رفتن به مطلب

تخته امتیازات

  1. m.shabani

    m.shabani

    کاربر ویژه


    • امتیاز

      4

    • پست

      814


  2. سعید حسینی

    سعید حسینی

    مدیر بازنشسته


    • امتیاز

      1

    • پست

      7597


  3. saeed0c

    saeed0c

    کاربر سایت


    • امتیاز

      1

    • پست

      3531


  4. OKTAY

    OKTAY

    کاربر سایت


    • امتیاز

      1

    • پست

      101


مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 05/07/11 در پست

  1. کیس 7/24 من ! @};- ;) این کابل های ساتای DFI عجب چیزی بود ! یه کم خرت و پرت جدید می خواستم اضافش کنم یه عکسم گرفتم. :o
    1 امتیاز
  2. با درود: Matrox M9188 این کارت گرافیک دارای 2 گیگ حافظه می باشد و می توانید شش مانیتور را همزمان پشتیبانی کند. این کمپانی توانسته است از VIA/SIS پیشی گرفته و سهم خود در بازار کارت گرافیک را به 0.05% برساند که البته در برابر AMD و NVIDIA واقعا ناچیز است. البته بیشترین حدی که این کارت گرافیک می توانید پشتیبانی کند هشت نمایشگر با وضوح HD 1920x1080 می باشد. با تشکر... _______________________________________ CPU => Intel Corei7 980X MB => GIGABYTE x58A-UD7 Rev: 1.0 RAM => CORSAIR Dominator GT + FAN 6GB (3 X 2GB) 2000 MHz CL 8-8-8-24 VGA => 2x GIGABYTE GTX 460OC 1GB SLI Rev: 1.0 SSD => A-DATA S596 128GB Buffer 128MB ( Internal-External )( SATA 2 & USB 2 ) ODD => SONY BLU-RAY COMBO BC-5100S CASE => GREEN Infinity Power=> GREEN 885 Watt FAN => 1x ENERMAX EVEREST Monitor => LG L1980Q Ultra Slim * Pivot
    1 امتیاز
  3. شرکت techdata این شرکت تو طبقه دوم پاساژ رضا تو چهار راه ولیعصر قرار داره اما یه توصیه دارم که به هیچ وجه گرافیک و پاور رو از این شرکت خریداری نکنند دلیل چون این شرکت فقط در دوره گارانتی متعهد هست امروز که من اونجا بودم مدیرشون میگفت ما تعمیرات نداریم و چیزی بنام حمایت از مشتری نداریم ((پس از دوره گارانتی)) مشتری به خیر و ما هم به سلامت چون اصلا تعمیرات ندارند از کوچیکترین ایرادات فیزیکی نمیگذرند
    1 امتیاز
  4. ِِDHT این شرکت تو خیابان صبای شمالی هست و وارد کننده رم های pqi هست من دوبار رفتم برای گارانتی انصافا برخورد خوبی داشتن و فقط کافیه 20دقیقه اونجا بشینی تا رمت رو تست کنند و یه رم دیگه بهت بدن
    1 امتیاز
  5. :-? :-S B) واي خيلي بامزه تعريف كرديد . بخصوص اينجاش : واي خدا خيلي باحاله اين جمله
    1 امتیاز
  6. smc این لیبل رو بیشتر تو رم ها میبینی آدرس اینو من از آقای حسینی گرفتم خدا شاهد 3 بار رفتم هر دفعه رم رو میگرفت با یه رم خراب دیگه عوض میکرد کاری میکنند که خسته بشی ولی من بار سوم موفق شدم یه رم سالم بگیرم آدرسشم تو زیر زمین ایران واحد 7 هست خوب حکایت بعدی مربوط به شرکت گرین یا سیاره سبز هست منتظر باشید
    1 امتیاز
