رفتن به مطلب

surpriser

کاربر سایت
  • پست

    54
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

5 دنبال کننده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های surpriser

8

اعتبار در سایت

  1. با عرض سلام. لطفا قیمت قطعات زیر رو بگید Intel® Pentium® G2030 Ivy Bridge Processor ASUS H61M-A/USB3 GeIL Pristine 4GB 1333MHz DDR3 Ram Power Green GP430A-EU WD Caviar Green 500 GB SATA 64MB HDD DVD Pioneer با تشکر
  2. سلام دوست عزیز. به نظر من حتما با دیسک ویندوز بوت کنید و از منوی ریکاوری Command Line رو باز کنید و دستور :chkdsk /f /r c رو اجرا کنید. (پارتیشن ویندوز c در نظر گرفته شده) در ضمن در صورت امکان حتما از هاردتون بکاپ داشته باشد.
  3. سلام دوست عزیز. این دو راه رو تست کنید و نتیجه رو بگید. 1) دو پارتیشن 100 مگی System Reserved و پارتیشنی که میخواید ویندوزو توش نصب کنید رو Delete کنید. حالا روی فضای Unlocated ایجاد شده کلیک کنید و بدون ساخت پارتیشن جدید Next رو بزنید. 2) اگر راه اول نتیجه نداد برید تو بایوس و گزینه S.M.A.R.T رو غیر فعال کنید (تو منو های بایوس بگردید پیدا می کنید) و دوباره روش اول رو تست کنید. اگر باز جواب نداد دوباره S.M.A.R.T رو فعال کنید و نتیجه رو اعلام کنید تا بقیه موارد رو چک کنیم.
  4. سلام دوست عزیز. اگر در حالت اینتل مشکلی ندارید پس مشکل ال سی دی رو میزاریم کنار و میمونه گرافیک، پیشنهاد می کنم درایور گرافیک اصلیتون ( فکر کنم nVidia ) باشه، دوباره نصب کنید و دوباره تنظیم رو بزارید از گرافیک اصلیتون هم استفاده کنه(از حالت فقط اینتل خارج کنید). اگر همچنان دیدید مشکل دارید پیشنهاد می کنم برنامه PC Wizard رو دانلود کنید و دمای گرافیکتون رو ببینید چه طوره.
  5. surpriser

    یه سوال در مورد طراحی سایت

    حجم تغییرات بسته به نوع برنامه نویسی نرم افزارتون داره. فرضا اگر برای گرفتن فایل کلاسی جداگانه نوشته شده باشد، فقط کلاس ورودی فایل تغییر خواهد کرد، البته باز هم می گم بسته به سبک کد نویسی داره. اگر موردتون رو واضح تر بگید، نظر بهتر و دقیقتری میشه داد. نرم افزار و سایت میشه توی سیستم های جداگانه نصب کرد فقط باید دسترسی کامل به سرور و روتر برای انجام تنظیمات داشت. البته قطعا سرعت هم پایین تر میاد برای همین نرم افزار و سایت روی یک سرور نصب بشن خیلی بهتره.
  6. سلام دوست عزیز، 1) درایور های کارت گرافیکتون رو چک کنید که حتما به درستی نصب شده باشن. شاید وقتی از گرافیک اینتل استفاده میکنه درست عمل می کنه و وقتی رو گرافیک اصلی (AMD یا nVidia) میره این مشکل پیش میاد. 2) اگر در این وضعیت امکانش رو دارین به یه مانیتور یا تلویزیون دیگه وصل کنین ببینین همه چی غیر از تصویر در لپتاپ درسته یا نیست. 3) توی تنظیمات گرافیک تنظیم کنید که فقط از گرافیک اینتلتون استفاده کنه و ببینید باز هم این مشکلو دارین یا خیر همچنین میتونین یک تست ال سی دی انجام بدین(امیدوارم تو این مدل کار کنه): لپتاپو کامل خاموش کنین. دکمه D رو نگه دارین و همزمان دکمه Power رو فشار بدین و همزمان هر دو دکمه رو رها کنین. یک تست ال سی دی باید شروع شه. اگر بازم خاموش شد اطلاع بدین.
  7. surpriser

