رفتن به مطلب

MAS.DEA

کاربر سایت
  • پست

    0
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

1 دنبال کننده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

620 بازدید کننده نمایه

دستاورد های MAS.DEA

0

اعتبار در سایت

  1. عکس جدید از گوشی به همراه تاریخ :
  2. سلام htc one m7 دارم برای فروش این لینکش : http://forum.lioncomputer.ir/index.php?showtopic=45322
  3. سلام دوستان من این گوشی رو حدود 8 ماه پیش خریدم. از نظر ظاهری یه زدگی جزئی پایین اسپیکر پایینی گوشی هست و یه سری زدگی ناچیز هم پشت گوشی هستند که بدون دقت دیده نمی شن.آرم beatsaudio یکم رنگش پریده همونطور که تو عکس ها هم مشخصه. دیگه اینکه گوشی هنگام پخش آهنگ وقتی beats روشنه اسپیکر بالاییش توی volume بالا به مقدار جزئی وزوز می کنه که این مشکل وقتی صدا رو کمی پایین میارید و یا beats رو خاموش می کنید برطرف می شه. این دو تا فایل رو از صدای گوشی آپلود کردم فایل اول beats روشنه و تو فایل دوم beats خاموشه خودتون مقایسه کنید. http://s3.picofile.com/file/8197397676/صدا۰۰۰۱.aac.html حالت اولی http://s3.picofile.com/file/8197397876/صدا۰۰۰۲.aac.html حالت دومی گوشی 6 ماه از گارانتی طلاییش مونده.ورژن اندرویدش 4.1.2 هستش و تا حالا آپدیت نشده یه نفر ترسوند منو که آپدیت کنی اینطور می شه آپدیت نکردم D: و روت شده هست. دلیل اصلی فروش حاقظه گوشی هست که 32 گیگه برای من کافی نیست و به دنبال یه گوشی هستم که بتونم کارت حافظه جا بدم توش واسه حافظه بیشتر. قیمت گوشی حال حاضر حدود 1 میلیون هست و با توجه به موارد بالا و نبود هندزفری قیمت پایه رو 650 می ذارم فروش فوری 700.تعویض هم با توجه به گوشی تعویضی دارم. فروش ترجیحاً حضوری در تبریز و اگه جای دیگه بود اول واریز و بعد ارسال.این هم شماره منه اس ام اس بدید: 09367611370
  4. سلام یک عدد اکانت league of legends در سرور eune با 50 تا هیرو و 8 تا rune page و جمعاً حدود 1100 تا وین به علاوه سه تا اسکین خریداری شده با رنک silver به قیمت توافقی به فروش می رسه.
  5. سلام و عید مبارک دوست عزیز من اینارو دارم ببین به کارت میاد یک عدد مودم Asus AM604 که بوردش سالمه گرافیک 9500gt سوخته کیبورد و موس بی سیم unitek که کیبورد سالمه ولی موس حرکت نمی کنه مادربورد سوخته Biostar P31B-A7 اسپیکر meva MSP407M که بلندگوهاش کار نمیکنن ولی بورد خودش سالمه یدونم کیبورد و موس که هیچکدوم کار نمیکنن یه هدفون میکروفون دار هم دارم که یه طرفش از کار افتاده اگه میشه قیمت تک تکشو لیست کن ممنون.
  6. داداش پ.خ دادم منتظر جوابت هستم
  7. سلام دوستان همونطور که از اسم تاپیک مشخصه خریدار یه کارت 6770 کارکرده تمیز هستم و می تونم با Asus 630GT 2gb DDR3 هم تعویض کنم. اگه کارت دیگه ی خوبی هم در این range قیمت داشتین بگین.
×
×
  • اضافه کردن...