیستم جدیدی جمع کنم.(سیستم قبلی خیلی اذیتم کرد، سوکت 775 بود!)

یک باندل رایزن شامل مادربرد برد ایسوس prime b350 plus و پردازنده رایزن 2200g (از جای دیگه) خریداری کرده بودم و دنبال رم مناسب براش بودم که با توجه به قیمت مناسبش توی سایت ونوس رایان نسبت به جاهای دیگه یک کیت رم به مدل زیر ازشون خریداری کردم:
KingSton HyperX Predator DDR4 8GB 3200MHz CL16 Dual Channel Desktop RAM

البته قبل از خرید باهاشون چندبار تماس گرفتم و در مورد موجودی و قیمت و سازگاری با باندلم باهاشون صحبت کردم. رم رو 3 شنبه خریداری کرده بودم ولی دیروز (شنبه) رسید دستم.

توی پرداخت فاکتور از من هزینه پست پیشتاز رو گرفتن ولی رم هارو با پست سفارشی ارسال کرده بودن که حدود 4 روز طول کشید تا رسیدنش.

مشکل اصلی از جایی شروع شد که دیروز پس از اسمبل سیستم تصویر نداد و پس از بررسی با یکی از دوستانم که مغازه کامپیوتر داره متوجه خرابی یکی از ماژول ها شدیم. بصورتی که سیستم با دو ماژول تصویر نداد. با تک ماژول تصویر داد. با تک ماژول که خراب بود تصویر نداد. با تک ماژول سالم همین رم و یه رم دیگه تصویر ! مطمئن شدیم که مشکل از اون ماژول خراب هستش.

 با فروشگاه تماس گرفتم و مشکل رو مطرح کردم و گفتم که هزینه پست پیشتاز رو گرفتین ولی با سفارشی فرستادین.البته زیاد چیز مهمی نیست بحث پست ولی باید اطلاع میدادند. گفتن که صبر کنید باهاتون تماس میگیریم.

بعد از چند دقیقه باهام تماس گرفتن و گفتن که ما رم هارو قبل از ارسال تست کردیم و مشکلی نداشتن. گفتم که بله دیدم که پلمپشون باز بود ولی خب من مشکل دارم باهاشون و طبق تست های من یکیشون خرابه. 

گفتن فکر میکنیم توی تبریز گارانتی هست و باید ببرید گارانتی. ولی چون من قبلا قوانین و شرایط رو خونده بودم گفتم که پس اون 7 روز ضمانت بازگشت در صورت خرابی چیه گذاشتین؟ گفت فرقی نمیکنه شما اگر برای ما هم بفرستید ما میفرستیم گارانتی و به شما برمیگردونیم. گفتم پس اون شرط بازگشت که گذاشتین بی معنیه چون طبق چیزی که نوشتین باید رم رو برگردونین و بررسی کنید اگر خراب بود تعویض کنید برام. گفت ما کلا دو تا از این مدل داشتیم که فروش رفتن و موجود نداریم دیگه(که البته من چک کردم هنوز هم موجود زدن داخل سایت). گفتم مشکلی نیست شما یک مدل هم رده یا بالاتر برای من ارسال کنید من مابه تفاوتش رو هم پرداخت میکنم. گفت که بذارید با مدیریت صحبت کنم خبر بدم بهتون. بعد از چند دقیقه تماس گرفتن و گفتن که شما رم ها رو برای ما ارسال کنید بررسی کنیم. 

امروز صبح رم هارو با پست پیشتاز و هزینه ی شخصی براشون ارسال کردم و منتظرم برسه دستشون تا نتیجه مشخص بشه. 

نتایج روند کار رو همینجا اعلام میکنم. هدف من تخریب یا بدگویی از این فروشگاه نیست .فقط با توجه به مشکلی که پیش اومده و نتیجه ای که قراره حاصل بشه میخوام تجربه م رو در اختیار دیگران قرار بدم.

