رفتن به مطلب

eshraghi2012

کاربر سایت
  • پست

    35
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Male
  • محل سکونت :
    استان فارس - شهرستان فسا
  • علاقمندی
    سخت افزار

مشخصات سیستم شخصی

  • رم
    G.Skill Ripjaws X 2*4GB= 8GB 1600MHZ CL7
  • منبع تغذیه
    به زودی GP750B-OC
  • خنک کننده
    Noctua NH-U9B-SE2
  • مودم
    TP-Link W8951ND
  • مانیتور
    LG IPS226V
  • کیبورد و موس
    K.B&Mouse GIGABYTE K5300
  • بلندگو ، هدفون
    lOGITECH X530 5.1CH
  • اسکنر، پرینتر
    Canon I-Sensys LBP-6020B
    Canon Laser Shot LBP-1120
  • سیستم عامل
    Windows 10 Technical Preview

آخرین بازدید کنندگان نمایه

1542 بازدید کننده نمایه

دستاورد های eshraghi2012

48

اعتبار در سایت

  1. جل الخالق شاهکار جدیدی از شرکت پست رو دیدیم که تا حالا نظیر نداشته!
  2. عجیبه واقعا. مرکزی به صورت دیفالت بسته رو پیشتاز می کنه و هزینه ارسالش هم از مشتری می گیره خیلی هم بالاست هزینه ارسال هاش به نسبت فروشگاه های دیگه ای که ارسال رایگان نیستن ! چون فکر می کنم هزینه پیک رو تا پست هم به هزینه پستی اضافه می کنه! انشاء الله که دیگه تا فردا حداکثر برسه.
  3. حیف شیراز نیستم خودم وگرنه براتون پیگیریش می کردم متاسفانه سایت اصلی رهگیری پست روی ADSL باز نمی کنه. ولی با موبایل شاید باز کنه . اما یه لینک از همین بخش پیگیری توی سایت POSTBAR.IR هست . یه اسکرین شات از نتیجه پیگیری اونجا و یه اسکرین شات هم از شماره سفارش و تاریخ ارسال توسط فافا برام PM کنید ببینیم کاری میشه کرد یا نه.
  4. اون رو گفتم مهم نیست چون جواب اون دقیقا جواب و وضعیت سایت رهگیری هست و با هم سینک هستن. اگر سایت تغییر کنه، اونم تغییر می کنه. از شهر فافا خریده بودید؟
  5. برای خودتون میاد عزیز. شماره نمی گیره چون با همون شماره بهش زنگ زدید دیگه. با تلفن ثابت که تماس نگرفتید؟
  6. سلام سامانه رهگیری پست و اصلا خود سیستم پست و توزیعش کلا امسال اوضاعش داغونه و این مشکلات به کرات داره پیش میاد و مخصوصا وقتی یک طرف مسیر شیراز باشه معمولا احتمال به وجود اومدن این داستان ها بیشتره و ربطی هم به فروشگاه نداره. توی خرید اخیری که خودم داشتم چهارشنبه هفته گذشته شهر فافا برام ارسال کرد و یکشنبه دست من رسید! با وجود اینکه خود پست این رو به صورت پیشتاز فرستاده بود! (جدیدا دو بار متوالی در دو مسیر متفاوت دیدیم با اینکه ارسال کننده به صورات سفارشی ارسال می کنه اما هزینه پیشتاز رو پست ازش می گیره و پیشتاز می کنه!) البته شنبه به خاطر تجمعات شهرمون نتونسته بود بیاره و یکشنبه اول وقت کاری آورد جالبه که برای من هم آپدیت نمیخورد یا حتی توی سایت رهگیری پست زده بود که بسته روز پنج شنبه شب دوباره به شیراز برگشته! در این مواقع حتما با سامانه گویای خود پست به شماره 84470000 تماس بگیرید و از اونجا رهگیری کنید بعد از اینکه به صورت گویا گفت مثلا بسته شما در فلان نقطه دیده شده کاری به حرف اون نداشته باشید . در ادامه خودش میگه برای اطلاع از جزییات بیشتر عدد 1 رو بزنید. 1 رو میزنید و ظرف 24 ساعت براتون نتیجه sms میشه. دقیق ترین جواب، همین جوابی هست که از طریق sms ارسال میشه. چون اون پاسخی که از طریق تلفن گویا میده، به سامانه رهگیری لینک هست. ولی اون پیامی که sms میشه جدا از اون سیستمه. دوبار این حرکت رو تست زدیم و نتیجه داده.
