رفتن به مطلب

Rasoul.A

کاربر سایت
  • پست

    508
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1
  • بازخورد

    100%

تمامی مطالب نوشته شده توسط Rasoul.A

  1. فقط همین مورد موجوده : MSI Z68A-GD55 B3 با جعبه و دفترچه و گارانتی تاریخ‌گذشته‌ی ماتریکس. از کاربر Ho3iN_ خریداری شده است. توضیح: اگر اشتباه نکنم و درست یادم بیاد، برای استفاده از هر دو SATA IIIهای بورد، هاردها رو یکی یکی باید به بورد شناسوند! حالا این یک مشکل سخت‌افزاریه، نرم‌افزاریه، اشتباه کاربریه، یا این که مدلش همین‌جوریه رو دیگه بنده نمی‌دونم. اما ۲ هفته مهلت تست داره که امتحان بفرمایید. (البته جسارتا این که مثلا بکوبیدش به دیوار تا ببینید ضدضربه هست یا نه، نه منصفانه‌اس و نه منطقی.)
  2. فقط همین مورد موجوده : MSI Z68A-GD55 B3 با جعبه و دفترچه و گارانتی تاریخ‌گذشته‌ی ماتریکس. از کاربر Ho3iN_ خریداری شده است. توضیح: اگر اشتباه نکنم و درست یادم بیاد، برای استفاده از هر دو SATA IIIهای بورد، هاردها رو یکی یکی باید به بورد شناسوند! حالا این یک مشکل سخت‌افزاریه، نرم‌افزاریه، اشتباه کاربریه، یا این که مدلش همین‌جوریه رو دیگه بنده نمی‌دونم. اما 10 روز مهلت تست داره که امتحان بفرمایید. (البته این که مثلا بکوبیدش به دیوار تا ببینید ضدضربه هست یا نه، نه منصفانه‌اس و نه منطقی.)
  3. فقط همین مورد موجوده : MSI Z68A-GD55 B3 با جعبه و دفترچه و گارانتی تاریخ‌گذشته‌ی ماتریکس. از کاربر Ho3iN_ خریداری شده است. توضیح: اگر اشتباه نکنم و درست یادم بیاد، برای استفاده از هر دو SATA IIIهای بورد، هاردها رو یکی یکی باید به بورد شناسوند! حالا این یک مشکل سخت‌افزاریه، نرم‌افزاریه، اشتباه کاربریه، یا این که مدلش همین‌جوریه رو دیگه بنده نمی‌دونم. اما 10 روز مهلت تست داره که امتحان بفرمایید. (البته این که مثلا بکوبیدش به دیوار تا ببینید ضدضربه هست یا نه، نه منصفانه‌اس و نه منطقی.)
  4. فقط همین مورد موجوده : MSI Z68A-GD55 B3 با جعبه و دفترچه و گارانتی تاریخ‌گذشته‌ی ماتریکس. از کاربر Ho3iN_ خریداری شده است. توضیح: اگر اشتباه نکنم و درست یادم بیاد، برای استفاده از هر دو SATA IIIهای بورد، هاردها رو یکی یکی باید به بورد شناسوند! حالا این یک مشکل سخت‌افزاریه، نرم‌افزاریه، اشتباه کاربریه، یا این که مدلش همین‌جوریه رو دیگه بنده نمی‌دونم. اما 10 روز مهلت تست داره که امتحان بفرمایید. (البته این که مثلا بکوبیدش به دیوار تا ببینید ضدضربه هست یا نه، نه منصفانه‌اس و نه منطقی.)
  5. فقط همین مورد موجوده : MSI Z68A-GD55 B3 با جعبه و دفترچه و گارانتی تاریخ‌گذشته‌ی ماتریکس. از کاربر Ho3iN_ خریداری شده است. توضیح: اگر اشتباه نکنم و درست یادم بیاد، برای استفاده از هر دو SATA IIIهای بورد، هاردها رو یکی یکی باید به بورد شناسوند! حالا این یک مشکل سخت‌افزاریه، نرم‌افزاریه، اشتباه کاربریه، یا این که مدلش همین‌جوریه رو دیگه بنده نمی‌دونم. اما یک هفته مهلت تست داره که امتحان بفرمایید. (البته این که مثلا بکوبیدش به دیوار تا ببینید ضدضربه هست یا نه، نه منصفانه‌اس و نه منطقی.)