از دوستان اگر تجربه مشابهی دارند یا نقطه نظری وجود داره بگن لطفا..

ویرایش شده در توسط H4med-LN

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود بر شما

سپاس از اینکه تجربتون رو در اختیار دیگران میگذارید.

الان فروشگاه ها و سایت های معتبر که بشه بهشون اعتماد کرد خیلی کم هستن و اگه دیدید توی یک سایت قیمت یه قطعه رو با مابه التفاوت فاحشی درج کرده به هیچ عنوان سمتش نرید چون اونی ما به التفاوتی که اونجا پرداخت نمی کنید رو بعدا باید بدید هزینه مرجوعی و عودت کالا و ... تازه اگه قطعه ای که سفارش دادید رو براتون فرستاده باشن!

امیدوارم مشکل شما حل بشه و تا پایان کار ما رو در جریان روند کار بزارید.

با تشکر.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)
در 29 دقیقه قبل، DPSYS گفته است :

درود بر شما

سپاس از اینکه تجربتون رو در اختیار دیگران میگذارید.

الان فروشگاه ها و سایت های معتبر که بشه بهشون اعتماد کرد خیلی کم هستن و اگه دیدید توی یک سایت قیمت یه قطعه رو با مابه التفاوت فاحشی درج کرده به هیچ عنوان سمتش نرید چون اونی ما به التفاوتی که اونجا پرداخت نمی کنید رو بعدا باید بدید هزینه مرجوعی و عودت کالا و ... تازه اگه قطعه ای که سفارش دادید رو براتون فرستاده باشن!

امیدوارم مشکل شما حل بشه و تا پایان کار ما رو در جریان روند کار بزارید.

با تشکر.

بله درسته دقیقا همینه. البته اختلاف زیادی با سایر فروشگاه ها نداشت. فقط چون رم با این مشخصات یا مشابهش موجود نبود توی بیشتر سایتها اینجا رو برای خرید انتخاب کردم. یجورایی مجبور شدم.

ممنون از شما

ویرایش شده در توسط H4med-LN

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بهتره قبل از خرید از ساپورت رم توسط مادربرد توی سایت سازنده مطمئن بشید ، زیاد به مسئول فروشگاهها اطمینانی نیست چون میخوان بفروشن میگن آره مشکلی نداره بخر !

وقتی که مسئول فنی گارانتی یا زیاد وارد نیست یا آدمو معلوم نیست چی فرض میکنه حالا از مسئول فروش چه انتظاری میشه داشت !

واسه یکی چندسال پیش سیستم بستیم با برد ایسوس z97c و رم کینگستون که سیستم کلا تصویر نمیداد بعد آپدیت بایوس رم ها به صورت تک کاناله کار میکرد و اگه جای رمها رو هر اسلاتی عوض میکردی سیستم روشن نمیشد ! برند کینگستون معمولا ارزانتر از بقیه برند ها هستش و چنین مشکلاتی برای چندین نفر پیش اومده راجب همین برند و تا حد امکان ازش دوری میکنم

البته رم سیستم 14 سال پیش کینگستون بود خیلی خوب و پرسرعت بود اما رمهای الانش کیفیت خوبی ندارن البته خودم و چندین نفر دیگه همچین تجربه ای داریم

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 22 دقیقه قبل، Hassan.SK گفته است :

بهتره قبل از خرید از ساپورت رم توسط مادربرد توی سایت سازنده مطمئن بشید ، زیاد به مسئول فروشگاهها اطمینانی نیست چون میخوان بفروشن میگن آره مشکلی نداره بخر !

وقتی که مسئول فنی گارانتی یا زیاد وارد نیست یا آدمو معلوم نیست چی فرض میکنه حالا از مسئول فروش چه انتظاری میشه داشت !