  7. متاسفانه رفتار نمایندگان خدمات و بعضی از نمایندگان فروش شهرستانی گرین بسیار ناشایست و زننده هست و بلانسبت مثل حیوان با مشتری برخورد می کنند و کوچکترین اطلاعات فنی ندارند که هیچ، ظرفیت تحمل شنیدن دو کلمه سوال یا صحبت مشتری رو هم ندارند. این مورد رو به شخصه خودم به چشم توی شیراز در برخورد با نماینده فروش و خدماتشون و یکی از دوستانم توی همدان که میخواستن پاوری رو برای گارانتی بفرستن دیدیم! طرف توی شیراز اصلا نمیدونست که گرین نماینده خدمات کامپوننت های MSI هم هست! قشنگ دو تا جمله دیگه می گفتم کار به درگیری فیزیکی می کشید! البته من برای کار گارانتی نرفتم اونجا و کار دیگه ای داشتم . یک جوری صحبت کرد و دستش رو تکون میداد که رسما می گفت آقا برو بیرون! اینها نماینده نیستن. اعتبار خراب کن شرکت هستند ولاغیر. حالا همین شیراز هم نماینده هایی داریم بسیار خوش برخورد و با شخصیت. دوبار این بنده خدا من رو دیده ، بار سوم تازه داشت میومد که مغازه رو عصر باز کنه، من هم داشتم از رو به رو رد میشدم. درحالی که سوار دوچرخه اش بود به نشانه احترام دست روی سینه گذاشت . اون دوست همدانی من هم همینطور . می گفت وقتی تماس گرفتم وضعیت پاورم رو بپرسم که رسیده یا نه، طرف با یک لحن بدی گفت : آقاجان یک بار که گفتم وقتی اومد باهات تماس می گیرم. به نظرم گرین یک بازنگری اساسی باید در نمایندگان و به خصوص نماینده های خدماتش باید بکنه. بعضیاشون از بس فروختن، گردن کلفت کردن و هارشدن . یه قلاده باید بندازن گردنشون و کنترلشون کنن که پاچه کسی رو نگیرن!
  8. یه سری روال ها در این مورد متاسفانه به صورت کلی تو بازار جا افتاده در حالی که قانون نانوشته هست مثل همون مهلت تست هارد اینترنال و سی پی یو های اینتل که همه میگن فاقد مهلت تست هست اگر هم میدیم به قول شما در راستای مشتری مداریه حالا جالب تر اینکه من از کسی که خودش فروشنده هست تو همین صنف و خریدش هم از دیجی زیاد هست شنیدم می گفت پاور خریدم دیدم جعبه اش باز و داغونه و حدس زدم آکبند نیست زنگ زدم بگم این چیه فرستادین و پس بگیرین یکی دیگه بدین طرف گفت ما هیچ قطعه اینترنالی رو جزء شرایط مهلت تست و بازگشت قبول نمی کنیم حتی اگه سوخته باشه ! از طرفی یک مسئله ای رو تو این بازار جا انداختن از وقتی گارانتی ها اینقدر پررنگ شدن طی این چند سال که قطعه گارانتی دار قانونش اینه در کل باید ارسال بشه به گارانتی و نه تعمیرکار نه فروشنده حق دخالت تو اون ماجرا رو نداره البته این داستان دلایل خاص خودش رو داره . چون فروشگاه باید از جنس خودش برداره بده به مشتری و براش تعویض کنه و خیلی ها نمی کنن مثلا در مورد سی پی یو و مادربرد چون شرایط باندل اجباری وجود داره و تعداد موجودی سی پی یو و مادربرد برابر هست معمولا کسی زیربار نمیره از طرفی هم تست مادربرد کار آسونی نیست . شاید شما20 عامل رو باید تست کنی تا به