رفتن به مطلب

سعید بهمنیان

کاربر سایت
  • پست

    5648
  • تاریخ عضویت

  • روز های برد

    96
  • بازخورد

    100%

تمامی مطالب نوشته شده توسط سعید بهمنیان

  1. درود به دوستان به گرافیست فرز نیاز دارم که بتواند در ساخت ویدئوهای آموزشی کمک کند. متن و سناریوی آموزشی آماده‌اند و فقط اجرا گر منظم و فرز نیاز دارم پاینده باشید
  2. درود قیمت؟ کجایید؟
  3. درود و پوزش از دیرکرد از یکی از دوستان انجمن خریدم و تازه رسیده به دستم.
  4. کانداکشن را در ولایت ما "رسانایی" می‌گویند: خمیر فلان با رسانایی بهمان
  5. درود دوست من برای کیسی می‌خواهم که مادربوردش خراب شده و این مادربورد برایش کم می‌آورد. با صاحبش در میان می‌گذارم اگر کوتاه آمد مزاحمتان خواهم شد.
  6. درود بر دوستان امیدوارم روزگار ضحاک و دیو خشکسالی را بتوانید تاب بیاورید. مادربود رده‌بالای ۱۱۵۰ با تعداد زیاد ساتا و pci نیاز دارم. ترجیحا asus maximus vii یا deluxe تعمیر نشده و بی‌ایراد باشد. سپاس
  7. پوزش از تاخیر پیوند خجسته به هر حال فرمت سطح پایین نکنید.
  8. درود اگر نو خریده‌اید، هارد ظاهرا مشکلی ندارد. اگر مشکل گیر یا افت سرعت ندارد سالم است. به هیچ عنوان low level format نکنید که برای چنین موردهایی نیست.
  9. برای این ماردبوردها به مشکل خواهید خورد. بهترین گزینه درایو جامد ساتا است.
  10. نیازموده‌‌ام. به قول یکی از دوستان که زمان جنگ به سرزمین گا سفر کرده، این تپه‌ها ارزش شهادت ندارند.
  11. درایو جامد همان اس‌اس‌دی است. برخی ماردبوردها روی m.2 یا pcie قابلیت بوت ندارند و برخی درایوهای جامد هم روی نماردبوردهای قدیمی کلا شناخته نمی‌شوند. مدل دقیق ماردبورد چیست و چند هارد به آن وصل اند؟
  12. درود بستگی به مادربوردتان دارد. اگر مادربوردتان شکاف pcie اضافه داشته باشد نسل ۲ و ۳ بودنش مهم نیست و کار خواهد کرد. سازگاری ماردبورد و درایو جامد (ssd) هم مهم است. اگر می‌خواهید روی درایو جامد سیستم عامل بنصبید، دقت بیشتری نیاز است.
  13. درود لوگراند ماچو بگیرید. جا می شود و با رم هم مشکلی ندارد. الان دیدم نوکتوا d15 گرفتید. شاه کولرهاست و کم و کاستی ندارد.
  14. هارددیسک ظاهرا مشکلی ندارد. برای احتیاط از برگه ی error scan هارد را اسکن کنید،اگر همه ی خانه ها سبزند هارد سالم است و احتمالا منبع نصب ویندوز مشکل دارد. با ابزار creation tool دیسک نصب ویندوز را به شکل iso دانلود کنید و آن را با فلش به دیسک بوت ویندوز تبدیل کنید و با آن از نو ویندوز بنصبید.اگر مطمئن اید که منبع ویندوزتان سالم است،،یک بار بدون فعال سازی استفاده کنید ببینید ایراد رفع می شود.
  15. برای خودم هم چند بار هارد بنفش آورده‌اند که روی پیسی حجم را نمی‌شناخته یا کامل نمی‌شناخته. به قول نظامیان این تپه ارزش شهادت ندارد.
  16. @digital_2015 یادم است یک بار مشکل داشتی.
×
×
  • اضافه کردن...