واسه یکی چندسال پیش سیستم بستیم با برد ایسوس z97c و رم کینگستون که سیستم کلا تصویر نمیداد بعد آپدیت بایوس رم ها به صورت تک کاناله کار میکرد و اگه جای رمها رو هر اسلاتی عوض میکردی سیستم روشن نمیشد ! برند کینگستون معمولا ارزانتر از بقیه برند ها هستش و چنین مشکلاتی برای چندین نفر پیش اومده راجب همین برند و تا حد امکان ازش دوری میکنم

البته رم سیستم 14 سال پیش کینگستون بود خیلی خوب و پرسرعت بود اما رمهای الانش کیفیت خوبی ندارن البته خودم و چندین نفر دیگه همچین تجربه ای داریم

عالی ، ممنون برای تجربه ، حواسم باشه. کدوم ها الان معتبر تر هستن رم ها ، کروشل ؟!

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 42 دقیقه قبل، Hassan.SK گفته است :

بهتره قبل از خرید از ساپورت رم توسط مادربرد توی سایت سازنده مطمئن بشید ، زیاد به مسئول فروشگاهها اطمینانی نیست چون میخوان بفروشن میگن آره مشکلی نداره بخر !

وقتی که مسئول فنی گارانتی یا زیاد وارد نیست یا آدمو معلوم نیست چی فرض میکنه حالا از مسئول فروش چه انتظاری میشه داشت !

واسه یکی چندسال پیش سیستم بستیم با برد ایسوس z97c و رم کینگستون که سیستم کلا تصویر نمیداد بعد آپدیت بایوس رم ها به صورت تک کاناله کار میکرد و اگه جای رمها رو هر اسلاتی عوض میکردی سیستم روشن نمیشد ! برند کینگستون معمولا ارزانتر از بقیه برند ها هستش و چنین مشکلاتی برای چندین نفر پیش اومده راجب همین برند و تا حد امکان ازش دوری میکنم

البته رم سیستم 14 سال پیش کینگستون بود خیلی خوب و پرسرعت بود اما رمهای الانش کیفیت خوبی ندارن البته خودم و چندین نفر دیگه همچین تجربه ای داریم

پارت نامبر اون رم توی لیست رمهای پشتیبانی شده بود و همونطور که گفتم یکی از ماژول ها کار میکرد. ولی یکیشون کار نمیکرد .آیا ممکنه رم سالم باشه ولی فقط یه ماژولش کار بکنه؟ چون بصورت تک ماژول هم تست کردیم و مشکل داشت. یک ماژولش همه جوره کار میکرد، روی همه اسلات ها و بصورت دو کاناله با رم دیگه،ولی اون یکی ماژولش هیچجوره تصویر نمیداد و سیستم بوت نمیشد.

 نمیدونستم کینگستون کیفیت پایینی داره! فکر میکردم سری هایپر ایکس جزو رم های خوب و با کیفیته !خدا بخیر کنه یه اس اس دی هایپر ایکس پرداتور هم دارم !

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 55 دقیقه قبل، behnamalizade69 گفته است :

عالی ، ممنون برای تجربه ، حواسم باشه. کدوم ها الان معتبر تر هستن رم ها ، کروشل ؟!

توی رم جی اسکیل امتحانشو پس داده کورشال هم خیلی خوبه

در 32 دقیقه قبل، H4med-LN گفته است :

پارت نامبر اون رم توی لیست رمهای پشتیبانی شده بود و همونطور که گفتم یکی از ماژول ها کار میکرد. ولی یکیشون کار نمیکرد .آیا ممکنه رم سالم باشه ولی فقط یه ماژولش کار بکنه؟ چون بصورت تک ماژول هم تست کردیم و مشکل داشت. یک ماژولش همه جوره کار میکرد، روی همه اسلات ها و بصورت دو کاناله با رم دیگه،ولی اون یکی ماژولش هیچجوره تصویر نمیداد و سیستم بوت نمیشد.

 نمیدونستم کینگستون کیفیت پایینی داره! فکر میکردم سری هایپر ایکس جزو رم های خوب و با کیفیته !خدا بخیر کنه یه اس اس دی هایپر ایکس پرداتور هم دارم !