قطعیت برسی که واقعا اون برد خرابه . و معمولا زیر بار نمیرن مگه اینکه اینقدر اوضاع خراب باشه که مادربرد اصلا استارت نخوره . یک دلیل دیگه در مورد بحث مهلت تست و ارجاع به گارانتی بحث وجود تخصص لازم در پرسنل فنی فروشگاه هاست که این مورد خیلی جاها نیست و خیلی فروشگاه ها خودشونم به این مسئله اذعان دارن و سعی می کنند حتی الامکان ورود نکنند و ارجاع بدن به گارانتی . حتی من نوعی هم گاهی ممکنه ترجیح بدم با گارانتی طرف بشم تا فروشگاه که میخواد حرف خودش رو بزنه هرچند بعضی وقت ها اگه به این مهلت تست درست عمل بشه تعامل با فروشگاه حرفه ای و خوش قول راحت تر از گارانتی ای مثل حامی باشه در مورد بحث هزینه ارسال این روال به این دلیل بود که خیلی ها اون اوایل پا پیش میگذاشتن و دست روی جنس میگذاشتن و بعد که جدی میشد فرار می کردن حالا هم انواع و اقسام تیپ های کلاهبرداری تو فروم ها مد شده که اصلا تصورش وحشتناکه . بدترینش کلاهبرداری واسطه ای هست که یک نفر کلاهبردار دو تا قربانی پیدا می کنه و این دوتا رو به جون هم میندازه و از خودش هیچ اثری به جا نمیگذاره فرض مثال من کلاهبردارم شما یک گرافیک براش تاپیک زدی 5 میلیون میخوام اینو از شما بردارم میرم یه جنسی دیگه همینطوری براش تاپیک فروش میزنم که قیمتش دقیقا 5 تومن باشه بعد خریدار بیچاره جنس منو می بینه میاد با من معامه کنه من به جای اینکه شماره کارت خودمو بدم شماره کارت شما رو میدم و پول اون میاد حساب شما و تو حسابت می بینی 5 میلیون واریزی زده بالطبع خیالت راحت میشه و گرافیک رو برای من می فرستی . از اونور قضیه من برای طرف یک جعبه شکلات می فرستم به جای جنسی که قرار بوده بفروشم . طرف که شکلات دستش میرسه میاد چک می کنه می بینه پول به حساب جناب فدایی اومده یعنی فکر می کنه من فامیلم فدایی هست در حالی که اصلا من ردی از خودم به جا نگذاشتم اون وقت اون کلی وقتش رو میزاره برای شکایت از شما و حسابی از من که کلاهبردار اصلی بودم دور میشه بعد که به شما میرسه و تازه میفهمه جریان از چه قراره و از اونور هم شما روحت خبر نداشته و بعدا میفهمی 5 میلیون پول رو ایشون به حساب شما زده شصتت خبردار میشه که من کلاهبردار با یک تیر دو نشون زدم حالا شما برای رفع مشکل و از بین نرفتن اعتبار خودت مجبوری پول ایشون رو پس بدی و بری دنبال شکایت از من باشی که نه ردی ازم داری و نه حتی اسمم رو میدونی !! هدفم این بود این مسائل اینقدر اتفاق افتاده تو فروم ها تا یک سری چیزهایی عرف شده خود به خود برای پیشگیری از این اتفاقات . یک نمونه دیگه اش تو همین فروم اون کاربری بود که اکانتش رو فروخت و خریدار از اون سوء استفاده کرد و از چند نفر کلاهبرداری کرد ببینبد متاسفانه برای پول داریم چه کارها که نمی کنیم و چه خیانت ها که به هموطن خودمون نمی کنیم !! شاید یک مقدار درجریان این جزییات قرار بگیرید بعضی وقت ها حق بدید که یک سری از این قانون های نانوشته اجرا بشه و متاسفانه تر و خشک با هم بسوزن! بله وقتی همه شرایط اوکی باشه هرچیزی در بهترین حالتش باید اجرا بشه و توجیهی برای چیزی مخالف اون وجود نداره ولی وقتی خیلی چیزا برخلاف اصول حرفه ای هست گاهی ناچاریم