رفتن به مطلب

develop

کاربر سایت
  • پست

    20
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

1 دنبال کننده

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Not Telling

آخرین بازدید کنندگان نمایه

1004 بازدید کننده نمایه

دستاورد های develop

5

اعتبار در سایت

  1. واقعن رم های خوبی تولید میکنه 2 تا 2400اش رو روی یک سیستم نصب کردم تاخیرش 43 نانو ثانیه بود با آیدا64 .. کلا رم های کلاس بالایی میزنه جی اسکیل راضیم ازش
  2. mpower بیشتر مواردش رو داره بنظر من مزیتش فقط پشتیبانی از دی دی آر 4 هست
  3. در این ویندوز بیشتر قابلیت های ویندوز 7 و ویندوز 8.1 یکجا تجمیع شده و این نوید این رو میده که مایکروسافت استراتژیش رو به یک سیستم عامل واحد برای تمام فوصول تغییر داده ! ( کاربران دسکتاپ و پرتابل ) :clapping: :)
  4. عزیز زمان میبره ! باید پیگیر باشید معمولا یک ماه تا 6 هفته هم طول میکشه ولی اگر تعویضی باشه ( که احتمالا هم باشه ) مثل بنده باید صبر داشته باشید ( برای من 7 هفته طول کشید یعنی 50 روز ) اما اگر پیگیر نباشید و قطعتون رو اهمیت ندین اونا هم حالا حالا شما رو معطل نگه خواهند داشت ! دقیقن نمیدونم چرا اینکارو میکنن !!! ( قطعه ای که وارانتی هست باید سریع تعویض بشه ! حالا یا انبارشون قطعه ندارن یا اینکه ایسوس اذیت میکنه ! ) بنده به این نتیجه رسیدم که هر چیزی رو که زیادی تبلیغ میکنن بی حکمت نیست ! یعنی یا جنس درست حسابی نیست یا در حالت خوشبینانه میخان فروششون رو زیاد کنن که در این مورد بنظر میرسه حالت اول صادق باشه ! ( من که خیلی اذیت شدم و کلی از کارهام روی زمین موند و کلی ضرر کردم از بابت این وقت کشی شون )
  5. امروز بالاخره بعد از 7 هفته ! قطعم رو تحویل گرفتم البته لازم به ذکر هستش که در 2 هفته اخیر حضوری مراجعه میکردم و کار رو پیگیری کردم با مدیریت خدمات پس از فروش و خانم لاسمی همکارشون هماهنگی های زیادی رو صورت دادم و مدوام پیگیر شدم تا اینکه 5 شنبه زنگ زدن و گفتن شنبه تشریف بیارید ! امروز شنبه مراجعه کردم و قطعه ی جدید پلمپ شده تحویل گرفتم همونجا در محل شرکت پلمپ رو باز کردم و لب تاب هم با خودم برده بودم و تست کردم تا عیبی ایرادی نداشته باشه ... جالب اینجاست که قطعه ی خودم رو ریجکت نکرده بودن به ایسوس و جعبش و خودش تو بخش فنی بود ! در واقع توی این 7 هفته کلن سرکار بودم ! بفرمایید چرا ؟! چون گارانتی این کالا در واقع وارانتی هستش ! و تعویض قطعه بدون سوال و تست باید انجام بشه ! وقتی قطعه خراب هست و abnormal line در ال سی دی ذکر شده اصلا نباید این 7 هفته رو معطل میکردن ! همون روز و یا 3 روز بعد با هماهنگی میتونستن قطعه رو تعویض و یک قطعه آکبند بهم تحویل بدن ! ( اسم اون کسی که تو شرکت ویستا اینارو بهم گفت رو نمیخام ببرم ) اینارو موقع تحویل آهسته به بنده گفتن و از بابت این تاخیر و معطلی از بنده عذرخواهی هم کردن ...! بهرحال این بود قصه و داستان ما با گارانتی ویستا ...!