اگه تو لیست ساپورت برد هست پس رم خرابه ، بایوس برد هم آپدیت کنید بعضا راه گشاست 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

درود مجدد

امروز پس از اینکه مطمئن شدم رمها رسیده دستشون. تماس گرفتم و پیگیر شدم. از حوالی ساعت 11:30 تا ساعت 6 بعد از ظهر هی تماس گرفتم و پیگیر شدم که طبق روال همه جاهای بی مسئولیت هی میگند تماس میگیریم و ... که نتیجه ای حاصل نمیشه نهایتا. در آخر گفتند که فرستادیم برای گارانتی و قرار شده. خبر بدند. در حقیقت شرط بازگشت 7 روزه الکی هست و اهمیتی بهش داده نمیشه.

منم راهم تا تهران خیلی دوره و کاری از دستم برنمیاد!

ویرایش شده در توسط H4med-LN

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تنها فروشگاههایی که بهشون اعتماد کامل دارم که جوابگو هستند همین لیون کامپیوتر خودمون و فافا رایانه هست که مشکلی داشته باشید تو کمترین زمان ممکن رسیدگی میکنن . 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 11 دقیقه قبل، babak_11 گفته است :

تنها فروشگاههایی که بهشون اعتماد کامل دارم که جوابگو هستند همین لیون کامپیوتر خودمون و فافا رایانه هست که مشکلی داشته باشید تو کمترین زمان ممکن رسیدگی میکنن . 

من قبلا از لیون و فافا خرید کردم و واقعا خیلی خوب هستن. مخصوصا لیون. توی همون سلام علیک اول یطوری برخورد میکنن آدم کیف میکنه. حیف که رم مورد نظرمو نداشت لیون.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

فافا که فعلاً باهاش موردی نداشتم
یکخورده طول میکشه تا برسه و تنوعش کم هست ولی تا الان اوکی بوده
خرید اخر از لیون توی بخش تخفیف ها
ارسال رایگان نداشتن برای خود تهران (تماس گرفتن میگن زیر آزادگان 10 تومن هزینه پیک میشه )
من هم خودم حضوری رفتم گرفتم
سعی میکنم دیگه خرید نکنم
دفعه قبلش هم یکسری فن سی پی یو گرین سفارش دادم بهشون
پیک اورده بود
درشون باز بود و جعبه له شده و ... بردم دفترشون تحویلشون دادم پولم رو گرفتم
بهتره از جاهای معتبر خرید کنید تا موردی پیش نیاد

ویرایش شده در توسط mInI_ClockEr

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

امروز بعد از ظهر باهاشون تماس گرفتم و پیگیر رم ها شدم از کسی که قبلا باهاشون حرف زده بودم(آقای قربانی) چون دیروز مرخصی بودن و تشریف نداشتن. که فرمودن هفته بعد گارانتی جواب میده و رم رو عوض میکنه که برات میفرستیم. من باز هم پیگیر شرط "مهلت تست" توی سایتشون شدم که دقیقا این متن بود: 

1629046667_Untitlededited.thumb.png.26d84374decc8533dcdd2dd5054182a8.png

(اسکرین شات مربوط به دیروز)

در جمله ای کاملا بچگانه گفتن که این شرط برای کالاهایی هست که گارانتی ندارن.  منم گفتم پس اون بندی که نوشتید "هرگونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول میشود" برای چیه؟ اصلا شما قوانین رو خوندید؟ اطلاع دارید ازش؟ فرمودن که قوانین رو من خودم نوشتم!در ادامه گفتن که من نمیتونم کاری بیشتر از این بکنم و هفته بعد رم رو براتون میفرستیم. گفتم من مغازه دار هستم و کارام خوابیده شما گفتید توی این هفته حل میشه برات میفرستیم. که دوباره زدن زیر حرفشون و گفتن ما فقط گفتیم توی این هفته خبر میدیدم که خبر دادیم هفته بعد میدیم و کاری بیشتر از این نمیتونیم بکنیم من که نمیتونم یک میلیون از خودم بذارم. گفتم پس اون شرط رو از سایت بردارید که بقیه رو به اشتباه نندازید. من طبق اون شرایط به شما اعتماد کردم. باز هم حرفشون رو تکرار کردن که باید منتظر گارانتی بمونید.