خودمون رو وفق بدیم با شرایط موجود و راه حلهای جایگزین پیدا کنیم تا زمان و هزینه کمتری کنیم و ضرر کمتری متوجهمون بشه . به هر حال اگر تاکید شده که هارد ارسال میشه براتون زیاد سخت نگیرید و قبول کنید از ما که تو این شرایط وقتی خیلی ها میگن باز هم فافا بهتر از بقیه هست واقعا هست و این همه کاربر خودجوش این صحبت رو نمی کردن . کسی اینجا نفعی از معرفی کسی نمیبره اگر چیزی دیده به واقعیت بوده و تجربه شخصی خودش رو از مقایسه جاهای مختلفی که خرید کرده به اشتراک گذاشته.
  9. آقا خدا رو شکر که به سلامتی و بدون مشکل حادی این قضیه حل و فصل شد . فقط جسارتاً یک مقدار در تامینگ (زمان بندی ) اقداماتی که کردید مثل ارسال به گارانتی اون هارد و یا زدن همین تاپیک و زود قضاوت کردن فافا با یک جمله ای در پست اول دچار خطای محاسباتی شدید و البته اینکه بهتر بود با بخش پشتیبانی یا مدیریت صحیبت می کردید اولین بار که جواب دقیقی بهتون داده بشه و اینجوری لازم نمی شد هارد رو اینقدر سریع بفرستید گارانتی و کلی در زمان صرفه جویی می شد. اهل تبلیغ هیچ کسی و هیچ جایی نیستم اما چیزی که واقعیت هست رو باید گفت به گواه اکثر کاربران در شرایط فعلی افنصادی فافا بهترین فروشگاهیه که میشه الآن به حرفش ،قیمت و آمار موجود سایتش و اعتبارش اطمینان کرد و چیزی خرید . من و آقای بهمنیان عزیز خب به دلیل استان فارسی بودن و البته خیلی از هم استانی های عزیزمون در این فروم و جاهای دیگه با شرایط فافا آشنایی دقیق تری داریم و به واسطه خرید زیاد با روال فافا آشنا هستیم و کمی تا قسمتی هم با پرسنل یا مدیرانشون به همین دلایل آشنا شدیم و میدونیم تیم بسیار خوب و با شخصیتی دارن و کارهایی که بعضاٌ متاسفانه از خیلی فروشگاه ها سر میزنه توی فافا شدیدا خط قرمز و ممنوعه به خصوص به دلیل مدیریت خود حاج تمیس در راس مدیریتی فافا . اگر هم ضعفی وجود داره و گاهی سوتی میدن به هر شکل ممکن قضیه رو جمع می کنند و من یکی دو مورد انتقاداتی خودم بهشون داشتم و غر زدم سرشون، آخرش اینقدر عذرخواهی کردن و تاکید به پیگیری داشتن که مغزم منفجر شد گفتم باشه بابا جان تسلیم ! ? . عذرخواهی و قول پیگیریتون توی دفعه بعد که خرید می کنم مشخص میشه که این مشکل رو حل کردید یا نه . ضمن اینکه جاهای دیگه هزار برابر بدترش رو انجام دادن اما خب از دید من و شمای مشتری قابل توجیه نیست . اون که دیجی هست گندش در اومده با کارهایی که می کنه اخیرا اما در زمینه بسته بندی و ارسال واقعا خوب عمل می کنند البته اگر چشم نخورن و خراب بشن ! به قول یکی از مدیرانشون در مصاحبه ای که شهریور امسال توی حاشیه تولدشون انجام دادن گفتن ما یک نفر رو اونجا توی مجموعه گذاشتیم در نقش وکیل مدافع مشتری و باید همه جوره از مشتری حمایت کنه و چند برابر دعوایی که مشتری با ما ممکنه بکنه رو اون شخص بعدش با خودمون می کنه !(به بیان ساده ترش چند برابر غر هایی که من و شما مشتری سر فافا میزنیم رو اون شخص که همکار و پرسنل توی فافا هست سر همکاران خودش میزنه ?) به هر حال مطمئن باشید که در انتخاب جایی که برای خریدکردید با وجود بروز این مشکل ، اشتباه نکردید و فقط باید درخواست تست رو قبول می کردید که انشاء الله تجربه میشه برای دفعات بعد . انشاءالله این مورد در تمام خریدهای اینترنتی تون دفعه اول و آخری بود که چنین مشکل تلخ و اعصاب خرد کنی پیش اومد و دیگه تکرار نشه. همیشه موفق باشید و مشتری استان فارسی ها بمونید بچه های خوبی هستیم (اگر خودمون تعریف خودمون کنیم !?)