  6. من نه شمارو میشناسم نه شما منو میشناسی !!! چ دلیلی داره که بخام دروغ بگم ! بهرحال قبض و رسید قطعم موجوده اگر شک دارین اسکن میکنم و میذارم اینجا ملاحظه کنید تا شک و شبهه شما هم برطرف بشه ( مشکلی نداره ) از تمام این حرف ها گذشته اینه که همه میدونن که گارانتی در ایران به چ شکلی داره ارائه میشه ! دیگه خالی بندی لازم نیست که ! بهرحال انشالله شما هم قطعتون خراب بشه تا طعم گارانتی رو بچشید اونوقت من هم میام حال شمارو می پرسم :D ( البته خط آخر رو پس میگیرم حرفم رو چون یه جور نفرین بحساب میاد *dry# ) خوش باشی
  7. درسته ! بنده نیز بعد از اینکه از چند نفر پرسیدم و با توجه به استعلام هایی که گرفتم متوجه شدم که پنل های ایسوس اکثر قریب به اتفاق تولید ال جی کره هستن دوستان اگر دقت کنید حتی توی گوشی ها هم همین امر صادق هستش یعنی خیلی از برندها هستن که از صفحات نمایش تولیدی ال جی و سامسونگ دارن استفاده میکنن ( اسم نمیبرم چون ممکنه در بعضی مدل ها اینگونه نباشه ) بهرحال تعصب بیجا باعث میشه که خیلی از کاربران دیگه دچار سردرگمی بشن همونطوری که دوستمون گفت ( MAHDI_VAMPIRE ) خرید شما کاملا بستگی به شانس شما داره بحث تاپیک در مورد این نیست که جنسی که شما خریدی خوبه یا بد ! برندی که شما گرفتی خوبه یا بد ! بحث سر پاسخگویی و کیفیت خدمات ( البته اگر کیفیتی وجود داشته باشه !!! ) شرکت های گارانتی کننده هستش بنده میگم اگر شرکتی مثل ویستا و یا سازگار که ایسوس رو گارانتی میکنن ! وقتی نمیتونن خدمات خوب و درست و درمونی بدن ، همون اول به مشتری بگن نمیتونیم درست کنیم ! والله به قرآن مجید ما راضی هستیم !!! ^_^ تا اینکه یک ماه ه ه ه ه ( دقت کنید تازه 1 ماه در حالت خوبشه ! ) شمارو 5 روز 5روز دایورت کنن به اون جاشون ! :D آخرشم از قطعه خبری نباشه ! بهرحال من شخصا صبرم زیاده ولی همین امروز به ته دیگ خورد دیگه !!! :mad: یعنی اینکه امروز زنگ زدم هر چی از دهنم در اومد به اپراتور بدبخت مادر مُردش نثار کردم ! ( خودمم تعجب کردم که اینا چی بود که من بهش گفتم ! :eek: ) فردا هم دارم میرم یا مانیتور نو تحویلم بدن یا پول بگیرم ازشون ( حالا یا میرم تا صبح دولتم بدمد ! و یا جوجه رو آخر پاییز میشمرن ! ) قید مانیتور رو زدم در کل یا روباه برمیگردم یا شیر .... :D دعا کنید که به دعوا و کتک کاری کشیده نشه و همه چیز مسالمت آمیز حل بشه :wacko: یا حق @};-
  8. کاملا با شما موافقم ایسوس رو از قدیم بعنوان خر کار میشناختن ! ولی متاسفانه مدتیه که قطعات با کیفیتی تولید نمیکنه ( البته منظور من تمامی مدل ها و محصولات نیست ، بلکه منظورم در نوعی از تولیدات هست که ایسوس بتازگی در اون ورود کرده و مثلا کمتر از یک دهه ورود کرده مثل همین مانیتور !!! ) دوست عزیز این نشون میده شانس شما از نوع اسب و شتر است @};- :laughing:
  9. اوایل بهار 93 یک دستگاه مانیتور ASUS خریدم با گارانتی ویستا ( الماس خاورمیانه قدیم ) 3 ماه کار کرده بود که متوجه شدم یک خط عمودی رنگی ( اما کم رنگ )روی صفحه همیشه روشن میمونه مراجعه کردم به گارانتی ویستا ( خیابان بهشتی ) بعد از پذیرش و چند هفته ی کاری که گذشت گفتن تعمیرش میکنیم ! خب سوال اینجاست !؟! چطور امکان داره که پیکسل های سوخته یا نیم سوز شده که بصورت ردیفی ( که میتونه بیش از هزاران پیکسل در حالت یک خط عمودی از بالا به پایین ال سی دی دی کشیده شده ) و در یک ستون قرار گرفتن تعمیر بشه ؟!! اصلا مگر میشود پیکسل سوخته را جداسازی کرد و آن