از لیون کامپیوتر قســـــــــــــــــــــــــــــــــــطی خرید کنید فروش اقساطی برای سراسر ایران
اخبار سخت افزار ، نرم افزار ، بازی و دنیای آیتی در مجله لیون کامپیوتر 🤩
ffaridani
-
پست
1 -
تاریخ عضویت
-
آخرین بازدید
-
بازخورد
0%
دستاورد های ffaridani
18
اعتبار در سایت
بروزرسانی وضعیت تکی
نمایش تمام بروزرسانی وضعیت توسط ffaridani
-
سلام. من هم با گارانتی سازگار مشکل پیدا کردم. میشه بگید که چه جوری میشه ازشون شکایت کنم؟
من پارسال یک لپ تاپ با قیمت 5 میلیون و نیم خریدم که بعد از نصب نرم افزارها متوجه شدم که اسپیکر سمت راستش مشکل داده و خش خش می کنه حتی بعد از قطع صدای ویندوز هم باز صدا میداد. این نشون میداد که مشکل نرم افزاری نیست چون وقتی صدا از پایین تو صفحه ویندوز قطع میشد هم باز لپ تاپ صدای خش خش میداد. بعد بردم گارانتی بعد از کلی اذیت و دروغ گفتن که مشکلی نداره و مشکل نرم افزاریه. بدون اجازه من ویندوز اوریجینال دستگاه رو پاک کرده بودن بعدشم لپ تاپ اول صداش قطع شده بود. دوباره آوردم خونه و چند وقت باهاش صدا گوش کردم دوباره صدای خش خش اسپیکر سمت راستش شروع شد که معلوم بود آقایون فقط ماست مالی کرده بودن. من چون تابستون وقت نداشتم لپ تاپ رو ببرم گارانتی گذاشتم 8 آبان همین امسال بردم. 23 آذر گارانتی اش تموم میشه و اینا دارند تموم سعیشونو میکنن که دوباره ماست مالی کنن. به من گفتن برو یک ماه طول میکشه تا تعویض قطعه کنیم حالا بعد از گذشت 22 روز متوجه شدم که بجای تعویض قطعه فقط دوباره دستگاه رو تعمیر کردن که احتمالا مثل همون پارسال ماست مالی کردن. حالا من میدونم که برم تحویل بگیرم اولش درسته و دوباره بعد از گذشت یکی دو ماه دچار مشکل میشه چون این قطعه از اولش مشکل داشت و طبق گفته خودشون باید تعویضش میکردن حالا میخوان گارانتی اش بگذره تا با پول قطعه رو تعویض کنن ولی من اینبار نمیخوام فریبشونو بخورم و نمیخوام لپ تاپ رو تحویل بگیرم تا قطعه رو تعویض کنن. میشه راهنمایی کنید که چطوری میتونم از دستشون شاکی بشم؟
-
فعالترین کاربران بازارچه
-
آمار بازخوردها
31238
مثبت14
خنثی212
منفی99%
Total Positive