  6. فقط همین مورد موجوده : MSI Z68A-GD55 B3 با جعبه و دفترچه و گارانتی تاریخ‌گذشته‌ی ماتریکس. از کاربر Ho3iN_ خریداری شده است. توضیح: اگر اشتباه نکنم و درست یادم بیاد، برای استفاده از هر دو SATA IIIهای بورد، هاردها رو یکی یکی باید به بورد شناسوند! حالا این یک مشکل سخت‌افزاریه، نرم‌افزاریه، اشتباه کاربریه، یا این که مدلش همین‌جوریه رو دیگه بنده نمی‌دونم. اما یک هفته مهلت تست داره که امتحان بفرمایید. (البته این که مثلا بکوبیدش به دیوار تا ببینید ضدضربه هست یا نه، نه منصفانه‌اس و نه منطقی.)
  7. فقط همین مورد موجوده : MSI Z68A-GD55 B3 با جعبه و دفترچه و گارانتی تاریخ‌گذشته‌ی ماتریکس. از کاربر Ho3iN_ خریداری شده است. توضیح: اگر اشتباه نکنم و درست یادم بیاد، برای استفاده از هر دو SATA IIIهای بورد، هاردها رو یکی یکی باید به بورد شناسوند! حالا این یک مشکل سخت‌افزاریه، نرم‌افزاریه، اشتباه کاربریه، یا این که مدلش همین‌جوریه رو دیگه بنده نمی‌دونم. اما یک هفته مهلت تست داره که امتحان بفرمایید. (البته این که مثلا بکوبیدش به دیوار تا ببینید ضدضربه هست یا نه، نه منصفانه‌اس و نه منطقی.)
  8. فقط همین مورد موجوده : MSI Z68A-GD55 B3 با جعبه و دفترچه و گارانتی تاریخ‌گذشته‌ی ماتریکس. از کاربر Ho3iN_ خریداری شده است. توضیح: اگر اشتباه نکنم و درست یادم بیاد، برای استفاده از هر دو SATA IIIهای بورد، هاردها رو یکی یکی باید به بورد شناسوند! حالا این یک مشکل سخت‌افزاریه، نرم‌افزاریه، اشتباه کاربریه، یا این که مدلش همین‌جوریه رو دیگه بنده نمی‌دونم. اما یک هفته مهلت تست داره که امتحان بفرمایید. (البته این که مثلا بکوبیدش به دیوار تا ببینید ضدضربه هست یا نه، نه منصفانه‌اس و نه منطقی.)
  9. فقط همین مورد موجوده : MSI Z68A-GD55 B3 با جعبه و دفترچه و گارانتی تاریخ‌گذشته‌ی ماتریکس. از کاربر Ho3iN_ خریداری شده است. توضیح: اگر اشتباه نکنم و درست یادم بیاد، برای استفاده از هر دو SATA IIIهای بورد، هاردها رو یکی یکی باید به بورد شناسوند! حالا این یک مشکل سخت‌افزاریه، نرم‌افزاریه، اشتباه کاربریه، یا این که مدلش همین‌جوریه رو دیگه بنده نمی‌دونم. اما 3 روز مهلت تست داره که امتحان بفرمایید. (البته این که مثلا بکوبیدش به دیوار تا ببینید ضدضربه هست یا نه، نه منصفانه‌اس و نه منطقی.)
  10. قرار شد پردازنده و کولر بادی و RAMها، به کاربر عزیز @fararash فروخته بشه 🙂 هم‌چنان MB موجود برای فروش.
  11. سلام و احترام. اوقات شما نیز به خیر. اگر اشتباه نکنم، شخصی خریدار باندل بدون کولر هستند. اگر با ایشون به توافق برسم، کولر رو میتونم تکی خدمت‌تون تقدیم کنم. اما CPU و کولر رو به صورت تکی فروش ندارم فعلا. شرمنده. (قیمت هم احتمالا خودتون دیده باشید که CPU رو طرفای 2,200,000 تومان می‌فروشند.)
×
×
  • اضافه کردن...