را با پیکسل نو تعویض و تعمیر کرد !!!! ( شاید هم از عجایب 8 گانه باشه ما اطلاعی نداریم ؟! شایدم بنده را چیز خاصی فرض کردین ! ) بهرحال بنده از این گارانتی رضایت ندارم به دلایل زیر : 1. سطح کیفی پذیرش و پیگیری تعمیرات و از همه مهم تر پاسخ گویی اپراتورها خیلی بد هستش ( حتی بهنگام تماس و پیگیری این پاسخ ها رو دریافت میکردم : مسئول فنی اشغال هست شماره تلفنش اطلاعی نداریم از وضعیت قطعه تون قطعه تون در حال تعمیر هست " اینو که خودمم میدونستم " قطعه تون در حال تعمیر هست نهایتا یکی دو هفته دیگه حاضر میشه ! " در حالی که پیکسل خراب قابل تعمیر نمی باشد عزیز جان !!! " ) 2. حضورا بعد از 15 روز مراجعه کردم و در ارتباط با وضعیت دستگاه توضیح خواستم و جوابشان این بود : دستگاه شما احتمالا تعویض میشه !!! ( خوب اینو که خودمم از اول میدونستم استاد ! ) مهم اینه که کی تعویض میشه ! دو هفته گذشته تازه میگی باید تعویض بشه ! بله ! شما یه هفته دیگه صبر کن قطعه میادش ! ( ببخشید مگر آب که بیاد !!! ) بهرحال ما صبر کردیم ولی هنوز از قطعه و تعویض و یا تعمیرش خبری نیست !!! 2. تحویل دستگاه : در مورد تحویل هم اطلاعی در دسترس نیست ! ( البته اگر تحویلی در کار باشه و باز هم جمله ی تکراری و مضحک تعمیر پیکسل !!! و عجایب 8 گانه !!! ) عزیزم پیکسل قابل تعمیر نیست پس اون چیزی که فکر میکنی من هستم ، خودتی برادر ، خودتی خواهر !!! تعویض هم که به گفته ی خودشون انجام میشه ! هنوز خبری نیست بعد از نزدیک به 3 هفته نتیجه گیری خودم : از خدمات و سرویس این شرکت نا امید شدم و بدلیل نوع کارم تصمیم گرفتم یک مانیتور دیگه خریداری کنم ! این گارانتی رو به هیچ کسی حتی به دشمنم هم پیشنهاد نمیکنم ! نمیدونم شایدم برای دیگران تجربه ی خوبی بوده باشه بهرحال با توجه به اینکه با گارانتی های مختلفی کار کردم و برخورد داشتم این گارانتی به نسبت بقیه خیلی ضعیف و آماتور بنظر میرسه ( به ظاهر حرفه ای ، ولی آماتور و ضعیف در ارائه خدمات درست و مناسب ) بنابراین پیشنهاد نمیکنم به کسی . اینم جالبه بشنوید : از یه کاسب تو بازار رضا پرسیدم گارانتی ویستا چطوره گفت خوبه ! گفتم بنظر من بده ! گفت چرا ؟ گفتم چون شرکتی که براحتی سر اداره مالیات رو کلاه میذاره ( دولت ) و با یک تعویض اسم از الماس به ویستا میخاد مالیات رو دور بزنه بنظر شما نمیتونه مردم عام رو دور بزنه ؟! ( براحتی مثل باقلوا ! ) امیدوارم از تجربه ای که با شما کاربران عزیز در میان گذاشتم استفاده برده باشید موفق باشید
  10. پس پروفایل XMP یعنی کشک ؟ شما وقتی این گزینه رو فعال کنی براحتی رم با همون فرکانس 2400 لود میشه ( توی بنچ مارک هم دقیقا موثره یعنی اگر پروفایل فعال باشه سرعت خواندن و نوشتن نسبت ب حالت عادی افزایش پیدا میکنه )
  11. مشکلتون با برنامه پراگ دی ... بی قابل حل هست تست کنید و نتیجه رو اعلام بفرمایید
  12. ممنون از پاسخ شما بنده نیز سیستم رو جمع کردم و یه 4670k با مادربورد Mpower و 8 گیگ رم 2400 مگاهرتز گذاشتم روش سیستم خیلی خوبی شد و کاملا راضی هستم :)
  13. بسیار عالی بود @};- از کل مطالب و پست های این تاپیک تشکر میکنم اطلاعات خوب و کمک کننده ای در اختیار قرار داد :x با سپاس @};-
×
×
  • اضافه کردن...