الان هم دیدم که متن رو عوض کردن و به صورتی که گفتن و دلخواهشونه تغییر دادن! حتی جمله بندیشون هم درست نیست.

Untitled3new2.thumb.png.f30e400bd11d2b32c48cc097e973250c.png

(اسکرین شات مربوط به امروز بعد از صحبتها)

گفتم حالا چقدر مطمئن باشیم که گارانتی تا هفته بعد تامین بکنه. فرمودن توی 90% مواقع وقتی میگن اوکی میشه. گفتم حالا اگر من شامل اون 10% شدم و تامین نشد چی ؟ چقد باید منتظر بمونم اشتباهی که از سمت شما بوده جبران بشه و من دوباره بتونم کار بکنم؟ گفت اگر تا دوشنبه هفته بعد آماده نشد من پول شما رو برمیگردونم. که البته بعید نیست بازم بزنن زیر حرفشون.

و در قسمتی از حرفاشون گفتن ما نمیدونیم شما چیکار کردید که رم خراب شده و مرجوع کردید و این حرفشون منو واقعا عصبانی کرد و گفتم واقعا شما چرا فکر میکنید من میام از شما رم میخرم که خراب کنم سیستمم بخوابه و از کار و زندگی بیوفتم و مرجوع کنم که شمام قبول نکنی و کلی دردسر بکشم؟ اصلا رم رو چیکارش میشه کرد؟ من چنتا قطعه نو و آکبند رو سر هم کردم و یکی از رم های شما خراب بوده و باهاتون هماهنگ شدم و فرستادم.

 

دوستان این فروشگاه اصلا قابل اعتماد نیست و هر لحظه حرفی که میزنند رو بلافاصله نقض میکنن و میزنن زیرش. واقعا حوصله دردسر ندارم وگرنه میتونم از طریق برادرم که تهرانه پیگیر بشم. حضوری رفتن خیلی بهتره. چون میدونن دستم نمیرسه و کاری ازم برنمیاد هرطوری دوس دارند برخورد میکنن.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

ممنون از دوستمون برای اطلاع رسانی

پیرو این سوال میشه بپرسم دوستان تجربه خرید از مقداد آی تی رو دارن؟ و اینکه آیا خوب هست یا خیر؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در در 1397/11/29, 18:51:56، babak_11 گفته است :

تنها فروشگاههایی که بهشون اعتماد کامل دارم که جوابگو هستند همین لیون کامپیوتر خودمون و فافا رایانه هست که مشکلی داشته باشید تو کمترین زمان ممکن رسیدگی میکنن . 

من از فافا یدونه هارد خریدم،وقتی رسید دستم ایراد داشت ،تماس گرفتم دقیقا داستان همین دوستمون برام پیش اومد،و گفتن از گارانتی پیگیری کنید.

(درآخر با پیگیری یکی از دوستان همینجا و ارجاع موضوع به مدیریت فافا،راضی به ارسال یه هارد دیگه شدن)

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 8 ساعت قبل، rfadayi گفته است :

من از فافا یدونه هارد خریدم،وقتی رسید دستم ایراد داشت ،تماس گرفتم دقیقا داستان همین دوستمون برام پیش اومد،و گفتن از گارانتی پیگیری کنید.