  10. آخه عزیز واقعیت ماجرا اینه کلا در مورد کالای دیجیتال همون موقع که میخرید باید 50 درصد احتمال خرابی اولیه رو بدید ! یعنی فکر کنید جنس میرسه دستتون و راه به راه باید برید گارانتی. من خودم رایتر ایسوس از شهر خودمون گرفتم چند سال قبل کلا دیتکت نمی شد تبلت جایزه از ایسوس برامون فرستادن سیم کارت نمیخوند و ... در مورد پست من یک بار داخل انبارشون رفتم مانیتوری که برای اقوامم از شهر فافا خریده بودم رو تحویل بگیرم از امانات چون ارسال امانات شهر ما دو روز در هفته بیشتر نبود و میخواستم صبر کنم طول می کشید خلاصه رفتیم اونجا به چشم خودم دیدم بسته های کوچیک رو دو نفر از فاصله کمتر از دو سه متر برای هم عین آجر پرت می کردن !!! یعنی دریغ از یک ذره آموزش و درک و شعور و سواد بین کارمندان پست که یک درصد بگن اگر از دستمون افتاد و جنس گرون قیمتی توش بود چه اتفاقی میفته و خودشون رو بگذارن جای صاحب جنس ببینن خودشون اگر بودن چه احساسی بهشون دست میداد!! ا ز طرفی واقعیت اینه نه حامی گارانتی خوشنامی هست بین مردم (سوابق فوق شاهکارش رو زمانی که تحت اسم ویستا فعالیت می کرد همه دیدن !) و نه سیگیت زیاد سابقه جالبی در مورد هارد اکسترنال داره و خود این دو مسئله احتمالات بالقوه خرابی رو میبره بالا . به هرشکل انشاء الله که مشکلتون حل بشه . زیاد سخت نگیرید دوستانه با پرسنل پشتیبانی فافا صحبت کنید حتما مشکل حل میشه . توضیح بدید هارد مشکل دیتکت داره هم به گارانتی هم به فافا گارانتی حق نداره مشکل دیتکت رو ده روز نگه داره من هارد زیر دستم سوخت البته اینترنال بود وسترن بلو . جوری سوخت که بردش بوی ترقه اسباب بازی می داد ! هارد رو بردم سازگارشیراز منشیشون وایساد من من کردن و سیستم تست آزاد نیست و اینها . اگه چاره ای داشتم یه کتک مفصلی بهش میزدم خلاصه حاضر نمیشد کاری کنه و می گفت برو بعدا تست می کنیم خبر میدیم تقریبا ناامید شده بودم که این روانی کاری کنه برام و داشتم می رفتم از دفتر بیرون یه آقایی از بخش فنی اومد بیرون مچشو گرفتم گفتم برادر این هارد مشکل دیتکت داره . تست کردن خاصی نداره که بخوای یه هفته سیستم درگیرش کنی منم شهرستانی ام . کارمون راه بنداز . طرف به منشی گفت و باز اون منشی وایساد نخود بازی در آوردن و نمیشه و اینا خلاصه خود اون آقا هارد رو برد داخل بخش فنی و دو دقیقه بعد با یه هارد نو برگشت بیرون و داد به منشی که برام تعویض کنه قیافه منشی در اون لحظه دیدنی بود !??
  11. سلام استارتر عزیز از مزیت های شهرفافا اینه که کلا تست قبل از ارسال دارن برای جلوگیری از همین موارد محدودی که ممکنه پیش بیاد و بلا استثناء موقع تایید سفارش که به خریدار تماس می گیرن آخرش میپرسن آقا برات تست کنیم بفرستیم یا نه ؟ خب شما هم که مسیرت دور بوده . چرا نگفتی تست کنند تا این مورد پیش نیاد ؟ از طریق ربات پشتیبانیشون اعلام می کردید خیلی بهتر پیگیری میشد تا تماس . حداقل فورا نمی گفتند برید گارانتی .
