سلام.
متاسفانه اولین تجربه خرید من هم از لیون بسیار بد بود. این تجربه بد به خاطر عدم شفافیت در نحوه ارسال رایگان بود.
من روز پنج شنبه سفارش یه موس راپو 107 تومنی برای یکی از آشنایان دادم. نحوه ارسال رایگان درج شده بود و گزینه های دیگه هم بود. مبلغ ارسال فوری رو هم ۱۷ تومن زده بود. منم عجله ای نداشتم و همون گزینه رایگانو انتخاب کردم و از اون آشنا 107 تومن گرفتم.
وقتی روز شنبه برای هماهنگی ارسال از لیون با من تماس گرفتن گفتن که هزینه ارسال به اون منطقه میشه 12 تومن. منم از اونجایی که میدونستم وقتی هزینه رو داده باشی بخوان دوباره بهت برگردونن هفت خان رستم میشه قبول کردم که با همون 12 تومن هزینه بفرستن.
نکات:
1- اگر قراره بعضی مناطق تو تهران رایگان باشه و بعضی نباشه, از لیون توقع میره که توی یه نقشه دقیقا مناطقی که ارسال رایگان داره مشخص کنه. (البته اگر واقعا چنین مناطقی وجود داشته باشه)
2- این عدم شفافیت, تمام کارکرد اون گل و کارت که روی دیگه ش با دستخط زیبا قربون صدقه ت میرن رو از بین میبره.
3- موضوعی که ذهن منو بیشتر از این چیزا به خودش درگیر کرد این بود که آیا وضع بازار انقدر خراب شده که لیون میخواد با قیمت کمتر دادن و وعده ارسال رایگان مشتری رو جذب کنه ولی موقعی که مبلغو دریافت کرد و موقع ارسال شد, حالا هزینه ارسال بگیره.
4- اون ۱۲ تومن هزینه ارسال رو دیگه روم نشد از آشنا بگیرم و مجبور شدم از جیب خودم بدم.