(درآخر با پیگیری یکی از دوستان همینجا و ارجاع موضوع به مدیریت فافا،راضی به ارسال یه هارد دیگه شدن)

هارد شما گارانتیش سازگار بود؟ اگه بله که الان هارد های با گارانتی سازگار خرابیش زیاده دوستم ۴ تا هارد با گارانتی سازگار خرید اکبند و پلمپ که ۳ تاش خراب بود.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 12 ساعت قبل، zen گفته است :

هارد شما گارانتیش سازگار بود؟ اگه بله که الان هارد های با گارانتی سازگار خرابیش زیاده دوستم ۴ تا هارد با گارانتی سازگار خرید اکبند و پلمپ که ۳ تاش خراب بود.

نه گارانتی حامی بود

هارد یک ترا اکسترنال سیگیت بود،وقتی به سیستم صل میکردی تق تق میکرد

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در در 1397/11/30, 22:52:34، Sandor گفته است :

درود

ممنون از دوستمون برای اطلاع رسانی

پیرو این سوال میشه بپرسم دوستان تجربه خرید از مقداد آی تی رو دارن؟ و اینکه آیا خوب هست یا خیر؟ 

مقداد هم بی مشکل نبوده ،بگردی پستها رو میبینی

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

منم خودم ازفافا خرید داشتم ولی متاسفانه اصلا مناسب نبود. یه واترکولر خریدم و وقتی دستم رسید کلا فن هاش صدا میداد و  فن ها خراب بود و یه برچسب گارانتی هم داشت که کنده بود وقتی تماس گرفتم گفتند ما با مدیریت صحبت میکنیم و من گفتم تو دوره بازگشتم وظیفه شماست که عوض کنید ولی قبول نکردند و ادعا کردند پست به قطعه احتمالا ضربه وارد کرده و نباید تحویل میگرفتید در صورتی که کوچکترین اثری از ضربه روی کارتن پست یا کارتن کولر نبود.... واقعا متاسفم برای این فروشگاه ها.

ویرایش شده در توسط pedi9004

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در در 1397/11/30, 22:52:34، Sandor گفته است :

درود

ممنون از دوستمون برای اطلاع رسانی

پیرو این سوال میشه بپرسم دوستان تجربه خرید از مقداد آی تی رو دارن؟ و اینکه آیا خوب هست یا خیر؟

چند وقت پیش(شاید چند هفته یا یکماه قبل)   یکی از دوستان راجع به مقداد هم تاپیک زده بودند و از برخورد بد و مسئولیت ناپذیریشون گفته بودند. سرچ کنید میاره براتون.

 

در 8 ساعت قبل، pedi9004 گفته است :

منم خودم ازفافا خرید داشتم ولی متاسفانه اصلا مناسب نبود. یه واترکولر خریدم و وقتی دستم رسید کلا فن هاش صدا میداد و  فن ها خراب بود و یه برچسب گارانتی هم داشت که کنده بود وقتی تماس گرفتم گفتند ما با مدیریت صحبت میکنیم و من گفتم تو دوره بازگشتم وظیفه شماست که عوض کنید ولی قبول نکردند و ادعا کردند پست به قطعه احتمالا ضربه وارد کرده و نباید تحویل میگرفتید در صورتی که کوچکترین اثری از ضربه روی کارتن پست یا کارتن کولر نبود.... واقعا متاسفم برای این فروشگاه ها.

من قبلا از فافا خرید کردم مشکلی نداشتم و خوب بود ولی خب این مشکلات ممکنه توی خرید و فروش برای هر فروشگاهی پیش بیاد که اون موقع باید خودی نشون بدند وگرنه الان فروشنده زیاده. 

متاسفانه تعدادی از فروشگاه ها موقع نوشتن قوانین و شرایط به این فکر نمیکنن که ممکنه یک روزی این شرایط براشون پیش بیاد و از خودشون نمیپرسن آیا میتونم از عهده ش بربیام؟ اصلا این قوانین و شرایطی که وضع میکنم قابلیت اجرایی داره؟ صرفا هدفشون جلب اعتماد مشتری و فروش هستش. بعد از اینکه پولو گرفتن دیگه کار تمومه. حتی شما یک لحظه بعد پرداخت زنگ بزنی بگی اشتباه شده و قصد خرید نداشتم. میگن نه دیگه ما نمیتونیم کاری بکنیم.