  12. دوستان عزیز چه در جایگاه مشتری چه جایگاه فروشنده در کشور ما با هزاران بار تأسف تعداد افراد کم اطلاع وبی اطلاع از افرادی که اطلاع دارند بیشتره ولی خب نباید تعمیم داد تا خدای ناکرده توهین نشه به کسی که اطللاعات داره . طبقه بندی مشتری ها روآقا حامد مدیر محترم به خوبی انجام دادند ولی شخصاً به نظرمن هیچی زجر آورتر از این نیست یک نفر در بین اطرافیان و فامیل خودش اطاعات درست تر و واقعی تری داره ولی موقع خرید اطرافیان اون فرد روبوق همحیاب نمی کنند یا فکر می کنند اون فرد میخواد بهشون خرج اضافی تحمیل کنه !!! میرن کار خودشون رومی کنند و وقتی به مشکل خوردند آه وناله شون برای اون فرده !! همه ما با این صحنه رو به رو شدیم که توی یک جمع و مهمانی نشستیم ناگهان بحث میره سمت مباحثی که مربوط به ماست و داری بعد از مدتی دلی از عزا در میاری سؤال و جواب و سین جین شروع میشه فلانی سیستممون فلان مشکل داره ... فلان سیستم صدای زیاد میده !! سیستم روشن نمیشه ! پرینتر پرینت نمی گیره ! اینترنت وصل نمیشه !! میخوای بگی نمیدونم به من چه والدینت چپ چپ نگاهت می کنند و میگن فلانی حالا تونستی یه نگاهی به سیستمشون بندار !! میخوای جواب بدی دردسر برای خودته ، جواب ندی میگن پس تو که چیزی نمیدونی چرا ادعا می کنی !!! خلاصه با یک آمپاس همه جانبه طرفی ! :|و یه میوه و شیرینی رو کوفتمون می کنند !! :| نهایت مشاوره گرفتن اون اطرافیان عزیز!! اینجوریه که رفته تا پای خرید ازطرف بعد زنگ میزنه میگه فلان چیز خوبه ؟!!میگی خب خریدی یا سفارش دادی ؟! میگه آره ولی اگه بگی نه وخوب نیست تا برام نیاورده عوضشمی کنم عیب که نداره !!! یعنی در مقابل عمل انجام شده میخوان مشاوره بگیرند !! :| ~x( :-w آقا جون دیگه در این شریط مشاوره نگیر وهمونی که پیش خرید کردی رو نهایی کن هم اعصاب خودت راحت تره هم اعصاب اون کسی که اطلاعات داره ! اینم یک تجربه از من بود ! مطمئنم خیلی هابهش برخورد کردند ! @};- @};-
  13. سلام دوست عزیز با اجازه کلیه اساتید بزرگوار خودم چند مورد رو میخواستم ازتون بپرسم 1. روی دیباگر روی مادربرد کدی میزنه ؟ اگه میزنه چه کدی؟ 2.مشخصات بقیه قطعات سیستمون رو اعلام کنید 3. ایسوس یک روش آپدیت بایوس داره به نام USB BIOSFlashBack برای مواقعی که حتی سی پی یو و قطعات هم نصب نیستند میتونید بایوس رو آپدیت کنید مورد 3 رو انجام بدید به سؤال1 و 2 جواب بدید اگر نیاز باشه باید تشریف ببرید گارانتی
  14. سلام بزرگترین اشتباه شما همین مورد 4 هست !! هدف از پارتیشن بندی چی بوده ؟ میخواستید بیش از یک ویندوز بریزید مگه ؟
  15. به به . اکثر سخت افزاری ها در ماه تولدشون هم مشترکن ! تولد جناب حسینی عزیز رو تبریک عرض می کنم انشاء الله همیشه سالم و شاد و موفق باشند و سایه شون بالای سر مجموعه لیون باشه و عمر با برکتی داشته باشند توأم با سلامتی :x :x. @};- @};- @};- @};- @};- تولد امیر محمود جان و دوست و برادر و استاد عزیزم رو هم مجدداً تبریک میگم :x :x @};- @};- @};-
×
×
  • اضافه کردن...