رفتن به مطلب

ict3epanasonic1

کاربر سایت
  • پست

    13
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

1 دنبال کننده

آخرین بازدید کنندگان نمایه

535 بازدید کننده نمایه

دستاورد های ict3epanasonic1

-4

اعتبار در سایت

  1. سلام دوست عزیز باید مواظب سوکت هاش باشی من این کار رو برای دستگاه سانترال شرکتمون کردم، خیلی حساس هستن مواظب باش سوکت هاش اسیب نبیته موفق باشی
  2. به نظر من دستگاه اسکنر و فکس یکی از اصلی ترین سیستم های یک سازمان محسوب می شه و باید این قابلیت رو داشته باشه که به سیستم های حفاظتی امنیتی وصل بشه
  3. من در حال حاضر AMD دارم و خیلی هم راضی هستم
  4. با سلام این روزها یک سایتی داشته باشی که تو تجارت خودت تو رده اول گوگل باشه خیلی تاثیر می زاره تو کسب و کارت سئو یک سایت وقتی قوی باشه مشتریان زیادی رو می تونی جذب کنی
  5. سلام داشتم یه مقاله می خوندم که به این مطلب بر خورد کردم، 80 درصد نقل و انتقالات مالی و تجاری توسط اینترنت داره انجام می شه تو ایران هم همه رو به این موضوع اوردن، خیلی راحت تر و به صرفه تر شده، این روزها همه به فکر طراحی یه فروشگاه هستند شما چی؟ :excl: ویرایش مدیریت : لطفاً از گذاشتن لینک های خارجی بی ارتباط با موضوع خودداری کنید. در صورت مشاهده مجدد، برخورد خواهد شد :excl:
  6. من هم یه لب تاپ اچ پی داشتم هم ایسوس ، جفت اینها وقتی نرم افزار ادوبی مستر نصب می کردم ، ارور می داد و از برنامه پرتم می کرد بیرون و روی همه ی برنامه های دیگه هم تاثیر می زاشت ، به نظرتون از لب تاپ ها بوده یا از محتویات هاردم بوده؟؟؟؟ :excl: ویرایش مدیریت : لطفاً از گذاشتن لینک های خارجی بی ارتباط با موضوع خودداری کنید. در صورت مشاهده مجدد، برخورد خواهد شد :excl:
  7. بچه ها من یه مورس از این قدیمی ها دارم که فیش می خوره :(((( می خوام به یو اس بی وصل کنم چی کار کنم؟؟؟ می تونم از تبدیل استفاده کنم؟ :excl: ویرایش مدیریت : لطفاً از گذاشتن لینک های خارجی بی ارتباط با موضوع خودداری کنید. در صورت مشاهده مجدد، برخورد خواهد شد :excl:
  8. به نظر من می تونستی از تبدیل sata به hdmi استفاده کنی مشکلت خیلی راحت تر حل می شه :excl: ویرایش مدیریت : لطفاً از گذاشتن لینک های خارجی بی ارتباط با موضوع خودداری کنید. در صورت مشاهده مجدد، برخورد خواهد شد :excl:
  9. سلام یه بار قطعات سخت افزاریتو از هم جدا کن دوباره وصل کن، باطری مادربورد، رم، سی پی یو و کارت هات وقتی در اوردی و جداشون کردی یه فوت داخلشون کن بعدا جا بزن :excl: ویرایش مدیریت : لطفاً از گذاشتن لینک های خارجی بی ارتباط با موضوع خودداری کنید. در صورت مشاهده مجدد، برخورد خواهد شد :excl:
×
×
  • اضافه کردن...