رفتن به مطلب

md2012

کاربر سایت
  • پست

    10
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

966 بازدید کننده نمایه

دستاورد های md2012

0

اعتبار در سایت

  1. گیمر سخت = hardcore gamer منظوره دیگه؟ استیم ام :
  2. دستتون درد نکنه داداش راستی من رم دارم ها، اگر که کم کنم از اون مقدار که گفتید قیمت مناسبی ميشه و میتونم تهیه کنم ولی خوب دوستان که درست هم میگفتن بهتره سی پی یو و مین و گرافیک را با بودجه بالاتری تعویضشون کنم تا بهترین کارآیی را داشته باشن، حالا بنظر شما سیستم پیشنهادیتون واچداگز را با چه تنظیمات گرافیکی مياره؟
  3. اون سیستم شماره شماره 1 که دوستمون بهم پیشنهاد کردن و سی پی یو i3 داره داخل سایت hwcompare.com بررسی کردم که واقعا عالیه و نظرم به اون جلب شد، حالا شما پیشنهاد تون را متوجه نشدم،میگید که فقط اون دو قطعه را عوض کنم؟
  4. رم هام 3 تا 2گیگ هست هست + یک 4 گيگ و همگی 1333-DDR3
  5. به نظر شما روی همديگه مین+سی پی یو + گرافیک را چند بر میدارند؟
  6. اصلا امید هست به این سیستم؟ من همین 6 ماه پیش این گرافیک را از لیون کامپیوتر خریدم تا چند وقت پیش هم مشکلی نبود تا اینکه بازی هایی مثل واج داگر و ولفنشتاین آمدن که حداقل سی پی یو مورد نیاز شون دقیق مدل من بود.
  7. والا برای خرید قطعه تا 1 میلیون بیشتر نميتونم بدم.
  8. سلام دوستان گرام. ببخشید این سیستم فعلی من هست و توی اکثر بازی های نسل 8 که داره میاد کم مياره. میخواهم نظر شما را بدونم که کدوم قطعه را به چی عوض کنم که با پاور و مادربورد هم سازگاری داشته باشه. Graphic :Sapphire HD7790 1gb Dual X Cpu :Intel® Core2 Quad CPU Q8400 @ 2.66GHz (4 CPUs), ~2.7GHz Motherboard :GYGABYTE EP45T-UD3LR Power green 470w Ram 10 GB 1333 مانیتور هم 23.5 هست. نظر خودم اینه سی پی یا هم رنج با سرعت بالاتر بردارم.نظر شما چه منکه تخصص ندارم ممنون میشم راهنمایی کنید.
×
×
  • اضافه کردن...