    یه سوال در مورد طراحی سایت

    سلام دوست عزیز. بله میشه. برای این کار باید نرم افزار را باید طوری طراحی کرد که منتظر دریافت اطلاعات از یک پورت خاص باشد. در قسمت سایت هم باید فایل آپلودی را گرفته و از طریق پورت استفاده شده در اختیار نرم افزار قرار دهد تا در نهایت پس از انجام پردازش های مورد نظر در اختیار کاربر قرار دهد.
  8. سامسونگ Galaxy Note II را به طور رسمی معرفی کرد.نسل دوم سری نوت سامسونگ که به فونبلت (هم فون هم تبلت) معروف است در آغاز به کار سامسونگ در نمایش گاه IFA معرفی شد. سامسونگ گلکسی اس ۲ از یک صفحه ۵٫۵ اینچی Super AMOLED با رزولیشن ۱۲۸۰ * ۷۲۰ استفاده می کند.همچنین از پردازنده ۴ هسته ای Exynos 1.6 گیگاهرتزی ، ۲ گیگابایت رم و یک باتری ۳,۱۰۰ mAh استفاده می کند.گلکسی نوت ۲ از گلکسی نوت قبلی لاغرتر است اما ۲ گرم سنگین تر از آن است. اسن گوشی از دوربین ۸ مگاپیکسلی در قسمت پشت و ۱٫۹ مگاپیکسلی در قسمت جلو استفاده می کند. علاوه بر اینها S-Pen اش را نیز دوباره طراحی کرده و این مدل جدید دراز تر و ضخیم تر از نسخه قبل خود است . این گوشی در نسخه های ۱۶ – ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد البته همشان از Micro SD پشتیبانی خواهند کرد. لینک ثابت منبع : ونوس همچنین میتونید آخرین محصولات معرفی شده در نمایشگاه IFA را ونوس دنبال کنید.
  9. اگر به دنبال بهترین بازی های آرکاد امسال برای Xbox خود هستید پس با ما همراه باشید. ۱-Braid شاید باورش سخت باشد اما این بازی ۴ سال سن دارد اما خیلی ها هنوز آن را نمی شناسند.این بازی را توسعه دهنده ای هندی ساخته.این بازی یکی از بازیهاییست مفهوم بازی آرکاد را برای Xbox Live به مرحله ای جدید برد. در این بازی شما به عنوان یک مرد جوان به اسم تیم بازی می کنید که تیم می تواند زمان را دست کاری کند تا با روش های مختلف عشق پیشین خود را دوباره بدست آورد و اشتباهات گذشته زندگی اش را درست کند. 2-Scott Pilgrim vs The World: The Game بازی Scott Pilgrim vs The World بازی ایست که همزمان با فیلمش در سال ۲۰۱۰ عرضه شد.این بازی واقا سرگرم کنندست و البته از ۴ بازیکن پشتیبانی می کند. 3-Super Meat Boy بازی بازی سرعتی ای است که شما در آن به دنبال نجات جان دوستتان Bandage Girl از چنگال شیطانی هستید. این بازی واقا بازی بسیار سریعی است پس اگر در ابتدا بار و بار ها باختید به هیچ عنوان نا امید نشوید. 4-Minecraft بازی Minecraft که موفقیت چشم گیری در نسخه PCاش دیدیم این بار در Xbox شاهد آن خواهیم بود..در این بازی شما می توانید هر چیزی را که تصور می کنید بسازید.این بازی هم به صورت آنلاین و چند نفره و هم به صورت آفلاین قابل بازی است. که البته بسیاری از کاربران آنلاین آن را ترجیح می دهند 5-Plants VS Zombies بازی ای دیگر که یکی از بهترین بازی های آرکاد به شمار میرود PvZ از کمپانی PopCap است.در این بازی شما با کاشت و جایگزاری گیاهان در جای درستشان با زامبی ها مبارزه می کنید و مانع رسیدن آنها به خانه صاحب باغ می شوید. لینک ثابت نوشته منبع: http://venoos.org در صورتی که قصد استفاده از این مطلب در جایی را داشتید لطفا لینک منبع رو ذکر کنید.
  10. هنوز چندی از انتشار ویندوز 8 برای سازمان ها و توسعه دهندگان نگذشته است که کاربران زیادی در حال استفاده از آن هستند. البته بخش بزرگی از کاربران از این سیستم عامل روی PC ها و لپتاپ های غیر تاچشان استفاده می کنند.حال دانشتن این نکات تجربه ای بهتر از Windows 8 را برای دستگاه غیر تاچتان فراهم می کند. Windows + D = دسکتاپ فکر کنم بیشتر کاربران به این زودی ها نتوانند از دستکتاپ ویندوز دست بکشند و هنوز به کمرنگ شدن نقش دستکتاپ در ویندوز 8 عادت نکرده باشند.بنابر این دانستن این میانبر کمک زیادی به افزایش سرعت دسترسی به دسکتاپ می کند. فشردن Spacebar برای آنلاک راه های مختلفی برای این کار وجود دارد مثلا کشیدان لاک اسکرین به بالا با ماوس. اما به نظر میرسد فرشدن یک با کلید Spacebar از همشان راحت تر است. Windows + L برای لاک (قفل) با روش بالا راحت می توانید دستگاه خود را آنلاک کنید اما باید بدانید قفل کردن (لاک) آن نیز به راحتی و فقط با فشردن دو کنید Win key و L انجام می شود. باز هم Spacebar برای منوی بقل در صفحه اصلی آغازین (نه در دسک تاپ) دکمه Spacebar را فضار دهید تا آن منوی تسکبار مانند سمت راست ظاهر شود. Windows + X = استارت منو البته این استارت منو آن استارت منوی همیشگی نیست اما نیتوان گفت از نظر کارایی نزدیک به آن است. Windows + Q = اپلیکیشن ها با فشردن این میانبر به برنامه های نصب شده روی سیستمان به راحتی دست پیدا کنید. Windows + W = جست و جو جست و جو در ویندوز های قبل خوب بود اما در این ورژن مایکروسافت تغییراتی داده که پیشنهاد می کنم خودتان شاهد آن باشید. Windows + H = به اشتراک گذاری از این میانبر به اشتراک گذاری تصاویر یا فایل هایتان استفاده می شود. لینک ثابت نوشته منبع : http://venoos.org دوستان لطفا اگر قصد استفاده از این مطلب در جایی هم داشتیدد حتما لینک منبع رو هم ذکر کنید.
  11. درود