 

یک مورد جالب دیگه در مورد این ونوس رایان بگم که رفته رفته لحن صحبتشون عوض میشه. و  اینکه اولین روزی که زنگ زدم گفتن موجود نداریم وگرنه برات عوض میکردیم. کلا 2 تا کیت بود که فروخته شده. در حالی که قطعه توی سایت ناموجود نشده. ادعای این رو هم دارند که 29 سال هست اینکاره هستیم و هدفمون راضی بودن مشتریه. یعنی 29 ساله دارند مشتری رو دست به سر میکنن! از هر روش و حرفی چه بچگانه و احمقانه(مثل عوض کردن متن قوانین به صورت غیر حرفه ای و تابلو) و چه حرفه ای برای پیچوندن مشتری استفاده میکنند.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 42 دقیقه قبل، H4med-LN گفته است :

چند وقت پیش(شاید چند هفته یا یکماه قبل)   یکی از دوستان راجع به مقداد هم تاپیک زده بودند و از برخورد بد و مسئولیت ناپذیریشون گفته بودند. سرچ کنید میاره براتون.

 

من قبلا از فافا خرید کردم مشکلی نداشتم و خوب بود ولی خب این مشکلات ممکنه توی خرید و فروش برای هر فروشگاهی پیش بیاد که اون موقع باید خودی نشون بدند وگرنه الان فروشنده زیاده. 

متاسفانه تعدادی از فروشگاه ها موقع نوشتن قوانین و شرایط به این فکر نمیکنن که ممکنه یک روزی این شرایط براشون پیش بیاد و از خودشون نمیپرسن آیا میتونم از عهده ش بربیام؟ اصلا این قوانین و شرایطی که وضع میکنم قابلیت اجرایی داره؟ صرفا هدفشون جلب اعتماد مشتری و فروش هستش. بعد از اینکه پولو گرفتن دیگه کار تمومه. حتی شما یک لحظه بعد پرداخت زنگ بزنی بگی اشتباه شده و قصد خرید نداشتم. میگن نه دیگه ما نمیتونیم کاری بکنیم.

 

یک مورد جالب دیگه در مورد این ونوس رایان بگم که رفته رفته لحن صحبتشون عوض میشه. و  اینکه اولین روزی که زنگ زدم گفتن موجود نداریم وگرنه برات عوض میکردیم. کلا 2 تا کیت بود که فروخته شده. در حالی که قطعه توی سایت ناموجود نشده. ادعای این رو هم دارند که 29 سال هست اینکاره هستیم و هدفمون راضی بودن مشتریه. یعنی 29 ساله دارند مشتری رو دست به سر میکنن! از هر روش و حرفی چه بچگانه و احمقانه(مثل عوض کردن متن قوانین به صورت غیر حرفه ای و تابلو) و چه حرفه ای برای پیچوندن مشتری استفاده میکنند.

داداش کاری به این چیزا ندارم بالاخره پیش میاد و واقعا سخته. ولی من بودم خودم شخصا میفرستادم گارانتی و پیگیری میکردم کارم زودتر از طریق گارانتی راه بیفته.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 2 دقیقه قبل، ho3einsa گفته است :

داداش کاری به این چیزا ندارم بالاخره پیش میاد و واقعا سخته. ولی من بودم خودم شخصا میفرستادم گارانتی و پیگیری میکردم کارم زودتر از طریق گارانتی راه بیفته.

من فقط با اعتماد به شرط تعویض بدون قید و شرطشون و به خواسته خودشون براشون فرستادم. اگر فکر میکردم قراره انقدر بی مسئولیت باشن و بزنن زیر همه حرفاشون خودم از تبریز اقدام میکردم. 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 12 دقیقه قبل، H4med-LN گفته است :

من فقط با اعتماد به شرط تعویض بدون قید و شرطشون و به خواسته خودشون براشون فرستادم. اگر فکر میکردم قراره انقدر بی مسئولیت باشن و بزنن زیر همه حرفاشون خودم از تبریز اقدام میکردم. 