  7. این مورد آخری خیلی جالب بود. منظورم درخواست مبلغ 15 تومان برای تست دستگاه در صورت سالم بودن. بنده چون خودم مدیر خدمات پس از فروش یک شرکت هستم (کارمون تلفن هست و به کامپیوتر ربطی نداره ) ، کاملا با مسایل و مشکلات هر دو طرف قضیه آشنا هستم.. این قضیه که یک مادر برد یا یک قطعه پس از تعمیر بازهم مشکل داشته باشه اتفاقی هست که میفته و شما به عنوان شرکت گارانتی کننده میتوانید به حد اقل برسانید ولی امکان صفر کردنش رو ندارید. اما اینکه برای تست کردن مشتری را در منگنه بگذارید و اون رو به شک و تردید بیندازید که از حقش بگذره خیلی جالبه. یاد دوران دبیرستان و دانشگاه میفتم که وفتی به نمره اعتراض داشتی ، معلم میگفت اگر اعتراض بی ربط باشه 5 نمره ازتون کم میشه. معمولا در واحد خدمات شرکت ها هدف اول کاهش هزینه است. . اولین روشی که در ایران به ذهن خیلی از این مجموعه ها میرسه ، انواع بهانه های شاخ دار و عجیب غریب برای خروج دستگاه از گارانتی هست. روش دوم سر کار گذاشتن مشتری و خسته کردن اوون برای بی خیال کردن طرف است. حالا یکی مثل رفیق عزیز otello پیدا میشه که با پیگیری و سماجت حرف خودش رو به کرسی می نشونه. چیزی که این وسط جالبه این است که انجام بعضی از کار ها مانند احترام گذاشتن به مراجعه کننده ، گوش دادن به مشکل و ارائه توضیح به مشتری ، عملا بدون هزینه و یا بسیار کم هزینه است . متاسفانه مدیریت خیلی از شرکت ها در این زمینه خیلی ضعیف عمل می کنند و اصلا به این قضیه توجه نمی کنند. مثلا در مورد دوست عزیز که خودش آخر حرفه ای هست و ظرفیت خازن رو از 15 کیلومتری تشخیص میده، هنگام مراجعه برای حل مشکل با کسی مواجه میشه که شاید دوبار خازن توی عمرش دیده و یک پاسخ عجیب و غریب به ایشون میده. در چنین حالتی آدم بقدری شاکی که فقط می خواهد به نحوی تلافی بکنه.
    1 امتیاز
  8. حکایتی دیگه از ویستا :) یه مادربرد ایسوس رو بردم گارانتی بعد از 5 روز زنگ زدم گفتند تعویض شده بیا ببر رفتیم یه دونه مادریرد ایسوس استوک ((تعمیر شده دیگه )) رو بهم دادن گفتند به سلامت اومدیم خونه تست کردیم دیدم بالا نمیاد فرداش رفتیم اونجا گفتیم اینو دیروز دادین بالا نمیاد اون خانومه گفت مادربرد ایراد نداره ایراد جای دیگست منم گفتم اتفاقا ایراد تو خود مادربرد بالاخره تصمیم گرفتندکه مین رو تست بکنند اما در صورتی که مادربرد سالم باشه باید مبلغ 15 هزار تومن بابت تست بهشون بدم خلاصه قطعات رو اسمبل کرد هی زد هی سوئیچ کرد دید روشن نمیشه وقتی که تلاش میکرد و روشن نمیشد من قند تو دلم آب میشد و پیش خودم میگفتم دارم برات((15 تومن هزینه تست میخواستی)) گفت بذار ببرم اون پشت گفتم نه صبر کنید.. قبول دارید که مادربرد مشکل داره و ایراد از قطعات دیگه نیست گفت بله رفت اون پشت و بایوسش رو آبدیت کردو اومد نصب کرد اومد بالا وتموم شد به اون خانومه گفتم بی زحمت 15 هزار تومن پرداخت کنید به من میخوام برم گفت برای چی گفتم 1. کرایه دادم 2. وقتمم به خاطر احمال کاری شما تلف شده ..... گفت نمیشه ... منم رفتم مستقیم پیش محمودی مدیرشون و تمام ماجرا رو براشون تعریف کردم و تاکید کردکم که اینا در ازای تست میخواستن 15 بگیرن ولی ایراد از شما بود خلاصه سرتون درد نیارم... آخرش مدت 4 ماه بخاطر اشتباه خودشون به گاارنتی مادربرد اضافه کردن همین تا حکایتی دیگه از شرکت دیگه خدا نگهدار
    1 امتیاز
این صفحه از تخته امتیازات بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+03:30 می باشد
×
×
  • اضافه کردن...