رفتن به مطلب

ramin92003

کاربر سایت
  • پست

    10
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • بازخورد

    0%

آخرین بازدید کنندگان نمایه

659 بازدید کننده نمایه

دستاورد های ramin92003

1

اعتبار در سایت

  1. من فقط به خاطر وایرلس بودن دسته 360 اون رو گرفتم چون من لپ تاب رو به tv وصل میکنم و بازی میکنم اگه دسته one از طریق وایرلس وصل می شود حتما one رو میگرفتم
  2. بله نسخه اورجینال pc
  3. ramin92003

    راهنمایی در بازی FIFA 15

    با سلام می خواستم من را در بازی FIFa 15 در هنگام دفاع کردن راهنمایی کنید من با دکمه های RB , LT , X , B برای گرفتن توپ در هنگام دفاع استفاده میکنم ولی باز هم گل میخورم می خواستم راهنمایی کنید که چکار باید کنم . متشکرم
  4. با سلام من دسته ایکس باکس 360 وایرلس مخصوص ویندوز رو گرفتم وآداپتور رو وصل کردم و نصب شد ولی چراق روی دسته چشمک میزنه و وقتی توی بازی فیفا 15 میرم فقط کیبورد و موس هست و دسته نیست و دسته توی فیفا کار نمیکنه. می خواستم راهنمایی کنید که چکار کنم؟
  5. خیلی ممنون از راهنمایی شما من اون تاپیک رو خوندم خیلی خوب توضیح داده بود فقط توی انتخاب دسته موندم از یک طرف دسته X1 بهتره ولی وایرلس نیست و از طرف دیگه دسته X360 قدیمی هست ولی وایرلس داره ؟ برای انتخاب گیج شدم؟
  6. به نظر شما دسته x360 وایرلس بگیرم و دسته وان رو پس بدم یا نه ؟ چون من لپ تاب رو به TV وصل میکنم و بازی می کنم حالا بنظرتون کدومش بهتره؟ متشکرم از راهنمایی
  7. خیلی ممنون از راهنمایی . من با موس و کیبورد روی pc بازی میکنم و این دسته ایکس باکس وان رو گرفتم و مردد هستم چون این دسته فقط با کابل میکرو usb باید وصل بشه می خواستم شما که تجربه بازی با دسته ایکس باکس رو دارین به نظرتون دسته وان برای pc بهتره یا ایکس باکس 360 وایرلس ؟ من بیشتر دسته رو برای بازی fifa می خواهم. و آیا دسته ایکس باکس وان به رسیور x360 متصل میشه؟
  8. احتمال داره مایکروسافت اتصال از طریق وایرلس به کامپیوتر رو به دسته ایکس باکس وان اضافه کنه؟ آیا دسته وایرلس ایکس باکس 360 که برای کامپیوتر هست رو بگیرم بهتره یا دسته وان با سیم؟
  9. با سلام می خواستم بدونم دسته ایکس باکس وان به دانگل(رسیور) دسته ایکس باکس 360 که برای کامپیوتر هست متصل میشه و کار می کنه؟ چون که مایکروسافت درایور مخصوص دسته ایکس باکس وان برای ویندوز رو منتشر کرده ولی فقط با کابل میکرو یو اس بی کار میکنه. کسی تا حالا امتحان کرده؟ من یک دسته xbox one گرفتم می خواهم مطمئن بشم با رسیور دسته x360 به صورت وایرلس کارمیکنه. متشکرم.
×
×
  • اضافه کردن...