    شمارو من در سیستم حراجی تایید کردم ولی لطفا تمامی مشخصات خودتون رو با دقت پر کنید .

  12. سلام دوستان.از تمام راهنماییهاتون ممنونم.من بازم تحقیق میکنم و نتیجشو همینجا میگم.احتمال داره یه مدت کوتاهی هم صبر کنم چون مثل اینکه داره مدل های جدید با قیمت پایین میاد. با تشکر
  13. آره VS08 یکم سخت افزار بالای متوسط میخواد.راستی اورکلاک نرمافزاری اونم در حد 4-5 درصد هست. راستی کلا میخوام گرافیکش هم حداقل g8400 یا 3450 باشه:eek: با تشکر
  14. سلام.من بیشتر Visual Studio .Net 2008 و VB6 و دلفی کار میکنم. راستش چون سروکارم با دیباگر ها (OllyDBG) زیاده پروسسورش هم در حد متوسط و رو به قوی ( مثل T6400) باشه خوبه. گرافیکش رو هم میخوام حداقل 3450 باشه چون گاهی هم حوس میکنم گیم هم بازی کنم.البته نه گیمهای سنگین مثل GTA IV!!! ولی کلا کار از محکم کاری حداقل ATI یا nVidia باشه که اگه یه موقع کارم هم ضروری بود بتونم Overclock کنم. با تشکر
  15. سلام.حداکثرش تا 850 تومن(ولی هرچی کمتر بهتر:D) کارم برنامه نویسیه ولی چون برای طراحی بکگراند برنامه و عکس منوهاش به فتوشاپ نیاز دارم و گاهی هم Flash Mx هم استفاده میکنم تاکیدم بیشتر رو گرافیک و پردازندش هست.گرافیکش اصلا نمیخوام اینتل باشه. با تشکر
×
×
  • اضافه کردن...