از تبریز اقدام کردنم باز طول میکشه. اینا نگه میدارن بار جمع بشه بعد ارسال کنن تنها مزیتش اینه هزینه ارسال و برگشت پرداخت نمیکنین. بهترین راه اینه اول تلفنی با نمایندگی اصلیش تو تهران تماس بگیرین وقتی گفتن بفرستین ، ارسال کنین تا زودتر کارتون راه بیفته. حالا شده دیگه. عیب نداره. تجربه شد.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 28 دقیقه قبل، ho3einsa گفته است :

از تبریز اقدام کردنم باز طول میکشه. اینا نگه میدارن بار جمع بشه بعد ارسال کنن تنها مزیتش اینه هزینه ارسال و برگشت پرداخت نمیکنین. بهترین راه اینه اول تلفنی با نمایندگی اصلیش تو تهران تماس بگیرین وقتی گفتن بفرستین ، ارسال کنین تا زودتر کارتون راه بیفته. حالا شده دیگه. عیب نداره. تجربه شد.

بله دقیقا درسته. اتفاقا دو روز پیش با گارانتی توی تهران تماس گرفتم آدرس نمایندگی تبریز رو دادن ولی گفتن اونجا موجودی ندارن. کارشناسشون بررسی میکنه اگه اوکی بود ارجاع میدن تهران.

فقط مشکل اینجاس که من کیت خریده بودم. حالا که یکی از رم ها خراب از آب دراومده کیت رو کلا عوض نمیکنن و فقط یه ماژول رو عوض میکنن؟ برای اینکار یک ماژول سینگل رو میذارن توی کیت و برام میفرستن؟ 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)
در 14 ساعت قبل، rfadayi گفته است :

نه گارانتی حامی بود

هارد یک ترا اکسترنال سیگیت بود،وقتی به سیستم صل میکردی تق تق میکرد

منم یه سیگیت باراکودا یه ترا  با گارانتی سازگاراز لیون گرفتم مشکل داشت فرستادم بعد یه هفته عوض نکردن ،گارانتی گفت تعمیرش کردیم.دوباره فرستادن موقعی که میخواستم روش فایل بریزم وسط کار قطع میشد کلن از روی صفحه سیستم پاک میشد منم دیدم مملکت بیصاحابه هیچکس بدادم نمیرسه هی باید کرایه و هزینه پست بدم بره بیاد آخرشم هیچی دیگه بیخیالش شدم  با یه پتک خوردش کردم لااقل دلم خنک شد.البته اون زمان هارد 185 تومن بود ولی پول عرق ریخته من حرومشون منکه حلال نمیکنم.لعنت به باعث و بانی این وضع مملکت. 

ویرایش شده در توسط lali city

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در 2 ساعت قبل، H4med-LN گفته است :

بله دقیقا درسته. اتفاقا دو روز پیش با گارانتی توی تهران تماس گرفتم آدرس نمایندگی تبریز رو دادن ولی گفتن اونجا موجودی ندارن. کارشناسشون بررسی میکنه اگه اوکی بود ارجاع میدن تهران.

فقط مشکل اینجاس که من کیت خریده بودم. حالا که یکی از رم ها خراب از آب دراومده کیت رو کلا عوض نمیکنن و فقط یه ماژول رو عوض میکنن؟ برای اینکار یک ماژول سینگل رو میذارن توی کیت و برام میفرستن؟ 

نه کلا کیت رو باید بفرستین هم سالم هم معیوب. بهتره معیوب رو ممشخص کنین تا راحت تر باشه. سال 95 برا من کلا کیت رو عوض کردن. ولی خب ممکنه تغییر کرده باشه بهتره قبلش هماهنگ بشین.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  Only 75 emoji are allowed.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جایگذاری شد.   نمایش به عنوان یک لینک به جای

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.