رفتن به مطلب

تخته امتیازات

  1. سعید حسینی

    سعید حسینی

    مدیر بازنشسته


    • امتیاز

      3

    • پست

      7597


  2. 664

    664

    کاربر سایت


    • امتیاز

      3

    • پست

      37


  3. maxel134

    maxel134

    کاربر سایت


    • امتیاز

      2

    • پست

      2102


  4. Cyrus-the-great

    Cyrus-the-great

    کاربر سایت


    • امتیاز

      2

    • پست

      423


مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 01/29/12 در پست

  1. خوب دوستان عزیز باید بگم که در کمال تعجب و ناباوری وقتی کارت گرافیک راب بردم بلافاصله تستش کردن و بعد از تست بدون هیچحرف و بحثی با یک نو تعویض کردن و از اون تعجب برانگیز تر این بود که بهم گفتن اگه دوست داشته باشید می تونیم پولش را بهتون بدیم و مرجوعش کنیم!!!!!!!!!!!!!! من واقعا شکه شده بودم که توی ایرانم یا در کارخانه sapphire؟؟؟!!!! که اینطوری بابهام برخورد کردند؟؟ به هر حال امیدوارم که همیشه و با همه همین طور باشند و این روند در سایر شرکت ها هم ادامه پیدا کنه. در ضمن جا داره که از آقای حسینی هم به خاطر برخورد دوستانه اشان تشکر کنم
    2 امتیاز
  2. بهمن جان . با این حرفت کاملا موافقم. اگرچه در ایران کیفیت ارائه گارانتی در مقایسه با کشور های دیگه پایینتر هست ولی به این معنی هم نیست که اصلا مفهومی نداره. این ذهنیت منفی که بین خیلی از ما وجود داره باعث میشه که قبل از اینکه مساله ای ایجاد بشه، ما با یک استرس و تنش و دید منفی به شرکت های گارانتی کننده مراجعه کنیم. من در یک شرکتی که لوازم مخابراتی توزیع میکنه، مدیر خدمات پس از فروش هستم.هر ماه دستگاه های زیادی در بخش پذیرش رسید میشه و بعد از بررسی ، تعمیر یا تعویض میشه. طبق آماری که خودم برای یک سال گرفتم حدود 72 درصد دستگاه های معیوب را تعویض کردیم و بقیه را تعمیر. خوب حالا شما در نظر بگیرید که یک مشتری میاد و ما پس از بررسی دستگاهش رو تعویضش میکنیم و کار مشتری انجام میشه . حالا یک نفر هم میاد و یک سری ایرادات مطرح میکنه و پس از بررسی میبینیم که دستگاه ایرادی نداره یا اینکه توقع مشتری به صورتی هست که جزو قابلیت های دستگاهش نیست. در این شرایط قطعا مشتری معترض میشه و فکر میکنه داریم سرش رو کلاه میگذاریم. همین هفته قبل مشتری اومده بود ، و بعد از تست گفتیم دستگاه سالمه. شروع کرد به کلی داد و بیداد که جنس گرون شده و شما می خواهید از زیر بار مسئولیت فرار کنید و دستگاه من رو عوض نکنید. خوشبختانه روی میز پذیرش حدود 30 عدد کالای نو بود که مسول پذیرش گذاشته بودجلوش و داشت به مشتری ها تماس میگرفت که بیان و دستگاه نو را ببرند. به مشتری شاکی گفتم : آقای عزیز نگاه کن تمام این ها تعویض هستند. ما اگر می خواستیم زیر حرفمون بزنیم ، این ها رو هم عوض نمی کردیم. طرف برگشت گفت که: این ها رو الکی گذاشتید که مشتری ها رو گول بزنید. گفتم اگر قبول نداری ، 10 دقیقه صبر کنید و به صحبت مسئول پذیرش با مشتری ها گوش بدید تا به شما اثبات بشه. بر گشت گفت من که علاف نیستم اینجا بشینم. باید دستگاهم رو عوض کنید. خلاصه سرتون رو درد نیارم از هر راهی رفتیم دیدم بهونه میاره. :wacko: من هم که میدوسنم مشکل طرف چی هست و( از همون اولش فهمیدم )به طرف گفتم: ببین مشتری عزیز . شما یک دستگاه 30000 تومنی خریدی و انتظار کیفیت و امکانات دستگاه 100000 تومنی دارید. الان هم خودتون از خریدتون پشیمون شدید و می خواهید مدل رو عوض کنید و برای همین دارید بهانه میارید. . اول انکار کرد. بعدش گفتم به هر حال برای رضایت شما می تونم خود دستگاه رو براتون عوض کنم. تا اینو گفتم ، سریعا گفت : نه من این مدل و دیگه نمی خواهم و بقیه پول را میدهم و یک مدل دیگه ازتون میگیریم. من هم گفتم ، آقای عزیز ، این امکان وجود نداره که با مدل دیگه براتون عوض کنم ( در صورتیکه خیلی وقت ها این کار رو میکنم و این بار بدجنسی کردم :lol: :D ). مشتری هم گفت: خوب اگر بخواهم مثل خودش رو بگیرم که باز هم همیینه :blink: :blink: . گفتم : عزیز من دیدی حرف من درسته و شما می خواهی مدل دستگاه رو عوض کنی و دستگاهت سالمه. ;) خلاصه دوستان، اگر بخواهیم قضیه رو کلی بررسی کنیم واقعیت اینه که کار از هر دو طرف مشکل داره و بخش اعظم ایراد هم بر میگرده به شرکت ها . اکثر قریب به اتفاق دوستانی که در این فروم هستند، همه اشخاص محترمی هستندو وقتی گذرشون به گارانتی میفته ، قصد سوء استفاده ندارند ولی واقعیت اینه که در اجتماع ما هم افراد سود جو بسیاری پراکنده هستند. خیلی هاشون در شرکت های گارانتی کننده کار میکندد و خیلی هاشون هم به عنوان مشتری به این شرکت ها مراجعه میکنند. قصدم از این صحبت و نوشتن مطالب این بود که قضیه رو از دیدگاه های متفاوتی ببینیم. حیف که در نوشتن تنبل و بی تجربه هستم. اگر فرصت و تبحرش رو داشتم، کلی از این خاطرات براتون مینوشتم. چون بسیاری از اونها هم جنبه تفریحی داره و هم اینکه آموزنده است.
    1 امتیاز
  3. شما بهتر بود اول میبردی گارانتی و بعد استرس و دلهره میگرفتی :lol: من هم تا حالا هر چیزی رو فرستادم گارانتی بدون دردسر و اذیت شدن مشکلم حل شده. گارانتی تو ایران اونقدرها هم که بعضی ها میگن بد نیست. متاسفانه ما عادت داریم یه مورد بد رو تعمیم بدیم ولی مورد خوب رو تعمیم نمیدیم و بد بین هستیم. آدم بد بین همیشه بلا سرش میاد ^_^ یاد اون شخصیت توی کارتون گالیور افتادم که همش میگفت من میدونستم .... :D
    1 امتیاز
  4. اینم رادیاتی هست که ساختم متاسفاته تاپیک کارام رو پیدا نکردم گویاپاک شده به هر حال
    1 امتیاز
این صفحه از تخته امتیازات بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+03:30 می باشد
×
×
  • اضافه کردن...