رفتن به مطلب

farvahar

کاربر سایت
  • پست

    15
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Male
  • محل سکونت :
    Tonekabon

آخرین بازدید کنندگان نمایه

875 بازدید کننده نمایه

دستاورد های farvahar

3

اعتبار در سایت

  1. با تشکر از دوستان،مشکل نشناختن فضای دیسک برطرف شد اما بعد از فرمت سطح پایین بد سکتور بسیار زیادی مشاهده شد و کار از تعمیر هم گذشته.
  2. farvahar

    گارانتی بی نام و نشان؟

    سلام، یک هارد 250 سیگیت دارم که با مشکل مواجهه شده هست ولی گارانتی داره، اما معلوم نیست گارانیش چیه و از کجاست و... دوستان ببیند و نظر بدهند.
  3. دوستان لطف کنند بهترین شرکت های ارائه دهنده گارانتی هارد دیسک رو اعلام کنند.
  4. سلام یک هارد اینترنال وسترن دیجیتال 1 ترابایتی دارم که صفر هست، وقتی میخوام پارتیشن بندی کنم کل فضای هارد رو 32 مگابایت شناسایی می کنه. از هر ابزاری هم که برای رفع مشکل نرم افزاری استفاده می کنم جواب نمیده. و همون 32 مگابایت رو چسبیده. اساتید نظر بدهند که مشکل از چه بخش هایی می تونه باشه چون نمیخوام سمت تعمیر سخت افزاریش برم.
  5. همچنان بدنبال این هارد میگردیم..........
  6. یه پاور وات بال بگیر سی پی یو رو خوب تغذیه کن فکر کنم حل بشه.
  7. سی پی یو شما جریان بالاست لطفاً پاورتون رو عوض کنید قبل از اینکه مشکلی پیش بیاد. البته موقتا می تونید از تبدیل برق ide به atx چهار پین استفاده کنید.
  8. farvahar

    تبدیل usb به ps2

    سلام آیا تبدیل های پورت usb به ps2 بر روی کیبورد های وایرلس کار میکنن؟! اگر کیبورد از نوع پد دار باشه چطور؟! :huh:
  9. مشابه این کنترل ها (البته برای ماهواراه) رو زیاد باز کردم اکثراً پرسی هستن و با یک فشار باز میشن ولی مشکلی که هست در بستنش هست چون پد پلاستیکی رو با بورد میزان کردن یه خورده قلق داره. ضمنا تلویزیون ما ال سی دی ال جی هست.کد هگزادسیمال هر یک از دکمه هاش رو با کد مدل شما مقایسه کردم دیدم کد هگزش مشابه هست با این حساب حداقل می تونم اینو بگم که اگر نهایتا درست نشد به راحتی می تونید یه دونه نو رو تو بازار تهیه کنید. (ولی هر کاری می تونید انجام بدید تا تعمیرش کنید).
  10. تاپیک های جالبی ارائه کردند. روحشون شاد.
  11. سلام فوری فوری فوری یک عدد هارد HiTachi 500 Sata II مدل FW:3MA خریدار هستم (بعلت تعمیر هارد و بازیابی اطلاعات باید حتماً مدل فوق باشه نمونش هم عیناً در تاریخ 27 مهر در تاپیکی با این عنوان فروخته شد) (چی میشد اگر چند روز زودتر هاردم می سوخت! خطاب به MR PC) عکس مدلی که میخوام هم در این تاپیک هست http://lioncomputer.ir/forum/index.php?showtopic=23192 ضمناً نو یا کارکرده مهم نیست. قیمت هم خوب می خرم.
  12. چه بلایی سر هاردت آوردی! با توجه به 500 گیگ بودنش فکر نمی کنم بیش از 5 سال از عمرش بگذره! ما هاردمون رو لای پر قو نگه میداریم بازم 3 جا از هارد اکسترنال گرفته تا کلود و... بک آپ میگیریم! سریعتر از اطلاعاتت بک آپ بگیر تا بد سکتور به بوت سکتورت نرسیده! :lol:
×
×
  • اضافه کردن...