رفتن به مطلب

Poker_Ace

کاربر سایت
  • پست

    81
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    100%

4 دنبال کننده

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Not Telling

آخرین بازدید کنندگان نمایه

1206 بازدید کننده نمایه

دستاورد های Poker_Ace

10

اعتبار در سایت

  1. Poker_Ace

    جناب سولفاته شده!

    سولفاته شدن یعنی واکنش یک کاتیون فلزی با آنیون سولفات (همون so4) هستش. نمک بدست آمده از واکنش با اسید سولفوریک ,سولفات آن فلز بدست می آید. شما اگه رو مادربورد اسید سولفوریک برزید و یک لکه های آبی به جا میمونه به رنگ آبی.(که همون کات کبود هستش) در فرهنگ نامه شرکت های گارانتی این کلمه ی سولفاته شده به معنی" برو رد کارت , من گردنم کلفته" تعبیر شده. برو بگو نشونم بده کجاش سولفاته شده.
  2. فاراتل هم از یو پی اس هاش استفاده کردیم خوب بود. اگه بیشتر می تونید هزینه کنید فاراتل هم گزینه خوبیه.
  3. من به شخصه این دو تا را پیشنهاد میکنم: http://digikharid.com/گروه-صنعتی-سارا-Sara-Industrial-group/استابیلایزر-اتوماتیک-۸۰۰۰ولت-آمپر-مخصوص-پای-کنتور-برق-T138S http://digikharid.com/گروه-صنعتی-سارا-Sara-Industrial-group/استابیلایزر-تمام-اتوماتیک-۶۰۰۰ولت-آمپر-مخصوص-پای-کنتور-برق-T136S البته تبلیغ سایت نشه فقظ جهت معرفی کالا.
  4. بسته شود....................
  5. up................................
  6. برای من که بهشت و جهنم بی معنیه تو دنیا تا می تونستم کم دروغ گفتم.دل هرکیو که شکستم از دلش در آوردم. ولی حالا که می خوام بمیرم دوست دارم ایستاده بمریم و قبل مرگ کاریو بکنم که ارزش مردن رو داشته باشه. نه اینکه بیهوده بمیرم.
  7. up................................
  8. اصلاح شد...........................
  9. با سلام قیمت آخر همینه چون شما الآن شما از خود eca بخرید باید 8 تومن هزینه ارسال بدید. یک پیکسل اتمل هم که 3.5 دادم ساختم هم رایگان می دم.
  10. فروش کنسل شد......................
×
×
  • اضافه کردن...