رفتن به مطلب

onlymohsen

کاربر سایت
  • پست

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    100%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

603 بازدید کننده نمایه

دستاورد های onlymohsen

2

اعتبار در سایت

  1. اسپیکر Z906 خریداری و قرار شد بزودی ارسال شود . با تشکر از راهنمایی و برخورد خوب آقای فردوسی .?
  2. شماره تماس م را برای شما پی ام میکنم،تلگرام مسج بدید یا زنگ بزنید .
  3. اگر Z906 هنوز موجود هست، آخرین قیمتش را برای من بفرستید .
  4. با این شرایط پیش رو تنها راهش این گیمرها فعلا کارت گرافیک نخرند و با وضعیت موجودشون کنار بیان . وقتی الان با 2600 میشه یک One X بگیری، اصلا منطقی نیست برای یک گرافیکی مثل 1060 بیای 2700 پول بدی . من خودم شخصا قصد داشتم سیستم را ارتقا بدم با یکی از همکاران شما هم مشاوره کردم، قطعات انتخابیم هم بر مبنای 8700K بود اما هیچ جوره برام قابل هضم نیست برای یک گرافیک مثل 1070 بیشتر از مجموعCPU+Motherboard+Ram پول بدم به هر حال شما هم کار زیادی از دست تون بر نمیاد اما همین که به این موضوع فکر می کنید خیلی ارزشمنده . ایشالا یک شرایطی پیش بیاد هم گیمرا ها راضی باشند هم ماینرها
  5. هاردهایی که interface 6gb/s دارند روی مادربوردهای قدیمی که sata 3gb/s دارند بالا میان؟ کارایی شون تغییری میکنه؟
  6. با سلام چه جوری میشه از موجودی یه کالا باخبر شد ؟ مثلا من Hard WD Caviar Black 3TB می خوام، تو سایت موجوده، من که تماس گرفتم گفتن موجود نیست ، حالا اگه فرضآ یه روزی شما این هارد را آوردید من از کجا می تونم بفهمم ؟
  7. سلام این هاردهای Patriot Aero 1TB Wireless mobile Drive و Seagate Wireless Plus WIFI 1TB واسه استریم کردن،کپی فایل یا ... نیاز به مودم یا روتر دارند ؟ با توجه به قیمت بالایی که دارند ارزش خرید دارند ؟ Silicon Power Sky Share H10 Wi-Fi Drive 1TB امکانش هست بیارید یا نه؟ با تشکر .
×
×
  • اضافه کردن...