رفتن به مطلب

ali2551

کاربر سایت
  • پست

    159
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    100%

11 دنبال کننده

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Male
  • محل سکونت :
    البرز، کرج
  • علاقمندی
    تبلت پی سی، ویندوز 8 و IT

آخرین بازدید کنندگان نمایه

2301 بازدید کننده نمایه

دستاورد های ali2551

79

اعتبار در سایت

  1. کارت توسط بنده خریداری شد. ممنون.
  2. بنده 580 دارم 550 میدم با خریدار هم کنار میام اگه راضی هستید پ.خ کنید اطلاعات بدم :)
  3. بنده استوکش رو دارم قبلا هم گفته بودم به شما 550 تقدیم میشه تقریبا هم به توافق رسیدیم، یا اون نفر یکی دیگه بود؟ :-? به هر حال هنوز هم سر پیشنهادم هستم اگر هم بخواهید می توانید در پ.خ با بنده بحث کنید مرسی
  4. ali2551

    Lenovo Y50 UHD

    بازم سلام دوستان گرامی، فقط می خواستم این تاپیک را در اینجا بگذارم تا درباره ی وضعیت واردات این لپتاپ با خبر شوم، در صورتی یا هر وقتی که لپتاپ مذکور را در ایران دیده اید، لطفا بنده را در جریان بگذاریم ممنون می شوم بنده مدتهاست به دنبال چنین لپتاپی هستم خیلی خوب می شود اگر به ایران وارد شود. ممنون بابت اینکه درخواست بنده را مرور و به آن توجه کردید.
  5. اگه داغ نمی کرد تعجب می کردم. یک بار دیگه خصوصیات نوت رو بخون، صفحه ی نمایش quad-hd بعلاوه ی snap-dragon 800 ، کافیه با یه همچین تبلتی 30 دقیقه آسفالت بازی کنی تا دهان تبلت آسفالت شود. البته خیلی نگران این قضیه نباش. اکثر تبلت ها تا دمای 60 درجه ی سلسیوس را تحمل می کنند. و این دما فوق العاده بالاتر از دمای تحمل دست شماست. برای آنکه دستتان نسوزد هم می توانید یک کاور بگیرید.
  6. کارت صدای بورد خودتان... منظورتان را اگر می شود *واضحتر توضیح دهید.
  7. اپل iphone 5 مثل همیشه دنبال بهترین ها هستیم، می ترسم با این اخلاقم اخرش ورشکست بشم :|
  8. سلام بر شما. صرفا می خواستم بدانم که لپتاپ های با رزولوشن بیشتر از Full HD (غیر از مک بوک) چه مدل های به ایران وارد شده اند. ممنون.
  9. منظورتان از همراه با سیمکارت است؟ خوب در این مورد سرعت اولیه ی رایتل با ایرانسل برابری می کند، ولی می توانید با سفارش سرعت بالاتر آن را تا 2 مگابیت هم افزایش دهید. اگر منظورتان WiMax است (که همراه محسوب نمی شود) ایرانسل پایداری بیشتری دارد، ولی در عین حال مبین نت پوششش سراسری تر است. ولی کیفیت هر دوی آنها با توجه به استفاده از استاندارد یکسان، یکی است
  10. باز هم سلام به دوستان فقط می خواستم بگویم که بنده یک پرینتر لیزری رنگی خریده ام و خواستم که برای آن کاغذ عکس تهیه کنم، ولیکن آن کسی که پرینتر را فروخت گفت که: پرینتر لیزری کاغذ عکسش فرق می کند. می خواستم بدانم که این درست است؟ و اگر بله از کجا می توانم چنین کاغذی را تهیه کنم. ممنون.
  11. http://gaming.logitech.com/en-us/product/g700s-rechargable-wireless-gaming-mouse http://gaming.logitech.com/en-us/product/g710plus-mechanical-gaming-keyboard
  12. خیر قربان جنس شما از بهترین هاست، شک نکنید.
  13. کارت توسط بنده خریداری شد. سالم بوده و کار می کند. ولیکن Op Amp هایش (ظاهرا) نیاز به عوض شدن دارند، به هر حال یک کارت صدا با این کیفیت این روزها خیلی کم پیدا می شود. ممنون از عادل جان بابت این معامله.
  14. بله حق با شماست، هم اکنون بنده هم که به نمایندگی زنگ زدم می گویند که تمام کرده اند، احتمالا برنامه ی خود را عوض کرده اند و دیگر قصد تولید مانیتورهای لوکس را ندارند. مشکل اصلی ما هم اینجاست که شرکتهایی مانند ASUS و DELL هم دقیقا از همین پانل برای مدل های 23 اینچی خود استفاده می کنند.(یا با تغییراتی کوچک) ولی چون اسمشان وارداتی است بایستی 200 الی 300 تومان برایشان اضافه پرداخت کنید. در اصل تولید کنندگان صفحه نمایش Samsung , LG, BenQ و Sharp هستند و این برند ها صرفا حکم Aftermarket را دارا می باشند. در توضیح پنل IPS هم بایستی بگویم که این صرفا یک نام تکنولوژی است(همانند Super AMOLED Samsung) که شرکت ال جی روی پانل های تغییر یافته ی خود می گذارد. این پنل ها هم همانند پنل های دیگر LCD است ولی با این تفاوت که صفحات پلاریزه به گونه ای طراحی شده اند که اگر از زاویه ی غیر ایده ال به آنها نگاه کنید کیفیت رنگ خود را از دست ندهند. علاوه بر این در مدل های جدید این پنل از رنگهای 8 بیتی به جای 6 بیتی استفاده می کند که موجب افزایش محسوس کیفیت رنگ و نزدیکتر شدن آن به واقعیت خواهد شد. مشابه این تکنولوژی را سامسونگ نیز داشته و آن را PLS نامیده است.
  15. یک انتخاب دیگر هم دارید. LGEA63V از شرکت ال جی که ساخت ایران هست و هم اکنون مادیران دارد آن را با قیمت 810 تومان می فروشد. پنلش هم IPS بوده و بنده فقط در ابتدا فقط کمی مشکل مردگی رنگ داشتم که با افزایش غلظت رنگ در تنظیمات درست شد. البته این فقط تجربه ی شخصی است و شما برای کار خود حتما بایستی حداقل یک بار این نمایشگرها را امتحان کنید و کیفیت رنگ آنها را با کیفیت معادل یک کاغذ رنگی چاپی مقایسه کنید.( برای کار گرافیک مهم است.)
×
×
  • اضافه کردن...