رفتن به مطلب

Black Boy

کاربر سایت
  • پست

    243
  • تاریخ عضویت

  • بازخورد

    100%

تمامی مطالب نوشته شده توسط Black Boy

  1. سلام برنامه My Asus رو نصب کنید احتمالا یک قسمت داره به نام Battery Care Mode اون رو فعال کنید نمیزاره باتری بیشتر از 80 درصد شارژ بشه اینطوری باتری تون سالم میمونه. یک کلید هم داره که وقتی خواستید از باتری استفاده کنید میزنید سریع تا 100 درصد شارژ میشه.
  2. از افزونه حذف تبلیغات نیست تست کردم گویا فقط با آی پی مشکل داره. با استفاده از تغییر دهنده های آی پی خارجی برای من درست شد.
  3. فعلا که تنها راهی که جواب میده اینه که از پلیری مثل VLC استفاده کنم. اگرنه داخل مرورگر نمیشه تماشا کرد. با این حساب شاید مورد موقتی باشه
  4. خوب اینطور که به نظر میرسه گویا یوتیوب با آی پی ایران مشکل داره و این خطا رو میده. من اکثر شکن هام آی پی رو عوض نمیکنن اما وقتی از یکی که آی پی رو عوض میکنه تست گرفتم بدون مشکل باز شد.
  5. مرسی برنامه جالبی بود یوتیوب باز شد اما باز هم مشکل پا برجاست. بعد چند ثانیه همون خطا میاد.
  6. درود بر دوستان از چند روز گذشته هر وقت میخوام در یوتتوب ویدیو لایو تماشا کنم هر چند ثانیه که میگذره با خطای زیر مواجه میشم. تمام راه هایی که به ذهنم میرسه رو تست کردم. اگر از دوستان کسی با این مشکل برخورده و تونسته رفعش کنه ممنون میشم به اشتراک بزاره تا استفاده کنیم.
  7. سلام و درود روی مودم هزینه زیاد نکنین در کنارش یک روتر بگیرین که امکانات بیشتری داشته باشه قیمت و خرید روتر ایسوس مدل RT-AX53U (digikala.com) این روتر ایسوس با سخت افزار قوی و کلی امکانات نرم افزاری . روی این میشه OpenWRT ریخت اما سخت هست. قیمت و خرید روتر بی‌ سیم شیائومی مدل 4A Gigabit (digikala.com) این روتر شیاومی که امکانات زیادی نداره اما با همون سخت افزار قوی و به راحتی روش OpenWRT نصب میشه که میشه قند شکن ریخت روش و امکانات بی نهایت اضافه کرد بهش. من خودم شیاومی دارم با فیرمویر خودش استفاده میکنم.
  8. Black Boy

    ارور در نصب درایور amd

    RDNA سری جدیدی معماری گرافیک های AMD هست و Polaris نسل قدیمی. شرکت امده درایور این دو مدل رو از هم جدا کرده و هر چند تا آپدیت RDNA که میده یک آپدیت برای Polaris میده. شما احتمالا اپدیت RDNA رو دانلود کردین. راحتترین کار اینه که از سایت خود AMD دانلود کنین. Radeon™ RX 580 Drivers (amd.com) این لینکشه
  9. عکس مدار اسپلیتر رو هم گذاشتم که خوب متوجه بشین. عملا وصل کردن مودم به اسپلیتر بی فایده است.
  10. شما سیم مودم رو مستقیم بزنید به سیم ورودی و نمیخواد به اسپلیتر وصل کنین. اگر مدار اسپلیتر رو ببینین میبینید که تو اسپلیتر هم مستقیم وصل شده و به هیچ قطعه ای وصل نیست. فقط تلفن رو به اسپلیتر وصل کنین. این قطع و وصلی ها هم ممکنه به خاطر نویز رو خطتون باشه. شاید در مسیر اتفاقی افتاده که نویز افتاده رو خط. برای من هم پیش امده. از قسمت Status مودم عکس بزارین ببینیم وضعیت نویز چطوره
  11. قیمت و خرید لپ تاپ 16 اینچی ایسوس مدل Vivobook 16 M1605YA-MB345-R7 7730U 16GB 512SSD - کاستوم شده (digikala.com) قیمت و خرید لپ تاپ 15.6 اینچی اچ پی مدل FB1013DX-15- R5 16GH 512SSD RTX2050- کاستوم شده (digikala.com)
  12. خارج از انجمن فروخته شد. ختم تاپیک
  13. سلام دوست عزیز. عصر خارج از فروم فروخته شد الان امدم ختم تاپیک رو اعلام کنم شرمنده تون 🙏
  14. Black Boy

    چطور کاربر ویژه بشم؟

    عه اوکی مرسی
  15. Black Boy

    چطور کاربر ویژه بشم؟

    درود به دوستان کسی میدونه این اشتراک های ویژه که قبلا میشد خرید چی شده الان؟
  16. کاهش قیمت به 3200 کف قیمت
  17. کاهش قیمت به 3200 کف قیمت
  18. سلام و درود نه داداش باز نشده
×
×
  • اضافه کردن...